Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Robkinas 2016-09-13 13:44
Nu sorriukas, bet gal jau kažkaip sukrapštysiu papildomai 1 litrą benzino, bet greičiau įveiksiu atkarpą Vilnius - Kaunas.
Justdoit 2016-09-13 13:51
Nežinau kam šis tuščiažodžiavimas yra naudingas, kad per visus portalus skalambija kaip rusijai čia tai naudinga. Gerai, kad bent kažkurioje vietoje stengiamasi taupyti laiką. Nes kuo toliau tuo daugiau šviesoforų, visokių nesamoningų sankryžų ir spusčių skatinimo.
SaMaras 2016-09-13 14:43
straipsnis tai visiškas grybas.. jei jau atliko skaičiavimus (labiau orinius) apie padidėjusias sąnaudas, tai aš pasigedau tiklsių skaičiavimų kiek laiko sutaupysi važiuodamas vienu ar kitu greičiu (primetu gausis kažkur nepilnos 10min). Ir finale gražiausia idėja.. žmonės per kvaili, kad galėtų nuspręsti, tai viską reikia reguliuoti.. nors imk ir nusišauk
obuglas 2016-09-13 15:31
Kažkokie oriniai svarstymai:
a) Nefaktas, kad padidinis leistiną greitį visi pradės važiuoti 130 km/h;
b) Faktas, kad ir dabar esant leistinam greičiui 110 km/h ne visi važiuoja leistinu greičiu (įprastai važiuoja +10 km/h), o pakankamai didelė masė važiuoja tuo pačiu 130 km/h
Toliau įsijungia visokie psichologiniai niuansai, todėl nemanau, kad iš esmės keisis vidutinis bendras greitis tarp Vilniaus ir Kauno. Vienetams taip. Bet didžioji masė, kaip važiavo savo įprastais 110-120 km/h taip ir liks.
Paramotoras 2016-09-13 15:48
Jei sakysim kad 100 km ruoze padidinsim greiti, o tiek km nera, bus 46 mi vs 54. O del pasipriesinimo viskas tikslu. Ten viskas auga kvadratu. Tas pats ir apie inercija. Ten kvadratas. O kad didzioji dalis nesimoke fizikos mokykloje ir ne tik, kas neireze papildomu vingiu, tai jau faktas.
Geras Žmogus 2016-09-13 17:55
viskas čia ok, manau. Žiūrint ateičiai tai kuro gi vis mažiau valgys, o sutaupytas laikas atsipirks
MindaugasV85 2016-09-13 18:14
greitkelyje ("vasarą")!
Jei apie sąnaudas, tai su savo 2004m 2.2TiD važiuodamas 85-90 km/h lygiam kely išspaudžiu apie 3,5-4 l/100km. Bet ne man tokie greičiai. 150-170 km/h ~7,5 l/100km.
Robkinas 2016-09-13 21:06
Mano atveju su 3.0 VTEC atitinkamai gaunasi 8.9L/100km ir 10.5L/100km. Taigi, baisi netektis tas litras kitas papildomai
FtBall 2016-09-13 22:06
Aš net nežinau, kokios kuro sanaudos būtų, jei važiuočiau 90km/h
Arthuras 2016-09-13 22:23
Sąnaudų padidėjimas labai nuo automobilio priklauso. Mažalitražiui - gal ir taip, skirtumai labai dideli. Šiek tiek galingesniems automobiliams - skirtumas gali būti gerokai mažesnis.
sigun 2016-09-13 22:24
Tiems, kas pasigedo paskaičiavimo.
Tarkim jei pakėlus greitį nuo 100 km/h iki 130 km/h, auto sunaudoja +1,5 L degalų, o 1 L kaina apie 1 eur, tada gaunam, jog tam, kad sutaupytas laikas pradėtų atsipirkt, žmogus turi uždirbti daugiau nei 1083 eur/mėn į rankas, dirbdamas standartines 5 dd per savaitę. Čia teoriškai. Realybėje, kad sutaupytas laikas pradėtų atsipirkti, reikia uždirbti daugiau, nes kiekvienam pagreitėjimui iki 130 sunaudojama žymiai daugiau negu pagreitėjimui iki 100, o stabdant visa ši energija prarandama.
