Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Splius 2014-06-03 15:31
Neveltui rusija...Viskas gi nuo sovietu dar projektuota ir ant durniaus,kad keliom masinom tik pravaziuoti ir net nepagalvota apie ateiti kai masinu skaicius zenkliai padides.
Vien lietuvoje paziurekit kas dedasi prie daugiabuciu namu katrie statyti dar niuriais sovietu laikais ir kiemuose nera vietos nei kur automobili pasistatyti nes stovejimo aiksteles sovietu buvo projektuojamos taip,kad ~3 butams - 1 masina o kas dabar darosi? 3 masinos vienam butui.
Aquarius 2014-06-03 16:07
Kiekvienas už save ir visi nė už vieną ;D
tomisk 2014-06-03 16:14
Sklando gandai, jog per Maskva pervaziuot reikia visos dienos. O kadangi tenka visa diena stovet kamsciuose vairuotojai naudoja papmpersus.
Siaip ne karta teko pabuvot Maskvoj, teko ir su masina pasivezint, ir ant mazho reikalo noret. Nemazai vazineja metro, bet ir nemazai tokiu, kurie renkasi automobili, nors galetu vazinet metro... nesuprantu as ju.
azotas 2014-06-03 16:16
Toks pas juos mentalitetas,paciam geda su metro vazinet tai sedi eilei ir galvoja ko tie lopai su metro nevazineja.
arab 2014-06-03 16:21
Kazka tu cia biski nusnekejai del projektavimo, paziurek kiek eiliu, tikrai ne vienai masinai kelias projektuotas, as bent jau suskaiciavau 8 eiles masinu, tai is ju bus kokios 6 subruksniuotos. Ir kiek teko matyt tai tikrai visi pagrindiniai keliai kur kamsciai, ne viena ar dvi eiles, o kokios 3-4. Cia per daug masinu, o ne keliai blogai suprojektuoti.
Del kiemu taip, cia kitas reikalas. Bet tai cia nereik irgi kaltint buvusiu inzinieriu ar projektuotoju. Galima visam kiemui nueit i savivaldybe padaryt projekta ir vietoj tos vietos kur sunys ant pieveles daro savo reikalus, pastatyt aikstele. Bet cia lengviau kaltint kitus, negul pakelt uzpakali nuo kompo ir nueit i savivaldybe sprest problemos
Zebediejus 2014-06-03 16:33
Nustebtum sužinojęs, kad niekas taip nesikeičia. Išbandyta. Yra atsakymas, kad negalima mažinti žaliųjų plotų ir viskas.
immortallt 2014-06-03 16:55
Taip, žaliųjų plotų mažinti negalima - tam yra požeminės aikštelės.
Gatvių pralaidumus apsprendžia ne tik juostų skaičius, bet ir tai, kaip įrengtos sankryžos ir kaip vairuotojai elgiasi. Net tarp šių nuotraukų matyti, kaip sukdami kairėn, sustoję viduryje sankryžos užblokuoja eismą. Va taip ir formuojasi kamščiai, vieni negali pravažiuoti į vieną pusę, bet į kitą laisva. Porąkart taip pradegus žaliam signalui, užsikemša ir kita pusė. Taisyklės draužia įvažiuoti į sankryžą, jei negalėsi baigti manevro degant žaliam signalui, bet visiem px.
sloggi 2014-06-03 17:17
Atsisedi ant dviracio ir vaziuoji kaip bynas rodydamas vidurini pirsta visiems.
Kadras 2014-06-03 17:39
Savo kieme, kur gyvnu jau pries kokius 7-8metus pasidarem aikstele. Patys visi namo zmones darem, tik reikejo nusisamdyti kad issafaltuotu. O siaip visu pirma turi namo zmones pasirasyti ir tik tuomet savivaldybe duos leidima.
ISG 2014-06-03 17:51
O neniuriu siuoliakiniu namu kiemai geresni? Baikit juokus... Man jau geriau gyvent tarp medeliu nei tiesiogine to zodzio prasme gyvent stovejimo aistelej. Masina galima ir toliau palikt, arba garaza turet...
Arthuras 2014-06-03 17:55
Per lietų, žiemą ar karščius - kažin kas kam rodytų tą vidurinį pirštą?
007 2014-06-03 18:30
Čia tai taikliai pasakyta. Tokie dalykai labai smarkiai trukdo eismui. Bet, Vilniui, gi, ne kitaip. Visi važiuoja, net nežiūri ar spės baigti manevrą ar ne. Tik, kad ne visą dieną ir ne visose sankryžose. Bet labai dažnai pasitaiko tokių vairuotojų. Ir dažnas net nesupranta kame reikalas. Galvoja, kad viskas normaliai, ne jo kaltė. Taigi prieky srautas sustojo.
slawcka 2014-06-03 18:38
dar vienas manau nemazas dviracio minusas- prakaitas. nedaugelis noretu atvaziave i darba dvokt ir atrodyt kaip prakaituota kiaule:)
sabotan 2014-06-03 18:41
Tada sedi i viesa transporta
kestutisz 2014-06-03 19:17
O taip. Tą darganotą metą visi sušoka į viešąjį transportą, kuris tom dienom atidirba visas metų išlaidas - tansportas gi belenkiek guminis
immortallt 2014-06-03 19:35
Tikrai neturėjau omeny, kad Lietuvoje taip nėra. Kartą einant pėsčioms, vos neatplėšiau durelių ir neiškoliojau vieno, kuris pypina, kad priešais stovintis varytų į priekį, kai nėra kur realiai važiuoti.
technologas 2014-06-03 20:44
Kažkur skaičiau baltarusio nuomonę/palyginimą Maskva vs. Vilnius, tai papeikė Maskvos kelių projektavimą, maždaug ten tokie išvažiavimai ir šiaip keliai, kad pėsčiajam daugiau šansų žūti, nei Vilniuje, nežinau, kiek tiesos. Neakivaizdinis pagyrimas Lietuvos kelių projektuotojams.
Arns 2014-06-03 21:03
na lyginti Maskvą su Vilnium... Manau su milijoniniais miestais reikia lyginti, nes ko gero kad ir daug juostų, bet perėjimas paliktas paprastomis perėjomis, o ne požeminėmis arba antžeminėmis perėjomis. Tad jei yra greičio bei nesilaikoma nors kiek taisyklių, iškart padidėja pavojus. Lietuvoje prie trijų juostų, ypač kai per žiedą reikia eiti, irgi kas kiekvieną juostą reikia sustoti, nes nuneštu greitai. Vienoj juostoj sustoja, kitoj bando prašokt, lyg ta sekundė pristabdant svarbiau nei tikimybė, kad kažką užmuši...
sloggi 2014-06-03 21:21
Del lietaus ir prakaito tai visad galima nukakus i darba persirenkti. Yra spec drabuziai ziema, rudeni(lietui lyjant) ir vasarai.
Arthuras 2014-06-03 21:35
Teeeip, aukosiu ir taip brangų laiką persirengimui, nusiprausimui 3x dienoj vien tik tam, kad galėčiau pasimėgauti važiavimu dviračiu rudenį, žiemą, pavasarį. Per purvus, lietų, šlapdribą, vėją ir kitus malonumus Jei kam patinka - aš nieko prieš, tik jau nereikėtų tokio gyvenimo būdo pateikti kaip normos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Maskvos spūstys: kaip į darbą važiuojama 2 val. (Foto)