Akumuliatorių problemos kaip nebūta: automatiškai kelionių metu pasikraunantys elektromobiliai (6)
Kam reikalingas autonominis automobilis, jei norint jį įkrauti reiks atidaryti duris ir išlipti? Siekdama keliones autonominiu automobiliui padaryti maksimaliai patogias, „Google“ dukterinė bendrovė „Alphabet“ nusprendė išmėginti belaidžio krovimo sistemas save vairuojančiuose automobiliuose.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Google“ JAV Federalinei komunikacijų komisijai (FCC) pateikė patentą, kuriame teigiama, kad du belaidžio įkrovimo sistemos būdai mėginami bendrovės autonominio automobilio prototipe Kalifornijoje.
Praėjusių metų vasario mėnesį Niujorko įmonė „Hevo Power“ iš FCC gavo leidimą įdiegti eksperimentinį kroviklį „Google“ būstinėje, o vėliau tą padarė ir „Momentum Dynamics“. Pastarosios bendrovės adresas sutampa su slaptu X padaliniu, kur kuriami autonominiai „Google“ automobiliai.
Abiejų bendrovių sistemos perduoda energiją ant žemės įmontuotu siųstuvu ir siunčia į apatinėje automobilio pusėje įrengtą gaviklį, naudojant rezonansinę magnetinę indukciją.
Šio proceso metu kintama elektros srovė juda per elektrinę grandinę ir sukuria virpantį magnetinį lauką. Tuomet laukas akimirksniu sužadina kitą kintamą elektros srovę.
„Hevo“ instaliacijoje naudotas įkroviklio prototipas „Alpha“, kuris gali tiekti 1,5 kilovatų energiją iš siųstuvo, o „Momentum Dynamics“ teigia, kad jos belaidžiai siųstuvai gali generuoti iki 200 kW energijos.
Tikimasi, kad iš pradžių autonominiai automobiliai turės trumpai sustoti prie krovimo stotelių, o ilgainiui miestuose išdėstyta infrastruktūra leis juos įkrauti kelionės metu.