Rusas Lietuvai siūlo pažangų transportą ir neregėtus turtus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

svetys 2014-06-17 13:32
atrodytų kaip stovintis stulpas...
immortallt 2014-06-17 17:13
Ir dabar paaiškink, per kurią vietą, gaunasi pigiau nei įprastas traukinys? Helis brangus ir jo nuostoliai beveik garantuoti. Trintis į laidus būtų visai ne maža, jei už jų laikosi. Negana to, dar tada reikia nusileidimo ir pakilimo mechanizmo. Tada iškyla saugumo problemos - nutrūksta pvz lynas.
Simplicity 2014-06-17 18:48
Žmogus paskendęs savose fantazijose išradinėja tai, kas jau senų seniausia išrasta... Helio dar niekas nesugebėjo uždaryti taip, kad tas nepabėgtų, ekranoplanams kylančias problemas irgi visi senų seniausiai žino. Tačiau, atsiranda koks nors neatrastas Lietuvos lygumų genijus ir pro troleibuso langą žiūrėdamas į kokį MB S600 sau nupiešia sapną, kuriame jis pakilęs ant laidų pro tą MB prasineša su oru sklendžiančiu troleibusu. Na, bet kad nesupykdyti tamystos svečio, parašysiu ką aš manau apie jo sklendžiančius troleibusus ant bėgių. Ekranoplanai yra gerai, tačiau yra blogai tai, kad ekranoplanavimo efektas gali ir neatsirasti dėl netinkamų meteorologinių sąlygų. Lietus, sniegas ar net tas pats vėjas gali privesti prie to, kad tą menamą troleibusą reiks visą kelią žeme vilkti. Be to, vienos poros bėgių gal ir pakako siauruko laikais, tačiau šiandien reikia bent jau dviejų porų bėgių, kad traukinius būtų galima siųsti abiem kryptim. Iš čia klausimas. Kokio pločio tarpą tarp šių krypčių reikės palikti, kad sklendžiantys troleibusai prasilenkdami vienas kito nuo bėgių nenupūstų? Svety, ar kiek padidės apkrovos tiems patiems bėgiams dėl to, kad tavo dirižablis sklęsdamas juos laužys į visas puses? Helis. Dar nesugalvojom tokios medžiagos pro kurią helis į aplinką nepabėgtų. Nematau jokios logikos tame, kad pastoviai reiktų leisti pinigus helio talpų papildymui. Ir kontrolinė vinis. Kurių galų reikia išradinėti „kažką velkamo, sklendžiančio (ar net su heliu), kai paprasčiausi traukiniai, paprastai bėgiais be vargo skrieja 300+ km/h greičiu ir „nebijo“ prasilenkti su tokiu pačiu greičiu skriejančiais traukiniais? Svety, kuo tavo susigalvotas traukinys būtų pranašesnis už įprastą greitąjį traukinį? Bus pigesnis ar greitesnis?
Vytax 2014-06-17 21:10
Žinot koks čia paradoksas? 1. Ogi žada investuot 300mln.$. tačiau patys nesugeba įsigyti ar bent jau išsinuomoti žemės sklypo. 2. Pagooglinus tiek to tariamo „mokslininko“, tiek ir tos įmonės pavadinimą, galima lengvai padaryti išvadą kad tai tiesiog aferizmas. Bet nepaisant to čia vistiek prirašyti net trys puslapiai komentarų su visokiausiomis fizikos teorijomis. Čia kaip tame anekdote: „Sakiau, kad šūdas, o tu vis sakei susicukravo, susicukravo.“
svetys 2014-06-18 07:40
svetys 2014-06-20 09:21
Jei neklystu, tai 100 kub. metrų vandenilio dujų pakeltų apie 100 kg į orą. tilto/estakados masyvumą su estakados masyvumu, kuris aptarnautų „nulinio slėgio“ transportą ir t.t. .....................
