Europoje ateina didžiulės permainos, su laiku pasieks ir Lietuvą: drastiški ribojimai automobiliams rodo naujos eros pradžią

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

diedukas 2017-03-28 11:08
Siek tiek graudu daros kai pagalvoji apie tai kas siu zmoniu galvelese darosi . Ir prie ko einama automobiliu gamyboje .Manau tiems ponams kiekvienas eilinis vairuotojas pasakytu kad pirmiausia reiketu susitvarkyt su antikorozinem dangom . O tai ko naujesne to greiciau puna . Ir dar senos geros ir uzmirstos technologijos : google - auto is nerudijancio plieno .
Arthuras 2017-03-28 15:30
Priminsiu, kad automobilis nėra skirtas naudojimuisi 20 metų.
kestutisz 2017-03-28 16:09
Tai jau taip. Kiek naujas namas turi garantijos? Ar irgi būtina išsikelti tik jai pasibaigus?
diedukas 2017-03-28 16:17
Leiskite paklausti : o kas dabar yra skirta ilgalaikiam naudojimusi ? Niekada nesuprasiu tu zmoniu kurie rusiuodami tikisi kad kazka pakeis . Elementarus zmoniu isdurinejimo pavyzdys : alus pries ivedant uzstato sistema kainavo pvz. 1 € , ivedus papildomai reikia moket dar 10 centu . Nezinau kiek tame eure yra butelio kainos , bet kad atsiimt tuos 10 centu jus dar nunesat i taromata ir padovanojat ta buteli . Ir tokiu pavyzdziu yra begales .Aisku automobiliui galioja suplanuoto senejimo taisykles . Kazkodel tie ponai kazkaip to nepastebi . Juk automobiliai ant medziu neauga , juos gaminant irgi tersema gamta .
Arthuras 2017-03-28 16:30
Lyginti automobilius su nekilnojamu turtu... Na žinai, fantazijos reikia tam. 10 metų skirtumas tarp automobilių gali nulemti, ar tu gyvensi po avarijos, ar ne. Tiesiog taip sparčiai tobulėja technologijos. Jau nebekalbant apie aktyvias saugumo priemones. Ir mano nuomone, žmogaus gyvybė yra svarbiau už bet ką.
immortallt 2017-03-28 16:37
Jie net nesugeba suprasti, kad per 20 metų naudojami metalai taip pasikeitė mašinose, kad liko mažiau nei 20% lydinių tebenaudojamų autopramonėje, kuriuos naudojo 1997. Po 20 metų greičiausiai vėl bus tas pats. Ir automobilis vakarų šalyse perdirbamas >97%. O apie taršą diskutuojant iš nuojautos, nesiremiant jokiais moksliniais tyrimais ar skaičiavimais. Po 20 metų nuosavo automobilio poreikis gali labai sunykti dėl autopiloto. Ir kas tada? Po 10 metų tiems, kurie nuvažiuoja didesnius atstumus elektromobilis taps būtinybė. Po 10 metų didmiesčių gyventojams įperkantiems automobilį, elektromobilis bus vienintelis sprendimas. Beje, kiek kainuotų automobilis iš nerūdijančio plieno, ir kas jį norėtų pirkti? Ir kaip būtų su išgyvenimu avarijos metu? Amerikonų muscle cars ir cadillac'ai po avarijų likdavo tik su įbrėžimais. Tiesa, keleiviai tai būdavo lavonai. Iš esmės per 20 metų automobilių kaina kilo labai nežymiai, lyginant su pajamomis tiek europiečių, tiek lietuvių. Kaip manot, kodėl?
Ar_as? 2017-03-28 16:43
Plius dar reikia suprasti, kad saugumas apima ne tik automobilyje sėdinčius, bet ir pėsčiuosius, dviratininkus ir kt., kurių apsaugos stnadartai per paskutinį 20 metų irgi nuėjo į priekį. Ir taip, visada bus tokių, kuriem visdar pakanka nespalvoto šilelio ir dumbphone'o. Bet rinka taikosi prie daugumos. Daugumai nereikia 15 metų senumo automobilio ir dauguma nenori mokėti nė 1 ct papildomai tam, kad kažkas galėtų tuo daiktu naudotis po 15 metų. Parduodu šiuo metu savo dabartinę auto, tai net juokinga, kiek žmonių suraukia nosį pažiūrėję, kad konsolęje nėra gražaus spalvoto ekraniuko - ką giminės kaime pagalvos . Pasaulis juda į priekį, technologijos juda į priekį, niekam (who matters) nereikia 10+ metų automobilių, telefonų, kompiuterių... Ir galima pykti atsisėdus, kad tokia visuomenė vartotojiška, nedvasinga ar dar belenkokia, bet čia taip pat sėkmingai galima sėdėti ir piktintis, kad po vasaros ateis ruduo, tada žiema, o po to vėl pavasaris...
