Su turbina ar be? Paklausykite, kaip skiriasi BMW variklių garsas (Video)  (5)

Prieš žiūrėdami šį vaizdo įrašą būkite tikri, kad turite ausines arba galite naudotis garsiakalbiais. Šįkart svarbiausia bus girdėti ir palyginti dviejų skirtingų BMW variklių garsą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmasis iš jų – kodinį pavadinimą S63Tu turintis jėgos agregatas. 4.4 l darbinio tūrio, V8 motoras generuoja 560 AG ir maksimalų 480 Nm sukimo momentą. Akivaizdu, kad tokios charakteristikos neįmanomos be turbinos. Jei tiksliau – BMW „TwinPower“ technologija naudoja dvi turbinas.

Šis variklis montuojamas į tokius modelius kaip M5, M6 kupė ir kabrioletą bei „Gran Coupe“, taip pat SUV visureigiuose X5 ir X6 su M ženklu.

Antrasis šios neakivaizdinės dvikovos dalyvis – 4.0 l, V8, turintis 420 AG ir 400 Nm atmosferinis variklis, žymimas S65 kodu. Tai yra paskutinis tokio tipo BMW gamintas variklis, tad neišvengiamai jis įgauna legendos statusą.

Kaip skiriasi šių variklių skleidžiamas garsas? Į šį klausimą atsako žemiau esančiame vaizdo įraše įamžintų M5 (F10) ir dviejų M3 (E92) pagreitėjimas. Kuris labiau patinka?


Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(6)
(3)
(0)

Komentarai (5)