Susidomėjo, kodėl taip skiriasi degalų kainos miestuose

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ramunasz 2015-06-16 12:07
Tai kokia čia konkurencija,kada didieji sudarę kartelį. O šiaip dabar pradedu matyt gerą tendenciją, kai mažos degalinės už miesto ribų,kur nėra didžiųjų tinklų degalinių, pardavinėja degalus apie 10cnt,pigiau nei mieste.
immortallt 2015-06-16 12:52
Tu bent suprask, ką reikia žodis KARTELIS. Nes kalbi totalius grybus. Jei kava eliziejaus laukuose kainuoja 10x brangiau nei Paryžiaus priemiestyje, tai čia kartelis? Tai diskriminacinės kainos pagal lokaciją - lupa papildomą premiją už vietą, nes kitur vis tiek nevažiuosi, jei ir žinosi, kad keliais centais nuvažiavus 3km į šoną bus pigiau, nes sutaupysi savo laiko. Eik paskaityk apie supply demand, kartelinius susitarimus ir jų požymius.
ramunasz 2015-06-16 13:56
Prisijungiau prie šios diskusijos vien dėl tavęs immortallt. Ne vienam tinklaraštį tave matau, tai kažkaip tave pamačius man jau elergija. Galėtum gerbti oponentus.Parašyk kiek tau moka, nes visur gini verslo ryklių interesus. Dainuoji visur vieną dainelę. Galėtum būti objetyvesnis, nors kartais ir visai neblogai parašai. Nereikia mum aiškint, kur reikia važiuot užsipilt, nes kainos visam mieste didžiųjų tinklų vienodos. O teorija yra teorija
mnv 2015-06-16 13:58
Spėju tos mažos neturi nuolaidų kortelių.
ramunasz 2015-06-16 14:10
Automatinių degalinių kaštai mažiausi. Didieji tinklai ir taip kurą gauna pigiausiai. Čia žiūriu diskusija vyksta, tarp kuro vartotojų ir pardavėjų.
immortallt 2015-06-16 15:07
Alergija logikai? Matosi.
mnv 2015-06-16 15:40
Atlyginimai nėra didžiausia sąnaudų dalis + automatika papildomai kainuoja. Priedo automatinėse degalinėse nepardavinėja papildomų prekių, kas leidžia daugumai degalinių veikti pelningai. Ačiū, kad taip gerai apie mane galvoji, bet degalinių aš neturiu
ramunasz 2015-06-16 16:39
Čia žiūriu,jau patys nebeturit argumentų,rašyt bene rašyt. Šiauliuose lyg tai 2 Statoil degalines perdarė į automatines,nes tipo nebeapsimoka personalo išlaikyt..... Tai tikiu, kad degaliniu neturi, bet ten dirbi
immortallt 2015-06-16 16:47
Matai, mnv tiesiog moka naudotis smegenimis ir ta dalimi, kuri atsakinga už logiką, pas tave tik emocijos veikia. Automatinės taip, padeda sutaupyti darbo kaštų, bet prarandi pajamas iš kavos ar prekių pardavimo. Šiuo atžvilgiu kiekviena vieta unikali, ne visur pakankamos apyvartos, kad tokia veikla būtų pelninga. Dirbu niekaip su kuru nesusijusioje industrijoje ir iš Lietuvos pajamų mano įmonė gauna <1%. Tad pajamų atžvilgiu giliai man dzin ar pelningai ar ne dirba. Tik matau, kokie šlykštūs ir tik save matantys žmonių dauguma Lietuvoje.
PupuDede 2015-06-16 16:59
Imesk tarp ju ir save, nes lenki stipriai kaikuriuos
mnv 2015-06-16 17:00
Tai, kad pats patvirtinai argumentą pagrindinį, kad degalinės nėra aukso kasyklos. Va, atleist darbuotojus turi, nes neapsimoka "labai dideli" atlyginimai.
Simplicity 2015-06-16 17:03
Immortallt, tikras kartelis gali egzistuoti tik ten, kur visi nuo prezidento iki parlamento valytojos yra nupirkti ir sėdi monopolistų kišenėje. Bent kiek civilizuotesniuose kraštuose susitarimai balansuoja ties riba, kur pasibaigia sveika konkurencija ir prasideda nesąžiningi susitarimai. Kur nubrėžiama ta riba, priklauso nuo korupcijos lygio šalyje ir įstatymų tobulumo. Jau ne kartą ir ne du žiniasklaida mirgėjo nuo straipsnių, kur buvo aprašomi dėl valstybinių užsakymų besimušančių įmonių susitarimai dėl siūlomos kainos. Net ta pati MAXIMA gavo porą baudų už nesąžiningus susitarimus. Jei tarpusavyje gali susitarti prekybos ir paslaugų įmonės ar turgaus prekeiviai, tai kodėl to negali padaryti degalinių tinklai? Kadangi Lietuva nėra Čadas, tai ir susitarimai rafinuotesni. Jei kuras kainuotų tiek pat visų rinkos dalyvių degalinėse, tai to visiškai pakaktų, kad konkurencijos tarnyba tokio susivienijimo dalyvius apdalintų solidžiomis baudomis. Tačiau, jei stambieji susitars kurą pardavinėti su 10% antkainiu, tai kontroliuojančioms institucijoms jau bus kur kas sudėtingiau įrodyti, kad tai yra nesąžiningas susitarimas. Jei atsiras koks naujas rinkos dalyvis, kuris dirbs su mažesniu antkainiu, tai tokį išsišokėlį didieji iškart suvalgys arba pastatys į vietą: degalinių tinklas tikrai nesubankrutuos, jei viena iš degalinių kurį laiką padirbs su nuliniu pelnu ar net į minusą, tačiau mažajam bus ne pyragai. Kažką panašaus ir matom tuose miestuose, kuriuose dirba Jozita: jei vienam Kauno gale dyzelis kainuoja 1.2€, tai arčiau Jozitos jis kainuos jau 10 centų (+ nuolaida lojalumo kortelių savininkams) pigiau. Kitas civilizuotas susidorojimo su konkurentu būdas,- jo verslo nupirkimas.
