B. Ecclestone skelbia karą tyliems F-1 varikliams: paklausykite šokiruojančio variklių gausmo skirtumo (Audio)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kionig 2014-03-20 21:58
. Įskaitant ateities elektromobilius, tai gyvensime beveik visiškoje tyloje
Arns 2014-03-20 22:11
dėl garso trūkumo nusiskundimai. kad per garsiai, nesiskundė niekas. O elektrinė formulė, tai ufonautų idėja. Niekas iš tikrų sporto mėgėjų jos nenori, nes tada dalyvaut renginyje 0 idomumo būtu. Visą veiksmą tik per TV gali pamatyti. O žinant rengimo kaštus lenktynių, tai nebent kėbuliniai tokius dalykus priimtu, nes tai būtu artima serijinei gamybai.
Unikali durnaropė 2014-03-20 22:43
Tingiu ieškot dabar, bet kažkur buvo rašyta apie galią... Pamenu, kad ne kažkas - iki F-1 standartų toloka, bet tai pirmas žingsnis . Galbūt testinis čempionatas prieš įvedant kažką panašaus į F-1 Arba pakeis F-2 ar kokį kitą čempionatą ateity . Dėl garso garsumo... Na pilotai turi ausines, kurios turėtų slopinti išorės garsus, juk su komanda irgi reikia susikalbėti... Plius šalmas ir jo izoliacijos . O šiaip tai taip, mažiau triukšmo nepakenks niekam. Nes tikrai idiotizmu kvepia, kaip varžybas reik stebėt su ausų kištukais... Kalbant apie ateities automobilius ir tylą... Užsimerk ir pabandyk įsivaizduoti, kaip didmiestyje girdi paukštelių čiulbesį, o ne riaumojančius automobilius... jo... Man jau vien orgazmas buvo, kai elektrinis autobusas važinėjo gatvėmis... tylu, nesigirdi, jokių išmetamųjų dujų... pasaka
Arthuras 2014-03-20 22:56
Girdi, neprimesk savo nuomonės visiems. Man tas riaumojimas, tiek ralio automobilių, tiek F1 yra labai gražus ir mielas ausiai.
Unikali durnaropė 2014-03-20 23:06
kulversčiais - man neįdomu, kad tau patinka kaip kriokia tavo nususęs dyzelis, važiuojant Ukmergės gatve. Moralas - žiūrėk ką cituoji ir ką komentuoji.
Arthuras 2014-03-20 23:16
Taip, mano klaida, kad pacitavau ne tas eilutes. Bet tai visiškai nesvarbu, nes turėjau omenyje bendrą tavo nusistatymą. Be abejo, ne visi gatviniai automobiliai skleidžia malonų garsą, tačiau kai pravažiuoja koks Porsche - muzika ausims.
Unikali durnaropė 2014-03-20 23:53
reikšti meilę variklių garsams vienoje iš komentarų temų - begarsiai (beveik) automobiliai miestuose?
Marius18 2014-03-21 00:10
Suauk unikali rope....jei tau nepatinka auto ,tai ir nekomentuok sia tema .( nu skelk koki komentara,parodyk savo isprusima)
Arthuras 2014-03-21 00:15
***, nu niekaip nesuprantu, apie ką tu čia?
Unikali durnaropė 2014-03-21 01:04
http://www.technologijos.lt/diskusijos/ ... 039#360039 Paskutinis sakinys, nuo čia atskilo kita tema. Nesupranti, ir nereikia - nes ne visiems buvo skirta (ten jau nebe apie sporto šakas tema, jeigu ką) . Taip ir sakyk, kad garvežys makaulėj užsiputojo ir užsikimšo suvokimo kanalai . P.S. 200 kW. O čia truputis demonstracinio vaizdo: http://www.delfi.lt/video/sportas/sport ... d=63701352
rwc 2014-03-21 04:45
Norit padaryt užsipila kuro, pasikeičia padangas ir sparnus... F1 jau bent 20 metų - greičiau šachmatai ties technikos galimybių riba. Lenktynių čia 0. Kas dėl garso. Na, pagamino variklius, kurie nuvažiuoja tiek pat per tą patį laiką su 30% mažesnėm kuro sąnaudom. Fantastique! Way to go! Tai reiškia, anksčiau 30% kuro buvo sunaudojama žiūrovų ausų būgneliams sprogdinti.
Arns 2014-03-21 09:27
rwc, jei būtum žiūrėjęs pirmąsias sezono lenktynes, kur vos vienas pilotas darė tikrus lenkimus (nes pats prisidirbo, kad į rikiuotės galą nusirito), suprastumei jog kuro taupymas = važiavimas kruiziniu tempu. Seniau variklio galios pakakdavo lenktynėms, tegu skirtumai tarp bolidų būdavo nepalyginamai didesni, tačiau būdavo bent į ką pasižiūrėti. P.S o tavo lenktynės, su tokiu apibūdinimu, net dar kokiais 1930 m. jau buvo retenybė. Tegu ir nemažai vairuotojų buvo mechanikai entuziastai, bet kuo aukštesnis lygis, tuo daugiau pagalbinių žmonių jau būdavo šalia.
