Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2017-03-24 09:16
Pirma, per 15 metų 80% naudojamo metalo automobiliuose visiškai pasikeitė, taip kad senas vs naujas jau nebėra tokie patys saugūs, kad ir 5* abu, kažkada buvo...
Antra, per 10 metų metalas dėvisi ir atsiranda nuovargis, smūgio metu jis jau reaguoja kitaip. Dar ne tragedija, bet jau nebeužtikrinamas naujo automobilio saugumas.
O šiaip nusiperki naują automobilį, jei nuvažiuoji ~30k km per metus, tai ~7 metus reikės keisti tik tepalus, pripilti langų skysčio ir gal pasikeisti stabdžių kaladėles su valytuvais.
Dėl variklio tūrio, jei tik mieste trintis, taip, 1.2l hibridui pilnai užtenka. Bet jei automobilis skirtas ir tarpmiestinėms tolimesnėms kelionėms, tokiu atveju tas 1.2l greitai gerklėje pradeda stovėti, nes jei tik didini greitį nuo 90 iki 110, sąnaudos auga taip pat sparčiai. Triukšmas tokiose mašinose taip pat daug didesnis. Ir jaučiasi, kad pačiam varikliui sunkiau autostradoje, prakaituoja pilnu tempu.
Žmonės dažniau renkasi tarp naujos vidutinės klasės ir seno bemso. Pas mus geriau vos bevažiuojantis bemsas, nei vidutinės klasės mašiniukas, daug naujesnis, saugesnis ir ekonomiškesnis.
ISG 2017-03-24 09:45
Arthuras, ir kiti, nesvaikit cia man Suprantu as masinose, ne viena esu turejes. Ir sena, ir apynauja. Senas tvarkiau pats, turiu garaza, visus irankius, ir auto yra mano hobis. Tik dabar biski laiko nera Apie grantija jus snekat nes neesat susidure. Daugiau nei puse gedimu bus ne garantiniai. Visokiu elektronikos gedimu isvis nieks jums nepasalins, nes daugumoj atveju jie pasitaiko kartais, nuvaziaves i centra tu to nediagnozuosi, o jie nieko "neras" kaip tycia. Pasiskaitykit uzsienio forumus, lietuvos forumus apie tas garantijas... o del einamu gedimu isvis pofik yra, nes tai yra pigios dalys, pvz kokia nors vaziuokles trauke, kuri kainuoja 30euru, tai ja as ir pats galiu nusipirkti...
Tai aisku, kad jeigu FINANSAI LEIDZIA ipirkti nauja masina, tai ir reikia pirkti, kas cia isvis per KLAUSIMAS? Jeigu jus turit bent kiek smegenu, tai turetumet suprasti, kad as sneku apie tuos zmones (tame tarpe ir save), kurie NEGALI sau leisti lengva ranka nusipirkti VISISKAI naujos masinos, kuri yra normalios klases, o ne KIBIRAS. Taip, mano masina pravaziavusi 50kkm. Pirkta lietuvoj, ivykiu nebuvo, kaina 30% mazesne nei naujos. Jeigu ja isplautum ir ivarytum i salona, tai neatskirtum nuo naujos, tai kam man moket 30% daugiau, ir uz blogesne komplektacija?
P.S. Garantija dar GALIOJA. Bet buvo 2 gedimai kuriu negali pasalinti, nes nezino kaip. Pvz: yra kai kartais uzvedi masina nuotoliniu budu, neveikia vienos puses audio valdymas ant vairo. Pasitaiko ne visada. Ir jie NEZINO KAIP pasalinti, tai kas man is tos garantijos? Nezino kuri is kompu keisti, o kad visus pratestuoti reikia isardyti puse salono - ACIU NEREIKIA, ardyti mano masinos savo purvinom rankom, islauzyti tirtinimus, kad pakui barsketu viskas Kad veiktu normaliai, prijungiu obd 2 skaitytuva, esu atsisiuntes softa kuris leidzia perkrauti masinos kompus, ir vel viskas veikia puikiai. Va tau ir mitas apie nauju masinu puikia elektronika.