Xdmin 2016-09-13 23:21
Yra imoniu kur uz 1min velavima atskaiciuoja tavo 30min darbo, tai atsipirktu tos sanaudos net labai
Xdmin 2016-09-13 23:25
Mazda 6 - 1.8 dujos, 90km/h ~9.5 ir 150km/h 10-10.5. Ir tas padidejimas kuro sanaudu greiciau del to kad Toyota Yaris vairuotojui prireikia lenkti fura kuri ji veliau vel aplenkia, tai stabdai, begejiesi, veliau vel stabdai...
kestutisz 2016-09-14 08:14
Nea, labiausiai tai pasigendama pagrindimo kokio velnio reikia skaičuoti ir lįsti į svetimas kišenes :)
Ne minimalų greitį gi kelia, net ne rekomenduojamą. Man pvz autostrada pravažiuojant kartą per mėn dzin tie plius 3ltr, ir tai net ekonomiška palyginus su tuom kiek papildomai reikės stoti tualetintis ir pirkalioti ką nors vaikams pakramsnoti per tą papildomą pusvalandį ar valandą. O va kas važinėja kasdien (už savo pinigus) į darbą Kns-Vln tai ir dabartinio limito nepasiekia, nes mėnesio sąskaitoje tai labai pasijaustų.
zet 2016-09-14 10:19
"ekonomistas Raimondas Kuodis, kuris LAKD idėjoje įžvelgė tam tikrą klastą. Pasak ekonomisto, padidinus maksimalų leistiną greitį, naftos tiekėjų piniginės taps dar storesnės."
Nu ir ekspertai ant Lietuvos. Raimondai Kuodi, jei skaitai si mano komentara, tai mano nuomone tu esi ******** pyp ******
moo 2016-09-14 10:45
Puikus straipsnis. Iš esmės, galiu įrodyti, kad slyvų valgymas Lietuvoje didina pabėgelių problemą Europoje.
- Valgant slyvas, didelė tikimybė ilgiau užsibūti tuolete.
- Vandeniui į tuoletą paduoti reikia daugiau energijos.
- Energetinius resursus, kažkuria dalimi, vis dar perkame iš Rusijos.
- Rusija, gavusi pinigus už resursus gaminasi karinę techniką.
- Karinė technika dalyvauja Sirijoje ir bombarduoja ten viską.
- Žmonės bėga nuo bombardavimų, didelė dalis jų - link Europos.
"Kaip slyvos tuština Vokietijos biudžetą".
Jei rimčiau, didesnis greitis, hipotetiškai, gali mažinti pakelės užkandinių pelnus. Bet čia tokia pati teorija kaip ir su kuru.
audriusn 2016-09-16 08:19
YkanamYstas ne tik durnas, bet ir apie technika ne velnio nesupranta. Tas 130 km/h daugelio siuolaikiniu automobiliu buna pasiekiamas optimaliam sukiu diapazone.
FtBall 2016-09-16 11:22
Bet tik nedaugelis žmonių važinėja šiuolaikiniais automobiliais. Pas mane 15 metų 2.4 benzinas/dujos be turbo, prie 130km /h būna ~3000 apsukų,
Xdmin 2016-09-16 12:15
niekas taves nevercia vaziuoti maksimaliu greiciu. Be to prie 3k RPM bent jau aukstasukiai motorai gana ekonomiskai vaziuoja.
AAA000 2016-09-17 10:15
Straipsni skaityk is naujo. Optimalus variklio sukiu diapazonas nieko nesutaupo. Sitas dalykas turi itakos tik greiciams iki mazdaug 20-30km/h. Toliau jokio skirtumo, ar vaziuoji 30km/h ar skrendi 300km/h - mechanikos ir variklio sukiu "optimalumas" nebeturi jokios zenklios itakos kuro suvartojimui. Sitie nuostoliai svarbus tik automobilio isjudinimo is rimties bukles etape. Todel ekonomiskiausias vaziavimo greitis visada buna kazkur ~30-35km/h diapazone. Miestuose, gyvenamuose rajonuose, ypac privaciu namu, kur zmones gyvena prie pat gatves - irgi turetu but ribojamas greitis iki 30km/h - nes tada maziausiai tersiama.
-----
Visai kitas dalykas yra padangu priputimas, kelio danga ir automobilio pasipriesinimas oro srautui (aptakumas). Sitie dalyklai turi globalaus poveikio itaka kuro suvartojimui. Skaityt straipsnyje - apie tai parase - tik labai miglotai.
-----------
Del greicio autostradose - siaip siulyciau statyt vejo krypties veliaveles ir vejo greicio matuoklius su informacinem lentom salia autostradu. Jei sakykim 30m/s vejas pucia i automobilio uodega, tai vaziuodamas 130km/h greiciu kuro vartosi lyg vaziuotum 30km/h nevejuota diena. Tokia smarkiai vejuota diena jei bandysi palaikyt 100km/h greiti pavejui, esant tvarkingai masinai su tinkamai pripustom padangom, tai kuro sanaudos greiciausiai bus net didesnes nei palaikant 130km/h greiti.
Man nuomone, net autostradas galima suprojektuot su skirtingo aukscio ir pokrypio priesingo eismo kryptim atsizvelgiant i daugiametes vejo krypties tendencijas. Kad priesvejine juosta labiau atsidurtu uzuovejoj. Ir tokia autostrada taupytu kura visiems automobiliams.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip 130 km/val. greitis tuština kišenę