Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zet 2017-04-26 12:43
Klysti, auto isperkumomo kaina po garantinio labai priklauso, ar juo dar kas naudosis ir kiek naudosis.
zet 2017-04-26 12:45
Tu teisus ir ne. Skirtumas tik tai, kad vartoiskumas yra kaip politika/mada kuria labai sekmingai itakoja suinteresuotos grupes.
zet 2017-04-26 12:49
Zodis vidutiniskai ka nors tau reiskia, ar tai vejas? Jis nesako, kad visu auto kainos tokios, yra pigesniu, brangesniu. Tai vidutiniska kaina. O tu - gali paimti.....
zet 2017-04-26 12:54
Pagrinde padangos ir stabdziai. O labiausiai padangos. As su savo (geriausiom ka radau siais metais apskritai rinkoje) sustoju beveik vietoje, jei kas butu neprisiseges, islektu pro langa
zet 2017-04-26 12:56
is jusu kurie svaigsta apie sauguma, kurie dare patikrinima, ar jusu pagalves veikia ?
kiek investuojate i padangas, stabdzius? Kas kiek laiko profilaktiskai einate i servisa, jei nepastebite gedimo?
zet 2017-04-26 13:11
is principo siek tiek skirtingos auto, net vizualiai matosi.
antra, reikia nepamirsti, kad saugumas isaugo tada, kai su kompu pradejo modeliuoti susidurimus, tvirtumus. Po to saugumas santykinai mazai isaugo. Tad jei pajami dvi auto is tos kartos, kur modeliuoti susidurimai, skirtumas nebus toks akivaizdus.
Sekantis etapas tai eleketromobiliai, kur kurejamas atsiveria naujos galimybes naujai kurti visa baze.
Ir dar, avarijos metu labai svarbu daiktai bagazineje. Nes is bagazines pvz varztai lekia atitinkamu greiciu ir turi pramusamaja galia (kaip kulkos). Kiek is jusu auto turi metaline bagazines atskyra ?
Ar_as? 2017-04-27 10:59
Ką tu sakai!? 20 metų seniau pagamintas automobilis skiriasi vizualiai! Negaliu patikėti!
Išvaizda, ypač priekio, irgi yra viena priežasčių, kodėl saugumas didesnis. Neleidžia betko projektuoti, net jei tai didina aerodinamika, nes būtų pėsčiųjų giljotinos, kaip ir buvo prieš 20 metų.
"skirtumas nebus toks akivaizdus" - bet faktas, kad skirtumas bus.
Ar_as? 2017-04-27 11:08
Nu kažkokie ufonautizmai... Statistinis žmogus perkantis naują automobilį skaičiuoja kiek jis jam kainuos per lizingo išperkamosios nuomos laikotarpį, t.y. pradinis įnašas+mėnesinės įmokos. Po šio laikotarpio automobilis paliekamas pardavėjui, kuris rūpinasi, kur kišti tą auto. Pirkėjui likutinė auto vertė yra neaktuali, ji paskaičiuojama įsigyjant automobilį pagal sutartyje fiksuojamą ridą (avarijas/pabraižymus ir kt. dengia draudimas minus franšizė).
Paprastai tariant - man giliai dzin, kokia bus reali mano automobilio kaina po 5 metų, aš už ją nenoriu mokėti nė vieno papildomo cento, tai gamintojo/atstovo problema, ne mano.
Kitas dalykas, jau pirminė, naujo auto kaina tiesiogiai koreliuoja su jo nuvertėjimu, todėl atsispindi pačiame įsigyjime.
Automobilis - poreikis/paslauga, ne investicija, ką dar taip sunku suvokti homosovietikus, kuriam kažkelintas žiguliai buvo turtas, investicija, statusas, prestižas.
zet 2017-04-27 11:30
Tu modelius skirti moki apskritai?
Ford sierra 1170Kg
Ford Fiesta 966Kg
Is kur man zinoti, kad 1987 metais Siera ir Fiesta buvo vienodai saugus? Gal ir pas juos jau tada buvo smarkiai apciuopiamas skirtumas? (cia ziurint apskritai is statistines puses nera visiskai korektiska parinkti skirtingus modelius).
zet 2017-04-27 11:51
Visu pirma nera tokio daikto "lizingo išperkamosios nuomos", na gal padarei klaida, ir praleida "ar", arba nesigaudai.
Visu antra, ypac zmones uzsienyje sudarineja sutartis, ten populiaru, kad pardavejes po sutartu n metu sutinka ispirkti automobili uz tam tikra suma. Ar uzsienio praktika neina i savoka "vidutinis vartojas", gal turejai omeny kazkokia mazesne konkrecia grupe?".
