Atskleista kaip atrodys naujasis UAZ visureigis: dizainas šokiruoja, bet tik tol, kol sužinai kas jį sukūrė (2)
Miesto visureigiai šiuo metu yra labiausiai augantis automobilių segmentas, todėl kiekvienas gamintojas stengiasi pristatyti kuo geresnį ir gražesnį modelį. Šia mada susidomėjo ir UAZ.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Žinia apie Uljanovsko gamyklos ruošiamą šiuolaikišką krosoverį rusų žiniasklaidoje karštai aptarinėjama jau gerą mėnesį. Tačiau tik šią savaitę internete pagaliau pasirodė ir pirmoji vieno iš prototipų nuotrauka. Informacijos apie UAZ-3170 žymėjimą gavusį automobilį kol kas nedaug. Tačiau gamintojo planus patvirtina neseniai pateikta paraiška naujo padidinto pravažumo modelio patentui.
Dizainą kurs italai
Kitaip nei kuriant ankstesnius šio gamintojo modelius, šį kartą didelis dėmesys buvo skiriamas visureigio dizainui. Keletą eskizų paruošė Maskvoje įsikūręs centrinis automobilių ir variklių tyrimų institutas, tačiau buvo svarstomi ir užsienio dizaino studijų pasiūlymai. Tarp projektus pateikusių kompanijų minima netgi italų „Pininfarina“.
Kol kas nėra aišku, ar nuotraukoje įamžintas galutinis dizaino variantas, ar vienas iš konkursinių darbų. Kaip praneša didžiausią žinių bagažą apie šio gamintojo produkciją turintis portalas uazbuka.ru, kuris remiasi neįvardintais, tačiau neva gerai informuotais šaltiniais, būtent italų dizaino studija ir laimėjo konkursą.
Taip pat skelbiama, kad tai bus ne pagrindiniame nuotraukos plane atsidūręs baltas, o šalia jo stovintis pilkas visureigis.
Projektui ėmė paskolą
„Russian Cars Industry“ skelbia, kad būsimas visureigis bus 4600 milimetrų ilgio, 1930 milimetrų pločio ir 1779 milimetrų aukščio. Variklių gamoje bus trys nauji benzininiai ZMZ varikliai: 2,5 litro darbinio tūrio atmosferinis, kurio galia sieks 145 AG, ir du 2,3 litro turbininiai – 150 ir 170 AG. Projektavimo darbams iš „Sberbank“ banko buvo paimta 1,6 mln. rublių paskola.
Galutinis prototipas turėjo būti ruošiamas iki 2017 metų gegužės mėnesio, o 2020 metais prasidėti serijinė gamyba. Visgi rusų žiniasklaida rašo, kad praėjusių metų pabaigoje naujojo padidinto pravažumo modelio UAZ-3170 projektas buvo pristabdytas. Ar vėliau jis bus pratęstas – nepranešama. Rusai nepraranda vilties, kad jis vėl bus atnaujintas. Vietos apžvalgininkai pažymi, kad šiam gamintojui labai reikia šiuolaikiškai atrodančio naujo modelio.
Įdomūs sąryšiai
Įdomu tai, kad koncernas „Sollers“, kuriam priklauso UAZ, naują visureigio platformą ėmė kurti 2014 metais. Būtent tada paaiškėjo, kad jis bus vienas iš projekto „Kortežas“ partnerių. Todėl naujasis padidinto pravažumo modelis turės bendrų genų su prabangiais visureigiais, kuriais artimiausiose ateityje bus vežiojami aukščiausi rusų valdžios pareigūnai.