Simplicity 2014-06-20 11:57
Mane žavi jūsų vaizduotės lakumas... Tokiems kaip jūs, svety, skaičiai yra kažkokie niekam nereikalingi dydžiai. Neįsižeiskit, bet reikia būti su protu susipykusiam, kad tokių dalykų prisigalvoti. Aš, tiesa pasakius, dar niekad nemačiau kaip ore sklando metaliniai suslėgto helio dujų balionai, o jūs rašot apie helio dujomis užpildytus „keleivius“ kas 10 metrų. Net jei imsim tą jūsų menamą 100 m, 3x3m ilgio traukinį, kurio tūris yra 900 m), tegausim jūsų minimą 300 kg keliamąją galią. Tiek sveria keturi suagę žmonės... (Panašu, kad nesat girdėję ir apie saulės elementų naudingumo koeficientą ir kitus ne esminius dalykus.) Traukinys gali važiuoti ne tik į Pietus ar Šiaurę, bet ir dar šešiomis kryptimis (grubiai tariant), o saulė nėra prikalta prie dangaus skliauto, ji visą laiką juda. Ir visai nebūtina traukinio stogo ir šonų dengti saulės elementais, nereikia guma dengtų ratų ar „helio keleivių“— pakanka pakabinti elektros linijas virš bėgių ir tais bėgiais paleisti elektros energija varomą traukinį. Viskas, be jokių ten mistifikacijų ir nesąmonių, traukiniai tokiomis linijomis skrieja ~300 km/h greičiu. Europoje tai veikia jau 30 metų, o jūs sklendžiančius troleibusus išradinėjat (statos pilis debesyse). p.s. Jūsų „stogas ant tiek nurautas“, jūs tiek atitrūkęs nuo realybės, kad man net kyla įtarimų jog jūs esat arba internetinis trolis, arba tam tikros įstaigos laikinas ar nuolatinis gyventojas. Įdomu, kokių dar inovatyvių technikos šūdevrų sukurtumėt, jei jus būtų galima į vieną krūvą suleisti su Nojumi ir Alfreduku
svetys 2014-06-20 12:49
Vis bandot imituoti vaizduotės vaisius, bet tas jums vis nesigauna. Na, nuo kada pievelė prie estakados (ar pati estakada) yra traukinio stogas, ar šonas Kažkaip jums visgi gal reiktų keisti savo vidinius nusistatymus, o tai rašote kaip visiškai nesusitupėjęs pienburnis...
svetys 2014-06-20 14:40
išgraužk nebebus?
Simplicity 2014-06-20 15:57
Jei aš pienburnis, tai jūs paprasčiausias stacionaro gyventojas. Mano minėti suslėgtų dujų balionai buvo tik kabliukas, kuriuo jus būtų galima išvilkti į švarius vandenis. Užkibot ir pasirodėt visu gražumu,— visiškai nesigaudot net mokyklinėje fizikoje. Pavartykit mokyklinius vadovėlius— suprasit kodėl helio pripūsti vaikiški balionai kyla, o gerokai daugiau dujų turintys dujų balionai tvirtai stovi savo vietoje. p.s. Progresas bus Europoje ir pasaulyje, tačiau viskais vyks tikrai ne jūsų įsivaizduojama kryptimi. yra techniškai sudėtingesnės, brangesnės ir mažiau efektyvios už paprastus elektrinius traukinius, kurie sėkmingai rieda ne tik Europos, bet ir viso pasaulio bėgiais. Be to, niekas ir šiandien netrukdo elektriniam transportui naudoti elektros energiją iš atsinaujinančių šaltinių.
svetys 2014-06-20 18:15
viskas bus toliau
Arthuras 2014-08-23 00:33
http://www.delfi.lt/video/verslas/versl ... d=65632420 Na, tai man paaiškinkit broliai kurmiai, kokiu būdu gali būti "apscam'inti" Šiauliai? Žemė bus nuomojama jiems. Jokių investicijų iš Lietuvos nereikalauja. Technologija tikrai šiek tiek utopinė, bet kas per schemos, kuriomis ketinama apmulkinti?..
immortallt 2014-08-24 19:14
Na apmulkins ne savivaldybę, o investuotojus.
Inside 2017-07-30 00:55
Sveiki Ko pritilom ir tylim tris metus? https://www.youtube.com/watch?v=ymaaSf2 ... AO57XY2wid https://www.youtube.com/watch?v=sZ6Jbfh ... AO57XY2wid https://www.youtube.com/watch?v=BIvnm2F ... AO57XY2wid
Inside 2017-07-30 00:57
https://www.youtube.com/watch?v=sZ6Jbfh ... AO57XY2wid
Inside 2017-07-30 00:58
https://www.youtube.com/watch?v=BIvnm2F ... AO57XY2wid
Hmz 2017-07-30 09:00
O tai lą čia bepasakysi naujo? Milijardinė (pasak jų pačių) kompanija "EUROASIAN RAIL SKYWAY SYSTEMS LTD" dar 2015 metų spalį patyliukais likvidavosi, o pagrindiniai aferos dalyviai išvyko gastroliuoti į Baltarusiją.
Inside 2017-07-30 11:59
O, Jūs labai informuotas. http://rsw-systems.com/assets/images/sh ... _LT_EN.jpg
Hmz 2017-07-31 00:53
O dabar konkrečiau - ką iš to, ką aš pasakiau, paneigia šitas skanuotas popieriukas?