Visu trecia, kodel nusprendei, kad zmones neskaiciuoja, ypac perkantys naujus auto? Cia pagal save ir savo artimu rata sprendi? Zmones perkantys naujus auto, daznai iskart po garantinio laikotarpio ji parduoda ir perka nauja (kalbu ne tik apie Lietuva jei ka). Dar kita grupe pasilaiko ji papildomus kelis metus (jei labai prisrira). Tad jie atgauna +-50% uz savo auto (priklausomai nuo auto nuvertejimo). O auto nuvertejimas ir reiskia, kiek uz ji moka vartotojai, sutinkantys naudotis, kad ir po garantinio. Tad zmonems automobilis pabrangtu apie 50%. (sis 50% labai apytisklis)
Ar_as? 2017-04-27 12:46
Tu visiškai teisus - neištryniau žodžio lizingas - klaida.
Tau apie tą užsienį Petras iš čiken factory pasakojo? Ar supranti, ką reiškia tas "išpirkti" išperkamosios nuomos atveju?
Kad net ir Karbauskio karvė suprastų:
1. Garantinis laikotarpis čia menkai kuo susijęs, esmė yra išperkamosios nuomos (mūsuose žmonės jos neskiria nuo lizingo) terminas. Jis dažniausiai yra 5 metai.
2. Išperkamosios nuomos atveju niekas nieko neišpirkinėja, tiksliau, jo neišpirkinėja pardavėjas, išpirkimo teisę pagal likutinę vertę turi PIRKĖJAS, jis nusprendžia, ar jam verta nusipirkti likutine verte ir mėginti pačiam parduoti brangiau (tiems, kieno laikas menkavertis, dažniausiai verta)/ar jis nori toliau važinėti tuo automobiliu.
Kad būtų dar paprasčiau, mokėjimus sudaro: pradinis įnašas +sutarties laikotarpiu mokama paskaičiuoto ir sutarto nuvertėjimo (atmetus pradinį įnašą) kaina+palūkanos. Sutarčiai pasibaigus arba atsisveikinama, arba PIRKĖJAS už likutinę vertę numatytą sutartyje, nuperka.
Lizingas jau kitas reikalas.
Šiaip viskas būtų paprasčiau, jei pamėgintum bent suprasti, kas per sutartis ir naudojimo būdas tai yra, o ne pasiklausytum kokių stebuklų "užsienyje būna".
Išpirkimas pagal aktualų vertinimą vykdomas tik pirkėjo pilnai apmokėtam ir įsigytam automobiliui. Tai daro ir Lietuvoje veikiantys atstovai - mielai už mažesnę nei rinkos kaina nuperka 5-6 metų automobilius. Tik dar kartelį - kuo mašina/markė mažiau nuvertėja, tuo jos įsigijimo kaina didesnė.
Jei jau norint įsigyti, ne nuomoti automobilius, galima skaičiuoti dvejopai:
1. Žiūrėti, kiek tavo į automobilį įdėtas 1 euras praranda vertės. Pvz.: audi x pirkta už 60k EUR po penkių metų kainuoja 40k EUR. Nuvertėjimas - 33 proc. Kia x nauja kainuoja 25 k, po penkių metų kainuos 9K, Nuvertėjimas - 64 proc. Audi šimtą kartų geriau (nes dar ir mergikės kaime pamačiusios spiegia)!
Čia "investicinis" požiūris, požiūris ir skaičiavimas tipinio postsovietinio bachūro. Žinoma - audi daug geresnė investicija.
2. Žiūrėti, kiek tau 5 metai kainavo su automobiliu: su audi x "pravažinėji" 5 metus už 20 k, su Kia už 16 k. Per penkis metus atlieka 4 k EUR.
Todėl dar kartą - niekam perkančiam neįdomu, kokia bus auto vertė ne tik po 15, neįdomu, neįdomu, kokia ji bus po 5 metų. Įdomu tik vienas dalykas: pradinė kaina (kad būtų prieinama, nereiktų taupyti 10 metų pradiniam įnašui) ir pirkimo bei pardavimo kainų skirtumas. Normalūs normalaus pasaulio žmonės į automobilius neinvestuoja, būtent todėl nauji automobiliai pinga (arba bent jau kompensuoja infliaciją, t.y. nebrangsta) ir tobulėja. Tik postsovietiniame prote iškreiptame fantasmagorinės ekonimonės sistemos ir neužtikrintumo gimsta mintys investuoti į nuvertėjančius, nusidėvinčius daiktus (pavyzdys - rusų turtuoliai perkantys per krizę Porshe, nes ji vertę laiko geriau nei rublis).
zet 2017-04-27 13:25
daug parasei, o mintis kokia?
Plius sumalei kelis dalykus i viena. Kalbi bendrai apie vidutini vartotoja, paskui kalbi apie musu krasto vidutini vartoja - apsispresk.
Mano paprasta. Jei auto po garantinio laikotarpio (kuriam tarkim apskaiciuotas automobilio tarnavimo laikas), pats auto brangtu atitinkamai, pvz 30-50 ar dar kiek %. Ar padeti isspresti uzdavini?
