Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Natter 2017-08-11 12:46
Kol kas pas mus dyzelis populiarus, nes žmonės prastai skaičiuoja , jie primeta, kad dyzelinis auto ryja truputį mažiau, truputi pigesnių degalų ir atrodo, kad ekonomija aiški. Be jei paskaičiuotų kiek kainuotų kuro siurblys ar jo remontas, purkštukai, užtektų vieno iš šių gedimų dyzeliniame automobilyje, kad sutaupyti pinigai ant kuro pavirstų gerokai didesne suma nei važinėjant panašaus galingumo benzininiu automobiliu. Nesakau, kad šios dalys benzininiuose auto negenda, bet jos genda žyyymiai rečiau ir kainuoja kelis kartus pigiau.
immortallt 2017-08-11 12:49
Natter, nesupranti vieno dalyko, daug kas pila, ypač anksčiau pildavo, ne kolonėlėje kurą, o kontrabandinį, žemės ūkiui ar šildymui skirtą.
SaMaras 2017-08-11 13:01
, plius didžiausia suma perkant naują automobilį, kad dyzelio periodiniai aptarnavimai gerokai brangesni, kas lemia kad dyzelius perka tik tpoli vaziuojantys, bet kadangi asmeniniam naudojimui perkami 5+m auto tas atkrenta.. tai tas ir iškreipia statistiką..
kernel_panikuoja 2017-08-11 13:33
Reiketu lyginti du konkrecius automobilius, nes apibendrinti dyzelinius vs. benzininius automobilius nera tikslu. Bet jeigu snekant grubiai, tai as taip is karto nenurasyciau dyzeliniu islaikymo prasme.
Lietuvoje dazniausiai kalba eina apie 10+ metu senumo automobilius, is kuriu populiariausi VW/Audi. Nesigilinant i konkreciu modeliu niuansus, paprastai to meto VW 1.9TDI varikliai buvo ganetinai patikimi. 96-2001 isleisti 66 ir 81kW TDI buvo apskritai legendiniai savo patikimumu ir galios/sanaudu santykiu, o naujesni 77kW modeliai kiek zinau irgi neblogi.
Zodziu finale gaunam situacija, kad arba imi 1.9TDI su ~6L/100km ir statistiskai didesne rida ir didesniu sudevejimu, arba imi 1.6i su ~8L/100km ir statistiskai mazesne rida ir susidevejimu. Daug kas paprasciausiai renkasi garantuotai mazesnes islaidas kurui, rizikuodami galimai didesnem taisymo islaidom. Ir as speciau, kad dazniausiai visgi islosiama. Aisku viskas priklauso nuo kaip, kur ir kiek vazinejama, bei nuo konkreciu modeliu.
amas 2017-08-11 16:09
Važinėjau nesenei su nauju golfu benzininiu 1l variklis 81kw
Kuro sanaudos išvietos važiuojant taip, kad ratai prasisuktu (visgi nuomotas, negaila) apie 5l/100km. Tai manau dyzeliai jau rūko kamputyje. Aišku ir benzininiai jau ruošias prisidegt cigaretę, kai paplis elekta varomi.
eXpo 2017-08-12 23:29
Nauju masinu nezinau, bet bent mano bmw f10 vazinejant misriai ima 5.8l dyzelio. 2.0l 130kw motoras, automatas. Idomu kiek benzininis analogas imtu , manau tokio svorio masinai bent 9litrus.
kukulis4 2017-08-13 12:35
Kadangi straipsnis apie naujus atomobilus, tai dar pridesiu, kad benzininio automobilio aptarnavimas, kalbant apie naujus automobilius, ne butinai pigesnis. Greiciausiai galima surast ivairiu varijantu, bet ziuriu konkreciai i tai, su kuo pats vazineju - Nissan QQ. Perkant nauja auto, gamintojas siulo serviso sutarti, pagal kuria fiksuota kaina, su nuolaida, galima nusipirkt 3,4 ar 5 techninius aptarnavimus. Ziurim i bet kuri varijanta - benzininio varijanto vienas aptarnavimas kainuoja pigiau. Bet... benzininiam aptarnavimas priklauso kas 20k, dyzeliniam - kas 30k, ka isvertus i kaina per ta pati kilometru skaiciu, benzininio aptarnavimas jau gaunasi brangesnis. Be mazesniu kuro sanaudu ir pigesnio kuro, dyzeliui dar prideciau geresni dinamiskuma vazinejant miesto salygomis, bei didesni variklio resursa, ir gausis, kad bent jau kolkas, dyzelis yra dar pakankamai patrauklus pasirinkimas.
