Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2016-09-21 09:47
hamann 2016-09-21 11:25
Aha, ugdo tik tiek, kad stipriau "pisama per stabdžius" prieš radarą.
Nuobaudos nėra ugdymo priemonė. Tai yra drausminimo priemonė. Skirk sąvokas. Čia tas pats kas teigti, jog asocialioje šeimoje visą vaikystę girto tėvo mušti vaikai išaugs kultūringi.
Laurynas19 2016-09-21 11:39
Shinigami gyvena surealioj visatoj arba "ant popieriaus" arba dirba teisėsaugos srityje. Anglijoj net stacionarios greičio kameros nefiksuoja mažiau nei +6km/h ..
Beto Lietuvoje oficialios baudos nelabai lošia, vistiek visi kyšius duoda, dėlto ir policija be reikalo stabdo..
Lietuvoje vairavau 1,5metų. Buvau sustabdytas 8kartus (kiek prisimenu). Anglijoje vieną kartą per 5metus, sustabdė už tai jog galinė lemputė perdegė ir patarė pasikeisti, už tokį pat avejį lietuvoje teko "vyrams ant kebabų" duoti. Anglijoje +10km/h daugumoje vietų važinėk ir tikrai nereikės nieko lenkti. (nesakau, kad taip reikia daryti ir taip darau, bet tai nėra didelis blogis). Taip pat atvejis Lietuvoje buvo, jog įvažiavau į Karmėlavą (gyvenvietė šalia kauno, greitis 50) greičiu maždaug 53km/h (žinau, nes stebėjau spidometrą ir žinau jog policija mėgsta ten stovėti)
, stabdant nuo 70km/h (toks gretis leistinas prieš įvažiojant) ir mane sustabdė policija ir teko susimokėti už neva viršytą greitį +11km/h. nežinau iš kur tuos skaičius traukė, turbūt užviksavo dar pilnai neįvažiavus į miestelį. Pasakė, kad tau čia ginčytis beprasmiška ir teko susimokėti baudą už tokį apsurdą.
Laurynas19 2016-09-21 11:45
Jo būtent. Dar dabar yra likusi baimė, kai pamatai tolumoje pakelėje sustojusį baltą automobilį ir automatiškai spaudi per stabdį, nesvarbu, kad poto pastebi jog važiavai lėčiau nei leistina ir tas automobilis visai ne policijos.
Arns 2016-09-21 11:59
Tai žinoma, jūsų drausminimas skambėtu maždaug taip: iki 10 km/h nebausti, iki 20 km/h policininkas turėtu įspėti, iki 30 km/h turėtu drausminti komisaro kalba, nuo 40 km/h galima bausti, nuo 70 km/h nebebausti nes žmogus išties skuba
Seniau buvo didesnė radarų paklaida, atlaidesnis požiūris ir daugumai jau į kraują įaugo jog +10km/h nebe nuolaida, o taisyklės, nuo kurios galima pradėti vardinti įspėjimus.
Va vienas vyrukas mano, kad radarai išleidžia kažkokius paukščiukus, kurie nulekia pasižiūrėti į tavo spidometrą. Gal jau koks pensininkas esi? Nežinai kaip veikia lazeriai? kas pusmetį ar metus radarai perkalibruojami ir jie su nustatyta paklaida užfiksuoja judamo objekto greitį. Jų matavimams nekenkia nei neorginalios padangos, vėjo šuorai ar kažkas panašaus... Čia vairuotojo pareiga žinoti jo tikrąjį greitį, ir jei jis pats ką padarė automobiliui, tai čia jau jo pačio bėda. Mokėk baudas, arba susitvarkyk tą savo kledarą iki pakenčiamos keliui būklės. Kad geba kriokti ir sukiojasi vairas, dar nereiškia jog jis paruoštas važiuoti.
Arthuras 2016-09-21 15:33
Geriausia, kai žmonės nereiškia savo nuomonės ten, kur neturi nė menkiausio supratimo.
Dar kartą kartoju - radarų paklaida yra 2km/h. Spidometras meluoja visiems automobiliams ir rodo daugiau, nei yra iš tikrųjų. Todėl ta legenda "+10km/h" realiai yra +5-6km/h. Dar kartą klausiu - kurioje valstybėje pasaulyje yra baudžiama (REALIAI, o ne ant popieriaus) už tiek viršytą greitį?
Gali ir mes ant popieriaus bausti 5-10 eurų bauda. Policija vis vien nebaus. Kodėl? Nes tokios baudos bus nuostolingos ir negerins avaringumo statistikos.
Arns 2016-09-21 19:14
Arthuras, skaityti nemoki? Taigi rašo, nuo radaro parodyto greičio numeta net 3 km/h(ne 2 kaip sakai) ir jau nuo to skaičiaus pradeda vertinti ar greitis yra viršytas. Taigi čia jau pačio vairuotojo reikalas kaip jam nepažeisti taisyklių ir išsimatuoti savo spidometro tikslumą.
