Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
w00xer 2014-10-05 14:00
tai kokia 1.8 variklio prasme, jei sanaudos kai dvilitrio ir maziau galios?
BadAss 2014-10-05 14:29
Man irgi šitas klausimas iškilo... Vienintelė priežastis galbūt būtų ta, kad kai kuriosse šalyse skiriasi auto mokesčiai pagal galingumą, tai galbūt norint mažiau mokėti apsimokėtų imt 1,8...
Pumper 2014-10-05 15:12
Nebe 20 amžius, kad BMW modelio numeris variklio kubatūrą rodytų. Nėra jokių 1.8l variklių.
Gamina tik 2l ir 3l variklius. 518d, 520d ir 525d rodo ne kubatūrą, o to paties 2l variklio skirtingas konfigūracijas, kur 518d silpniausias su viena turbina, 520d padidintos galios su viena turbina, o 525d tas pats variklis bet su dviem turbinom. 530d, 535d ir 550d visi yra 3 litrų varikliai, kurs 530d su viena turbina, 535d su dviem turbinom, o 550d su trim turbinom.
O 518d pranašumas tik tas, kad mažiau CO2 ir galia mažesnė, todėl mokesčiai mažesni ir draudimas pigesnis. Sąnaudos didesnės, nes toks variklis paprasčiausiai per silpnas tokio svorio auto.
Arthuras 2014-10-05 15:16
Niekaip nesuprantu, koks tikslas pirkti aukštos klasės BMW, kuris vos krutės. Kalbu apie 518d... Jei jau leidi sau tokią prabangą, tikrai neturėtų rūpėti keli sutaupyti eurai ant mokesčių.
Pumper 2014-10-05 15:22
Tai gerai, kad 516d negamina Išvis juokingai atrodytų BMW su >10s 0-100km/h.
Kilgoras Trautas 2014-10-05 15:56
O jie vis dar kartu su PSA variklius kuria?
Arthuras 2014-10-05 17:56
Ko tik nepadarysi, kad klientams sulįst, kur nesueina... Iš pradžių BMW varomas priekiu, Dabar jau 518d. Tuoj bus 718d. Aš pilnai tikiu, kad dabar(trumpalaikėje perspektyvoje) jiems taip labiau apsimoka, nekvaili gi jie yra, pasiskaičiuot moka tikrai geriau, nei mes. Bet rezultate to, dabar visi automobiliai vieni į kitus panašūs, jei kokia nors markė turėjo išskirtinių bruožų, kurių visada laikėsi, tai dabar plaukiama tiesiai paskui vartotojo užgaidas. Reikia BMW su 70 kw? Bus, svarbu, kad tik pirktų kas.
Čia mano pamąstymai, IMHO, škias.
Architektas 2014-10-05 18:55
O kam tos galios mieste, kur daugumą laiko visi trinasi?... 110-150kW net ir tokiam sunkesniam automobiliui važinėti pusiau kamsčių sąlygomis yra daugiau nei pakankamai. BMW nėra Ferrari, kad gamintų tik "high performance" modelius.
HDi 2014-10-05 19:34
Iš kurios pusės pažiūrėsi, aš skaitau, kad variklis mašinai per silpnas, kai jau visokios įkalnės tampa kančia, reikia žeminti pavaras ir panašiai. 518d atveju tie 110kW tas 1.6t pagal popieras išjudina iki 100 per 9.5s kas yra daugelio ekonominių modelių "galingesnių" ( ne pačių silpniausių) variklių skaičiukai, ir jie jau juda pakankamai normaliai, o čia visgi dar turbodyzeliukas su gera sukimo momento kreive, o ne koks atmosferinis benzas. Be to ne variklis renkasi mašiną, o variklį vairuotojas, tai jei yra pigesnis variantas ir yra jam pirkėjų, tai kodėl gi ne? Aš manau kaip tik gerai pirkėjui pasiūlyti kuo didesnę variklių gamą nuo pačių silpniausių iki galingiausių. Kitose šalyse dar juk žaidžia visokie taršos mokesčiai ir pan.
Čia mano asmeninė nuomonė.
Pumper 2014-10-05 19:41
Kai silpnesnis variklis valgo daugiau kuro už galingesnį tai parodo, kad variklis yra per silpnas ir turi prakaituoti, kad ta auto judėtų.
