Žvilgsnis į ateitį: kvapą gniaužianti „Rolls-Royce“ koncepcija (Foto, Video) (3)
Automobilių gamintojai mėgsta dizaino idėjas pristatyti koncepcinių modelių pavidalu, tačiau nedažnai pasitaiko tokių egzempliorių, kurie trauktų akį ir žavėtų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Viena iš pagrindinių to priežasčių – koncepciniai modeliai pristatomi labai dažnai, todėl kiekvieno naujo automobilio pasirodymas turi vis mažesnį efektą. Tačiau situacija visai kitokia, kai kalbame apie gamintojus, kurie retai natūralaus dydžio stiliaus eksperimentus.
Būtent todėl „Rolls-Royce“ koncepcinis modelis su keistu „Vision Next 100“ pavadinimu pretenduoja tapti vienu įspūdingiausių į gamybą nepretenduojančių šių metų automobilių.
Modelis buvo paruoštas švenčiant motininės kompanijos BMW šimto metų jubiliejų. Prabangus elektra varomas konceptas sukurtas siekiant pademonstruoti stiliaus, interjero erdvės planavimo, elektronikos ir kitus inžinerijos sprendimus, kuriuos žinomas britų gamintojas savo automobiliuose galėtų pritaikyti artimiausioje ateityje.
Šviečianti „Ekstazės dvasia“
Futuristinio dizaino „Rolls-Royce“ automobilis sukonstruotas iš anglies pluošto kompozicinių medžiagų ir varomas dviejų 250 kW galios elektros motorų. Vienas iš jų įrengtas priekyje, o kitas – gale. Jie suka po specialiais gaubtais paslėptus keturis gigantiškus 28 colių skersmens ratus.
Gamintojas teigia, kad viskas pradedant ratų baze ir baigiant kėbulo dizainu gali būti keičiama pagal kliento poreikius. „Vision Next 100“ ilgis siekia 5900 mm, taigi koncepcinis modelis yra 184 mm trumpesnis už ilgos bazės „Phantom“ sedaną.
Viduje šis išskirtinis automobilis talpina tik du keleivius, kuriems tenka įsitaisyti ant salono gale įrengtos vientisos sofos tipo sėdynės.
Priekyje dominuoja charakteringos „Rolls-Royce“ radiatoriaus grotelės, kurios dėl kiek atskirtų nuo kėbulo ratų atrodo dar įspūdingiau. Visame pasaulyje atpažįstama „Ekstazės dvasia“ rankomis pagaminti iš skaidraus krištolo ir apšviesta iš vidaus.
Taip pat galima atkreipti dėmesį į įspūdingą variklio dangtį, kurio ilgis siekia 2500 mm. Kadangi priekyje nėra vidaus degimo variklio, po didžiuliu gaubtu įrengtas papildomas bagažo skyrius. Automatiškai valdomos jo durelės gali būti atidaromos iš bet kurios pusės.
Sukurtas efektingam pasirodymui Visiškai autonominis automobilis neturi vairuotojo sėdynės, vairo ar prietaisų skydo. Kaip tikina patys gamintojo atstovai tai suteikia visiškai naują erdvės įspūdį.
Vienintelis viduje likęs prietaisas, tai po panoraminiu langu įrengtas laikrodis. Salono apdailai panaudota iš Šri Lankos importuota mediena ir rankomis apdirbtas šilkas. Į vidų galima patekti automatiškai prasivėrus durims ir pakilus stogui.
Dar efektingiau toks dizaino sprendimas atrodo išlipant iš automobilio, mat prieš žengdami lauk keleiviai gali atsistoti visu ūgiu.
Siekiant dar labiau sustiprinti įspūdingo pasirodymo įspūdį ant žemės šviesos projekcijos sukuria „raudono kilimo“ efektą.
Važiuojant automobiliu keleivius aptarnauja virtualus asmeninis asistentas, kuris pasirodo skaidriame ekrane. „Rolls-Royce“ šį asistentą vadina virtualiuoju vairuotoju ir sako, kad kuo daugiau laiko jis praleis su klientais, tuo geriau supras jų poreikius.