Esme, kad tiesiog sutaupiau 30% ir turiu pilniausios komplektacijos masina. Daugiau jokiu skirtumu, jeigu buciau pirkes ja nauja - nera ir nebus. Tik tas kad uz 2 metu parduosiu ir paimsiu kita ir turesiu 30% daugiau pinigu
kernel_panikuoja 2017-03-24 10:19
Bet tai is dalies reliatyvus teiginys. Daug kas priklauso nuo to, kokia konkreciai ta nauja vidutine klase, ir koks, bei kiek senas BMW. Pagal europos schema, vidutine yra C-klase, tai jai priklauso, pavyzdziui, VW Golf. Jo naujo kaina yra ~15-30k eur palei modeli. Priklausomai nuo to, ar suma imsi 15, 20, 25, 30 ir nuo to, ar imsi BMW 1, 2, 3, 5, 7, XX klase, BMW gali gautis atitinkamai nuo naujo iki keliu metu (~<8) senumo.
is vienos puses taip, tu visiskai teisus, jeigu lyginam nauja pigiausia Golfa, su 8m atjodintu 3 litru dyzeliniu 7 serijos BMW ir ~400k rida. Bet jeigu snekam apie vidutines komplektacijos nauja golfa ir 0-3m senumo BMW 1-3 serija, tai pastarajai savoka "sena" nelabai tinka, o taip pat tokiu atveju neimanoma vienareiksmiskai paneigti mitu.
Mano nuomone, tai visi cia vienodai teisus, priklausomai nuo konteksto.
immortallt 2017-03-24 10:26
Ir daugiau jokių skirtumų, ISG, ar tikrai?
Na BMW 3 metų senumo, tvarkingą, nepaimsi už naujo golfo kainą ir dar tokia pat komplektacija. Nesakau, šiek tiek dėvėta mašina nėra blogai, bet ir nereikia šventai tikėti, kad geriau devėta, bet prabangesnė, arba aiškinti, kad naujos taip pat genda.
ISG dar geriau, aiškina, kad nėra skirtumo, nauja, ar kelis metus jau drožta. Jei jinai būtų gera, tai kažkam iš savų parduotų. Visi nori geros mašinos ir retai pavyksta rasti neprobleminę.
O dėl garantijos, jei idiotai servise dirba, tai ir nemoka pataisyti. pareikalauji, kad sutvarkytų, tai pakeis ir visą vairą jei reikės.
ISG 2017-03-24 10:38
Immortal, yra visokiu situaciju gyvenime. Ne visada kazkas is savu nori pirti beveik nauja masina, kartais staigiai reikia pinigu ir tt. Man neidomu kodel jis ta masina pardave PIGIAI Man idomu tik masinos bukle kuria AS perku, ir kiek as galiu sutaupyti Turiu nemenka ziniu bagaza apie masinas, moku ivertinti bukle. Prie to, yra visa aptarnavimo istorija is autosalono kur jinai pirkta ir kuris yra VILNIUJE, uz 5 min nuo mano namu, kuriame pries pirkima masina dar karta buvo patikrinta visapusiskai. Taigi, bitch please.
Tame ir reikalas, kad kai zmogus parduoda apynauja masina, jis TURI leisti kaina gerokai, kad perkanciam zmogui APSIMOKETU pirkti jo masina, o ne nauja masina. Jeigu jis pardavinetu uz beveik tokia pacia kaina kaip nauja - nieks is jo jos nepirktu. Ijunk smegenis Del to ir egizstuoja tas "MITAS" kad is salono isvaziavusi masina praranda didele dali vertes. Nes kam man pirkti masina is kazkokio zmogaus, o ne is salono, jeigu kaina beveik tokia pati. Negaliu patiketi kad dar apie tai kalbam
Ir jeigu nepastebejai, as nekalbu apie skirtingu markiu masinas. As kalbu konkreciai apie NAUJA, bet plika Ford Focus ST, kuris stovi Inchape salone vilniuje, ir 2 metu senumo Ford Focus ST su auksciausia kompektacija, kuris stovi mano garaze, ir yra 30% pigesnis. Net jeigu man dabar pasiulytu KEISTI tas masinas, as NESUTIKCIAU, tai apie ka mes kalbam?
vytautas50 2017-03-24 10:48
immortallt 2017-03-24 11:20
Turi leisti Nieko neturi, ją pagriebia greitai, o apie tai, kaip apynaują ir visiškai gerą mašiną puola pardavinėti, ir dar nuleidžia daugiau nei 20% - na vienas iš milijono. Vienas iš milijono - tai ne vadovautis situacija reikia.
