Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ra2 2014-03-27 10:38
kionig 2014-03-27 10:44
vvv2, pats vairuoji?
oboliukas 2014-03-27 12:19
Teko truputi mokytis vairuoti ekonomiskai - tai tokia patirtis: vaziuoji visalaik su minimaliom apsukom, ant dusimo ribos..sio dalyko blogis naujam vairuotojui - kad ikalnej gali uzdusti, del patirties trukumo..o esant itemptai situacijai, kai reikia reaguoti greitai - to paprasciausiai nepadarysi. Ekonominis vairavimas: +1 taskas gamtai ir -1 asmeniniam saugumui..
ra2 2014-03-27 12:32
- Ne! šio dalyko blogis yra siauras protas.. Siauram protui pasakei "taupyk", tai jis numirs ant šimtinės sėdėdamas ir sprendimo neras..
aurimokas 2014-03-27 13:28
O dyzeliam šito taupumo blogis yra greitas purkštukų uždeginimas ir padidėjęs dūmingumas dėl suodžių sluoksnio išmetimo vamzdyje
Arthuras 2014-03-27 14:41
Ėh, ir vėl šitie kosmonautai su savo kliedesiais. Prisiklauso liaudis tokių nesąmonių, po to išvis nebejuda.
Geriau jau bobos nešnekėtų tai, apie ką nė velnio neraukia. Automobilių kuro sąnaudos yra matuojamos laboratorinėmis sąlygomis. Jei neklystu, net technologijos.lt buvo straipsnis apie tai.
ra2 2014-03-27 15:21
audrius537 2014-03-27 15:48
Apsukos visai ne prie ko. Kai kuriom masinom vaziuojant 90 4 pavara maziau gali sunaudot degalu nei 5. Regitroj padaryta didziausia nesamone su tuo, kad negali 2k apsisukimu virsyt. Tai kaip tada autostradoj leidziamu didziausiu greiciu reiketu vaziuot? Nu nebent penkialitris dyzelis ir nevirsytu 2k ant 130
Arthuras 2014-03-27 16:15
Skaityt gi nemoki. Aiškiai rašo - vengti važiuoti greičiau nei 90-100 km/h. Kas neaišku?
1337 2014-03-27 16:23
Maniškei pagal instrukciją mieste priklauso valgyt 10,9l.
Važiuojant pencininko rėžimu vieną karta pavyko į 10,5l sutilpt, o visiškai netaupant ir jungiant pavaras ties 3000-3500 (kaip ir rekomenduoja gamintojas) valgo apie 11,5l.
Išvada: dėl sutaupyto litro šimtui km (jei pasiseks) tikrai neverta aukoti smagumo, dinamikos ir variklio resurso, bei tapt eisma stabdančiu gaidžiu.
ponulis 2014-03-27 16:46
Didziausia ekonomijos klaida, tai kai artejant prie sviesoforo stabdant imetamas laisvas begis, arba gazuojama iki sankryzos ir likus tik 100 metru stabdoma, nors realiai 300 metru iki sankryzos negazuojant, greicio skirtumas bus koki 5km/h ir vistiek teks stabdyti. Yra kas tikrai nemoka ekonomiskai vaziuoti, gazas dugnas, kiekvienas sviesoforas ir stabdymas likus 50 metru iki jo...
ps. as ir uz protinga vaziavima, neverta persistengti ,cia max del 1 litro skirtumo, save tramdyti, nemanau, kad verta..
Arthuras 2014-03-27 17:08
Įrodyk. Laisvu bėgiu gerokai toliau nuriedama, tačiau kuro šiek tiek naudojama, kad palaikyti variklio darbą. Stojant su pavara, riedėt nuriedama gerokai trumpiau, todėl ilgiau važiuojama su pavara spaudžiant gazą, tačiau įjungus pavarą ir atleidus gazą kuras išvis nesinaudoja. Turint omenyje, kad per valandą riedėjimo sunaudojama 0,5-1 litras kuro, tai vargu ar tai didžiausia ekonomijos klaida.
HDi 2014-03-27 21:15
Nemanau kad tas variklis prie Tavęs užsilenks, ar Tu jį smaugsi ant ribos pastoviai, ar bandysi kantrybę žemais sūkiais, daug svarbiau yra laiku pakeisti tepalai ir žinoma tepalų kokybė, nebent ruošiesi su ta mašina ženytis, arba jau ten visiškas lavonas.
Aš ir pats kartais pravažiuoju labai taupiai, pasibandymui savęs, mielai sudalyvaučiau kokiam taupumo ralyje, grynai dėl savęs, bet realybėj toks važiavimas ne man. Dabar bandau suderinti dinamišką vairavimą su ekonomija. Ir viduriuką įmanoma tame rasti. O ir straipsny tokių kabliukų yra. Pvz su atmosferiniu ar didelio litražo motoru, tai galima drąsiai važiuot žemais sūkiais ir jei reikia staigiai pagreitėti, didesnių problemų neiškiltų, o jei pasiimu savo 2.0TDi arba dar mažesnio litražo turbininį dyzelį, tai nėr 1.5k apsukų ir peilis, nelabai jis ten bėgėjasi, tad mieste nemanau, kad važiavimas žemais sūkiais labai jau gera idėja, žinoma jei ten plauki kokiu savanorių prospektu Vilniuje ar Geležiniu vilku tai jokių problemų.
Arthuras 2014-03-27 21:53
Važiuojant agresyviau, tai nei vasarą, nei žiemą laisva pavara važiuot nesąmonė, net nejauku. Tačiau važiuojant ramiai, saugiai - jokių problemų.
Pats neriedu, tačiau tikrai negaliu pritart, kad tas smarkiai galėtų jaustis ant kuro suvartojimo.
speeder 2014-03-28 09:12
ekonomiškas vairavimas - botaniku sportas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ekonomiško vairavimo entuziastai: per metus galima sutaupyti kelis tūkstančius litų