Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
audriusn 2015-10-21 12:55
ribotos galios ir galios/mases santykio kategorijos motociklam ivedimas problemu niekam nedare. niekas nesuko galvos, kad ir gamintojai neturejo ka tuo metu pasiulyt. tai nenumirs ir keidzeriai.
X-log 2015-10-21 14:27
Motociklams problemu nesukele, nes 99% naujo motociklininku savo pirma motocikla perka, o ne vazineja su seimos nariu TP. Automobiliu atveju tai daugumos atveju gautusi, kaip jau straipsnyje rase, kad tos teises 2 metus stalciuje praguletu.
Realiai tai pritarciau nebent RWD galios ribojimui, nes su jais butent nepatyre daugiausiai avariju pridaro (IMO, statistikos neieskojau). O dideli greiti ir su mazu kibiru galima pasiekti, tai cia galios ribojimas nieko neispres.
p.s. palijo tai sia savaite vienas po kito taskosi, o dar nori zieminiu padangu sezona atideti....
Trofejus 2015-10-21 14:31
Pritariu B kategorijos apribojimam. 0.06 kW/kg. Ir beto siais laikais PILNA masinu su mazesnia galia ir tai tikrai nesukels problemu pradedntiesiems vairuotojams.
velokoraptus 2015-10-21 15:35
Koks skirtumas ką ir kas darys, juk vistiek viskas eina link to, kad žmogiškąjį faktorių šalinti iš kelio velniop.
Arns 2015-10-21 15:53
Draudimas vairuoti gal ne pati geriausia išeitis, bet padidinti draudimo sumas susiejant su galia vertėtu. Išties vienas pirmųjų automobilių neturėtu būti lenktyninis, o ant kokio bmw priklijuotas lapas tarsi pasityčiojimas, tik nebent naivi mama gali tikėti jog toks automobilis "dėl saugumo", o ne noro greitai palakstyti.
velokoraptus, tokių automobilių dar nėra, o žinant lietuviškus finansus bei kad technologijos ko gero bus diegiamos į elektromobilius, o ne žemesnio segmento modelius (pradžioje), galim kokias dar dvi kartas pakeisti. Juolab norintis palakstyti tikrai nepirks automobilio su tokiais apribojimais, kol jam tai bus leidžiama ar tai priklausys nuo automobilio pasirinkimo.
amas 2015-10-21 15:54
Pritariu galios apribojimam. Jei pirma mašina būtų buvus galingesnė, neabejoju ir pats būčiau užsimušęs. Nors dabar labai piktai vertinu pavojingiau vairuojančius.
Nors mano galva būtų daug geriau tiesiog branginti atsakomybės draudimą, stažo neturintiems ir norintiems galingesnės mašinos.
bahuriux 2015-10-21 17:14
Teisybė.
Kita vertus pats pripažystu 100%, kad sportinis/sportiškas auto pats savaime provokuoja spausti gazą ir daryti manevrus kurių net teoriškai nėra įmanoma padaryti su įprasta mašina. Sportinis auto tik ir prašo vairuotojo smegeninėje, "SPAUSK, SPAUSK, IKI RIBOS, nevažiuok kaip boba". Todėl turi būti papildomi kursai ekstremaliam vairavimui ir netik praktinis vairavimas, bet ir teorija, kokie fizikos dėsniai veikia auto įvairiuose rėžimuose ir kaip viską suvaldyti. Nevisi laikys, nevisi ir išlaikytu, bet jei nori greito auto mokinkis vairuoti, kaip tikras sportininkas ir vairuok teisingai ir užtikrintai, o ne kaip kelių plunksnuotis be patirties ir su didžiausiu mandrumu.
immortallt 2015-10-21 17:34
Šiek tiek papildyčiau bahuriux, suvokdamas, kiek yra rizikos faktorių valdant galingus automobilius, kiltų mažiau noro rizikuoti, kai aplink yra kitų asmenų.
audriusn 2015-10-21 17:37
na na, nesukele. kai rinkoj, is gamyklos, tinkanciu A2 kategorijai nelabai ir buvo. pas mus dar blogiau, nes nera galimybes legaliai, susidejus ribotuvus, pritaikyt kategorijai. A2 kategorijos gamykline pasiula pradejo formuotis pries prie pora metu.
todel padaryt zemesne B kategorija, o pilna gauti tik su stazu arba nuo kazkokio amziaus butu tinkamas zingsnis.
