Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Galonas 2015-10-15 09:52
Maniškė rodo 5,9 vid., o realios 6,9. Volvo s60
bahuriux 2015-10-15 10:06
Tai aišku kad sukčiauja, vieni daugiau kiti mažiau ir ypač paskutinį dešimtmetį. Kodėl jiems neskiriamos baudos? Kodėl pvz USA, ar ES negalėtu bausti sukčių, juk čia sukčiavimas stambiu mastu. Pvz koks procentas neatitinka, tiek procentų nuo apyvartos įkalti baudą.
Maža to dar ir degalinės sukčiauja, o iki 3 % išvis legalu palei LT įstatymus nedapilti.
Dar yra teigiančių, kad verslininkai ne vagiai?
immortallt 2015-10-15 10:09
bahuriux, šiaip degalinėse visa įranga tikrinama metrologijos reguliariai. Kol kas nusižengimų nerasta.
SaMaras 2015-10-15 10:16
Bachuriux, už ką bausti? O kaip nubausti mano auto gamintoją jei jis iš viso nerodo momentinio suvartojimo? 100proc nuo apyvartos ar 0? Kad meluoja tai faktas (ir kiek pamenu pagal LT bandymo rezultatus iš keleto auto (ganėtinai mažos imties) bet lyderis buvo tas pats VW ir škoda. Berods dokumentaliai net nerašoma kad ten rodo realų momentinį suvartojimą, atseit kad toks suvartojimas būtų idealiomis sąlygomis (na tipo pagal variklio sūkius, pavarą ir greitį, ir ir dar gal kt parametrus kompas tik paskaičiuoja kiek turėtų valgyt) nors su dabartinėm technologijom nebūtų bėdos ir rodyti realų suvartojimą, bet tas skaičius kaip ir rašoma ne toks gražus.
obuglas 2015-10-15 10:22
Peugeot 206 - Borto kompiuterio rodomos vidutinės sąnaudos - 6,4 l/100km. Realios 5,6 l/100km.
O kas liečia deklaruojamas sąnaudasm jau daug kartų apie tai diskutuota, kad tai vyksta ant stendų, kur nėra oro pasipriešinimo, idealiomis sąlygomis, ekonomiškiausiu variklio darbo rėžimu. Kiek iš įprastų vairuotojų važiuoja 70-80 km/val?
bahuriux 2015-10-15 11:54
Vieną kartą metuose ir prieš tai pranešant iš anksto Aš kalbu apie nedidelius kiekius, kurių pastebėti be prietaisų nelabai įmanoma.
Tai viskas paprasta, žmogus važiuoja realiom sąlygom, realiam gyvenime, o ne laboratorijoj, todėl sąnaudos turi būti paimtos ir rašomos iš realaus gyvenimo, o ne iš laboratorijų, taškas. Tam kad tą padaryti, turi būti standartizuotas bandymas, visiems vienodas ir atliktas realiam gyvenime, realiais greičiais, o ne ekoralio/pensisninko važiavimo stiliumi, kiek žinau tokie standartai yra. Patikrinus naują mašiną jei neatitinka virš 5% kalti baudą ir tiek žinių, baudos dydi teismas nustatys, tuo turi užsiimti ES biurokratai. Kita vertus ES biurokratai durniai su savo nesamoningom ekologinėm normom, kurių jau nebeįvykdo autogamintojai, jei ivykdo tai kerta per auto patikimumą ir per kišenę.
Mano viena auto ant 60km/h 4 pavara rodo 5 l/100 km, realiai 4,5l benzo, o ant 150km/h 10l/100km, realiai 12 l. Bet kalba eina ne apie borto kompo parodymus ir pensisniko vairavimo stilių, o apie deklaruojamas sąnaudas ir realias sąnaudas, prie standartizuoto bandymo visiems vienodai ir kaip įmanoma artimesnis tikram gyvenimui kad būtu.
immortallt 2015-10-15 12:05
bahuriux, visai įrangai yra paklaida, o teigti, kad nusukinėja, kai neturi įrodymu, tai tas pats, kas tave kaltinti vagyste, net neįvardinant kieko, kada ar kaip. Tušti kaltinimai.
Paprastas žmogus... Tarp mano mamos ir mano vairavimo stiliaus yra apie 1,5 litro per 100km skirtumas. Pagal kurį žmogų bausi?
Tiesa, sutinku, kad parodymai ne visada atitinka realybę ir kažką reikia daryti, bet nubausti šiuo atveju kiek sudėtinga. Paprasčiau, jei kompas rodo nesąmones palyginus su realiom sąnaudom. Bet tikrai ne su deklaruotom.
bahuriux 2015-10-15 12:33
Atsakyma parašiau aukščiau esančiam mano poste paskutiniam sakinyje.
