BMW pristatė naujos kartos dyzelinius variklius (16)
Vokietijos automobilių gamintojas BMW pristatė 2 naujos kartos dyzelinius variklius, kurie bus galingesni, leis automobiliui įsibėgėti greičiau, tačiau suvartos mažiau degalų ir sumažins CO2 emisijas. Į „BMW 520d“ montuojamo variklio galia išaugo iki 140kW/190AG, tačiau apetitas kurui sumažėjo iki 4,1l/100km. O naujasis „BMW 518d“ su 110kW/150AG išvystančiu agregatu 100 kilometrų nuvažiuos su vos 4,2 l dyzelino, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Efektyvumas – viena stipriausių penktosios serijos BMW modelių savybių. Dėl ekonomiško degalų suvartojimo ir dinamiško vairavimo šie modeliai yra savo segmento bestseleriai. Manome, kad penktosios serijos sedanas ir „Touring“ versija su naujaisiais varikliais išlaikys tokią pačią sėkmę“, – bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Kurą suvartojimą, kuris artimas hibridiniams modeliams, ir dinamiškumo rodiklius 5 serijos BMW pasiekia su varikliuose įdiegta „BMW TwinPower Turbo“ technologija, aštuonių laipsnių „Steptronic“ automatinė transmisija, stabdžių energijos regeneravimo sistema ir kitomis sistemomis.
Nors naujieji 2 l darbinio tūrio, 4 cilindrų varikliai yra beveik 10 proc. ekonomiškesni, BMW modeliai su šiais agregatais išlaikė savo dinamiškas savybes. „BMW 518d“ sedanas iki 100km/h įsibėgėja per 9,5 s, o „BMW 520d“ sedanas tokį patį greitį pasiekia per 7,9 sekundės.
Greičių dėžė žinos, kokią pavarą įjungti
Ekonomišką važiavimą užtikrina „Steptronic“ automatinė transmisija, susieta su navigacijos sistema – ji montuojama ir tokiuose prabangiuose automobiliuose kaip „Rolls Royce Wraith“. Ši sistema pagal navigacijos duomenis įvertina kelią priekyje ir dar prieš atvažiuojant į posūkį jau žino, kurią pavarą įjungti. Tokia sistema ne tik užtikrina ekonomišką ir efektyvų važiavimą, bet ir padidina važiavimo komfortą. Taip pat su šia pavarų dėže „BMW 518d“ ir „520d“ iki 100 km/h įsibėgėja 0,1 ir 0,2 s greičiau.
Naujieji varikliai priklauso „BMW EfficientDynamics“ ir bus gaminami pagal naują BMW modulinę platformą. Pagal ją sukurtų naujųjų variklių blokai bus išlieti iš aliuminio, todėl agregatai bus 2 kg lengvesni, o variklio darbo garsas – malonesnis.
„BMW 518d“ ir „BMW 520d“ bus galima užsisakyti su išmania visų varančiųjų ratų sistema „xDrive“. „BMW 518d“ sedano kainos prasideda nuo 141 900 Lt, „Touring“ versijos – nuo 153 900 Lt. „BMW 520d“ sedanas Lietuvoje kainuoja nuo 150 900 litų, „Touring“ versija – nuo 162 900 Lt.