Arthuras 2015-10-21 19:01
Dėl vieno idioto - perdarinėt visą sistemą?.. Jūs rimtai?..
Taip, avarija galbūt ir įspūdinga. Bet ne tokios avarijos yra dažniausios ir ne tokiose avarijose žūsta daugiausiai žmonių. Dažniausiai avarijas daro girti piliečiai. Ir su tokiais - nematau rimtos kovos. Duoda prasipūst tik per šventes ar iš penktadienio į šeštadienį. O kitom dienom - važinėk nors ir litrais alaus prisrėbęs. Dažniau tikrinam, bus didesnis efektas. O čia kad uždraus važinėt su galingesnėm... Nei sukontroliuosi, nei naudos bus.
FtBall 2015-10-21 19:33
Pritariu. Anykščiuose, vienoje sankryžoje paauglys, "pavogęs" iš tėvo motociklą, atsitrenkė į automobilį, važiuojantį pagrindiniu keliu ir žuvo. Dabar ten yra STOP ženklas.
Simplicity 2015-10-21 19:34
O gal grąžinam baudom balų sistemą (surinkai 10 ir dedi vairuotojo pažymėjimą į stalčių 6-12 mėn.); nustojam greičio viršijimą skirstyti į leistiną (čia kai duodamas įspėjimas), lengvą, vidutinį ir sunkų (+51 km/h); dešimteriopai padidinam baudas už važinėjimą be TA ar draudimo?
Tarp patyrusių vairuotojų irgi pakanka tokių, kurių vairavimas kelia pavojų aplinkiniams, o žiopliai ne tik su M3 stoteles išvarto ar stogą padaro.
Arns 2015-10-21 19:37
Arthuras, tų idiotų šimtas tūkstančių. Bene pusė viršijančių greitį irgi neapsiplunksnavęs jaunimas su tokio galingumo mašinom, kurių DB ar Norgėj nebent kietas verslininkas galėtu įsigyti ir išlaikyti. Pašalink jas ir sumažės kelių gaidelių.
Ir zaz nuo Ararato paleistas įsibėgės iki 200 km/h,atkerta džigitai, tik pamiršta paminėti jog fiziškai su silpna mašina mieste pažeidinėti greičio apribojimus bus labai sunku, arba nestodamas turėsi lakstysi per sankryžas, nesvarbu kokia spalva dega tuo metu. Va iš tokio sumažėjančio greičio ir atsiras didesnis saugumas. Kad ir ši avarija, jei būtu sumėtę ant 50 km/h, gal būtu vienas kitas parblokštas ir apgadinta stotelė, tačiau ne kaip kėglinėj visus nepasitraukusius sugurinę.
technologas 2015-10-21 20:30
Pala, prie ko čia TA ir draudimas? Dabar važinėju dviračiu. Ne Lietuvoje. Privažiuoju prie dviračių kelio sankirtos su automobilių keliu. Kaip taisyklė mašinos sustoja praleisti. Privažiuoju prie paprastos sankryžos. Net jei ne pagrindiniu keliu važiuoju, kažkur 80% sustoja ir laukia (ne bachūrai kaip ir). Kas būtų Lietuvoje? Išliptų ir snukin duotų įtariu. Tai gal nuo to reikėtų pradėti? Jei žmogus agresyvus ir nekultūringas - pasodinus jį prie vairo netaps avinėliu. Tai ką dabar daryti? Ne, bet rimtai - nustot duchintis, gaidintis, daužytis, badytis, etc...? Make love no war ar kokį galą. Kokie siūlymai? Mano manymu griežtinimai/špakliavimai nepadės, reikia griebti už pagrindų.
