„Dodge Charger SRT Hellcat“ – išgirdę pasiūlymą „draguoti“ prieš tokį automobilį, gerai jį apsvarstykite. Net jeigu jūs vairuojate „Audi RS4“, BMW M5 ar „Ferrari 360“. Nes amerikietiškas daugiau nei dvi tonas sveriantis sedanas yra greitesnis už išvardintus automobilius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Neverta abejoti, kad bet kurioje lenktynių trasoje su daugiau nei 4 posūkiais greičiausias pasaulio sedanas prilygtų nebent greičiausiam pasaulio mikroautobusui, tačiau tiesiojoje jis – nenugalimas.
Greitis! Naujojo „Dodge Charger SRT Hellcat“ įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 3,7 sek., o ketvirčio mylios žymą jis kirstų po 11 sekundžių. Maksimalus šio šeimyninio automobilio greitis – 328 km/val.
Po „Dodge“ kapotu murkia 6,2 l darbinio tūrio V8 HEMI variklis, išvystantis daugiau nei septynios tiek pat šeimyninės opel astros: 707 AG ir 880 Nm.
Anot „Dodge“ atstovų, šie skaičiai paverčia „Charger SRT Hellcat“ greičiausiu, geriausiai įsibėgėjančiu ir galingiausiu serijinės gamybos sedanu visame pasaulyje bei technologiškai pažangiausiu keturių durų automobiliu visoje JAV.
Pristatymo metu „Dodge“ direktorius Timas Kuniskis atskleidė, kad „Charger SRT Hellcat“ sveria kiek daugiau nei to paties gamintojo kupė „Challenger“ – 2114 kg. Jo masės paskirstymas tarp ačių – 54:46. T.Kuniskis teigė, kad papildomas svoris padėjo „Charger“ starte – ketvirčio mylios distancijoje jis užtrunka 0,2 sek. mažiau nei sportiškiau atrodantis „Challenger“ kupė.
„Dodge Charger SRT Hellcat“ bus komplektuojamas tik su galinių varančių ratų pavara bei 8 laipsnių automatine dėže. Tačiau įdomiausias dalykas slypi mašinos raktelyje.
Galingiausias kada sukurtas „Charger“ turės du raktelius. Raudonas – normalus. Juodas – skirtas tiem vairuotojams, kuriais automobilio savininkas nepasitiki, jis apriboja „Dodge“ galią iki 500 AG.
Jeigu vairuotoju nepasitikite visiškai, galite keturių skaitmenų PIN kodu automobilyje įjungti specialų „Valet“ režimą. Tai ne tik pastebimai sumažins automobilio galią ir sukimo momentą, bet ir apribos jo apsisukimus iki 4000 aps./min., neleis įjungti sportiškesnių pavarų dėžės ar pakabos režimų ar išjungti stabilumo kontrolės.
Kiti pastebimi atnaujinimai – 390 mm skersmens stabdžių diskai, kurie vos telpa po 20 colių skersmens „kaltiniais“ ratlankiais. Ant šių sumontuotos 275/40 išmatavimų „Pirelli P Zero“ padangos.
Pereikime prie smagiausios dalies – kainos. Juk žinote, kad JAV automobiliai yra gerokai pigesni nei Europoje? „Dodge Charger SRT Hellcat“ gamyba greičiausiai bus apribota iki 1200 vienetų, o jo pradinė kaina turėtų būti apie 60 tūkst. JAV dolerių – apie 150 tūkst. Lt. Lietuvoje už tiek galite įsigyti penkis „Dacia Logan“ ar vieną neblogai sukomplektuotą „Hyundai Santa Fe“.