Perversmą sukelti galinti technologija - britai benzininius variklius gelbės nebrangia ir kompaktiška technologija (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-05-31 17:21
Mieste vidutinis greitis ~25km/h, bent Viniuje. Aš su dviračiu vidutiniškai mieste važiuoju 27km/h. Taip, autopilotai jei pavyks, automobilių kiekis mažės, bet, jei lieka VDV, tai nesumažintų nuvažiuotų kilometrų, o dar net padidintų, nes automobiliai važiuotų pasiimti žmonių. Taip pat, autopilotas tik dar labiau paskatina investuoti į pigiausiai nuvažiuoti atstumą galinčią mašiną - elektromobilius, nes jie atsipirktų labai greitai, o eksploatacija paprastesnė. Ir skirtumas didelis, ar nuvažiuoti 100km už 1€ ar už 6€ kainą. Kadangi automobilių kiekis sumažėtų, tai reiktų mažiau jų pagaminti ir mažiau infrastruktūros naujos statyti reikia. Tačiau tu klysti dėl galybės dalykų: A) į vienviečius niekas nepuls sėsti, kaip ir dabar nepuola susėsti visi į IQ ar fiat500. B) finansinis skirtumas tarp VDV ir elektrinio tokiu atveju didelis kaip niekad, nes jei per metus nuvažiuosi 150,000km, tai net 1€ skirtumas per 100km susidarys į 1,500€ nuostolį. Jei skirtumas 5€, tai jau 7,500€ nuostolis. Padaugink iš pvz 500,000 automobilių Lietuvai ir gausi 3.75 milijardų nuostolį per metus. C) skirtumas taršos tarp VDV ir elektromobilio ir taip yra mažiausiai 3 kartai, priklausomai nuo to, kaip ir kur gaminama elektra, tas skirtumas gali išaugti iki dešimčių kartų.
Ar_as? 2017-05-31 17:32
Būtent! Todėl lygiai taip pat kvaila sakyti, kad ekologiškiau naudoti ir remontuoti seną geldą negu elektromobilį. Perkančiam naują automobilį senas yra flopikas, naujas yra cd.
Xdmin 2017-05-31 18:21
Pagal siandienos kainas ir akcizus jau elektra gali konkuruoti. Ok, tegul buna elektra, man nesvarbu, mano mintis buvo apie masini autopiloto naudojima, kuris ekologija keis stipriau nei perejimas tik prie elektros.
AAA000 2017-05-31 21:47
Siam momentui cia praktiskai beprasmiska technologija. Elektriniai motorai yra visiskai kitas varikliu tipas, jie yra konkurentas vidaus degimo varikliams. Pats elektrinis variklis yra tobulas, naudingumas siekia be problemu 95-98%, bet minusas yra elektros saugyklose - akumuliatoriuose. Jie iki siol ziauriai probleminiai. O vidaus degimo varikliai irgi turi tobulus analogus - tai kuro celes + elektros variklis. Kur sudegina kura celeje netoli 100% naudingumu ir paskui elektros variklis isgauna mechanine energija su savo 95-98% naudingumu. Bendras naudingumas bet kokiu atveju lenks bet koki benzinini, dyzelini ar dujas deginanti varikli. Tik cia irgi yra problemu - kuras turi but labai grynas vandenilis kad butu ekologija . Yra kuriama celes kur galima degint ir kazkokius vandenilio junginius - bet cia iskart prasides tersimas. Ta prasme pinigus dabar verta kist i akumu tobulinima, arba i kuro celiu ivairesnems kuro rusims tobulinima, arba i vandenilio gaminimo ir saugojimo budus, arba i vandenilio gryninimo is kuro junginiu technologijas ir pan. Sitos sritys perspektyvios - jei ziuret ekologijos. Dar butu teoriskai perspektyvu (ziurint ekologiskai) daryt kazkokias uzdaras vidaus degimo sistemas, kai ismetimo dujos kaupiamos ir vezamos kazkur perdirbt Arba isleidziama pvz ne mieste. Siam momentui kazkodel apsistota tik su katalizatoriais... Matyt irgi sanaudos neterst perdirbant ismetimo produktus beprasmiskai dideles... O daryt programuojamus voztuvus - per daug brangu - nepadengs sita investicija naudos. Cia nisine sritis. Kazkas panasaus, kaip konstruot programuojama bizuna arkliui ragint... Nepirks tokiu liaudis masiskai - nebent labai pigiai siulys...(yra beja tokie bizunai - arabai naudoja kupranugariu lenktynese...)
