Prestižiniuose apdovanojimuose išrinkti patys geriausi automobilių varikliai (4)
Prestižiniuose „Tarptautiniuose metų variklio apdovanojimuose“ (angl. „International Engine of the Year“) ekspertai įvertino visus svarbiausius naujuose automobiliuose montuojamus variklius ir paskelbė geriausius tarp įvairaus dydžio motorų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pačiu geriausiu variklių iš visų šiais metais vėl išrinkta „Ferrari“ ir jos dviem turbinomis aprūpintas 3,9 litro V8 tipo motoras.
Jis montuojamas 488 GTB ir „488 Spider“, o mažesnio tūrio versijos – „California T“ ir „GTC4Lusso T“ modeliuose.
Italų gamintojo pasididžiavimas taip pat nuskynė laurus dar dvejose kategorijose – geriausio sportinio automobilio variklio ir darbinio tūrio klasėje nuo 3 iki 4 litrų.
Pastaruosius šešerius metus „Ferrari“ dominuoja ir didesnių nei 4 litrų darbinio tūrio variklių klasėje. Po pastarojo laimėjimo kompanija yra surinkusi daugiau apdovanojimų nei bet kuris kitas sportinių automobilių gamintojas.
„Ferrari“ atmosferinis 6,3 litro V12 tipo motoras, kuris montuojamas į „F12berlinetta“ ir F12tdf, šiais metais antrą kartą iš eilės buvo įvardintas kaip geriausias variklis didesnio nei 4 litrai darbinio tūrio kategorijoje.
Hibridinė naujos kartos „Honda NSX“ jėgainė su 3,5 litro benzininiu varikliu pelnė geriausio naujo variklio apdovanojimą. Tai yra pirmas kartas kai šis japonų gamintojas laimi šioje kategorijoje.
Taip pat „Honda“ tapo vienintele kompanija iš Azijos, kuriai šiais metais pavyko gauti aukščiausią įvertinimą.
Geriausio ekologiško variklio ir elektrinio variklio prizai buvo skirti „Tesla“. Po šio sprendimo pasigirdo priekaištų, kad dvi atskiros kategorijos neturėtų būti vienas ir tas pats, bet konkurso komisija laikėsi kitos nuomonės.
„Porsche“ pelnė apdovanojimą už geriausią variklį darbinio tūrio kategorijoje nuo 1,8 iki 2 litrų. Naujas gamintojo keturių cilindrų agregatas montuojamas į naujos kartos „Boxster“ ir „Cayman“ modelius.
Nuo 1,4 iki 1,8 litro geriausiu išrinktas hibridinis BMW i8 agregatas su trijų cilindrų benzininiu varikliu, o kategorijoje nuo 1 iki 1,4 litro prizą pelnė „PSA Peugeot Citroen“ produkcijoje plačiai naudojamas trijų cilindrų turbininis variklis.
„Ford“ dar kartą atsiėmė prizą mažesnių nei 1 litro darbinio tūrio variklių kategorijoje. 999 kubinių centimetrų motoras savo klasėje yra neįveikiamas jau šešerius metus iš eilės.
„Tarptautinių metų variklio apdovanojimų 2017“ nugalėtojai ir prizininkai
Geriausias variklis:
1. „Ferrari“ 3,9 litro V8 tipo variklis su dviem turbinomis. („488GTB“, „488 Spider“)
2. „Porsche“ 3 litrų šešių cilindrų variklis su turbina. („911 Carrera“, „911 Carrera 4“, „911 Carrera S“, „911 Carrera 4S“, „Carrera GTS“)
3. BMW 1,5 litro trijų cilindrų benzininio variklio ir elektros motoro hibridas. (i8)
Geriausias sportinio automobilio variklis:
1. „Ferrari“ 3,9 litro V8 tipo variklis su dviem turbinomis. („488GTB“, „488 Spider“)
2. „Porsche“ 4 litrų opozicinis variklis. (911 GT3, 911 GT3 RS, 911 R)
3. „Mercedes–AMG“, 4 litrų variklis su dviem turbinomis. („Mercedes–AMG GT“, GT S, „Mercedes–Benz C63 AMG“, E63 AMG, G550)
Geriausias naujas variklis:
1. „Honda“ 3,5 litro V6 tipo benzininio variklio ir elektros motoro hibridas. (NSX)
2. „Mercedes–Benz“ 2 litrų dyzelinis variklis. (E klasė)
