Rusas Lietuvai siūlo pažangų transportą ir neregėtus turtus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

batusia 2014-06-05 01:02
Vėlgi, nieko nerašo apie dovanas. Pirks, arba nuomuos.
immortallt 2014-06-05 01:06
Yra paprastas dalkas, jam reikia kelių hektarų žemės, kurią gali nusipirkti greitai ir be problemų. Per 3 metus esant finansams ir norams galima pastatyti tikrai. Taigi, jo kažkoks kreipimasis per spaudą į valdžią - wtf?! Jei tai tiesa - nu labai šaunu, bet aš beveik tikras, kad tai scam'as, kaip ir šaltosios sintezės pardavinėtojai visi.
svetys 2014-06-06 09:44
Šiaip, tai čia daugiau panašu į negatyvų susipavydėjusio „litovco“ mentalitetą. Tegu jau „liansbergis rūpinasi kai rusai puola“, o čia yra portalas kur nagrinėtini daugiau technologiniai dalykai. Manau tai visai gera idėja (o ir kvaila būtų jei filmuke būtų sudėliotos visos „know-how“ detalės). Duotu atveju siūlyčiau prie tokio projekto pridėti ir savo pastebėjimus. Reiktų mažinti to „autobusėlio“ slėgį į bėgius bent dviem būdais: Autobusėlį gaminti iš porėtų medžiagų (o poras/kitas ertmes/ užpildyti lengvomis dujomis) ir pan. Jį reiktų gaminti pasitelkiant aviacines technologijas (lengvos medžiagos ir t.t., net maži keliantieji sparnai, kad judant jie kompensuotų dalį slėgio į bėgius ir t.t.). Taigi, būtų idealu sukurti nulinio slėgio (į bėgius) aparatą (o bėgiai būtų daugiau saugumo ir automatinio krypties išlaikymo garantas). Tada ir ant atramų galima būtų sutaupyti ir pan. Vėlgi toks bandomasis kelias galėtų būti statomas autostrados skiriamojoje juostoje ir pan. (tegu pradžiai bandomajame pavyzdyje toks aparatas iš vln į kowna nulekia vidutiniu 200 km/h greičiu ir tai jau būtų pasiekimas). ............
immortallt 2014-06-06 11:21
Autostrados skiriamoji juosta labai netinkama vieta - statybų metu autostradą gali uždaryti. Anksčiau svarsčiau, kad galėtų vėjo jėgainėms būt panaudota, priėjau tos pačios išvados - kiekvienąkart aptarnaujant/statant, uždaromas greitkelis. svetys, jei tai realus projektas - sveikinu jį. Bet skepticizmas lieka, projektas pateiktas kaip scam'as - too good to be true be jokių detalių. Net nereikia aiškaus mechanizmo, bet net Musk'as pateikė daugiau info apie savo "traukinį" ir iš kur ta ekonomija atsiranda.
svetys 2014-06-08 05:39
) ir t.t.
immortallt 2014-06-08 07:13
svetys - if it sounds too good to be true and there are no details - it is. Čia kaip gatvėje einant, tau siūlo roleksą nusipirkti už 50 dolerių. Niekas su rimtais projektais ir patentais, tokiom nesąmonėm neužsiima. Ypač ne tada, kai beveik pusę amžiaus dirbta prie jo ir investuoti nori pusę milijardo. Čia kaip tas kino siūlomas lagaminas su elektriniu varikliu-paspirtukas. Sveria tik 7kg! Kai tavo leidžiamas bagažas viso 20kg, tai beveik pusę užima tas varikliukas. Negana to, kaina kosminė, o lagaminas retas kuris atitarnauja 10 skrydžių. Kalba kaip sukišo vos ne 200 tūkstančių dolerių, bet realiai tai ant elektrinio paspirtuko užmgautas lagaminas.
Vytax 2014-06-08 07:56
Pagoglinęs įmonės pavadinimą „Rail Skyway Systems Ltd“ atrandi šitą: http://golden-dark.ru/wp-content/upload ... -Don-2.jpg Tai pasijunti kaip sugrįžęs į kokius 199x metus.
svetys 2014-06-08 09:39
ir be viso traukinio slėgio į bėgį iš viršaus...)
Borland 2014-06-08 09:57
Paieškojus filmukų youtubėje, atkreipiau dėmesį, kad absoliučiai visi filmukai susiję su šia "technologija", įkelti 2014 kovo 24-25 dienomis. 37 metai darbo, aiškina, kad norėjo statyti rusijoje, bet laboratorija suniokota (apie ką niekas nežino), bet medžiaga atsirado tik šių metų kova? Kažkoks absurdas Per tris metus pastatys kažkokią laboratoriją, kuri neaišku ką veiks, ir ties mistines stygas įtemptas 600 tonų jėga (neaišku nei kaip jas įtempia, nei kas jas laiko įtemptas). Visa technologija paremta būtent jomis, tačiau apie jas kalbama tik tiek, kad jos yra Kodėl anksčiau niekas to nesugalvojo?
