Lietuvio įspūdžiai apie „Tesla Model S“: svarbiausia saugotis greičio pedalo ir nevažiuoti į Latviją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2016-05-07 09:22
Be abejo tai teorinis lygmuo arba kitaip sakant - idealios sąlygos. Viskas priklauso nuo paties poreikių. Tu man neįrodysi, kad sustoti pusiaukelėje į Klaipėda yra blogai, nes aš taip visada darau ir pavargstu sėdėt. Tu gal to nedarai. Tai mes dabar nesiginčysim dėl tokių dalykų. O nuo jų ir priklauso viskas. Vienas visada važiuoja min. 150 km/h, kitas ne daugiau 100 km/h. Tai čia irgi - tie dalykai, kurie daro įtaką nuvažiuojamam atstumui.
assa 2016-05-07 11:49
mano galva,siuo metu geriausias variantas butu plug-in hibridas,kuomet vien elektra gali nuvaziuoti apie 30-60km,ko kasdienems reikmems 90% populiacijos per akis,o ilgesnem distancijom mazalitrazis varikliukas,kuris autostradoj laikys ir greiti ir geras kuro sanaudas.O ir kainuoja ne kaip tesla
Robkinas 2016-05-07 11:59
Netolimoje ateityje Elonas Muskas yra pažadėjęs padidinti baterijų talpumą, kurių dėka bus galima ir 600 mylių nuriedėti. Taip, kad anksčiau ar vėliau elektromobilis ims viršų ir lenks VDV visapusiškai. Ir kažkodėl aš tikiu Teslos vizijomis. Nes kiek teko pastebėti, užsibrėžtus tikslus jie pasiekia.
Nerkus 2016-05-07 19:12
To assa Mažas varikliukas autustradoj ims nemazai kuro, nebent ant 90 važiuosi.
Atk 2016-05-07 19:49
Klausimas toks: ziema, lauke -25 visa savaite. As pasikraunu auto, griztu namo. Man i darba tik kas 4 diena. Papasakokit man, kaip po 4 dienu stovejimo, tebunie pilnai pakrautu akumu, mane tas nisan leaf ves i darba, kokiais budais tas vargsas akumas suks auto ratus, sildys man salona ir sedynes, degs sviesos, gros muzika, sildys galini langa ir as taip vaziuosiu i darba 30 km pirmyn atgal. Grizes pazadu saziningai pakraut auto vel ikrovimo stoteleje, jei tik butent tokiom salygom as is viso grisiu. Aciu uz atsakyma¨ aš ne entuziastas automobilių, bet galiu pabandyt atsakyt. Elektriniuose automobiliuose yra šildytuvas, taip, jis nemažai ima, bet kadangi turis automobilio mažas, tai jis tiek daug ir neims tos energijos, gal kilovatą. Automobilis gali nuvažiuot apie 150 km. Jei tau reikia nuvažiuot iš viso 60 km, tai numetus 20-30 procentų vistiek liks kilometrų. Dar avarinis variantas vežioti benzininį generatorių ir jei užstrigsi viduri kelio, jį įsijungti ir krauti, nors ilgai gali tekti krauti, bet pakrausi. Jei skubi, tada nepatogumas, bet jei niekur neskubi, tai galima ir pakrauti. Nors kaip paveiks šaltis akumuliatorius -25 4 dienas tai nežinau, ten gal ir šildo juos, gal ten kaip termose jie sėdi ir mažai ima energijos, nežinau.
AAA000 2016-05-07 22:00
Del akumo issikrovimo stovint, as manau ateity papildys elektromobilius kokiom nors saules baterijom ant automobilio stogo ar skardu. Ir visu elektriniu sistemu palaikymui darbinei buklei to pilnai pakaks. Jei ilgiau stoves - savaite kokia paliktas - gal net ir uzsikraus akumai patys. Cia dar nera konkurencijos normalios. Turi virsyt bent jau 5% rinkos - kad susidometu didieji gamintojai jais normaliau. Dabar net 2% ner... Akumu technologines galimybes dar stabdo. Dar gali but variantas - kad uzmiescio autostradas prades tiest tokias, kad vaziuojant pasikrausi. Jei problema isliks aktuali. Tiesiog nera dar dideles elektromobiliu mases - kad visos tokios technologijos butu vystomos. Mane tai elektromobiliuose zavi kitkas. Elektra gali juk pats gamintis namu salygom palyginus pigiai. Problema kur ja det. Va i elektromobili jau gali "ipilt". O nafta is kokios medienos sintetint ar biokura raugt - cia palyginus velniskai sudetinga namudiniais budais... Net technologiski vokieciai kara prakiso del tokiu budu brangumo... O kol nafta perkam is kitu saliu - tai principe tik savo ir taip skurdzius resursus jiems atiduodam... Cia kur rase, kad pramone nenaudoja elektromobiliu. Naudoja. Elektrokarai masiskai naudojami. Daug metu. O su akumu tobulejimu dabar pilna visokiu mazesniu autonominiu masinu. Tiesiog mes per daug neturtingi, kad jas visur masiskai pamatytume... Bet plinta ir pas mus. Pvz elektrines valtys. Tai irgi kaip elektromobilis - tik kad vandens, o ne keliu... Elektriniai dviraciai plinta. Tikrai sparciau nei vidaus degimo pakabinami varikliukai. Tik visiskai akli nemato - kad vyksta pokyciai elektromobilizmo linkme, ir visu su tuo susijusiu nisiniu technologiju.