Turiu įrodymų, pats skaičiavau per daug užpylimų, kad pvz Jozita suka dujas, o Statoilas ne, tai ir pilu Staoile ir net nesvarbu koks kainų skirtumas (nors ir nėra didelis skirtumas), perskaičiavus kainų skirtumą ir nedapylimą gaunasi taspats, arba net statoilo naudai. Benzas dyzelis OK, tai pilu dyzelį Jozitoj, nes kainų skirtumas didelis. Sukti ant dujų labai lengva, nes paprastam žmogui patikrinti sunku dujų kiekį, bet skystą kurą gali kiekvienas patikrinti atsivežęs tiksliai sugraduotą ir prieš tai patikrintą talpą.
amas 2015-10-15 12:48
O apie kuro kokybę pamirštam...
Net jei kiekį gauni teisingą, dar nereiškia, kad nuvažiuosi tiekpat
Taipat gamintojas gali nurodyt suvartojimą su tokiom padangom su kuriomis bus švelniai tariant baisu važiuot. Pats įsitikinau, kad pakeitus padangas kuro suvartojimas išaugo lygiai vienu litrų šimtui kilometrų.
bahuriux 2015-10-15 13:31
Nežinau į kurią pusę kuro suvartojimas tau pasikeitė, bet man ant 4 mano turėtų mašinų, visada sąnaudos didėja kai uždedu žiemines padangas, nes jos minkštos ir visada turi prastesni riedėjimo/sąnaudų indeksą, net jei ir siauresnės. 205/50/16, 2,4bar slegis mažiau ėda nei 175/70/14, 2,2 bar ant kokio gero puse litro. Bet dar dasideda ir oro temperatūra visada VDV ekonomiškiau veikia vasara nei žiemą.
Aš ir sakau kad sąlygos turi būti standartizuotos visiems, tarkim +15C vasarinės padangos, sausa kelio danga, padangų dydžiai palei pačio gamintojo rekomendacijas, pasipreišinimo riedėjimui indeksas irgi turi būti viesiems to pačio dydžio.
ISG 2015-10-15 13:38
Ka jus cia nusisnekat. Per daug skirtingu faktoriu itakoja kuro suvartojima, ir tu niekaip nesuvsrtysi gamintojo. Itakoja: tepalas, kuras, variklio bukle (ieina labai daug kas) , juros lygis, padangos tipas, rato ismatavimai, rato svoris, automobilio svoris (ar pilnas bakas ar ne), vezamo krovinio svoris, oro temperatura, miestas kuriam gyveni (kamsciai ir tt), vairavimo stilius. Aisku, kad tikrai dar kazka pamirsau, taigi sekmes skaiciuojant savo sanaudas... Taip pat sekmes siulant budus kaip gamintojams teisingai paskaiciuoti kiek rys jusu masina
unytas 2015-10-15 15:49
teisingai ir dar gamintojau nupaiso -1L/100km kad pirktu labau kitas dalikas ES spaudzia gamintojus kad vis naujesni modeliai butu ekominoskesni ir mazau terstu aplinka o jiems yra tai sudetinga ir tenka grieptis melo arba deti brangia iranga ir koks ten vw polo ar ibiza nebebus pigus miesto automobilis. o norint sutaupit kuro isvis nevazineti arba nevazuot ten kur nereike
bahuriux 2015-10-15 15:56
tokie, kokie numatyti gamintojo, padangos vasarinės su visiems vienodu riedėjimo indeksu, kuris turėtu būt ne pats geriausias, bet vidutinis tokio tipo padangoms.
Dabar važiavimas, važiuojama lygiai 90 km/h pirmu bandymu ir antru 120km/h palei GPS parodymus, memaigant gazo pedalo, bet visą laiką tolygiai, arba nustatant greičio palaikymo sistemą, jei tokia yra, tuščiam kelyje, ne paskui furas 50 km į priekį 50 atgal. Tada matuojama realiai fiziškai, kiek kuro sudeginta. Mieste važiavimas toks, kad būtu nei hardcore kamščiai nei visada žalia ir 50km/h. Testuoti reikia uždaroj trasoj, pradedam šaltu varikliu +15C, tada simuliujam važiavimą mieste su tam tikru normaliu kaip ir visas srautas pagreitėjimu iki 50km/h, tam tikrą atstumą nuvažiuojam tarkim 0,5km ir tada normaliai stabdom iki 0, palaukiam 1 minutę ir taip 25km, tada atšaldom variklį ir pakartojam 4 kartus tokią procedūrą, kad gautusi 100km, pamatuojam fiziškai sudegintą kurą. Nu aš čia iš lempos, bet važiavimą mieste reikia paskaičiuoti statistiškai koks yra vidurkis stovėjimo, greičio. pagreičio.