ramunasz 2015-06-16 17:19
Kodėl aš vartotojas turiu ramiai sėdėt, kai nepagrįstai keliamos kainos. Kai viena degalinė pardavinėja diz. kurą 1,04 ir sako mum pakanka pelno ir žada plėstis, o kita 1,19 ir rėkia dirbam ties nuostolio riba. Ir atsiranda čia juokdarių, kurie varto faktus. Tai pasistatykit degalinę su auksinėm užpylimo žarnom, mokėkit po 2 eurus už litrą, aš nieko prieš. Jei dirbčiau kuro versle, tai šnekėčiau lygiai kaip jūs,; čia nieko asmeniško, čia tik verslas
immortallt 2015-06-16 18:01
Simplicity, Maxima buvo nubausta ne už kainos nustatymą, o už išskirtinių sąlygų tiekiant tik jiems produktą. Jei dėl kuro pardavimo pas mus kartelis, tai kodėl jis pigesnis nei Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje ir Vokietijoje? ramunas, Air Lituanica, nors ir 2x brangiau nei Ryan Air siūlė lėktuvo bilietus, vis tiek dirbo nuostolingai. Nuostoliai sudarydavo apie 70% pajamų. Tai pala, jei kartelio nebūtų, tai konkurentui numetus kainą tu palaikai toliau savo kainą? Nu chebra, baikit juokus pagaliau. Jokia įmonė be išskirtinių žemų kaštų nenori eiti į kainų karą, nes nelieka pelno nei tau, nei konkurentui, bet tai nėra kartelinis susitarimas. Kartelinis susitarimas būtų, jei kaina visur būtų identiška ir didesnė nei kaimyninėse šalyse. Galima sutikti tik su vienu - konkurencijos šiek tiek trūksta, bet ne tokiom sapalionėm, kaip karteliai.
aurimokas 2015-06-16 19:00
Tu pats bent tiki tuo ką rašai? Tarp mobiliųjų tinklų yra konkurencija. Ten kainos ne kyla nuo kiekvieno pabezdėjimo, o nuolat krenta vis žemiau jeigu kitas tinklas pasiūlo žemesnę kainą (Tele2 ir Bitė istorija kai vos ne kasdien keitėsi reklaminiai plakatai ir akcijos). O konkurencija tarp degalinių (ne)egzistuoja Lukoil pakeičia kainą į 1.192€ (išgalvota kaina), statoil pamatęs pagalvoja "Ai kam man daugiau tų klientų, man dzin kad į Lukoil daugiau žmonių suvažiuos, todėl mano kaina bus 1.212€" Čia pagal immortallt yra konkurencija kad vienam tinklui sumažinus kainą, kitas spjauna į tai ir leidžia tam tinklui atsiriektsavo pyrago dalį iš jo
Simplicity 2015-06-16 19:29
Ar tik nebūsi Pareigytės kurso draugas? Iš wiki: Artima monopolijai situacija yra kartelinis susitarimas, t. y. oligopolinė rinka, kuria besidalinantys pardavėjai koordinuoja savo veiksmus nustatydami kainas bei prekės ar paslaugos pardavimo sąlygas. https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Monopolija
immortallt 2015-06-16 20:17
Oligopolinė rinka nėra kartelinis susitarimas. Mobilusis ryšys - oligopolinė rinka, turbūt nesuklysiu sakydamas, kad top5 pigiausių ryšių pasaulyje pas mus. Bet esant oligopolinei situacijai lengviau susitarti tarpusavyje. Bet jei susitarė, po galais, paaiškink man, kodėl pas kaimynus kuras dažniausiai brangesnis?! Susitarė mažesnes kainas palaikyti ar ką ?
aurimokas 2015-06-16 20:38
http://autotraveler.ru/en/spravka/fuel- ... YBegfntmko Pas kuriuos čia kaimynus brangesnis kuras? Ar tau kaimynai yra Švedija, Vokietija ir Italija? Kur beje atlyginimų ir kuro kainų santykis taip pat ne Lietuvos naudai
mnv 2015-06-17 00:41
Nu ok, baigiam diskusijas. Pripažystu, kad degalinės iš jūsu lupa paskutinius skudurus, tai kitą kartą kai pilsitės - jauskitės "parūrinti" turtingu dėdžiu.
immortallt 2015-06-17 08:11
Nežinau, kaip čia žiūri kainas, bet prieš 8 mėnesius buvau tiek Estijoje, tiek Latvijoje, Vokietijoje ir Lenkijoje. Kuras buvo brangesnis iki 10 eurocentų. Tiesa, Estijoje ar tai dyzelis, ar E95 buvo šiek tiek pigesnis, bet nuolaidos taikomos pastoviems klientams buvo mažesnės, nei Lietuvoje.