lucy 2016-05-07 22:13
Beprasmiška diskutuoti apie elektromobilius Lietuvoje. Kol jie neišplito kokioje Japonijoje, Vokietijoje ir USA ir kol "laužų" nepriveš į Lietuvą niekas jų neįstengs pirkt, kad mums dar kažkokių degalinių prireiktų. Ir su akumuliatoriais vis dar yra didžiulės bėdos. Gal bus jog tiems laužams akumai nusibaigę o juos pakeisti kainuoją tiek pat kiek pusė naujos mašinos. +tiksliai nepamenu, gal bet ar kartais neturi Kinija monopolio (iškasenų) ant akumuliatorių gamybos? Taigi reiktų kažkokių smarkiai tobulesnių akumuliatorių(visapusiškai) ir kad juos būtų paprasta masiškai gaminti tada galėsim diskutuoti kaip juos pakrauti 1970s statybos daugiabučio kieme
kukulis4 2016-05-07 22:30
Kazkaip atrodo, kad vis nueinat i krastutinumus. Tesla nera idealus varijantas kiekvienam. Jeigu man reiketu kart ar du per savaite vazinet vilnius-klaipeda, tesla (bent jau su sendieniniais akumo pajegumais) man nebutu tinkamas varijantas. Taciau sendieniniai mano seimos poreikiai yra apie 600km per savaite, kur darbo dienomis nuvaziuojam 60-70 km per diena, o likusius savaitgaliais. Daugeliu atveju, toliau negu 150km nuo namu nenuvaziuojam. Tokiems poreikiams Tesla butu labai geras varijantas, jeigu ne kaina. Model S USA kainuoja apie $100k, Model X - apie $80k. Skelbiama, kad Model 3 (zada pasirodyt 2017 pabaigoj) kainuos $35k. Tokiu atveju butu realu tiketis, kad europoj kaina bus apie 40-45k euru. Praitais metais pirkome nauja masina uz 24k euru - net ir pigoji Tesla butu vos ne dvigubai brangesne. Ka tai reiskia? Reiskia, kad seimai, kuri yra finansiskai pajegi isigyti C-D klases nauja automobili, Tesla yra per brangi. Del to, kalbos apie krovimo problemas xrusciovkese is esmes tampa beprasmes. Zmogus, galintis sau leisti vazineti Tesla, xrusciovkej tiesiog negyvena, ir laidu tiesimo per fortkes problema jam neaktuali. Kaip greiciausiai neaktuali ir salcio problema, nes ant plyno lauko savininkas jos nelaikys. Manau, kad kalbant apskritai apie elektromobilius, sendien reikia vertinti du dalykus - kaip elektromobilis su savo ribotu kilometrazu tenkina konkretaus zmogaus poreikius, ir zmogaus pasiryzima moketi brangiau uz jo geidziama daikta. Cia kazkas auksciau minejo, kad jam geriausia masina yra golfas pilkas dyzelis. Bet juk tie, kurie vazineja su tarkim kokiu masserati, tai su juo tikrai vazineja ne del to, kad su golfu nepavaziuoja. (http://mokslai.lt/res/files/40916/0917e4f5adb4b5882.png)
immortallt 2016-05-09 13:05
Prie -25 paliktas automobilis su dar vasariniais degalais, ar dar užsivestų? Nėr šansų. Jei visgi jau įsipylei arktinio dyzelio ar užsives po 4 dienų? Galbūt, jei akumas nėra prastas. Kiek Lietuvoje būna dienų su -25 laipsniais? Max savaitė, per kurią neužsiveda turbūt 1/5 Lietuvos parko automobilių, ir jame praktiškai nėra elektromobilių! Lucy, Kinija neturi monopolio, tiesiog jie vieninteliai išplėtojo gamybą ir buvo dėję skersą ant taršos. Net netoli Tesla Gigafactory (berods ~200km atstumu) yra ličio "kasykla". Bet tiesa, šiuo metu Kinija daugiausia ličio išgauna. Bet tai vis tiek palyginus