Arthuras 2017-03-28 17:02
Aš net nežinau, ar galima minėti vartotojiškumą, kuomet kalbame apie didžiausią vertybę - žmonių saugumą.
bahuriux 2017-03-28 19:23
Į taksi irgi sėdate tik jei ji nesenesnė nei 2 mėnesių? Arba į viešajį tarnsportą irgi jei jis nesenesnis nei 1 metai? nuo 0 iki 10 metų auto, tarkim bus nuvažiavusi 200.000, Auto kainuoja vidutiniškai sakykim 30000 Eur, tam jai reikės kuro už kurą ir tepalus 15000+, dar visokie einami remontai 5000, draudimas 1000+kasko sakykim 2000+apsilankymas autorizuotuose servisuose kur už salono filtro pakeitimą reikia mokėti 100, ir tepalo pakeitimą dar 100 viso jums 1 km kainuoja ~0,4 ct, Panašiai taksi ir kainuoja? Ai tiesa 99% taksų 10-15 metų senumo, tai lieka tik viešasis tarnsportas bet jis dar senesnis. Ar pakankami įrodymai, kad jūs nemokat nei skaičiuoti, tikėtina ir vairuoti nekažką, palei jūsų kalbas apie techniką. Mašina netaspats kas kompas ir per 2 metus ju galia, ekonomija saugumas ir gamtosauginiai reikakai nepagerėja dvigubai. tos žvaigždutės NCAP retinge yra šūdas salyginai, betkuris džipas pagamintas po antro pasaulinio karo yra 10 žvaigždučių lyginant su šiemetine sarbonke, nes tų dviejų mašinų susidųrimo atveju 5* skarbonkėj neišgyvens niekas, o 2-3 tonų džipe nieko neatsitiks. Net NCAP nepaneigs Niutono dėsnių sunkesnis automatiškai saugesnis, jei susidursi su lengvesniu. Tankas išvis būtu 1000*, kad jums aiškiau būtu. ES smaugia savo gamintojus ir gyventojus, mažina konkurencingumą, o amerikonai ir toliau gamins 5 l V8 variklius
Arthuras 2017-03-28 19:50
Na deja, bet ne. Užuojauta, kad tai sugriauna tavo pasaulėlį. Kaimo liaudžiai, žinoma, kad geriau supuvęs penkiskart virintas 20 metų visureigis, nei nauja "skarbonkė".
diedukas 2017-03-28 19:59
Ne visi yra miijonieriai kad galetu pirkti nauja ar keliu metu ir atsikratyti jo kai jam virs 10 metu . Be to nesinori but sadomozahistu kovojanciu su rudimis . Yra dar ir eiliniai statistiniai vairuotojai su savo poreikeis ir pinigines dydziu . Taip , automobiliai patobulejo saugumo srityje ir net labai . Nieks to neneigia , tik viskam yra ribos . Nebus taip kad kompaktini automobili pagal sauguma galesi sulygint su limuzinu . Kad ir ko tu jam pridetum .Teko matyt interne Tesla atsitrenkusia i medi .Komentaras buvo toks kad vairuotoja isgelbejo tai kad priekyje nebuvo variklio .Tiksliau tustuma bagazines pavidalu... O kas neduoda gaminti tik pati kebula ar rema kuris neputu o paskuj jau suk prie jo ka nori aliumini , pliena , plastika ar anglies pluosta . Variklis irgi keiciamas dalykas , patobules akumuliatoriai vietoj VD isidesi elektros . Kaip Lego... Pasakykit kuris nenoretumet tokio ? O gal gamintojai visiski kvailiai nesupranta ko zmones noretu ? Ir nereikia cia man pasaku kad rinka taikosi prie daugumos ... Paprasciausia jus neturit pasirinkimo .
