Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
keturi 2015-09-18 10:31
Labiausiai eismo ivykiu kiekis gatveje sumazinamas kai gatveje apskritai uzdraudziamas eismas.
deivis 2015-09-18 10:43
Geras pastebėjimas.
Manau aš su dviračiu viršysiu šį greičio ribojimą.
Atk 2015-09-18 14:06
Ko tiek daug tų, kam straipsnis nepatinka? Puikus straipsnis, puikus sprendimas ir logika sumažintį greitį iki 30 km\\h. Daugiau tokių protingų ir šaunių žmonių, kurie nori kad saugiau būtų ir gyvybes išgelbėti ir, kad miegotų žmonės geriau.
X-log 2015-09-18 14:14
Nelabai suprantu kaip ten zada panaikinti sviesoforus, vaziuojant is centro tai viskas kaip ir ok - yra estakada, bet kaip i kita puse (ukmerges ir gelezinio susiliejimas)? Padarys dvi juostas is ukmerges, 2 is gelezinio? Jei taip, tai bus fun bandyti is gelezinio patekti i pedagoginio zieda. Taip pat kaip pestiesiems patekti i/is po vieduku esancius pastatus/ VT sustojima? Eiti per zieda, tada per gelezinio/zalgirio sankryza? Neblogas ratukas gaunasi.
O greiti siulau iki 2km/h (pencininko ejimo tempas) apriboti ir bausti visus (automobilius/dviratininkus/pesciuosius) vat tada tai eismo ivykiu sumazes....
bahuriux 2015-09-18 15:39
Tu įsivaizduoji 'greitį" 30? Aš tai ne, 30 tai ne greitis, tai lėtumas. Bėgom tiek galima pasiekti žmogui, o rekordas 100m "The fastest human footspeed on record is 44.7 km/h" https://en.wikipedia.org/wiki/Footspeed
Tai kaip tai atrodys, kai dviratininkai ir kartais net sportiškesni pėstieji pradės lenkti mašinas?
unytas 2015-09-18 16:30
cia esme tame kad niekas 30h nevazuos o virsis greiti ir mokes baudas/ eis teisu persilaikit i regitra tikras pasipinigavimas. sneka apie spustis kokia yra problema o baige tuo kad greitis vietoi 50 bus 30. o jei realiai 89% del eismo ivikiu su pesciais susije tuo kad pestieji nesidairo ir patys lenda po ratais. padarit po zeminiu periju ir neatgailet pinigu. http://imgur.com/5zKjlul 10masinu is galo bet bobutei reike gatve pereit
1hitkillhack 2015-09-18 16:54
Bus viena bauda, antra... Vėliau automatiškai pasiliksit prie to 30 km/h...
Man tiesiog nesuprantamas dalykas, kai žmogus miestu spaudžia 2x leistinos normos...
Jokių pasiteisinimų negali būti, nebent išskirtiniai atvejai, kai veži mirštantį žmogų.
Tarkvinijus Išdidusis 2015-09-18 17:02
Važiuos kaip važiavę, prie kelių patrulių pristabdys, toliau važiuos kaip važiavę. Niekas čia baudų negaus masiškai (nebent kelių gaideliai ir girti šoferiai).
Nerealiai 2015-09-19 00:21
Man tik įdomu kokio ilgumo spūstys pasidarys mieste važiuojant tokiais greičiais.
kestutisz 2015-09-19 01:01
2x ne taip dažnai ir laksto kas, nebent kokiuose būtent kvailai apribotuose ruožuose kur kazžkaip antru bėgiu važiuot jau lyg ir jau nebsinori, bet trečias gerokai perdaug. Prie normalesio greičio paprastai srautas apsiriboja iki kokių gal 30% .
Pumper 2015-09-19 09:11
Niekad taip nebus (nebent kai visos auto bus autonomiškos ir vairuotojų už vairų nebeliks). Dabar realiai tie 50 per mažas greitis ne miegamuosiuose rajonuose, kur iš abiejų pusių auto pristatyta, o gatvė dviejų juostų.
VytautasLTU 2015-09-20 00:10
ta nuotrauka (kuri daryta panevėžyje) yra gyvenamojoje zonoje. Ten pėstieji gali vaikščioti visa važiuojamąja dalimi. Max greitis toje zonoje 20km/h.
O kas dėl greičio, tai niekas nesiūlo daryti 30km/h visame mieste. Tik dalyje miesto. Aš sutikčiau, kad miegamuosiuose rajonuose visur būtų po 30km/h. Pvz Stokholmo priemiesčiuose tik nusuki nuo pagrindinių kelių kur prasideda daugiabučiai visur 30km/h stovi. Ir nieko. visi važiuoja 30km/h. ir bėdų nemato.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vairuotojų laukia pokyčiai: miestuose net ir 50 km/h greitis yra per didelis