Xdmin 2017-05-31 22:07
Jei ekologijos nori tik mieste, tai iseitis yra hibridai. Jei i uzmiesti vaziuoti nereikia tai gali ir suspaustu oru vazineti - viskas israsta, tik naudoti reikia.
AAA000 2017-05-31 23:00
Nevisai taip. Turi but dar ir pigiau. Ta prasme visumos komplekto reikia. Negalima kazkokios svarbios dalies ismest... Hybridai nesiulo pigumo. Elektromobiliai siulo autonomini vairavima - cia jau naujove, kurios visi nores. O VDV ir hybridai sitoj vietoj susidurs su problemom. Ekologiskuma mieste is elekttromobiliu gauni nemokamai - taigi ekologiskumo reali verte ir yra nulis... Kaip visada ir buvo, kol tiesiai ant galvos nepradeda sykt... Suspaustas oras isvis nieko nesiulo be ekologiskumo, kuri kiti siulytojai dykai duoda --------- As isvis skeptikas, manau kad net autopilotai gali but nepakankamas stimulas ir jei akumuliatoriai realiai neatpigs iki priimtino masems lygio - uzsilenks elektromobilizmas eilini syki...
Arthuras 2017-05-31 23:05
Kodėl elektromobilis = autonominis automobilis?
immortallt 2017-06-01 09:11
Suspaustas oras - našumas jo toks žemas, kad elektromobiliai geriau kartais. Arhuras, tikrai nėra lygybės, tai du atskiri scenarijai. Bet panašu abu jie bus įgyvendinti netolimoje ateityje. Jų kombinacija taip pat išspręstų daug problemų ir daug sparčiau, nei kiekvienas atskirai. Tai yra, pagaminti 30mln savavaldžių elektromobilių paprasčiau, nei pagaminti 100mln tiesiog elektromobilių.
Xdmin 2017-06-01 10:08
Autopilota bet kas gali ideti, nereikia tam elektros. O del kainos, tai VDV uzkraus papildomais mokesciais ir elektra taps pigiau.
Vytax 2017-06-01 11:19
Adaptuosis prie naujų rinkos realijų ir VDV gamintojai. Naujausiu standartu automobiliuose tikriausiai taps 3 cilindrų, ~1l. kubatūros benzininiai turbininiai varikliai su šiais elektromagnetiniais vožtuvais. Šie varikliai turės bent trečdaliu mažiau judančių dalių, bus trečdaliu lengvesni ir mažesnių gabaritų. Taip pat automobiliuose nyks variklių įvairovė, dyzeliniai varikliai iš lengvųjų automobilių apskritai išnyks. Tad dėl mąsto ekonomijos patys varikliai atpigs daugiau nei trečdaliu. Spėčiau, kad VDV/elektromobilių rinkos lūžio galima tikėtis tik 15-20 metų laikotarpyje.
immortallt 2017-06-01 12:57
Nereikia krauti jokių mokesčių VDV, kad elektra taptų pigiau. Tereikia pasiekti masto ekonomiją elektromobilių gamyboje tokią, kokia yra VDV. Vytax, nelabai yra jau kur dėl masto ekonomijos pigti VDV. O litriniai varikliai... Na nepajudės tokios mašinos iš vietos. Niekas nenorės su 20s iki 100 įsibėgėjančių mašinų. VDV technologiškai prastesni nei elektromobiliai. Elektromobilių viena silpna grandis kol kas akumai. Akumai tobulėja sparčiai, susitvarkys, ir bus tik produkcijos didinimo klausimas. O gabaritai mašinų labai nemažės, detalių ten daug kitų. Priedo, kintamieji kaštai VDV didesni nei elektromobilio. Įsigyjimo kaina susilygina - sprendimas aiškus.
