11 geriausių automobilių, kuriuos galite nusipirkti už 5000 eurų  (4)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Perimta konstrukcija automatiškai reiškia „paveldimas ligas“, iš kurių lietuviams bene geriausiai žinoma pernelyg greitai byranti pakaba. Taip pat dažnoki ir turbokompresorių gedimai.

Vokietijos koncerno modeliai techniškai labai panašūs, todėl dažnu atveju pasirinkimas tarp „Škoda“ ir „Volkswagen“ priklauso nuo subjektyvaus kėbulo dizaino vertinimo arba automobilio rinkos kainos.

Privalumai: nebrangus remontas, patikimi 1,9 l dyzeliniai varikliai, gera apsauga nuo korozijos.

Trūkumai: pernelyg greitai gendanti pakaba, smulkūs elektros gedimai, maža pasiūla rinkoje.

„Volkswagen Golf“, (2003-2008 m.)

Įspūdis apie šio automobilio tvirtumą – ne vien tik subjektyvūs vartotojų įspūdžiai, mat lyginant su pirmtaku kėbulo atsparumas sukimui padidėjo 15 proc., o lenkimui – 35 proc.

Elektronika veikia netgi geriau nei panašaus amžiaus „Passat“ ar „Touareg“ modelių. Tiesa, dėl netinkamai įrengtų vandens nutekėjimo kanalų ir nesandarių mygtukų gali surūdyti langų valdymo elektra kontaktai.

Benzininių FSI variklių purkštukai linkę greitai užsikimšti, todėl jei jau pasirinkote tokį motorą, juos patartina kas 30 tūkst. km praplauti.

Dauguma ketvirtos kartos modelį kankinusių pakabos gedimų buvo išspręsti. Netgi stabilizatorių atramos ir įvorės penktos serijos automobiliuose tarnauja ilgai.

Privalumai: patikimi dyzeliniai varikliai, mažiau nei pirmtako byranti pakaba, tvirtesnis kėbulas.

Trūkumai: lepūs benzininiai varikliai su tiesioginiu įpurškimu, didoka kaina, itin kukli bazinio modelio įranga.

„Volkswagen Passat“, (2005-2011 m.)

Aliuminio lydinių pakabo detalės daro šį modelį prastu pasirinkimu tiems, kam dažnai tenka važinėti prastesniais keliais. Lietuviams viliojančiai atrodo 2,0 l darbinio tūrio dyzeliniai varikliai, tačiau galingesnes šio agregato modifikacijas kankina purkštukų gedimai. Meistrai taip pat užsimena apie dažnus turbokompresorių gedimus.

Renkantis automobilį su galingesniais dyzeliniais varikliais patartina juos išbandyti viršijant 4 tūkst. aps/min. Jei pajusite trūkčiojimą, gali būti, kad purkštukams artėja paskutinioji.

Rinkoje nemažai modelių su automatinėmis dvigubos sankabos DSG dėžėmis. Ši transmisija veikia pavyzdingai, todėl jei aiškiai juntate smūgius keičiantis pavaroms, būkite labai atsargūs.

Saugiausias variantas renkantis transmisiją yra mechaninė šešių laipsnių pavarų dėžė, juolab, kad ji veikia tiksliai. Tiems, kurie patys pavaras junginėti tingi, rekomenduotume kuklesnę šešių laipsnių DSG transmisijos versiją.

Privalumai: patikimi 1,9 l dyzeliniai varikliai, komfortiška pakaba, talpi universalo bagažinė.

Trūkumai: jautri aliuminio lydinių važiuoklė, dažni 2,0 l dyzelinių variklių purkštukų gedimai, mėgstamas vagių.

„Toyota Corolla Verso“, (2004-2009 m.)

Šis modelis puikiai patenkino europiečių, kuriems reikėjo vidutinio dydžio vienatūrio, poreikius.

Išorės dizainas iki šiol vertinamas itin prieštaringai, tačiau šeimyniniam automobiliui tai nėra svarbus aspektas. „Corolla Verso“ puikiai vertinamas dėl pavyzdingos ergonomikos ir salono erdvės.

Kaip ir su kitais „Toyota“ modeliais, saugesni, kalbant apie gedimų riziką, yra mažesnės galios dyzeliniai varikliai be „D-Cat“ katalizatorių sistemų.

Privalumai: erdvus salonas, ergonomiškas interjeras, patikimi ir ekonomiški varikliai.

Trūkumai: prastoka apsauga nuo korozijos, kietoka pakaba, manevringumo trūkumas.

„Volkswagen Touran“, (2003-2007 m.)

Mažesnis iš dviejų „Volkswagen“ šeimos vienatūrių, „Touran“ buvo gaminamas ant penktos kartos „Golf“ platformos. Tai erdvus ir praktiškas automobilis, galintis sutalpinti net septynis keleivius.

Bene daugiausiai priekaištų jis sulaukė dėl prastos interjero apdailos medžiagų kokybės. Kaip išsireiškė ne vienas savininkas, ji tik nežymiai pranašesnė už komercinio „Caddy“.

Taip pat verta dar kartą priminti, kad nors automatinės DSG pavarų dėžės veikia puikiai, jų remontas yra labai brangus, todėl taupumo sumetimais geriau apsistoti ties šešių laipsnių mechanine transmisija.

Privalumai: tvirta važiuoklė, ekonomiški 1,9 l dyzeliniai varikliai, erdvus salonas.

Trūkumai: prasta interjero apdailos medžiagų kokybė, didoka kaina, brangus automatinių pavarų dėžių remontas.

„Audi A6“, (2004-2011 m.)

Į pasirinktą kainų diapazoną šis modelis patenka, tačiau tai vienas populiariausių prabangių modelių Lietuvoje, todėl daugumos jų kaina rinkoje vis dar yra ganėtinai aukšta. Brangus ir šio automobilio remontas.

2,7 l dyzelinis variklis buvo montuojamas kuklesnėse komplektacijose, todėl kitaip nei 3,0 l motorą jį galite rasti ne tik modeliuose su keturių ratų pavara. Degalų sąnaudos ir automobilio remonto išlaidos bus atitinkamai mažesnės.

Prieš perkant A6 modelį su dyzeliniu varikliu vertėtų atlikti nuodugnią nuodugnią patikrą servise, mat kaip ir visų naujos kartos motorų, šių purkštukai linkę prarasti sandarumą. O jų keitimas šešių cilindrų motorui yra labai brangus.

Šioks toks „Audi“ pranašumas prieš konkurentus iš BMW ar „Mercedes-Benz“ stovyklos yra geresnė kėbulo apsauga nuo korozijos.

Privalumai: puikiai įrengtas salonas, gera garso izoliacija, ekonomiški dyzeliniai varikliai.

Trūkumai: didelė kaina, brangus remontas, erzinantys elektros sistemų gedimai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Saulius Rinkevičius
(34)
(49)
(-15)

Komentarai (4)