Shinigami 2015-10-21 20:31
1) Tai nėra dėl vieno asmens. Tokių avarijų vos ne kiekviena savaitę įvyksta. Ir ne kiekviena avarija pranešama žiniasklaidoje.
2) Padidintas (ir smarkiai) draudimas galingoms mašinoms, padės tik sumažinti jų skaičių. Nes neturintys pinigų jų neįpirks, o turintys pinigų jas pirks ir lakstys toliau. Bet tai padėtu sumažinti galinga automobilių kiekį kelyje ir padidintu saugumą. Todėl tam pritariu.
3) Baudų pririšimas prie metinių asmens pajamų taip pat padėtu. Skirtingai nei draudimo padidinimas, baudų pririšimas prie metinių asmens pajamų labiau paveiktu turtingus asmenys. Nes dabartinės baudos jiems juokingos, o neturtingi taip ar taip jų nesugeba sumokėti.
4) Galingus automobilius išskyrus į atskira kategoriją ir ta kategorija galima laikyti tik po kelių metų kai gauni žemesnę kategorija, taip pat padėtu. Aukštesnės kategorijos vairavimo kursas turėtu būti griežtesnis praktiniu požiūrių (nes juk turi kelių metų patirti ir gali vairuoti geriau nei ką tik išlaikęs pirmas teises). Tai taip pat butu į pliusą.
Todėl reikia ne kažkuri viena pakeitimą daryti, o juos visus. Kad butu maksimalus efektas, o ne tik imitacija.
Justas777 2015-10-21 20:31
Teises nuo 21.
Berserkas 2015-10-21 20:50
Aš tai sakyčiau, kad reikia grąžinti balų sistema, 2 metų stažo neturintiems vairuotojams sumazinti leistina galia, būtų specialus apmokymai kas metus, 2 pirmus metus privaloma taip įgautų daug daugiau patirties ir mažiau bandytų kas prasižengti, aišku kas be ko ir baudas reikėtų daug pakelti, nes dauguma tada nebandytu mieste paspausti, ir už girta važiavimą iš kart 6 mėn. į cypia. Tada tikrai tiek niekas ne mirtų, nes dabar, kad ir be teisių važiuoji maždaug bauda sumoki ir vėl važiuoji. Griežtumo trūksta, pilna tu mandroliu su BMW, o truputi užmetą galą tai ir neišvaldo, net nežino ką daryt.
Simplicity 2015-10-21 21:28
Prie to, kad už važinėjimą be privalomojo trasporto draudimo šiandien yra skiriama tik juokinga 23-34€ bauda. Gana dažnai pacukai važinėja techniškai netvarkingais ir nedraustais automobiliais, nes taip gerokai pigiau, o ir keliukai pagauna gana retai.
Kitos baudos:
neįregistruotų (neperregistruotų) nustatyta tvarka transporto priemonių vairavimas- 28-43€;
transporto priemonių vairavimas be valstybinės techninės apžiūros- 28-43€.
Dar kai dirbau Lietuvoj, tai įmonėj buvo ir tokių veikėjų, kurie buvo išdrąsėję iki tiek, kad ne tik važinėjo be vairuotojo pažymėjimo, draudimo ir TA, bet dar ir būdami neblaivūs, nes didmiestyje keliukai sustabdo gana retai (dar rečiau nubaudžia).
Arthuras 2015-10-21 22:17
Būtent tokių - per metus viena, gal dvi.
Pumper 2015-10-22 08:18
Jei būtų tokie privalomi mokymai, tai gautųsi kaip chuliganiško vairavimo įteisinimas: tuos kursus praėjai? važiuok kaip nori.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilio galią jauniems vairuotojams riboti galima, bet kas iš to?