Kaip gretai atpažinti kėbulo remonto broką: meistrų paslaptys ir patarimai (Video)  ()

Atidžiau apžiūrėdami automobilį retai pastebime nekokybiškai atliktus kėbulo remonto darbus. Apie juos susimąstome tik pradėjus luptis lakui, atsiradus pūslėms ar rūdims. Pasirodo, pagal kėbulo defektus iš karto galima pasakyti, ką meistras padarė blogai. Kokios didžiausios savamokslių klaidos ir kaip dar prieš perkant automobilį įvertinti kėbulo detales?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Netinkamos sąlygos, per plonas sluoksnis, bet kaip padengtas paviršius – priežasčių tam, kad pradėjo luptis kėbulo detalių lakas, gali būti ne viena. Bendraudami su autoservisų meistrais vis dažniau išgirstame, jog tenka ne tik savo darbą dirbti, bet ir taisyti kitų paliktą broką. Su tuo nuolat susiduria būtent kėbulo remonto darbus atliekantys specialistai. Pasakodami apie dažniausius defektus ir jų priežastis, pirmiausia žinovai akcentuoja kėbulo paruošimą darbams.

Vienas ryškiausių ir greičiausiai pastebimų paviršiaus pažeidimų yra korozijos pėdsakas – rūdys. Jos labiausiai „kankina“ senesnius automobilius. Tačiau kalbinti autoservisų darbuotojai sako, kad po paviršiaus pūslelėmis besislepiančios rūdys gali suardyti ir naujas, tačiau nekokybiškai parengtas automobilio dalis.

Specialistai atkreipia dėmesį ir į plastmasines kėbulo dalis. Pasirodo, jos rūdija. Tačiau ir jų defektai taisomi, tad skubiai ieškoti naujos detalės neverta.

Dar viena dažnai pasikartojanti neprofesionalių meistrų klaida – storiausias glaisto sluoksnis. Liaudiškai vadinamu „špakliumi“ aplipdytas automobilis ilgai neatlaikys, tuoj ims skilinėti ir trupėti, tikina kėbulų meistrai.

Plačiau apie būtiną automobilio kėbulo apžiūrą prieš perkant video reportažė nuo 13:18

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: lrt.lt
lrt.lt
(6)
(3)
(3)

Komentarai ()