ISG 2017-03-24 11:26
Na, tu taip kalbi, nes nedalyvauji auto rinkoj Kai as nusiziuriu masina, tai prenumeruoju skelbimus autopliuse ir tt. Gal 3 menesius laukiau gero varianto, ir sulaukiau. Visokiu buna masinu, ir lipdytu ir be pagalviu, bet pirkejams tai dar geriau, nes zmogus pardavinedamas tvarkinga masina privalo taikytis prie rinkos, ir leisti kaina iki tu masinu kurios yra lipdytos. Ne visiskai iki ju lygio, bet jeigu nori parduoti greitai, vistiek turi leisti. Tikrai nera taip, kad graibsto tas masinas, ypac jei tai ne tautovezis dyzelis, o biski retesne, nisine masina. Autoplius PILNA masinu kurioms dar galioja salono garantija ir kurios yra ziauriai tvarkingos, ir kur kas pigesnes nei naujos...
sub 2017-03-24 13:17
Kalbant apie naudotą auto, 2-3 metų senumo, tai solonai taip pat pardavinėja naudotas su garantija. Perkant iš žmogaus, žinant kokie LT prekupčikai, mane atbaido. Nu gal ten vienas iš 1000 variantų atsiranda koks padorus auto, per 3 mėn tikiu, kad gali surasti gerą variantą, bet taip retai būna. Jei jau perki auto privačiai, tai pirmas žingsnis važiuot į autorizuotą servisą patikrai.
Talkatif 2017-03-25 00:57
Autorizuotuose servisuose dirba geriau nei paprastuose. Mitas?
Nerkus 2017-03-25 07:28
Jei žmogus sprendžia nauja vs nenauja, tai ta nenauja turbūt bus apie 3 metų senumo. Ne visi pardavėjai nori pardavinėti lizingu, o iškart investuoti didelę sumą nesinori. O jei pardavėjas sutiks parduoti lizingu, tai pakils kaina, plius atsiras tas pats kasko.
Naujos mašinos pirkimas lizingu ar su išliekamąja verte leidžia išskaidyti įmokas per ilgą laiką, na dar reikia sumokėti kažkiek pradinį įnašą. Mokant dalimis infliacija truputi sumažina ateities įmokas. Taip pat tu gauni mašinos garantiją, na gerai, tą garantija galioja ne viskam, bet kažkam tikrai galios.
Iš esmės aš noriu mašinos kuri negestų, o ne tos kurią pigu remontuoti.
Robkinas 2017-03-25 13:22
Deja nieko neprisireikalausi, jeigu garantiniame servise idiotai dirba, ir tris kartus keisdami garantinę dalį vistiek nesugeba pašalinti gedimo (turbūt tuo tikslu, kad vėl grįžtum). Va tau ir naujutėlaitė naujausios kartos mašina. Galiu iš asmeninės patirties pasakyti, kad įmonėje eksploatuojami du furgonai: vienas 2015 metų iš salono, kitas 2013 metų, pirktas naudotas, iš Vokietijos. Tas senesnis furgonas prasukes jau virs 230 tūkst.km, ir problema esminė buvo purkštukuose ir turbinoje. Viskas, visi gedimai. O garantinis furgonas reguliariai stovi servise, nors rida jo tik šiek tiek virš 100 tūkst.km. Ir negali niekur kitur remontuoti, kol garantija galioja. Ir pvz.tepalų keitimas kainuoja neadekvačias sumas.
Tai iš patirties sakau, kad naują automobilį kartais kainuoja tikrai daug brangiau išlaikyti (nepaisant to, kad jis ir pats brangus įsigyti), negu naudotas. Nes garantinis aptarnavimas (tepalai, filtrai, kaladėlės, ir visi kiti skysčiai) atsieina tikrai nemažus pinigus, ir mašina dėl to patikimiau tikrai nevažiuos. Tokios išlaidos netaikomos tiems savininkams, kurie nuvažiuoja per metus laiko labai nedaug km.
Pumper 2017-03-25 13:27
Tiesiog lupikauja taip dyleriai, nes už dalis ir darbą apmoka gamintojas, todėl jiem tą patį gedimą apsimoka kelis kartus "šalinti".
Talkatif 2017-03-26 12:37
Su automobiliais ta pati situacija, kaip ir buvo su rašaliniais spausdintuvais. Praktiškai naujas auto parduoda ne ką brangiau nei kainuoja jas pagaminti. O pelnas gaunamas per garantinį ir dalių pardavimą. Tie, kas dirba šioje prekyboje, neleis meluoti. O visas tas spaudimas per reklamą ir valstybę pirkti tik naują, yra tik verslo dalis. Kaip ir ekologiniu auto mokesčiu - nei cento nebus išleista gamtai valyt. Viskas bus pravalgyta ir ištaškyta gamtą niokojančioms statyboms bei pindikliuškėms. Gamtą saugo ne brangesnis auto, o jo atsisakymas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Verslininkų bandymas įtikinti pirkti naują? Penki mitai, kuriais tiki dėvėtų automobilių pirkėjai