Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2014-03-21 17:21
Ne, iš esmės nepadeda, bet tau idiotui, to nelabai suprast. Baterijas išradinėja ne F-1 inžinieriai - jie tik naudoja tai, kas pagaminta. Ir konkrečiai dėl jų bolidų mokslininkai nieko naujo neišras šioje srityje ir nepatobulins - kiek įmanoma tai yra daroma ir be F-1, nes gerų baterijų panaudojimas kur kas platesnis. Kinetinės energijos surinkimas stabdant - galbūt galima dalinai sutikti. Elektros varikliai?.. Ką ten ryškiai patobulinsi, jei dabar jų NK netoli 100 proc?..
O į ką F-1 koncentruojasi labiausiai? Į tai, kaip priversti VDV ir EL variklį "bendradarbiauti", išspaudžiant daugiausiai galios. Tai visiškai neaktualu ir neefektyvu įprastų automobilių pramonei.
rwc 2014-03-22 15:09
Durnarope, Arthuras labai teisingai pastebėjo: norėčiau šachmatų - žiūrėčiau šachmatus.
Kvaila, kai geriausi pasaulio žiedinių lenktynių asai - iš prigimties taktikai ir epizodo dievai - nusamdomi įgyvendinti komandos strategijas 50 ratų į priekį. Kai viskas suplanuojama ir statoma ant kortos viliantis, kad neprasidės lietutis ar neišvažiuos geltona mašinytė.
Ne tas žanras. Pilotai pasiekė tokių aukštumų todėl, kad jie puikiausiai sukioja vairą, laiku ir tinkamai paspaudžia akseleratorių, stabdį, junginėja pavaras, apvažiuoja priešininką vidiniu lanku, blokuoja ir t.t. - kad jie moka iš bolido išspausti viską, ką jis , negalvodamas apie tai, kas buvo prieš 10 ratų, kiek dar liko nuvažiuoti. Kokie dar nurodinėjimai "kol kas nelenk, neapsimoka"?
Va, jei norėsiu tikrų stajeriškų lenktynių "na vyzhyvanije", tai ir žiūrėsiu lemanus, dakarus. Kur susirinks pilotai, galbūt nemokantys lenkti vidiniu lanku ir ne visada pasirenkantys idealią trajektoriją, užtat dievai, kai eina kalba apie finišavimą, drožiant automobilį iki maksimumo, bet neperdrožiant.
..."Per kurią pasturgalio vietą" elektronika atpažįsta trasos ruožą? Realizuojama pigiai, ir kažkokiu būdu euristika "žino", kada negalima naudoti ERS, iš anksto nuspėja ir pasirengia, kada pilotas paspaus akseleratorių ar stabdį. Pvz., turbinos įsukamos prieš tiesiąją dar neišėjus iš posūkio - tam, kad suveiktų iškart nuspaudus akseleratorių, o ne po sekundės ar dviejų. Gal nori pasakyti, kad pilotai, be vairavimo, posūkiuose dar ir turbinas slaptais mygtukais junginėja?
Visgi kuro limitui pritariu. Tegu inžinieriai sukonstruoja tokius variklius, kad pilotai spaustų maksimumą neturėdami galvoti apie kuro sąnaudas. Čia technologinis iššūkis, kurį, deja, komandų strategai perkelia ant pilotų pečių.
Nesutikčiau su Arthuru, kad visokios ERS sistemos neturi naudos serijinių automobilių pramonei. Akumuliatorių galia panaudojama kitaip - tas tiesa. Yra kur tobulinti akumuliatorių masę, tūrį, talpą, generatorių mechaniką. Galų gale, serijiniai hibridai irgi neprivalo važinėti "arba-arba" režimu. Negi jau toks esminis skirtumas, ar akumuliatorius iškraunamas per 30 sek., ar naudojamas 50 km. atkarpoje? Mieste kaip tik naudingiau kažkas panašaus į "momentinį" ERS, kai reikia nuvažiuoti nuo šviesoforo iki šviesoforo.
Na taip, pačias baterijas išradinėja ne F-1 inžinieriai. Apskritai, ne automobilių gamintojai - jie tyrimus tik finansuoja. Koks skirtumas, kas tuos tyrimus užsako, jei rezultatai duoda naudos visiems?
Arthuras 2014-03-22 18:03
F-1 yra smulki žuvelė palyginus su serijinių automobilių gamintojais. Vargu, ar F-1 komandos labai jau įtakos naujų baterijų išradimą...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
B. Ecclestone skelbia karą tyliems F-1 varikliams: paklausykite šokiruojančio variklių gausmo skirtumo (Audio)