Xdmin 2017-06-01 14:00
Tau gal moka pinigus uz tos elektros kisima, kad taip nuvertini VDV? VW turi prototipa, 1 litro 200kw. http://www.motoring.com.au/vw-reveals-n ... tre-51086/ Stai praktikoje naudojamas Ford litras: http://automobilio.info/en/Ford/Fiesta/ ... MT-(125-AG)/18550 Taip, kaip tavo bateriju talpa auga/kaina krenta, taip ir VDV varikliu dideja galia, mazeja sanaudos ir darbinis turis. As statau uz hibridus: elektra varikliai pades isibegeti, tam bus naudojamos LiPo batarkes arba kondensatoriai, o tiesiojoje vaziuojant bus naudojamas turbo benzas arba dyzelis su 11 pavaru arba DSG tipo deze, kad islaikyti optimaliu sukiu diapazona. Jei variklis visada suksis viename sukiu diapozone (+/- 1000 RPM) tai gal net ir tarnavimo laikas bus neblogas (turiu omeny bent 300k km).
immortallt 2017-06-01 14:33
Ir kad dubliuoti sistemą? Jinai sunkėja, komplikuojasi, brangsta ir daugiau dalių, kurios gali sugesti. Ne, man pinigų nemoka, bet esu pravažinėjęs su daug įvairių mažalitražių. Ir prototipai - na akumuliatorių prototipų ir yra, 10x pigesni, kraunasi vos ne momentiškai, per tūrį talpa 10x didesnė, bet... Ir su VDV problema ne galia, o efektyvumas ir tarša. Galios jie turi pakankamai. Elektromobiliai atsilieka tik dėl akumuliatoriaus ir čia technologijų vystymosi galimybės dar plačios.
AAA000 2017-06-01 18:43
na as statyciau irgi uz labai panasius automobilius, tik siektiek kitaip isivaizduoju "komplektacija". pagal mane pagrindinis ateities automobilio varantysis variklis visgi bus tik elektrinis, akumuliatoriu kiekis bus labai ribotas ir pagrindine energija gamins koks nors dyzelinis arba benzininis variklis savo optimaliam darbiniam rezime. viskas vyks per daznio keitiklius ir autonomini valdyma kaip prieda. akumuliatorius nebus pagrindiniu energijos saltiniu. jis tik gesins perkrovas ir kompensuos energijos eikvojimo pikus. del superkondensatoriu irgi abejoju, as manau gali but tiesiog kokia nors smagratine turbina. porshe ir volvo su jomis ekspermentuoja ir turi prototipus. smagraciai trumpiems momentams kaupia ir atiduoda energijos kiekius ne blogiau uz superkondensatorius, plius pigesnes, ir resursas irgi principe beveik amzinas... gali but kad visos trys sistemos bus, ir akumai, ir superkondensatoriai, ir smagraciai... gal dar ka nors prigalvos i VDV varoma automobili galima idet autonomini valdyma - bet labai sudetingeja viskas. elektros variklis daug paslankesniu savybiu. sitoj vietoj VDV automobiliai labai smarkiai pralos islaidose prie elektromobilius. sukurt imanoma - bet kazkodel to nedaro jokie didieji gamintojai... vadinas paskaiciavo... o elektromobiliu prototipus juk tiesiog stampuoja ir stampuoja... apie autonomini su vdv neteko dar girdet.