Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
gytis13 2014-02-28 09:06
Šiaip balionam uždedama didelė slėgio atsarga. Pas mane angliarūkštės balione slėgis apie 50 bar, bet jis bandomas 200 bar slėgiu. Suskystintų dujų balione slėgis 16 bar, bandomas 30 bar slėgiu. Pilna tų techninių deguonies ir angiarūkštės balionų visur, visi tampo aprūdijusius ir visokius kitokius ir negirdėt kad sprogtų. Vienas pažįstamas sakė kad turi nuo karo laikų likusį vokišką angliarūkštės balioną ir eksploatuoja sėkmingai, nes portatyviniai balionai šioks toks deficitas. Tačiau minusas - baliono svoris. Ir kaina, nes kai perki naują balioną už atrodo geležies gabalą suploji oi gražų pinigėlį.
HardAxe 2014-02-28 10:39
Balionas nuotraukoj ne samadielnas...
CO2 patikros slėgis toks didelis todėl, kad jos slėgis labai kinta nuo temperatūros.
Pesimistam: kiek sprogusių balionų turėjo galiojančią patikros žymą ir buvo techniškai tvarkingi?
Optimistam: kompresoriai nemirtingi? Nėra šilumos/aušinimo problemų? Apie kokius slėgius kalbam, apie 10bar naudojamus garažiuke ar 200bar? Aš esu turėjęs tokį balioną, naudojęs kelis metus, bet nesu matęs tokį slėgį sukeliančio kompresoriaus gyvai Nemaišykit garažinio/mašininio/trakinio kompresoriaus su aukštu slėgiu
ra2 2014-02-28 10:55
Simplicity 2014-02-28 10:58
Panašu, kad tik tris skyrius savo laiku būsi baigęs, o toliau jau gatvės mokykla... Bent mokyklinį fizikos kursą išėjęs ir supratęs tokių nesąmonių, kokias tu čia surašei, nerašinėtų.
immortallt 2014-02-28 11:01
Suskystintas oras?
CO2?
O2? Bus naudojamas gi tiesiog oras ir prie 200bar'ų jis netampa skystas.
Tu negirdėjai, kad balionas plyštų? Nuvažiuok pas tuos, kurie atlieka patikrą ar pas gaisrininkus. Dauguma turės plyšusį balioną.
ra2 2014-02-28 11:13
- Na ne visai tiksliai parašiau, bet be suskystinimo tai ten tik "vaikų žaidimas", o ne energija..
immortallt 2014-02-28 12:10
Slėgis ir temperatūros kontroliavimas - brangus dalykas. Neapsimokėtų tada garantuotai.
vardasas 2014-02-28 13:30
niekas gi nekalba apie simtus kilometru, tiesiog isnaudoja susidariusia kinetine energija kuria mes tiesiog issvaistome padidindami savo islaidas stabdziu sistemai, galbut naudinga sita energija islaisvinti tarkim startuojant ir isibegejimui palengvinti tiktai ir taip sutaupant istikro nemazai degalu, o ne paprastam vaziavimui tiesiaja. dar galime prikonstruoti ir peltje elementus kad isnaudoti susidariusi karsti ir gaunama salti is sitos oro sistemos mes sumazinsime dar daugiau kuro sanaudu, tiesiog manau reikia truputi galva pasukti ir viska kombinuoti.
immortallt slegio gavimui nebus naudojamas joks kuras tik kinetine energija, o su temperatura galima suzaisti ismetimo sistemos isskiriama siluma
Simplicity 2014-02-28 14:21
Daug ko galima primontuoti ir sumontuoti, bet nereikia pamiršti, kad dėl to didės automobilio svoris ir kaina. Iš viršaus dėk dar ir išlaidas tos papildomos įrangos priežiūrai ir remontui,— tikrai nieko gero nebus.
Turtingose šalyse (va, kad ir Norvegijoj) po miestus žmonės malasi paprastais ir elektriniais dviračiais, elektromobiliais. Teko viešėti Osle, tai taip užbūrė ta rami aplinka. Elektromobilių įkrovimo stotelės vos ne ant kiekvieno kampo, šalia viešojo transporto stotelių sustatyti nuomojami dviračiai. Būtent tokią vat ateitį įsivaizduoju, o ne vdv+pneumatika.