Jei Europoje nepirmautume pagal nelaimes keliuose, būtu galima kalbėti apie "lubas". Bet nesame kultūringa šalis ir jau turimas +10 net nevertiname kaip ekstra bonuso, o laikome privaloma taisykle. Bet kuris eilinis vairuotojas važiuojantis pagal kelio ženklus yra užkeikiamas. Prie tokių taisyklių absurdų tiesiog privaloma nulinė tolerancija pažeidimams. Kai žmonės tokius dalykus ims vertinti ir turės didesnę pagarbą aplinkiniams, galima bus lygiuotis į civilizuotas šalis. tada galės policininkai ne bausti, o tik moralą atskaityti.
Arthuras 2016-09-21 20:18
Užkeikiami tie, kurie nežino savo spidometro paklaidos. T.y. esant puikioms sąlygoms važiuoja lėčiau nei leidžiama. Nors tokiems atrodo, kad jie važiuoja maksimaliu leistinu greičiu.
mmm 2016-09-21 21:35
pasisakysiu ir aš, aišku užsitrauksiu tokių kaip Arns rustybę, tačiau... greičio ribojimai mano galva sukurti tik visokiem nemoksom kurie nesiorentuoja erdveje ir kelyje dėl jų pačių ir aplinkinių saugumo, tokie "teisuoliai",kuriuos dažnai tenka sutikti kelyje, vaziuoja 90 saulei šviečiant ir 90 plikledžiui esant, nes jam tai leistingas greitis... mane tenkina dabartinė sistema kai baudžiama tik tuos kurie išsišoka, ta prasme jei mieste visi važiuoja 80 ( nors 50 leistina) baudžia tik tuos kurie virs 100 lekia ir panašiai. o jei jau kalbat apie besalyginį laikymasi ženklu tai geriau jau galvokit apie įstatymų keitima, nes auto parkas nera 80's metų ir greičiai jau visai kiti. ir taip, save laikau geru vairuotoju ir važiuoju kiek leidžia salygos jei tik tuo metu netrugdau aplinkiniams.
Xdmin 2016-09-21 23:45
tesiant mmm minti, ar Jums atrodo logiska kad tiek ziema tiek vasara leistinas greitis yra toks pats? Nes jei ziema ant ledo/sniego 50 mieste yra OK, tai kodel 70 vasara yra vos ne chuliganiskas vairavimas?
Shinigami: tai gal paaiskinsi kur nesutinki ar tik uzmeti minusa ir pabegi?
Arns 2016-09-22 13:16
Kažkaip būtent nemokšos suprasti kas yra viršutinė greičio riba nuolat ir spaudžia virš ženklų. Pavyzdžiui tai mėgstamą minėti žiemą, nuo kelio nulekia "klevelis" važiuodamas 70 km/h ar gaidelis su saulytės spinduliai lyg vasarą pabandęs važiuoti?
Mieste 80 km/h yra LABAI DIDELIS GREITIS. Nekalbame apie pagrindines gatves ar aplinkelius kur yra paruošta atitinkama infrastruktūra. Eilinėse gatvėse dar vaikšto žmonės, važiuoja dviračiai, miesto transportas, yra pėsčiųjų perėjos. Galų gale vakarais ir triukšmo lygis. Atkreipk dėmesį jog šiuose pavyzdžiuose pateikiu tik eismo sąlygas ir nė nebandau nagrinėti avarijų. Praktiškai jei tokiu greičiu kliudai žmogų, jam jau šermenis galima užsakinėti. Štai dėl ko tokie savymilos ir turi būti baudžiami nuo 1 km/h viršyto greičio, nes kitaip atsakomybės jausmo net neketins prisiminti.
Xdmin 2016-09-22 13:52
Gal biski per grubiai nuskambes, bet gal kaip tik gerai, kai greitis buna mirtinas? Turiu omeny, kai bandai kirsti gatve autostradoje (manau visiems bent karta tekotai daryti) tai elgiesi ypac atsargiai, tai ir nelaimes isvengi. Jei zmogus zinotu kad eidamas per gatve mirs, tai gal pasiziures atidziau pries eidamas, nei kad dabar? Nesakau kad darom mieste 100, uz miesto kiek nori, bet:
auto parkas jauneja, masinu be abs jau nedaug like, stabdymo kelias vis trumpesnis, o leidziamas greitis nesikeicia. Taip pat, mane stebina, kodel ziema ir vasara yra tas pats greitis yra saugus, kai vairavimo salygos yra visiskai skirtingos?
O del mirciu kelyje, jei girtu neskaiciuotume tai ir nebutume pirmi statistikoje.
FtBall 2016-09-22 18:24
Kažkaip vis mėgstat lįst į kraštutinumus.
