Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
DJ_LFS 2014-12-22 15:56
Dar yra spangstančių apie automobilius be vairuotojų netolimoje ateityje? Ne anksčiau kaip 2100m tas gal ir būtų įmanoma, bet tik ne dabar su tokiomis primityviomis technologijomis
sabotan 2014-12-22 16:42
Procesoriuje esme ir nereikia tu 100 metu uzteks 10 20 metu jai toliau kas 18 menesiu kompiuterio galia dvigubes
Arns 2014-12-22 16:46
Kad pagal patį straipsnį, kaip tik ne procesoriuje, o būtent surenkamų aplinkos duomenų kiekyje ir kokybėje pirmiausiai klimstama. Ne dėl didelio greičio pirmiausiai nuslydo, o dėl to, kad prastas matomumas "apakino" automobilį.
Shinigami 2014-12-22 17:01
O tu manai, kad naujas technologijas sukuria per pusmetį? Autopilotas kuriamas dar tik keletą metų, o jau pasiekė tokia kokybę. Tai jei ir toliau taip, tai per 10 metų (greitai) tokie automobiliai išeis ir į masinę gamybą.
Stipa 2014-12-22 19:08
Google autonominis automobilis daug tikslesnis kiek pastebėjau, neplaukioja po visą kelią. Tik įdomu kaip jam sekasi ekstremaliomis oro sąlygomis važinėti?
Atk 2014-12-22 19:26
Ten tiesiog kamera apšerkšnojo, aprasojo, jei butų automobilio salone, tai neaprasotų ir normaliai viskas jai matytųsi.
Evalda5 2014-12-22 19:41
Sėkmės su autonominiais automobiliais, ne veltui Googlemobil'io niekas netestuoja prastu oru. Nežinau, kokia technologija gali atstoti žmogaus akį sudėtingomis oro sąlygomis. Jau kažkada rašiau apie tai, tai puolė čia man eGZpertai akis draskyti, tai kur jūs dabar?
sabotan 2014-12-22 20:38
O duomenys apdoroja procesorius tai viskas i tai ir sueina. Kompiuterio galia turetu prilygti zmogaus smegenu galiai tada viskas bus gerai.
SPeed_FANat1c 2014-12-22 21:13
tai jei ir geru oru bent paveztu ir tas jau pradziai gerai butu
o jei nesurenka pakankamai tiksliai duomenu, galetu sustot ir rodyt pranesima - negalime toliau vaziuoti del prastu oro salygu ar pan
Arns 2014-12-22 21:22
suprask, pirma reikia juos gerai surinkti, kad būtu kas apdoroti. Jei sausu oru automobiliai geba gerai važiuoti, o sutemus ar prasidėjus lietui/sniegui "pakvaišta", reiškiasi visų pirma nesugeba įvertinti kokios iš tiesų važiavimo sąlygos. Kaip ir su žmonėm, na nedingsta jų protas, bet jei neįvertina kaip pasikeitė sąlygos, nulėkti nuo kelio ar neatlikti tinkamai užduoties (sakykim palaikyti atstumą, kad staigiai stabdant neatsitrenktumei) visiškai nesunku.
Arthuras 2014-12-22 21:49
Na, kur tie visi spangstantys, kad automobilius, kurie visiškai autonomiškai važiuos turėsime jau netolimoje ateityje??? Kuomet kalbėdavau apie TIKRAI sudėtingas sąlygas, mane čia idiotu išvadindavo ir aiškindavo, jog vairuos geriau nei žmogus.
punktyras 2014-12-22 22:16
Nuo kada Hyundai sukviesti entuziastai paskirti atstovauti geriausiems šios srities profesionalams? Jei netolima ateitimi laikai, tarkime, pusmetį, tai aukščiau paties minėtas išvadinimas nėra nepelnytas. Jei, sakysime, per penkerius metus nebus kokių poslinkių, tada bus galima sakyti, kad kažkas negerai su šia idėja. Itin sunkias sąlygas palikime žmonėms, kurie iš to duoną valgo, o nusigavimui iš taško A į tašką B automatiniai automobiliai tikrai bus pranašesni.
immortallt 2014-12-22 22:38
itin sunkios sąlygos, tai čia pasireiškia tuo, kad priekinis stiklas žmogui būtų be valytuvų ir nepūstų šilto oro, kad nerasotų stiklas, tada būtų lygios sąlygos.
Anonimiausias 2014-12-23 00:32
Komedija, bet kai dar parkavosi bumptelejo subine gerai, tai išvis pratrūkau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas nutinka autonominiams automobiliams po lietaus? (Video)