Ar jau bandėte Lietuvos metų startuolio siūlomą naujovišką detalių paieškos būdą? (Video)  (9)

Jau daugiau kaip metus Lietuvos vairuotojai gali nesukti sau galvos dėl automobilių detalių paieškos. „BZN start Startup Awards 2016“ geriausiu metų startuoliu pripažintas „Bumfix“, sukūręs naują detalių paieškos modelį, apjungė jau daugiau kaip pusę tūkstančio pardavėjų. Nuo projekto starto dienos buvo išsiųsta daugiau nei 37 tūkst. užklausų, o paieška kasdien naudojasi vis daugiau vartotojų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Įmonės „Autominutė“ vadovo Dariaus Kišeniaus teigimu, toks detalių paieškos būdas yra žymiai patogesnis, negu skambučiai pardavėjams, nes pavyksta išvengti užimtų telefono linijų, gausybės pokalbių su atsakingais įmonių darbuotojais. Detalių paieškoje „Bumfix“ užtenka išsiųsti vieną užklausą ir ramiai laukti pasiūlymų. 

„Autominutėje“ dirbantis vadybininkas Eugenijus, priimantis pirkėjų užklausas iš „Bumfix“ sako, kad kasdien sulaukiama daugiau nei 100 užklausų. Dėl to, kaip vairuotojai jas pildo, Eugenijus teigė priekaištų neturintis.

„Vairuotojų ieškomų detalių spektras platus – nuo mažiausių smulkmenų iki stambių detalių, tačiau populiariausios ar išskirtinės detalės įvardinti negalėčiau, – sakė pašnekovas. – Visgi, 60-70 proc. vartotojų ieško detalių mašinoms, pagamintoms nuo 2006 metų.“ 

Įmonei „Autominutė“ prieš 8 mėnesius prisijungus prie „Bumfix“ detalių paieškos sistemos, buvo sulaukta beveik 16 tūkst. užklausų, iš kurių 800-ams buvo išsiųsti asmeniniai pasiūlymai.

„Alternatyvus detalių paieškos būdas, kurį siūlo „Bumfix“, iš tiesų yra geras, paprastas ir padedantis išvengti chaoso. Pateikus užklausą, žmogui nebereikia toliau rūpintis paieška – tai už jį padaro sistema“, – pažymėjo pašnekovas.

Per keletą dienų – 15 pasiūlymų iš pardavėjų

Pardavimų vadybininkas Justinas iš Kauno reguliariai „Bumfix“ detalių paieška naudojasi dviem tikslais: domintis jam reikalingų detalių kainomis, patogesne jų paieška ir galimybe vėliau jas įsigyti.  

„Bendraujant su autodetalių pardavėjais, džiaugtis sklandžia komunikacija tenka retai. Pokalbiai būna komplikuoti, painūs, tenka susidurti su skirtingo bendravimo stiliaus darbuotojais, – apgailestavo Justinas. – Nesu tas žmogus, kuris apie automobilius nusimanytų labai daug, todėl džiugu, kad „Bumfix“ sutrumpina ir supaprastina detalių paieškos ir įsigijimo procesą bei palengvina vairuotojų gyvenimą“.

Alternatyvia detalių paieška kaunietis pirmą kartą pasinaudojo, kuomet automobilio detalės nepavyko rasti įprastais būdais, t.y. ieškant skirtinguose autodetalių laužynuose, gausybėje skelbimų portalų, kreipiantis į ardomų automobilių savininkus.

„Pirmą kartą „Bumfix“ sistemoje ieškojau kėbulo dalies, kurios nepavyko rasti laiko patikrintais, bet ne visada efektyviais būdais, – kalbėjo Justinas. – Mano vairuojamo automobilio modelis – šiek tiek retesnis, todėl šiokių tokių abejonių turėjau, tačiau per pirmąsias 3 dienas sulaukiau net keleto skirtingų atsakymų su įvairiais kainų pasiūlymais, iš kurių pavyko išsirinkti patį geriausią. Įdomiausia, kad prieš tai šių pardavėjų man nebuvo pavykę surasti.“  

Automobilio detalių pirkimo ateitis – skaitmeninė

Kauniečio Justino teigimu, prireikus detalių savo automobiliui, „Bumfix“ platformoje jam visada pavykdavę sulaukti pasiūlymų iš registruotų pardavėjų.

„Liaudiškai tariant, niekas nepudrina smegenų ir dirbtinai neišpučia kainų, nes visi pasiūlymai įkrenta nurodytu laikotarpiu, kuris pasirenkamas „Bumfix“ sistemoje“, – teigė pašnekovas.