maži kiekiai. O ličio gavyba iki 2020 turės augti bent 3 kartus. Iki 2025 reik žiūrėt, kad 6x nuo dabartinių lygių neaugtų. Na kalbėti apie Tesla S ir lyginti su golfu ar kitu ekonominės klasės automobiliu juokinga. Tai sportinis pusiau limuzinas. Nelyginat dviračio ir BMW7 ar Mercedes S? Tesla Model 3 bus kažkas arčiau vidutinės klasės sedano. O nuvažiuojamo atstumo 600km daugiau nei pakanka turbūt 99% europiečių. Važiuoji tolėliau - sustoji stotelėse, kur yra Tesla krovimo stotelė 20min pertraukai. Važiuoji į Klaipėdą? Palieki stotelėje pasikrauti (kai atsiras). Elektromobiliai tik ateinanti technologija. Kaip kažkada ir buvo VDV automobiliai, kurie kurą galėdavo gauti vaistinėse. Iš pat pradžių kolonėlių gi nebuvo.
aurimokas 2016-05-09 14:00
Reziumuojant tavo ilga litanija - elektromobiliai yra ponu ismislas ir skirtas tik isskirtiniams zmonems, kurie euru banknotais uzpakali valosi. Va todel ir nepasiteisins tie elektromobiliai nei dabar nei po 100 metu. jau dabar licio kaina pradeda kilt per tesla, tai ateity automobiliai ne pigs o brangs, telefonai brangs, plancetes brangs. Padekot dedei Muskui nepamirskit uz tai. Kaip sakoma - geriau vairuosiu pilka golfa nei stumsiu nauja tesla is Alytaus i Kauna, kad pasikraut akuma
Finalfour 2016-05-09 14:45
As pats tai tik uz, ir neziuredamas smarkiai galimu problemu pikrciau Tesla jei tik galeciau aisku, ir tikiuosi, kad viskas su elektromobiliu pletra bus ok. Tik pastebejimai cia. Matai, mes kalbame ne apie LT kibiru parka. Lyginame ne bet koki auto, o TESLA, su atatinkamo lygio tarkime dyzeliu. Ir patikek, naujas is salono MB E klases, su arktiniais degalais ir naujutelaiciu akumu kad ir savaite stovejes prie -25 tikrai uzsives. Maciau ne karta tokius vaizdus vien savo kieme ir su senesniais auto. O vat naujutelaite TESLA, is gamyklos, su pilnai pakrautais akumais, po savaites prie -25 kazin ar mane iki darbo benuves...Bet aisku, cia teorija. Jei jau turesiu tesla, tai turesiu ir nama, ir sildoma garaza ir t.t. Bet siaip, cia teoriniai pasvarstymai
immortallt 2016-05-09 15:24
Tesla pastatytas lauke prie -25 akumo talpa mažės, bet po savaitės dar turėtų užsivesti. Akumas apšildytas ir temp reguliuojasi - pasisišildo jei reikia. O šiaip ateityje bus krūvom krovimo stotelių, tad tiesiog visą laiką bus prijungtas prie krovimo tinklo ir šildys akumą iš tinklo. Taip, naujutėlaičiai užsives. Dėl to nė kiek nesiginčiju. Tik sakau, kad ne tik elektromobiliai turi problemų dėl šalčio. P.S. po 3-4 metų elektromobiliai taps patrauklūs ir Lietuvoje.
kukulis4 2016-05-09 16:17
Reziumuojant mano ilga litanija, tai nei elektromobiliu gamintojai nei vdv varomu automobiliu gaminojai xrusciovkes gyventoju nelaiko savo tiksline rinka. Kas pasiteisins o kas ne - nuspres tie, kas perka naujus automobilius. Tie, kas perka naudotus pilkus golfus, nuspres kas pirmas vaziuos i reprocessinima
technologas 2016-05-09 19:20
Nekas...
immortallt 2016-05-09 23:20
Kiek žinau Tesla gamina šiaurinėms ir pietinėms rinkoms skirtus elektromobilius. Šiaurinei rinkai akumai papildomai gerai izoliuoti.