Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
salemas5 2016-09-20 12:52
Kuo daugiau tokiu, tuo geriau.
Xdmin 2016-09-20 13:29
Speju kad bauda gaus nuo sito aparato kurie virsys virs ne 10 ir ne 20 kilometru greiti, nes jei stacionarus aparatai turi paklaida ~10 km (tiksliau visu paklaidu verte susumuota) tai cia ji dvigubai didesne jei ne dar daugiau.
lizunas 2016-09-20 13:41
Dėja klysti, paklaida likusi tik 3KM/H pamiršk senus laikus apie tokią paklaidą.
Wildpants 2016-09-20 15:03
Apie šią sistemą rašė radiocool tinklapis, ir praktiškai tokia sistema gali sekti vieną automobilį.
Xdmin 2016-09-20 15:24
Aparato paklaida, vairuotojo transporto priemones paklaida - del padangu dydzio + spidometro paklaida ir stai artejam prie 10.
Arns 2016-09-20 15:50
Žiūrima tik į aparato paklaidą. Pats jau kaip nori, gali ir su neveikiančiu spidometru važinėti. Vairuotojo pareiga žinoti koks jo mašinos greitis ir laikytis KET.
amas 2016-09-20 15:59
Vairuotojas neturi jokių galimybių žinoti tikslų greitį. Nebent spidometras būtų kalibruojamas bent jau techninės apžiūros metu. Bet to visiškai nereikia ir beprasmiška būtų, del viršijimo keletą procentų tikrai niekas nesikeičia. Prasminga bausti tik visiškus bepročius.
Arns 2016-09-20 16:07
Tavo bėda, nenori būti nubaustas, kalibruokis, naudok kitas priemones, galų gale važiuok srauto greičiu ar ženkliai mažiau nei atrodo greičiu. Procentaliai jau tie 3 km/h numetami aparato kaip paklaida, nors gal būt jis ir geba parodyti pilnai tikrą greitį.
Nieko nekeičia? Važiuodamas +40 km/h greičiu kas nors jaučia kokia gėdą ar žalą palinkai? Žinoma jog ne, iki įvyksta avarija. Tada jau "dašyla" kas būtu buvę jei greitis toks arba anoks. Yra ženklas ir turi juo vadovautis, jei nesugebi, gali nedalyvauti tame reikale (nevairuoti automobilio).
Arthuras 2016-09-20 16:29
Ir vėl tu kliedi. Kas kalba apie +40km/h? +10km/h neturi JOKIOS įtakos eismo saugumui. Arba kitaip tariant, tą įtaka yra nykstamai maža palyginus su kitais faktoriais.
Laurynas19 2016-09-20 16:39
Arns akivaizdžiai dirba teisėsaugos srityje ar bent jau artimas giminaitis ten dirba. +10km/h greitis nėra didelis greitis, pilnai aplenkti automobilį riedant tokiu papildomu greičiu prireiktų 6sekundžių, kas yra tikrai nemažas laiko tarpas. Taigi atsižvelgiant į paklaidas, tikrai pareigūnai (kurie nori tvarkos, o ne pinigų) turėtų nereguoti į <+11km greitį.
Arns 2016-09-20 16:44
, ir jei eismo srautas nėra pritaikytas dideliems greičiams labai svarbu išvengti avarinių situacijų. O jos smarkiai kyla su greičiu... Taip pasaka be galo.
kernel_panika 2016-09-20 17:36
Kas del +10, tai pritariu Arns'ui. Toks dalykas kaip ~+10 toleravimas sukuria vairuotoju polinki nevienareiksmiskai interpretuoti taisykles ir sauguma. Jeigu +10 tam tikrame ruoze neturi jokios itakos ar ji nykstamai maza, tuomet ten reiketu tiesiog padidinti leistina greiti 10'cia ir neleisti virsyti jo padidinto dar ~+10. Vairuotojai turetu sugebeti pasirinkti saugu greiti iki leistino, o ne interpretuoti koks virsgreitis yra saugus. Tai ne ju darbas.
Lenkimas yra savotiskas corner-case'as. Logiskai mastant, jeigu visi laikosi zenklo, lenkti nereikia. Jeigu kazkas vaziuoja pagristai leciau, aplenkti galima nevirsijant greicio. O jeigu vaziuoja siek tiek leciau, tai jau asmeninis apsisprendimas, ar verta ji lenkti tik del to ir rizikuoti bauda.