Kelio ženklai tikrai nėra šiaip sau sustatyti. Paprastas pavyzdys - Geležinio Vilko gatvė(nuo Ateities gatvės). Greitis daugumo ruožų - 80, tačiau prieš pėsčiųjų perėjas - 60. Visai normalu, kad reikia prilėtint. Aišku, matomumas beveik visada labai geras. Bet automobilių eismas yra toks dalykas, kada visada reikia tikėtis blogiausio, ir kelio ženklai tegu būna pritaikyti blogoms eismo sąlygos. Kai praturtėsim, Geležinio Vilko gatvėje galės įdėt reguliuojamus ženklus, kad geromis oro sąlygomis rodytų 120km/h(kas visai realu ir pakankamai saugu), o ties pėsčiųjų perėjomis ar ties įvažiavimais tegu būna tie patys 60.
Vat yra dar vienas labai blogas dalykas - policija mūsų nemoko geru pavyzdžiu. Šiandien kaip tik važiavau pro Antakalnį ir iš šalutinio kelio, priekyje manęs išsuko policijos automobilis ir kol įsibegėjo, jį apvažiavau. Važiavau srauto greičiu(+30), tačiau apvažiavęs prilėtinau iki madingų +10. Žiūriu - policijos automobilis juda greičiau už mane. Pagreitinau iki +20. Vistiek greičiau. Pagreitinau iki +30 ir tada važiavom tolygiai. Tai ar čia yra geras pavyzdys, kai ta pati policija viršyja greitį? Ir taip tikrai ne kartą yra įvykę.
Arns 2016-09-22 19:17
Xadmin, kai visi privalomai turės automatines stabdymo nuo staiga atsiradusios kliūties kelyje gal ir bus galima svajoti, bet dabar beždžionių už vairo ir taip daug. pabandyk ramiai pereiti per nereguliuojamą perėją mieste, jei viena juosta dar gali kažką sukontroliuoti, bet per antrą ar trečią daugybė vairuotojų ne lėtiną, o didina greitį bandydami prašokti. Rezultate kas kone kas antras perėjoje partrenktas žmogus būna ne įžengimo fazėje, o perėjos pabaigoje. Ir tai tada pasijaučia kur greitis 50, o kur 80.
Ir tu klysti, čia vairuotojas turi padidinto pavojaus priemone ir jo yra atsakomybė nesukelti įvykio. Miesto gatvės jei yra nepritaikytos didesniam greičiui, bet kokia vairuotojo klaida su dideliu greičiu gali baigtis ir šaligatviu einančių žmonių žūtimi. Neprieikime iki tokios situacijos, kad tektu tokius atvejus pradėti vertinti kaip pasikėsinimų nužudyti. Kaip jau yra pradėta piktybiškai bėgančių nuo policijos padarytos avarijos.
Xdmin 2016-09-23 18:27
Bet kodel tiek ziema tiek vasara tas pats greitis leidziamas taip ir niekas neatsaket. Ar pagal jus 50 yra tas greitis kai ir atsitrenkus nestojant nieko blogo neatsitiks?
Arns 2016-09-23 19:26
Vis išverti kaip nori. Kelio [ženkluose nustatytas maksimalus leistinas greitis, pagal savo jėgas ir eismo sąlygas gali kiek nori lėčiau važiuoti. Niekas negali įvertinti kiekvieno individualaus atvejo.
Dėl avarijos vėl klysti. Kuo mažesnis greitis tuo mažesnis stabdymo kelias. Mieste kliūtis gali atsirasti dažniau nei užmiestyje, todėl ir norima priversti važiuoti tokiu greičiu, kuriuo būtu galima adekvačiai sureaguoti į įvykius kelyje. Toks ribojimas būtent prevencijai išvestas, o ne skaičiuojant kokiu greičiu galima trankytis į žmones.
Xdmin 2016-09-23 23:28
Ir ka pakeis tavo reakcija vaziuojant 40 plikledziu?
Kaip jau kiti minejo, dabar vaziuoja lapai pagal zenklus, diena/nakti, ziema/vasara 90 uzmiestyje, labai jie saugus
Instruktorius 2016-09-24 11:31
Paziurekit kaip Klaipedoje gatves taiso, atrodo viskas gerai, bet ... jei jau isrovete ir bardiurus kodel nepadarote ir nuvaziavimu papildomai daugiau probleminese sankryzose? Arba kitoje vietoj gatve , is vienos ir kitos puse vaziuoti galima saugiai ir didesniu greiciu, geras matomumas, bet saligatvio nera , tai 30 uzdeda, ir ka tada? bausti , nekesti tu kurie vaziuoja greiciau?
Taikos prospekte 2 juostuos viena autobusams atidave , tai nei juokis nei verkti... kaip vaziavo taip vaziuoja, abiem, ir terorizuoja vaziuojancius pagal taisykles, nes kitaip netelpa masinos, gatveje. Pakol nesalins priezasties del ko virsija greiti niekas nesikeis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vienintelis toks visoje Lietuvoje: kaip atrodo ir ką gali nežymėtas policijos automobilis, iškart fiksuojantis 32 automobilius (Video)