kernel_panikuoja 2017-03-28 20:26
Kolegos, ne visi perka sena, dyzelini, supuvusi 7 serijos BMW vietoje 10 metu naujesnio "kibiro". Jeigu zmogus yra ribotu finansu ir jam verstis su viesuoju nera praktiska, noreciau pamatyti ta "saugesne alternatyva" uz ~10m senumo mazo litrazo benzinini VW Polo ar Skoda Fabia. Salt nuosalioj priemiescio stotelej 30min ir prisikabinus gezams but sudauzytam?
diedukas 2017-03-28 21:00
Ir dar : pasakykit kad surudijes auto toks pats saugus kaip ir be menkiausios rudeles .Turiu omeni ta pati gamintoja , modeli ir pagaminimo metus . Juokinga yra skaityt eilines padangu kartos pristatyma . Stabdymo kelias sutrumpejo tiek ir tiek , sukibimas pagerejo tiek , soninis slydimas tiek . Cia lygina su praejuse karta. Gerai verciam ir ziurom ka rase apie buvusia ... Vel ta pati pasaka . Sedi tada ir galvoji ot kur padangos , fizikos desniai jiems negalioja . Kaip sakoma popierius viska iskentes ... Gaila tik tu kvailuciu tuo tikinciu .Ir dar : tik tikras vergas buciuoja savo grandines ...
Arthuras 2017-03-28 21:04
Jei iš tikrųjų visi žmonės sugebėtų nustatyti, ar jiems "verstis su viesuoju nera praktiska", tai automobilių Lietuvos keliuose sumažėtų bent trečdaliu (žinoma, skaičiai iš lempos, bet...). Prie ko lenkiu? Kad kartais apskritai geriau atsisakyti automobilio, jei negali sau leisti nusipirkti bent apynaujo - iki 10m amžiaus. Dieduk, ar bent suvoki, kiek kainuotų kėbulas/bazė, kuri visiškai nerūdytų ir turėtų tokias pat savybes, kaip dabar gaminama?
kernel_panikuoja 2017-03-28 21:38
Kartais - taip. Realybe yra tokia, kad gyvenimas yra sudetingesnis, nei teorine rizika potencialios avarijos atveju. Dauguma naujo/apynaujo isigyti apskritai neisgali, net ekonomines klases, tad vazineja su tuo, ka iperka. Dalis gali sau leisti nauja/apynauji, bet vietoj to renkasi geriau pinigus investuoti i, pavyzdziui, busta, atsisakydami papildomu menesiniu imoku dar ir uz nauja automobili ir be didesnio vargo drozia kokia 7-12m Toyota ar Honda. Dalis apie ta saugumo rizika apskritai nemasto, ir tai nera taip jau nepagrista. Is praktines puses sunku ivertinti, kiek verta pirkti naujesni automobili tik del saugumo, jeigu esamas automobilis yra geros bukles. As tiksliu skaiciu neturiu, bet tikimybiskai tikriausiai daug didesne rizika sveikatai ir gyvybei bus is kitu gyvenimo sriciu, tad tik sumazini ir taip maza rizika. Galu gale, net ir saugus automobilis neapsaugos nuo tam tikru absurdisku situaciju. Tarkime, is zmonos greitai pasiemei kazko nauja ir saugu spuoga, kad kazkur del kazko "trumpam pasoktum" ir per skubejima nesusireguliavai sedynes pagal savo ugi. O tau pyst kazkas gerai i sikna stovinciam ar stabdanciam - gali gauti stipria kaklo trauma. Nesuprask manes klaidingai. Naujas analogiskos klases automobilis geriau uz sena - tai savaime aisku. Bet realybeje, Lietuvoje dauguma neims vazinet su naujais ir pusnaujais automobiliais. Kitavertus mintis, kad mazdaug "jeigu neisgali naujo arba beveik naujo, tai gal tu geriau nepirk nieko, vazinek su gezais autobuse, salk lauke, tasyk maisus nuo stoteles iki namu, nes zinai, man maloniau kai visos masinos naujos aplinkui ir daugiau vietos aikstelese" sorry, bet yra visiskas bullshit'as. Kol zmogus elgiasi istatymo ribose, jis turi pilna moraline ir teisine teise daryti kas jam patinka, o valstybes, kaip po tokios atsakomybe yra kompleksinem priemonem siekti, kad zmoniu bendra kultura ir "skonis" kiltu, ir ju pasirinkimai nebutu "kaimiski". Bet tai kita tema.