3. „Fiat Chrysler“ 2,9 litro V6 tipo variklis su dviem turbinomis. („Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“)
Geriausias ekologiškas variklis:
1. „Tesla“ elektros motoras. („Model S“, „Model X“)
2. BMW 1,5 litro trijų cilindrų benzininio ir elektros motoro hibridas. (i8)
3. „General Motors“ elektros motoras. („Chevrolet Bolt“)
Geriausias elektrinis variklis:
1. „Tesla“ elektros motoras. („Model S“, „Model X“)
2. BMW elektros motoras. (i3)
3. „General Motors“ elektros motoras. („Chevrolet Bolt“)
Geriausias didesnio nei 4 litrų darbinio tūrio variklis:
1. „Ferrari“ 6,3 litro V12 tipo variklis. (F12, F12 tdf)
2. „Audi“ 5,2 litro V10 tipo variklis. („Audi R8“, „Lamborghini Huracan“)
3. „Lamborghini“ 6,5 litro V12 tipo variklis. („Lamborghini Aventador“)
Geriausias nuo 3 iki 4 litrų darbinio tūrio variklis:
1. „Ferrari 3,9 litro V8 tipo variklis su dviem turbinomis. (488 GTB, „488 Spider“)
2. „Mercedes–AMG“, 4 litrų variklis su dviem turbinomis. („Mercedes–AMG GT“, GT S, „Mercedes–Benz C63 AMG“, E63 AMG)
3. „Porsche“ 4 litrų opozicinis variklis. (911 GT3, 911 GT3 RS, 911 R)
Geriausias nuo 2,5 litro iki 3 litrų darbinio tūrio variklis:
1. „Porsche“ 3 litrų šešių cilindrų variklis su turbina. („911 Carrera“, „911 Carrera 4“, „911 Carrera S“, „911 Carrera 4S“, „Carrera GTS“)
2. BMW M padalinio 3 litrų šešių cilindrų variklis su dviem turbinomis. (M3, M4)
3. „Fiat Chrysler“ 2,9 litro V6 tipo variklis su dviem turbinomis. („Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“)
Geriausias nuo 2 iki 2,5 litro darbinio tūrio variklis:
1. „Audi“ 2,5 litro penkių cilindrų variklis su turbina. (RS3, TT RS)
2. „Porsche“ 2,5 litro variklis su turbina. („718 Boxster S“, „718 Cayman S“)
3. „Ford“ 2,3 litro variklis su turbina. („Focus RS“)
Geriausias nuo 1,8 iki 2 litrų darbinio tūrio variklis:
1. „Porsche“ 2 litrų variklis su turbina. („718 Boxster“, „718 Cayman“)
2. „Mercedes–AMG“ 2 litrų variklis su turbina. (A45 AMG, CLA45 AMG, GLA45 AMG)
3. „Audi“ 2 litrų keturių cilindrų TFSI variklis. („Audi TT“, TT S, S1, S3, A4, A5, A6, Q2, Q3, Q5, „Seat Leon Cupra“, „Škoda Octavia vRS“, „Superb“, „Volkswagen Golf GTI“, „Golf R“, „Jetta“, „Passat“, CC, „Beetle“, „Scirocco“, „Scirocco R“, „Tiguan“)
Geriausias nuo 1,4 iki 1,8 litro darbinio tūrio variklis:
1. BMW 1,5 litro trijų cilindrų benzininio variklio ir elektros motoro hibridas. (i8)
2. BMW 1,5 litro trijų cilindrų variklis su turbina. (1, 2 ir 3 serijos BMW, BMW X1, „Mini Cooper“, „Clubman Cooper“, „Clubman One“, „Countryman“)
3. „Audi“ 1,8 litro TFSI variklis. („Volkswagen Jetta“, „Polo GTI“, „Beetle“, „Passat“, „Golf“, „Audi A3“)
Geriausias nuo 1 iki 1,4 litro darbinio tūrio variklis:
1. „PSA Peugeot Citroen“ 1,2 litro trijų cilindrų variklis su turbina. („Peugeot 208“, 308, 2008, 3008, 5008, „Citroen C3“, „C3 Picasso“, C4, „C4 Cactus“, DS3, DS4)
2. BMW 1,2 litro trijų cilindrų variklis su turbina. („Mini One“)
3. „Volkswagen“ 1,4 litro TFSI ACT variklis. („Volkswagen Golf“, „Polo“, „Tiguan“, „Audi A3“, Q2, „Seat Leon“)
Geriausias mažesnio nei 1 litras darbinio tūrio variklis:
1. „Ford“ 999 kubinių centimetrų variklis su turbina. („Ford Fiesta“, „B–Max“, „C–Max“, „Mondeo“, „EcoSport“)
2. „Volkswagen“ 999 kubinių centimetrų variklis su turbina. („Audi A1“, Q2, „Seat Ateca“, „Leon“, „Ibiza“, „Volkswagen Golf“, „Up“, „Polo“)
3. BMW 647 kubinių centimetrų dviejų cilindrų generatorius. (i3)