HDi 2014-10-05 19:51
Prakaitavimas kiek per riebus žodis šitu atveju, kaip ir 0.1l/100km skirtumas nepasako, kad variklis yra PER SILPNAS. Gal nebent sutikčiau su pasakymu, kad per silpnas prestižinės klasės automobiliui.
Arthuras 2014-10-05 21:01
Tai čia idealūs skaičiai idealiomis sąlygomis. Kaip ir jau minėjau, tokie automobiliai visgi naudojami ilgoms kelionėms ir neretai jais važiuoja ne vienas keleivis. Susodink keturis asmenis ir bagažą - vaizdelis bus tikrai nelabai koks. Taip, važiavimui tikrai pakanka, tačiau tai yra premium klasės, didelis automobilis - mano asmenine nuomone, toks turi turėti ir pakankamai smarvės.
Mano nuomonė yra tokia, kad kiekvienas produktas tam tikro brand'o formuoja to brand'o įvaizdį. Būtent dėl to brand'o neretai žmogus sutinka sumokėti du, tris kartus daugiau, nei išleistų alternatyvai. Bet čia, kaip jau ir minėjau, tik mano asmeninė nuomonė. Gamintojai elgiasi taip, kaip jiems atrodo geriau.
Evalda5 2014-10-05 22:23
Nesupykit, pasakoriai, nesinori niekam prieštarauti, bet manau visi tikrai turėtumėt žinoti, kad BMW kiekvienoje 5 serijos kartoje turėjo 2 litrų dyzelinį variklį. Ir visuomet šita versija, anot statistikos, pasiimdavo stabilią savo beveik 20 procentų 5 serijos BMW pardavimų dalį. Prie to dar galima pridurti, kad dabartinis 518d (aišku su tuo pačiu 2l dyzeliu) yra 10kW galingesnis, nei kažkada tokios pat masės (1998m. laidos e39) 520d, kuris turėjo 100kW dvilitrį. Ir ta mašina tikrai važiavo, pats esu su tokiu važinėjęs Vilniuje, tikrai nebuvo kančia nei į įkalnę įvažiuoti, nei aplenkti lėčiau besivelkančią mašiną užmiestyje. Apskritai, tokiai Lietuvos rinkai su lietuviškais keliais, nemanau, kad pritrūks galios. O vokiečiai autobanams aišku vistiek pirks bent jau 530d.
Kaip kažkas jau minėjo, tikrai yra žmonių, kurie pirks, kurie net su "premium" klasės vidutinio dydžio automobiliu norės važinėti patogiai, bet ne per brangiai. Manau, jei įmonė taip nusprendė, reiškia taip ir bus, kam mašina per silpna - pirks galingesnę, ir tiek.
Architektas 2014-10-06 07:30
Tam yra kitų modifikacijų 5 serijos, kurios tinkamesnęs greitkeliams ar sportiškumui. Nebūk eilinis siauro mąstymo lietuvis, kad brand'as turi gaminti tik tam brandus būdingomis savybėmis pasižyminčias prekes, nes rinka veikia kiek kitaip. Svarbiausia yra tai, kad brandas suteikia galimybes kiekvienam jo gamoje rasti tai, ko jis nori - vieniem performance, kitiem ekonomija. O tas pasakymas "kam pirkt prestižinį jei svarbi ekonomija" tai kam tada iš vis pirkt mašiną, jei svarbi ekonomija? Žmogui gal patinka dizainas, interjeras ir pan., bet nemato tikslo mieste pilt 16 kai ir 6 pakanka.
Arthuras 2014-10-06 10:10
Ar tu bent straipsnį skaitei? Taigi aiškiai parašyta, kad ims kuro truputį daugiau nei gerokai galingesnė versija. Ir apskritai, apie kokius 16l tu kalbi... Nebėra tokių skaičių net automobiliuose su 400ag...
immortallt 2014-10-06 12:03
518 e39, esu turejes, tiesa benzinas + dar dujos. vaziavo normaliai ir bedu lenkti didesniu nebuvo. Aisku, ne 3l variklis, bet ir uzmiestyje, Lenkijos keliais ant lenkimo ir 2x virsyt greiti spedavai, kol aplenki 2 furas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
BMW pristatė naujos kartos dyzelinius variklius