Sigitas.lk 2014-02-28 14:57
Bet tokia ateitis nebent miestui
immortallt 2014-02-28 16:48
Ir pneumatika totaliai neveikia už miesto. Jinai išsijungia.
Kuras - niekur neminiu šitos problemos dėl šio varianto. Temperatūros besikeičiančios dažnai ir slėgis besikeičiantis nuolat - tai vargina metalą labiau. Slėgis žinoma ne tas, kaip nardymo balionuose, bet aplinkos poveikis daug didesnis bei agresyviau naudojama įranga. Dvejoju ar bus sutaupyta daugiau nei kainuos pati sistema ir jos priežiūra, turint omeny, kad 10l balionas nardymo sveria ~12kg. Na kadangi 200 barų slėgio nebus, bet balionai bus didesni, tai vien tik balionai svers ~40-60kg, o kur tvirtinimo įranga, apsauga, kompresorius ir viska kita. Balionam turės būt atliekama patikra turbūt bent kas 2 metus, jei ne kas metus. Patikra kainuotų kažkur 100-150 litų vien balionų, o kur išmontavimas ir sumontavimas. Naujas naro balionas kainuoja nuo 800 litų.
technologas 2014-02-28 17:21
Geras, taupus ir saugus transportas yra traukiniai
Simplicity 2014-02-28 17:30
Elektromobiliai jau ir dabar virš šimto kilometrų vienu įkrovimu nuvažiuoja. Aišku, ne stebuklas, bet su laiku technologija tik tobulės, atsiras greitesnio įkrovimo būdai, o gal dar kas nors protingesnio. Va, tik tas „kas nors protingesnio“ tikrai nebus vdv + suspaustas oras.
Vadinkit mane frankofobu, bet tie jų inžineriniai sprendimai pastoviai kažkokie kreivi gaunasi. Žinant prancūzų sugebėjimus kurti ratuotus kosminius laivus (čia pagal elektronikos komponentų skaičių), tai dar net neįpusėjus garantiniam laikotarpiui prasidės cirkai, kai suspaustas oras neįsijunga ar neišsijungia kada reikia. Nežinau, gal jie čia į kokią Indijos ar kitos mažai išsivysčius šalies rinką taiko, bet joks europietis tokio hibrido nepirks. Nebent per žioplumą ar neapsižiūrėjimą
vardasas 2014-02-28 18:21
na zinoma daugka reiktu pasverti ir apgalvoti, ideja pamastymui demesio verta ar gal net eksperimentams. toks variantas kaiptik miestui labiau tinka kadangi daznai stabdoma. nemanau kad reiktu iskarto pasmerkti tik pasirodzius idejai
siaipkepejas 2014-02-28 19:54
Idomu, kaip avarijos metu visa ta iranga atlaikys, kaip po metu, penkiu, septyniu... Ar tik nebus privaloma ja pakeisti i nauja, o cia jau minusai draudimui ir draudejui.
Nerkashis 2014-02-28 20:18
Kiek žinau, dujų balionų negamina vien tik iš metalo :http://www.youtube.com/watch?v=MOidLXGj4dI Atlaiko pakankamai didelį slėgį.
Bet žinoma, kompresorius, jungimo elementai, vožtuvai turi savo veikimo limitą.
HDi 2014-02-28 20:48
Man tai Tu panašus į tipinį emigravusį tulą lietuvį, kuriam gera mašina yra tik VW/AUDI/BMW ir MB, o japoniškos tipo ir geros, bet skarbonkės, o prancūziškos nesusipratimas. Neneigsiu, kad prancūziškos mašinos galbūt turi daugiau gedimų, bet nereikia taikyti to visiem modeliams, nes yra tikrai nusisekusių modeliukų, o prancūziškį dyzeliniai motorai nuo seno yra vieni iš geresnių (prancūzo aš nevairuoju). Be to kalbant apie elektros problemas, paimam kokį MB C klasės senesį, ar CLK ir netgi senesnį S klasės mersą kurį už 12k jau galima įbliaut, ir dar klausimas kuris būtų labiau mėgstamas tarp elektrikų lyginant su prancūzais.
Vakaruose tokias mašinas dar ir kaip pirks, jau nekalbant apie prancūzus kurie savo autopromą propaguoja, ir baigiant vidutines pajamas gaunančius vokiečius, austrus, šveicarus, danus, kuriems nauja ekonomiška mašina yra geriau, nei 5 metų Audi, ne tik dėl markės, bet ir dėl mokesčių, atidrožia tuos 3 metus, visokius defektus taiso garantinis, baigiasi garantija ar eismo įvykis, ir parduoda lietuviams.