Kiek Europoje vidutiniskai zmones turi auto pirke ji is salono? Tarkim 4-7 metai (tiksliau reiktu pasigooglinti)
Atsakyk, kiek kainuoja dabar auto procentaliai po 4-7 metu ? Atsakymas - tiek ir pabrangtu VIDUTINISKAI auto TUREJIMAS vartotojui. Visi isvedziojimai yra bandymas tempti, pritemti ar sekti pasaka pries miega.
Na speju tesiog tada gamintojai dar kitaip pradetu projektuoti detales, servisus, atsargines dalis ir t.t. ir auto rinka apskritai pasikeistu, bet cia jau kita tema.
Ar_as? 2017-04-27 14:47
Wutt??
Jus namas buti letuviskai kalbeti geras?
zet 2017-04-27 15:32
kai su matematika blogai prasideda kabinejimas prie sintakses? Galiu isvis sukramptyti:
Auto po garantinio laikoktarpio (apie 5 metai) kainuoja apie 50% pradines kainos. Jei zmones visi pirktu tik naujas auto ir po gartantinio laikotarpio atiduotu i perdirbimus, panasiai isauktu masinos turejimas. Paiskinsiu papildomai, kaip skaiciuojamos pinigu islaidos automobiliui, tai pinigu kiekis per laiko tarpa, pvz menesi.
Ar_as? 2017-04-27 17:35
Apie 50 proc. - kokiais šaltiniais remiatės? 50 proc. yra geriausiu atveju vidurkis, kuris neturi nieko bendro su realybe. Prestižinių automobilių nuvertėjimas yra daug mažesnis (Ferari gali ir vos 10 proc. per tuos metus nuvertėti, o į statistikas keliaus). Asmeninė patirtis rodo, kad perkant nauja Toyota Auris hibridą už 27k EUR, pardavėjo skaičiuojama likutinė vertė išperkamosios nuomos atveju yra 8,75k EUR, prie 25k km per metus. t.y. 32 proc.
Nežinau, koks bintas rūkomas, bet man tokiam bukam reikia tris kart skaityti ir tai nelabai neaišku, ką reiškia "isauktu masinos turejimas". Kiek jis išaugtų? Metru? Dviem? Matematikai blin, sakinio suregzt nesugeba, bet greit paaiškina, kodėl kalbos ir literatūros mokykloje niekam nereikia.
Jei kartais turėta omenyje, kad atsisakius senesnių nei penkių metų automobilių eksploatavimo ir nesant jų realizavimo galimybės (antrinės rinkos) nebeliks ir tos likutinės vertės, t.y. 100 procentų kainos, tai visiška pieva net nekalbant, kad tai utopija, nes:
1. Kalba eina ne apie 5 metų automobilių perdirbimą, bet apie 8-10 metų automobilių atsisakymą. Tokie automobiliai turi ne svaigstamus 50, bet 10-20 procentų vertės.
2. Jei bus aiški nuostata, kad automobiliai po 8 metų keliauja į perdirbimą, gamintojai nustos apsimetinėti, kad gamina ilgaamžius daiktus, automobiliai atpigtų bent X procentų, lygiai taip pat kaip ir dėl padidėjusių pardavimų (papildomas x).
3. Gamint automobilius būtų orientuojamasi ir į jų perdirbamumą, todėl ir baigus eksplotaciją jis turėtų vertę kaip medžiaga (turi ir dabar tik jos dydis yra klausimas, ypač jei pas brolius šaunuolius jau viskas kas turi vertę ir be ko mašina važiuoja būna išpjauta).
4. Kaina žinoma kiltų ir išnyktų tokios fantasmagorijos lietuviškų daugiabučių kiemuose, kur trijų asmenų šeima laiko 3 automobilius, o prie skurstančių studentų bendrabučių veja seniai išnyko nuo ant jos stovinčių ir tepaliukais verkiančių puslavonių.
O jei nekalbant apie utopijas, dar bus tokių bananų šalių, kurios nupirks viską, kas važiuoja, tik tai nereiškia, kad ir iš savo valstybės kažką tokio turime daryti.
zet 2017-04-27 19:39
Ir dazniausiai tokie saugomo kledetojai patys turi senas pigesnes padangas. Nors naujos auto ir saugesnes uz senas, bet kai kurios yra dar saugesnes uz kitas. Bet dazniausiai visgi perka ne pacias saugiausias. Tai gal turi nusiperkes pvz Tesla? Ne, juk saugumas svarbiausia? Ar kur ta riba, kur jau saugumo uztenka?
Zodziu, perziurejau tavo kitu forumu pasisakymus, tai nieko konkretaus. Ypac kur temos apie senus automobilius, pradeti putotis ir tiek.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Europoje ateina didžiulės permainos, su laiku pasieks ir Lietuvą: drastiški ribojimai automobiliams rodo naujos eros pradžią