Kas del ~1-5 ar pan., tai bent jau pries kelis metus berods buvo leidziama virsyti kazkiek procentu leistina greiti. Berods vairavimo instruktorius man sake tai, bet pamirsau kiek procentu
Shinigami 2016-09-20 18:22
Geriau paleistu autonominius dronus kurie iš viršaus fiksuotu ne tik greičio viršijimus, bet ir kitus KET pažeidimus.
Padarei stacionares krovimo stoteles ir patys skraido. Arba ant policijos automobilio stotelės ir kai policijos automobilis važiuoja vienas dronas už 1 km į priekį kitas tiek gale.
Xdmin 2016-09-20 19:14
Lietuvoje gyvenam, kokiu dar dronu uzsimanet, autobusuose net paprastu kameru nesugeba sudeti.
PS: policija buvo nusipirkusi dronu, ir nepigu (~20k litu jei neklystu) bet pasikeite istatymai del dronu naudojimo tvarkos ir jis liko dulkes rinkti.
PPS: auto parkas jauneja, o istatymai ne.
Shinigami 2016-09-20 20:12
Autoparkas jaunėja, vairuotojai senėja. Tad nėra ko keisti. Nebent visur sumažinti leidžiama greiti 10 km/h. Nes visi važinėja 10km/h greičiau nei leidžiama. Kaip kokioje Afrikoje aborigėnai.
Arthuras 2016-09-20 21:43
Visų minimas +10km/h, realiai visuomet yra +6-7km/h. Taip yra todėl, kad spidometrai apmovus automobilį default'iniais ratais ir padangomis - rodo daugiau, nei yra iš tikrųjų. Kuo didesnis greitis, tuo paklaida didesnė.
Už realius viršytus 6-7km/h taip pat sudėtinga nubaust. Paklaida greičio matuoklių - 2km/h. Lieka 4-5km/h. Ir kokią baudą už tiek viršytą greitį galima išrašyt? 5eur? Įspėjimą?..
Shinigami 2016-09-21 06:33
Va šitoje, vietoje butu galima pakeisti įstatimą. Už 1 viršyta kilometrą 1 procentas metinių pajamų baudos.
Arthuras 2016-09-21 08:50
Leisk atspėsiu, nevairuoji?.. Kodėl jūs ieškot problemų ten, kur jų nėra? Nei vienoje pasaulio valstybėje nėra daroma tragedija, jei žmogus viršija iki 10km/h. Ir Lietuvoje didžiausios problemos, avarijų priežastys - visai ne ten.
Shinigami 2016-09-21 09:07
Va todėl http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... _guide.pdf
P.S. Manau tau butu labas pabusti ir nebe sapnuoti. Arba sau ir kitiems nemeluoti. Pažiūrėjau internete ir kiek radau visi baudžia už bet koki viršijimą. Tai yra, numatytos baudos iki 10 km/h greičio viršijimą.
http://www.howtogermany.com/pages/traff ... tions.html
http://www.tmr.qld.gov.au/Safety/Driver ... oints.aspx
http://www.rms.nsw.gov.au/roads/safety- ... ences.html
P.S.S.
viename puslapyje skaičiau, kad Anglijoje yra numatytos baudos iki 10 km/h greičio viršijimą. Bet policininkas būdamas geros nuotaikos gali nebausti jei viršijama iki 10 proc. nuo maksimalaus leistino greičio. Bet jei jis blogos nuotaikos, tai gali ir bausti. Nes nėra tokio įstatimo, kad nebausti yra tik rekomendacija nebausti. Bet ne įstatimas, o įstatimas sako kad baudžiama už bet koki viršijimą. Todėl mieste kur greitis leidžiamas iki 50 km/h policininkas gali nebausti jei greiti viršijai iki 5 km/h, bet jei daugiau privalo bausti. Nors gali bausti ir už 1 km/h viršijimą.
hamann 2016-09-21 09:41
Šiaip kiek žinau, tai ne greitis, o saugaus atstumo nesilaikymas yra pagrindinė avarijų priežastis Lietuvoje.
Bausti už +1km/h vienu metinių pajamų procentų, yra mažų mažiausiai visiška nesąmonė.
Tik vairavimo kultūros ugdymas pakeis situaciją Lietuvoje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vienintelis toks visoje Lietuvoje: kaip atrodo ir ką gali nežymėtas policijos automobilis, iškart fiksuojantis 32 automobilius (Video)