Evil Goku 2017-03-28 21:53
Trečiasis Niutono dėsnis: dviejų kūnų sąveikos jėgos yra lygaus dydžio ir priešingų krypčių. F1=-F2 Jei važiuojant 100km/h greičiu priplojai uodą, tai uodą automobilis paveikė lygiai tokia pat jėga kokia uodas paveikė automobilį. Taip, lyginant skirtingų masių automobilių susidūrimus, skirsis pačio automobilio sustojimo pagreičiai (dėl a=F/m). Tačiau tai nereiškia kad visuomet sunkesnio automobilio vairuotoją veiks mažesnės perkrovos, kadangi reikia įvertinti ir kaip deformuosis pats automobilis. (pamėgink pašokęs nusileisti paprastai, kad nusileidimą amortizuotų kojos ir tada pašok nusileisdamas pilnai ištiestomis kojomis). Nors svarbiausias dalykas, kad avarijos atveju, tas tavo vairuojamas visureigis pats tave ir sutraiškys. https://www.youtube.com/watch?v=GtHnDKegUJw Aišku šitą video sukūrė žydmasoniai driežažmogiai, kad žmonės nesivažinėtų super saugiais laužais, ir greičiau žūtu autoavarijose.
immortallt 2017-03-28 22:15
Būtent kad neigia, aiškindami, kad geriau sena gelda aukštesnės klasės nei prastesnės klasės naujesnis automobilis. O senos geldos, tai ne tik pavojus sau, bet ir aplinkiniams + tarša. Kai užbezda koks senas dyzelis, tai net už 100 metrų matai. Kartą į savaitę išvysti ir tokį, kuris taip uždūmija sankryžą, kad net nematai, kas už jos. Bet nieko, sukvėpuosim ir plaučiais išvalysim.
Arthuras 2017-03-28 22:19
Nereikia galvot, kad mano nuomonė yra tiek kategoriška, kiek retsykiais pasisakau. Lygiai taip, kaip nereikia manyt, kad pvz. Užkalnis yra tiek idiotas, kiek susidaro įvaizdis paskaičius jo straipsnių. Bet žinai kame smagumas? Tame, kad lietuviai automobilį laiko turtu, savaimine vertybe. Kad dažnam lietuviui užgaunamos ambicijos, jei jam pasiūlo sėsti į mažesnį/naujesnį, bet ne tokį prabangų automobilį. Kad į žmogų, kuris nesinaudoja nuosavu automobiliu, nes turi galimybę naudotis viešuoju, žiūrima skersai, kaip į kokį nenormalų. Kad žmogus negali suprasti, kad jo senas grabas, kuriame jis jaučiasi kaip tanke yra mažiau saugus, nei tas naujas kibiriukas, į kurį jis taip pašaipiai žiūri...
obuglas 2017-03-29 00:10
Ne toje vietoje ieško sliekų. Jeigu jau taip nori kovoti su CO2 ir kitų kenksmingų junginių išmetimu turi kovoti su krovininių laivų išmetama taršą (kaip kurą naudoja naftos atliekas, kurios keliasdešimt kartų kenksmingesnės), kur vieno laivo tarša prilyginama milijonų šiuolaikinių automobilių.
diedukas 2017-03-29 07:20
Ir dar : Anglijos mokslininku atliktas tyrimas del dienos sviesu nustate kad nuo papildomai ismestu kenksmingu duju mirsta daugiau negu isgelbejama kad auto tampa geriau pastebimas . Galima prisigalvot velnias zino ko del saugumo , tik ar efektas nebus toks ?Visi sutiks tikiuosi kad ateitis elektros variklis .Beda tik el. energijos akumuliavime . O kodel negaletu valstybes labiau dasidet prie siu tyrinejimu ? Ar visoms susimetus paskelbt prizini fonda . Laimetume visi issprende sia problema .