MarekS 2014-02-28 23:20
pragrojus video, man išmetė kitokį. gerokai senesnį filmuką. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jSOvbsE460 balionas anglies pluošto. ir šiaip technologijos pažengė nuo tų laikų kai buvo balionai centimetro storio sienelėm taigi, sprogimo padariniai minimizuojami. o barų tame balione 300, o ne vargani 50 ar 70. tai manau, kad dabar galima ir daugiau įpūst ir išlaikyt tokį patį patikimumą. taip pat jau tais laikais buvo naudojama technologija, kad baliono viduj ne šiaip suspaustas oras, o kitas balionas, kuris palaiko slėgį. tai apledėjimas irgi atpuola. taip kad nustokit burbėt kaip čia viskas išsitaškys nafik į visas puses. normali technika normaliai testuojama ir normaliai pritampa rinkoje. visko galim bijot, bet galiausiai kilimėlis po kojom susisuks ir bus avarija kaip su tojotom buvo. panašu, kad kai kurie čia tik mokykloj fiziką ir tesimokė. aš asmeniškai džiaugiuosi, kad dar viena alternatyva bus ir labai įdomu sužinot techninius sprendimus. dar labiau įdomu palygint kainų skirtumus/atsiperkamumą su vdv ir elektra. nes bent jau hibridai tai šiuo metu visiškai neatsiperka.
immortallt 2014-03-01 00:30
HDi, gi rašė neveiks >70km/h greičiu važiuojant.
Aš naras. Bendravęs ir su tais, kurie testuoja balionus, ir su tais, kurie pildo bei su žmonėm, kurie iš to gyvena. Dėvisi balionai ir labai sparčiai. Variklis yra variklis, ten ir metalo storis ne tas, o slėgis yra momentinis tik. Čia kaip patrankos - išsilydo prie temperatūros ~1,000 laipsnių, o momentinė šūvio metu būna ir 2,000.
Hibridai man atrodo nesusipratimas.
Dėl prancūzų mašinų ten ne mano tekstas, bet irgi nesu jų fanas.
Anglies pluošto balionai - viskas su jais būtų smagu, bet jie praleidžia per mikrokanalus slėgį. Instruktorius pirmąkart pamatęs, vos infarkto negavo ir nuo žmogaus nuėmė balioną ir padėjo atsargiai bei išleido greitai slėgį. Pasirodo tai su jais pakankamai normalu.
Balionas balione ir kas tada? Kiek tai kainuos visko? Apledėjimas ne pačio baliono būtų, o jungties, per kurią išeina slėgis, nes oras plėsdamasis sugeria šilumą ir itin sparčiai. Kai oras spaudžiamas - išskiriama didelė šiluma.
Viskas padaryti įmanoma. Galime net malkomis mašinas varomas padaryti, bet ar apsimokės ir kiek saugu bus? Saugumą užtikrinti galima, bet vėlgi, kaina išaugs stipriai.
Jei viskas veiks taip tobulai kaip rašo ir nebus saugumo spragų - na bus pasaka ir pats pirksiu. Bet labai dvejoju.
Kas dėl akumuliatorių, naujovių didelių rinkoje nėra. Mokslo progresas vyksta ir tikėkimes kažką pritaikys pramoninei gamybai. Tereikia vieno technologinio šuolio ir elektromobiliai per kelis metus nukonkuruos VDV, kai perkamas naujas automobilis.
Simplicity 2014-03-01 00:35
HDi, negana to, kad su citatom susipykai (visur Immortallt įvardijai, nors taikei man), tai dar pats pavarei grynai kaip tūlas lietuvis apie MB ir AUDI automobilius Rašai, kad prancūziški dyzeliai yra puikūs, o pažįstamas jau triskart per metus savo Citroen'ui turbiną keitė Pažįstami motoristai kalba, kad perrinkinėja prancūziškus HDi variklius, kurie nė 150k mylių nėra prabėgę, o nauji Renault— pagrindiniai klientai. Tai ir nežinau kuo tikėt, tavim ar žmonėmis, kurie yra savo srities specialistai
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Oru varomas „Peugeot“ gatvėse pasirodys jau 2015 m. Oro sistema tiks visoms kitoms mašinoms (Video)