Justino nuomone, „Bumfix“ siūlomas sprendimas – transporto detalių paieškos ateitis: „Tiekėjams kuo toliau, tuo labiau neapsimokės ieškoti klientų kitais būdais. Pritraukus dar daugiau tiesioginės auditorijos, tokio pardavimo būdo veiksmingumas turėtų dar labiau išaugti, juolab, kad visuomenė po truputį išmanėja, vis daugiau vyresniojo amžiaus žmonių įvaldo internetą, išmaniuosius įrenginius.“

Kaunietis pažymi, kad šiandien visos paslaugos persikelia į skaitmeninę erdvę – automobilių detalių pirkimas, kaip viena iš paslaugų, taip pat nėra išimtis.

„Ieškodamas naudotų detalių, važiuodamas į skirtingas įstaigas, ar bandydamas surasti tinkamą pardavėją telefonu, sugaišdavau labai daug laiko, – sakė Justinas, pažymėdamas, kad užklausai užpildyti ir išsiųsti „Bumfix“ platformoje pakanka vos keleto minučių. – Sulaukus pasiūlymų, belieka pasirinkti tinkamiausią variantą ir susitarti dėl detalės atsiuntimo ar atsiėmimo.“

Detales įsigyti siūlo ir automobilių salonai

Tomas iš Vilniaus, dirbantis su transporto kontrolės ir valdymo sistemomis, autodetalių paieška „Bumfix“ naudojasi nuo pat jos atsiradimo pradžios: „Vos išgirdęs apie alternatyvą detalių paieškoje, nesudvejojau pabandyti ir susikūriau asmeninę paskyrą.“

„Pirmą kartą ieškojau naudotos detalės – automobilio sparno. Užpildęs užklausą, nustebau tą pačią dieną gavęs net kelis pardavėjų atsakymus – vienas iš jų, kaip alternatyvą dažymui, pasiūlė įsigyti naują kėbulo dalį“, – prisimena Tomas, iki šios dienos pateikęs jau 10 užklausų.  

Pašnekovas teigė ne tik toliau besinaudojantis „Bumfix“ transporto detalių paieška, bet ir pats sugebėjęs parduoti nereikalingą automobilio detalę.

„Tai, jog nebereikia gaišti laiko skambinant į skirtingas parduotuves ar autolaužynus, man, kaip vairuotojui, yra labai priimtina, – sakė vilnietis. – Kalbant apie naujų detalių paiešką, nudžiugino ir tai, kad sulaukiau pasiūlymo iš „Krasta Auto“ atstovo bei keleto kitų naujomis detalėmis prekiaujančių parduotuvių.“  

Reikalingas didesnis žmonių sąmoningumas

Pastarąjį kartą „Bumfix“ sistemoje Tomas ieškojo žarnelės, kurios nepavyko rasti parduotuvėse. „Išsiuntęs užklausą penktadienio vakarą, šeštadienio ryte jau skaičiau atsakymą iš Vilniuje įsikūrusio pardavėjo. Nuvažiavus į vietą, pavyko susitarti dėl dar geresnės kainos, nei iš pradžių buvo rašoma gautame atsakyme. Jau kitą dieną turėjau detalę“, – turėta patirtimi džiaugėsi Tomas. 

Pašnekovo teigimu, sulaukti pasiūlymų iš pardavėjų pavykdavo ne visuomet: „Atsakymas siunčiamas ne „automatu“ – vieną dieną negavus atsakymo, dar nereiškia, kad jo nesulauksi rytoj ar net po savaitės. Nesulaukus patinkančio pasiūlymo, nevengiu pakartoti užklausos.“

Didžiausiais „Bumfix“ paieškos modelio privalumais Tomas įvardija tai, jog išsiųsti užklausą nekainuoja nė cento, išvengiama skambučių į autolaužynus, naršymo internete, kas neišvengiamai užima labai daug laiko.

„Kad šis detalių paieškos modelis pakeistų senąją „tvarką“, turi padidėti žmonių sąmoningumas, bet „Bumfix“ ateities perspektyvos – labai šviesios“, – neabejoja Tomas.

Savo ruožtu, vieno perspektyviausių startuolių Lietuvoje tituluojamo „Bumfix“ įkūrėjai teigia norintys pakeisti ne tik pasenusią ir daug laiko reikalaujančią transporto detalių paiešką, bet ir vairuotojų bei autodalių pardavėjų įpročius, kad surasti ir įsigyti reikiamą produktą būtų galima dar greičiau ir paprasčiau.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: BNS
Autoriai: Mindaugas Gadeikis
(19)
(4)
(15)
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama

Komentarai (9)