rwc 2014-03-21 14:37
Būtent, būdavo į ką pasižiūrėti. Tegu 4 bolidai kur kas greitesni už likusius, bet kapodavosi iki paskutinio posūkio. Pilotams bent jau būdavo kur pasireikšti, ir, matydamas kaip antrasis pilotas vargsta su autsaideriais, vis nujausdavai, kad pirmasis su tokiu pat bolidu analogiškose situacijose praeitų kaip pro stovinčius. O dabar ką, esmė - kaip gerai suprogramuota automatika, kaip gerai bolido kompas "pažįsta" kiekvieną trasos atkarpą. Tokia nuojauta, kad dar keletas sezonų ir pilotų apskritai nebereikės. Paradoksalu: pilotams nebereikia didelių įgūdžių pasirinkti idealią trajektoriją, greitį, stabdymo kelią tiek, kiek įgūdžių suvaldyti ir perprasti elektroniką. Posakis "pilotas įveikė ratą geriausiu laiku" nebetenka prasmės, nes išties jis reiškia "pilotas išvedė automatiką iš kruizinio režimo, bet ne tiek, kad ją totaliai subalamūtintų". O "lenkimas" = "strategiškai teisingu momentu paspaustas akumuliatorių iškrovimo mygtukas". Su mechanikais - persūdžiau, tikiuosi, pats supratai. Esmė ta, kad lenktynėse norėčiau matyti dvikovas tarp lenktynininkų. T.y., tarp tandemų "žirgas+jojikas". Komandos tegu lieka užkulisiuose, o man norėtųsi matyti, kaip jų lenktynėms paruoštas šedevras įveikia trasą be išorinės pagalbos. Nuo pagalbinio personalo neturėtų priklausyti lenktynių eiga - tam yra pilotas, kurio darbas suvaldyti bolidą ir pademonstruoti jo galimybes iki maksimumo. Be abejo, neprieštarauju, kad būtų "šturmanas" - telemetrija ir radijo ryšys, kuriuo pilotas informuojamas apie situaciją trasoje, bolido sistemų būklę, kuro kiekį ir t.t.. Konkrečiai dėl padangų keitimo, tai čia kritiką atsiimu: visos komandos pakeičia per 3-4 sekundes, tad skirtumas nėra toks žymus, kad apverstų rikiuotę aukštyn kojom. Kas dėl variklio ekonomijos, tai būtent šitą FIA sprendimą pateisinu. Tokioms trasoms galios ir taip per akis, daugiau lemia tiuningas, kuriose trasos dalyse bolidas turės pranašumą (pameni, komentatoriai juokavo, kad Monake gali pakakti 5 pavarų iš 8?). Kuro sąnaudų apribojimas atveria kelius tobulėti kitose srityse. Link to buvo eita nuosekliai: pradžioje pit-stopų skaičiaus apribojimas, užpylimo šlangų pralaidumo mažinimas, startas su kuro likučiu po kvalifikacijos, užpylimo panaikinimas apskritai... Yra ir du su lenktynėmis tiesiogiai nesusiję aspektai: 1. F-1 turi būti visos automobiliių pramonės flagmanas, ne tik tiuninguotų lenktyninių bolidų. Inovacijos turi būti ateityje pritaikomos ir serijiniams automobiliams. Gal ne tiesiogiai, gal ne visos, bet nepamirškime, kad F-1 bolidai vis dėl to yra hibridiniai automobiliai su vidaus degimo varikliais. Ne kokios ten raketos, lėktuvai, dirižabliai... 2. Socialinis. Vairuotojai nori "žalių", bet greitų automobilių. 50l/100km beveik raketinio kerasino, sutik, niekaip neįsipiešia į sąvoką "žalias" ar "taupus". Variklių gamintojai, sutartinai mažindami kuro sąnaudas, stengiasi parodyti, kad "ėdrus nelygu greitas", arba kitaip, "taupus nebūtinai silpnas". Einant dar toliau, "tikram vyrui nėra gėda vairuoti hibridą, nes su tokiu Vettelis važinėja". Galbūt kuris F-1 fanas tame įžvelgs automobilių pramonės gigantų sąmokslą, tebūnie: šis "sąmokslas" tiesiogiai prieštarauja "naftos magnatų sąmokslui" ;]
sub 2014-03-21 15:13
: - Mariau, esi tu brudas.
Unikali durnaropė 2014-03-21 15:25
rwc, persūdei su tuo „autopilotu“. Bet apie viską nuo pradžių. - savotiškai tuom gyveni tą akimirką. Aišku, tiems alučio gurkšnojimo ir sofoje drybsojimo mėgėjams tai neturėtų patikti - per daug informacijos.
punktyras 2014-03-21 15:37
Skirybos –> skyrybos
sub 2014-03-21 15:47
ačiū punktyras. Ištaisyta. Visgi internete Lietuvos portaluose nemažai yra klaidų, kaip mano.
Arthuras 2014-03-21 16:04
https://www.youtube.com/watch?v=4JWgmv92fQk Belieka tik pritarti...
sub 2014-03-21 16:23
Nebūtina žodžių už gryna pinigą priimti. Palyginau su šachmatais tik todėl, kad formulėje irgi reikia suplanuoti kelis ėjimus į priekį. Galvoji F-1 komandos be jokio plano važiuoja lenktynėse? "neišsišok, važiuok pastoviu tempu" - čia tavo žodžiai, ne iš konteksto, ir jei supratai taip - tai visai ne tai norėjau pasakyti. F-1 varžybose visada riekai plano, bet tai nereiškia kad reikia važiuoti atsargiai, neišsišokant. Kai kalbu apie planą - kalbu apie suplanavimą kada lenkti, kaip lenkti, kada varyt į boksus degalų ar padangų, kada atitolti nuo priešininkų. Manau F-1 komandos planuoja išanksto ir eigoje. Net ir važiavimo tempas ir agresyvumas planuojamas iš dalies.
Unikali durnaropė 2014-03-21 16:29
O tai KERS/ERS sistemos niekuom nepadeda būsimiems elektromobiliams? nei baterijos, nei kinetinės energijos surinkimas stabdant... Nei elektros varikliai. Ne, tai neaktualu. Niekas kitas nekaltas, kad pats durnas ir nieko nematai.