Simplicity 2014-06-08 13:22
Tai gal ir automobilius projektuokim taip, kad ne spaustų prie žemės, o keltų nuo jos? Būtų įdomu viso to rezultatus pasižiūrėt Beje, gal pasidalinsi savo įžvalgomis kokiu dar būdu (be magnetines levitacijos) būtų galima traukinį kilstelti nuo bėgių? Helio dujomis, sparnais? http://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_A-40
svetys 2014-06-08 14:07
Į porėtas medžiagas (kur poros tarpusavyje nesusisiekia) geriausiai tiktų vandenilis (kaip lengviausios dujos), kitur saugumo sumetimais gal geriau tiktų helis ir pan. Kaži, ar Boingai jau naudoja pastarąsias technologijas? Taigi, išmeskim iš Boingo lėktuvo kurą, kitas sistemas kurios reikalingos autonominiam skrydžiui ir sutaupysime krūvą tonų ir t.t. – kurias galima būtų versti papildomomis vietomis keleiviams, racionalizuoti kitas sąnaudas ir t.t. Šiaip, tai visi įmanomi būdai, kurie leistų mažinti slėgį į bėgius - naudotini, ypač, jei vis dar kažkiek trūksta iki idealaus (beslėgio į bėgius /procese/) aparato lygio...
Simplicity 2014-06-08 16:03
Matau, kad didis talentas rūdyja ir dūla, o būtų galima tiek daug žmonijos labui nuveikt. Gal tu pradėk savo išradimus patentuoti ir kompanijoms siūlyti? (Gi Apple sėkmingai patentuoja savo stačiakampius su užapvalintais kampais.) p.s. Ratukus tu gali dėti ne tik iš viršaus ar apačios, bet ir iš šonų (ar net nukreiptus 45' kampu), tačiau nuo to Žemės trauka niekur nedings, jos kryptis nepasikeis. Net jei ir paimsim tą tavo spyruoklėmis sujungtą ratų porą, tai traukinys į bėgį vis tiek remsis tik viršutiniu ratu, o apatinis ratas naudingą darbą atliks nebent tuo atveju, jei prie traukinio sparnus prisuksi. (Jei rimtai, tai kam iš naujo išradinėti ratą, kai jau maglevai sėkmingai sklendžia?)
svetys 2014-06-08 23:20
Ane, sėkmingai iš Vilniaus į Klaipėdą, tikrai? Spėju, kad magnetinė pagalvė čia būtų kartais (jei ne dešimtimis kartų) brangesnis (gal ir sunkesnis, ir ne tik svoriu) malonumas. Iš kitos pusės maglev traukinio analogiškas išlengvinimas analogiškai leistų sutaupyti ant magnetų, važiuoklių, trasos ir t.t. ..........................
immortallt 2014-06-09 05:16
svetys, jau įsivaizduoju, kiek daug tu roleksų turi, po 5 dolerius pirktų. Bent vienas dar veikia? Technologijos, pažanga ir progresas yra labai gerai, bet reikia skriti nuo šarlatanų. Apie technologijas nė žodžio. čia kalba eina apie valstybės paramą ir milijonus. Žmonės, kurie vysto technologijas ir kuriems reikia šimtų milijonų taip nesielgia. Pažiūrėk tą patį Musk'ą - pristatė aiškiai daugmaž projektą. Technologinis įgyvendinimas lieka. Aišku, stebūklingai pigus, pagrįstumo mažai, bet neprašo iš valstybės žemės.
svetys 2014-06-09 09:04
!?
ra2 2014-06-09 10:36
- Kažkiek minties "svečio" pamąstymuose yra, paaiškinu: jeigu naudoti "vagonėlio" aerodinamiką keliamąjai galiai, tai tiesioje trajektorijoje galima pasiekti "nulinį" slėgį, būtiną sukibimą varomąjai jėgai galima gauti kažkokiu ratukų hidrauliniu slėgimu.. Tačiau, kad tai būtų stabili ir pigi sistema, "vagonėlis" negali viršyti vienos tonos.. Jei numatote sunkesnius, tai visokios dinaminės nestabilumo jėgos "suplėšys" lengvą konstrukciją, o jei naudosite "solidų" nešėją, kaina bus kosminė.. Na dar gali būti "adaptyvaus bėgio" konstrukcija, kitaip tarian bėgis lankstytųsi pagal vagonėlio poreikius..
svetys 2014-06-09 12:41
įvairiose srityse nesusidaro net kritinė masė aukštos klasės specialistų, kad galėtų jų lygyje vykti normali ir konstruktyvi tarpusavio diskusija – mes tiesiog esam per maža šalis. Na, o kai pas juos yra tų, ar anų tokie kiekiai – tai tarp jų yra ir tokių, lygi kurių technologijų mokslo „pažibom“ kaip rwc, laigu... dar temtis ir temtis
ra2 2014-06-09 12:49
keletas super vedančių genijų aviacijoje, kosmonautikoje, branduolinėje fizikoje, man su jais neteko pabendrauti, o štai su "eiliniais" konstruktoriais teko nemažai..
svetys 2014-06-09 13:00
Čia kaip? Didelė dalis aviacijos technikos yra nestabili? O 300, 400 greitis Lietuvai yra per mažas? Ir t.t.
svetys 2014-06-09 13:11
Nobeliui gauti ir pan. Na, ir skirtumai (ten ir čia) pirmiausia matosi elgesio kultūroje.