Tikrai neprirašiau kosmoso, o viskas paprastai ir logiškai.
Manau, kad tokios taisyklės netgi yra numatytos, gal net ir juokingų dydžių baudos numatytos, tik gamintojam giliai px, rašo ką tik nori ir išdurinėja pirkėjus.
Skeleton 2015-10-15 15:58
Tai jau seniai žinoma, kad Europoje priimtas testavimas yra nerealistiškas, palyginus su realiu automobilio naudojimu.
immortallt 2015-10-15 16:01
bahuriux, lieka vėjo kryptis, asfalto tipas, duobės, oro grėgmė, eismo intensyvumas. Ir tada vis tiek lieka paklaida ir didžiulė. Kai važiuoji dviračiu didesnius atstumus (na ne 20km), tai kiekvieno asfalto dangą pradedi jausti, kaip keičia tavo vidutinį greitį (jėgų važiuojant vis toliau nedaugėja). Todėl nubausti ir sudėtinga.
O ES šiaip riboja ne kuro deginimą pagrinde, o išmetimus. Kuro sudeginimo kiekio neseka man rodos, bet tai gaunasi pasekmė. Nori mažiau teršalų - mažiau kuro turi deginti.
bahuriux 2015-10-15 16:26
Dėl vėjo testuoji į abi puses pimyn tagal, nu santykinė drėgmę dregmę praleidau, bet irgi vidutinė turėtu būti gal pvz 50%. Visa kita nelabai svarbu nebus didenės paklaidos nei 2% dėl kelio, nes rėdėjimo trintis nėra esminis dalykas mašinai, tarp vieno ir kito asfalto rūšies. Keliai žinoma, kad ne viežkeliai, o normalūs, duobiu žinoma neturi būti Europos keliuse bent jau ant popieriaus. Ir baudas realiai skirti gal nuo 15+% tik reikėtu ir dar kažkas turi tai įrodyti palei standartinė testą. Išesmės taip ir yra patys ES biurokratai nusipeza su tom savo euro 5,6, ..25 normom ir etanolio pylimu ne ten kur jis skirtas Blym visas pasaulis BBD ant tos ekologijos tik ES savo piliečius kruša per šikną su mokesčiais, mažindami konkurencingumą, tai kaip ne euro 3,14darastai?
Pumper 2015-10-15 16:43
Kokios sąnaudų matavimo taisyklės, tokie ir skaičiai. Jei ES leidžiama taip testus atlikti, kad gaunasi ~30 proc. mažesnės sąnaudos už realias, tai čia jau ne gamintojų problema.
USA kiti standartai, todėl EPA nurodomos sąnaudos paprastai būna net ir didesnės už realias.
Klaxon 2015-10-15 21:33
Toyota Previa 2005m laidos. Pagal kompiuteri sanaudos 9,7L/100km, o pagal kuro pylima (tiksliai matavau) 11,1L/100km. Skirtumas 15%. Tai tiek mano kompas meluoja. Blogiausia, kad automobilis yra valdiskas ir uz isvazineta kura tenka atsiskaityti. Tai realiai, masina mane apgaudineja ir turiu finansiniu nuostoliu. Siaip neturiu, bet jei tvarka butu gelezine, tureciau tureti. Per savaite nuvaziuoju 1500km, per menesi apie 6000, tai man uz neteisingus parodymus reiktu susimoketi uz 84,6 isvazinetus litrus.
Pumper 2015-10-16 08:24
Paieškok google info, gal galima pareguliuoti vidurkio skaičiavimo formulę, kaip pvz. BMW. Pas mane vienas raktas vidurkį rodo ~7.5, o kitas ~11, o realiai 7.5-8.5 naudoja.
Pjovėjas 2015-10-16 08:58
Kuro suvartojimo testų pas gamintoją niekaip nesulyginsi su realiu statistinio Jono iš Kybartų gyvenimu. Čia ir arkliui aišku.
Man rodos sprendimas būtų tiesiog nustatyt visiems gamintojams tą patį standartą testavimui ir skelbt tomis sąlygomis gaunamus rezultatus. Kurie gal su realybe neturės labai tikslių sąsajų, bet bent jau tarpusavyje bus galima lygint variklius ir santykinai juos tarpusavyje vertint. gal taip ir yra, nežinau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių pramonė klimpsta vis giliau: meluojama ir dėl kuro sąnaudų? (Video)