Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2015-10-16 09:01
O man rodos sprendimas būtų ne SKAIČIUOTI kiek suvartoja o MATUOTI kiek kuro paima iš bako ir tą rodyti.
immortallt 2015-10-16 09:33
Atnaujink naujienas, visas pasaulis pradeda skatinti ekologiją visokiom priemonėm. Net Kinija pradėjo uždarinėti anglies katilines. Dar žinoma naujų atidaro, bet panašu senų daugiau uždarys, nei naujų atidarys.
Indijoje taip pat prasideda saulės energetikos plėtra.
JAV taip pat taršos reikalavimai automobiliams auga. Lipa sparčiai nuo anglių, nors ir ant dujų, bet tarša dujų daug mažesnė, sparčiai pradeda plėtotis atsinaujinanti.
Afrikoje panašu irgi bresta po truputį atsinaujinančių bumas. Žinoma, ne dėl ekologijos, o dėl pigumo. Tad tikrai ne, Europa nėra vieninteliai. Beje, akcizas ne dėl ekologijos pirmoje eilėje sugalvotas, o dėl prekybos balanso.
Beje, net Saudo Arabija ir Kataras investuoja daug į atsinaujinančius ir mažins iškastinio kuro naudojimą.
Samaras, manau kyla techninių problemų, nes jei būtų taip paprasta - būtų padaryta.
O šiaip manau greičiau mes pereisime prie elektromobilių, nei kažkas sutvarkys šitą balaganą dėl blogų rodmenų. Žinoma, aš už tai, kad tai būtų idealiai teisinga, bet matau, kad tai sunkiai tikėtina. Tik tiek.
Arns 2015-10-16 10:24
O kuo stebėtis? Visi nori gyventi su rožiniais akiniais. Palyginkit automobilių galias dabar ir prieš 30 metų, ir tada atsakykit į klausimą, kodėl net vidutinio galingumo Audi A4 perlipa 200 arklio galių? Visi vartotojai nori vis galingesnių mašinų, kurios net eilinę "tačkę" priverstu traukti kaip sportinę.
Dar vienas dalykas, vos 1993 m. buvo įvesta europietiškų emisijų standartas, dabar jau šešta karta yra, tarpai tarp standartų 3-5 m. Manyčiau vien naujo variklio sukūrimui bent dviejų metų reikia, tad išeina jog nespėjus vieno pristatyti, jau reikia pradėti kurti naują, efektyvesnį, galingesnį ir mažiau teršiantį. Suderinti dalykus kurie šiaip jau gan sunkiai derinasi, kai imi galią ir tausojimą. O kur dar ta žalumo mada... Todėl visiškai nenuostabu jog autopramonė ieško būdų kaip pasirodyti, o žmonės patys atkiša ausis makaronams kabinti. Su bahuriux galima sutikti tik dėl vieno dalyko, privalo būti iškeltos realaus naudojimo sąlygos, teko girdėti jog važiavimus kelyje išbando Europos gamintojai kažkur Ispanijoje, neretai nuimdami veidrodėlius, užklijuodami nereikalingas angas, pats kelias irgi kažkoks įdomus, mažai vėjuotas. Na tokioms sąlygom "realus" pravažiavimas greičiau parodija. Bet jei dabar būsi sąžiningas, o kiti ne, tave vartotojai ignoruos, ir manau absoliučiai visi ES parduodami automobiliai neatitinka deklaruojamų suvartojimo ar taršos išmetimo reikalavimų. VW skandalas, patys sakosi jog sukčiavo tik su JAV Kalifornijai skirtais automobiliais, bet tai ko visame pasaulyje juos atšaukinėja, ir net Lietuvoje apie 7 tūkst skelbė bus pakviesti atvykti į servisus? Tiktai, kad visuose juose daugiau mažiau pareguliuotų dalykų yra įdiegta...
ate 2015-10-16 10:39
pas mane momentinio nerodo, tai pasimatuoju pats. pilu pilna kuro baką, kol automatiškai nustoja pilt. užrašau ridą. paskui vėl pilu pilną ir užrašau ridą. gaunu tam tikrą km i l skaičių, iš kurių jau nesunkų išvest kiek ima. tai šiltuoju metu laiku, vaikšto apie 0,6-0,7l skirtumas šimtui km, nors važinėju ganėtinai panašiai. matavau 5 kartus, kaskart apie 1k km prasukes nuimdavau ką rodo. taip kad preciziškai neišmatuosi. kas nekeista kad gaunu suvartojima mažesnį nei nurodo gamintojas (mašina volvo v70 2,5 tdi, 103 kw)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių pramonė klimpsta vis giliau: meluojama ir dėl kuro sąnaudų? (Video)