Lietuvos „auksarankiams“ nebeleis automobilių „prikelti iš mirusių“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bala 2014-06-22 18:53
Njo, kadangi pats fizikoj irgi ne kažką, tai galėtum bent nesidrabstyti šūdais. Dabar pasvarstymui. Jei po avarijos saugumo rodiklis - geriau atrodantis kėbulas, tai saugiausi turėjo būti žiguliukai: https://www.youtube.com/watch?v=eiR4Rb9N6OY Kitas video - tas pats Fiat 500 kalasi į "statinę kliūtį", anot tavęs. Sugniūžta lygiai taip pat kaip į audinę. Kodėl? Juk audinė buvo "ne statinė" kliūtis: https://www.youtube.com/watch?v=6Df9HsixvBs
Dreigas 2014-06-22 19:02
Nelabai supratau is straipsnio del dygliuotu padangu. Ar cia klaida, ar ziema nebeleis eksploatuoti digliuotu padangu? Kitas dalykas del mirusios masinos, tai tarkim as turejau tokia situacija, kai man i sona ivaziavo, o masina buvo pirkta is amerikos (honda civic). O lietuvoje tokiu laiku auto buvo minimaliai, tai keite sparna ir vairuotojo dureles ir suklojo draudimas uz tai 3500+lt, nes lietuvoje niekur nerado naudotu sios markes daliu, tai siuntesi is lenkijos, o auto verte buvo 13k lt. Tai, jei man kas nakti apdauzytu visa auto ir remonto islaidos virsytu auto verte, tai gali nurasyti, kaip mirusi?
Arthuras 2014-06-22 19:24
Na visiškai beviltiška. Nori pasakyt, kad tu geriau būtum buvęs FIAT 500 keleiviu, o ne Audi Q7? Nepraleisk šio klausimo ir atsakyk sąžiningai. Audi Q7 vienintelis minusas toks, kad šiek tiek įlinko iš vidaus zona ties vairuotojo kojomis (greičiausiai dėl to ir tik 4 žvaigždutės). Visa kita - sveika. FIAT 500, kuris anot tavęs, yra saugesnis už Q7, nes turi daugiau žvaigždučių, keleiviai būtų buvę sutraiškyti. Galvai amen, kojoms amen... Prie ko čia žiguliukai?.. Patikėk, Audi Q7 inžinieriai pasirūpino, kad keleiviai neištikštų nuo perkrovų... Ir be abejo, noriu priminti, kad susidūrus kaktomuša mažam automobiliui ir dideliam, didesnį neigiamą pagreitį įgyja mažesnis automobilis. Todėl perkrovos didesnės, kas įtakoja sužalojimus ne tik nuo kėbulo dalių sulindusių į kūną, bet ir nuo staigaus sustojimo. F=ma. Jėgos veikiančios smūgio metu abu automobilius vienodos pagal III Niutono dėsnį, todėl akivaizdu, kad pagreičiai skirtingi... Audinės masė yra tokia, kad smūgio metu Audinė vis dar judėjo į priekį, o Fiat - jau atgal. Tai Fiatui Audi kaip statinė kliūtis, o Audinei Fiat'as - ne. Negi per sunku įsivaizduot? Dar kartą kartoju - kai Q7 trenkiasi į visiškai kietą kliūtį NCAP testuose, jai reikia atlaikyti visą savo svorį. Todėl padaryti, kad vairuotojai liktų sveiki yra sunkiau - sunkiau ir gaut tas NCAP žvaigždutes. Tačiau kai Q7 trenkiasi į kokį 500, Fiesta ar pan. - jis susiduria su 2,5 karto mažesne mase. Žodžiu, tuščias reikalas, va imk ir skaityk: http://www.forbes.com/2009/04/13/car-cr ... eport.html Konkrečiai "the laws of physics" Net neabejoju, kad rastum ir daugiau tokio tipo straipsnių... Daugiau šia tema nediskutuosiu su asmenimis, kurie prisiklausę reklaminių šūkių, kad mažas automobilis yra tiek pat saugus kaip didelis... Bahuriux - na suauk ir suprask, kad Lietuva čia neturi JOKIOS įtakos. Tai tie žmonės, kurie sertifikuoja automobilius ir išduoda leidimus juos eksploatuoti turi nepraleisti tokių kaip Nissan Note(irgi versdavos) ir pan. Dreigai - taip. Apdaužytų visą auto, nors jo rėmai ir būtų sveiki - tektų išmest...
bala 2014-06-23 18:59
būtinai saugesnis. Šiap niekur neteigiau, kad mažiukas lygiavertis dideliam. Man susidarė įspūdis, kad tu teigi, jog NCAP žvaigždutės nieko nereiškia ir kad testai atliekami neobjektyviai, tai ir paprieštaravau. Atsiprašau, jei klaidingai supratau. Nuoroda būtų įdomi, jei avarijų skaičius būtų normuotas pagal automobilių saugumo įvertinimus. Vat dėl ko negaliu ginčytis, tai kad mažų automobilių gamintojai mažiau rūpinaisi jų saugumu. Bent jau susidarau įspūdį iš 2010-2012 EuroNCAP rezultatų, kad tarp mažų auto daug dažniau pasitaiko 3 žvaigždutės. Taip pat verta diskutuoti, kiek NCAP testai nutolę nuo realių avarijų sąlygų. Gal ir verta keisti/išplėsti testavimo sąlygas. Vat, jei pagrįžti prie Q7 vs 500, tai vairuotojo vieta neatrodo saugi. Blogiau, kad dauguma didesnių automobilių turi tą pačią bėdą - vairuotojas krenta į kampą tarp pagalvių. Va, neblogas rinkinys crash testų: https://www.youtube.com/watch?v=-nyfRwMQ-Tk Subaru Legacy, Mazda 6 (ir daugelio kitų) vairuotojai taip pat 'sėkmingai' sukristų į tą nelaimingą kampą. Tad vėlgi, didesnio automobilio akivaizdaus pranašumo nematau.
Arthuras 2014-06-23 19:32
Ne ten esmė. Tame straipsnyje akivaizdžiai lyginama, kas būna, kai susiduria du skirtingo dydžio, bet vienodus NCAP įvertinimus turintys automobiliai. Eee, o tu išsisukai nuo klausimo, kur norėtum sėdėt. Fiat 500, ar Q7?