Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Simplicity 2016-08-21 19:01
Yra du variantai: keičiam degimo kameros tūrį arba švaistiklio eigą. Abiem atvejais skaičiuoklės turėtų skaičiuoti teisingai, nes grubiai paėmus,- mes turim du skirtingus variklius (skiriasi kamerų tūriai arba švaistiklio eiga).
Pabandysiu paaiškint kaip aš įsivaizdavau veikimo principą. "Multi-link" pakeičia alkūninio veleno kampą ir taip švaistiklis yra paleidžiamas arba iš aukštesnio, arba iš žemesnio taško. Pati švaistiklio eiga lieka nepakitusi, nesikeičia ir nueinamas kelias, todėl automatiškai keičiasi degimo kameros tūris ir tuo pačiu suspaudimo laipsnis. Jei tau netinka šis variantas su besikeičiančiu degimo kameros tūriu, tai švaistiklio tvirtinimo tašką perkelkim ne aukštyn ar žemyn, o kažkiek į šoną nuo centro- degimo kameros tūris nepakis, bet suspaudimo laipsnis sumažės dėl sutrumpėjusios švaistiklio eigos. Šitą variantą iliustruoja Evil Goku Youtube nuoroda, bet aš iki jo tąkart neprisigalvojau.
jull 2016-08-21 23:51
Mano manymu, keisis ir stumuoklio eiga, kartu su degimo kameros turio pokyciu, nes tas multilinkas yra svertas, kurio viduryje yra alkuninis. Tik Evil Goku video to nerodo, ten fokusuojamasi tik ties stumuoklio eigos galutinio (auksciausio) tasko perkelimu. Nesunku suprast, kad tokiu atveju keisis ir zemiausio tasko padetis ir nebus tiesines priklausomybes tarp tu pokyciu. Kiek reiksmingas eigos pokytis priklausys nuo konkreciu detaliu matmenu ir multilinko pasukimo kampo reiksmiu. Kuo ilgesnis multilinkas, kuo didesnis pasukimo kampas, tuo turetu buti didesnis ir eigos pokytis. Ryt, jei netingesiu, pabraizysiu, paskaiciuosiu ir issiaiskinsim kas ir kiek ten keiciasi. Pabandyk ir tu, paziuresim ar rasim ta pati.
Simplicity 2016-08-22 10:29
Teisybe pasakius, tai tingiu aš giliau kapstyt, nes čia ne mano daržas. Be to, nėra jokių techninių parametrų, tai vėl viską iš oro reikia imt. Neturiu sportinio intereso.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Infiniti“ sukūrė visiškai naują technologiją, kuri „sukels tikrą vidaus degimo variklių revoliuciją“