Pabandykite įvertinti - ar dėl „Tesla Model S“ avarijos galima apkaltinti išliaupsintą autopilotą? (Video)  (9)

Lėtais žingsniais, tačiau automobilių gamintojai vis labiau priartina savaeigius automobilius prie realybės. Tiksliau kalbant, savaeigiai automobiliai jau pasiekė gatves, tačiau didžioji dalis jų vis dar yra bandomieji, kita dalis – su perspėjimu, kad vairuotojas privalo būti budrus ir esant reikalui bet kada perimti automobilio vairą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Bene labiausiai kurdama savaeigius automobilius pažengusi Elono Musko elektromobilių kompanija „Tesla“. Nors jų kuriama technologija jau dabar žavi daugelį, deja, kompanijai teko patirti ir keletą sukrėtimų, kadangi savaeigiu režimu veikiančios transporto priemonės patyrė skaudžių avarijų, kurios netgi pareikalavo aukų.

Nors „Teslos“ instrukcijoje ir nurodoma, kad vairuotojas negali visko palikti vien tik kompiuteriui, panašu, šie perspėjimai galioja ne visiems. Štai internete pasirodė naujas vaizdo įrašas, kuriame puikiai iliustruojama, kodėl „Teslos“ savaeigis režimas vis dar nėra tobulas.

„Tesla“ tiesiog nepastebėjo padėtų kelio atitvarų, nukreipiančių automobilių srautą šiek tiek į šoną, ir tėškėsi į juos. Štai kas nutinka, kai vairuotojas pernelyg pasitiki savo automobiliu, nors pats gamintojas perspėja to nedaryti.

„Tesla“ avarija - vaizdo įraše

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: alfa.lt
(16)
(1)
(15)

Komentarai (9)