Beja, su Savicku ir benzin power tai cia aplamai geras triukas Manau, geriau reikejo koki Ussain'a Bolta samdyt, kas bent jau nepriestarautu benzininio agregato logikai
FtBall 2017-08-13 16:57
Dyzeliai nelabai tinkami trumpiems atstumams. Mama su 2004 metų Accord'u važiuoja ~5km į darbą, brolis irgi panašiai važiuoja su 1999 metų Astra - tai žiemą kas savaitę tenka krauti akumuliatorių. O pas mane 2001 metų s60 benzinas - tai akumuliatoriui jau septyni metai ir nusipirkau naują vien dėl to, kad galėčiau muzikos paklausyt išjungtu varikliu - išsikraudavo po pusvalandžio klausymo.
Ir kai kurie dyzeliai žiemą mieste tampa laaabai neekonomiški. Draugas turėjo A klasės mersiuką, tai kuro sąnaudos - ~9 litrai dyzelio, netgi nevažiuojant per kamščius.
Šiaip ekonomiškiausia - tai dujos. Volvo s60 103kw - ~11l dujų važiuojant 150km/h, ~8l dujų važiuojant 100km/h.
vazzy 2017-08-14 08:07
pritarčiau turbūt komentaram, kad dyzeliniai automobiliai apsimoka tik fūroms arba važiuojant išties didelius atstumus. Pats turiu Honda Civic 2.2 dyzelį, tai šiemet restauravau purkštukus, nors jie seno šeimininko buvo restauruoti prieš du metus, remonto kaina 400 eu, tai pagalvojau nafig, už tiek galėjau įsipilt 400 litrų benzo ir nesukt sau kiaušų. Tik iliuzija pildamas kolonėlėje kurą susidarai, kad pigiau sumoki, iš tikro tai kažin, taip pat darbinę turiu dyzelį, tai žiemą jie laabai sunkiai pašyla palyginus su benzininiais analogais įmonėje. Jeigu pirkčiau dabar tai rinkčiausi tik benziną, nei aš toli kur važiuoju nei ką. per metus vos apie 10k km sukrapštau.
immortallt 2017-08-14 09:26
Per šalčius, reikėjo vienus žmones pasiimti iš oro uosto, su jų mašina. Dyzelininė. Tai stovėjau užsivedęs pusvalandį, kol mašina sušilo. Gerai, kad turėjau laiko.
Iš bėdos būtų buvę galima važiuoti, bet kai viskas sušalę - nemalonu. Tuo tarpu užsivedi benzininę, praeina 2-3 minutės (kol ledą/sniegą iš išorės nusivalai) ir gali važiuoti, nes ir šilta, ir nutirpę viskas.
Dyzelis tikrai geras dalykas ilgoms kelionėms, bet jei perkama kaip miesto mašina - tikras pravalas.
kukulis4 2017-08-14 17:22
Nu ne, nesutinku.
Vienas dalykas, labai svarbus vaziavimui mieste (be to net ir t.lt kitose temose daug kartu diskutuotas) yra geresne dyzelinio automobilio dinamika. Netgi benzininiai auto su turbina sitoj vietoj atsilieka nuo dyzeliniu. Mano galva, dyzelis+automatas yra pats patogiausas derinys vaziavimui tokiame mieste kaip Vilnius. O visa kita tai tik niuansai - vienas laiko masina lauke ir sildo, kitas nesildo, o vaziuoja iskart, trecias laiko garaze. Vienas vaziuoja 10, kitas 40 tukstanciu per metus. Be to, reikia nepamirst, kad skirtingoms rinkoms pritaikyti modeliai kartais turi labai nemaloniu siurprizu. Pavyzdziui zinau realu case'a, kai kolegos parvarytas peugeot is ispanijos net neturejo pakaitinimo zvakiu. Tai musu klimate tokios masinos puse metu aplamai neuzvesi. O ir seip, cia yra tik vienas is daugybes klausimu renkantis dyzeli ar benza.
Evil Goku 2017-08-14 17:38
Jei lygintumėme common rail dyzelį su karburatoriniu benzinu, tai benzininis variklis daug paprastesnis. Bet naujų benzininių variklių su tiesioginiu įpurškimu ir turbinomis eksplotacija/remontas nėra žymiai pigesni už dyzelinių variklių. Tik benzininėse mašimuose yra mažiau su taršos mažinimu susijusių sistemų (DPF ir pan.)
Na ir dar, vakaruose žmonės prieš pirkdami automobilį labiau galvoja, todėl dyzelinį automobilį dažniausiai perka jei nuvažiuoja tikrai daug. Todėl dyzelinių automobilių atkeliaujančių į Lietuvą rida didesnė, o mazgų resursai mažesni.
HardAxe 2017-08-14 17:59
as esu turejes opeli su 2.0DTH, tas ziema niekaip nesusildavo, nors termostatai ir t.t. buvo ok. Reikedavo nuvaziuoti 20km kad pasiektum darbine temperatura.
Taip pat VW 2.0TDI, sitas syla pakankamai normaliai, turbut jame yra pasildymo zvakes ar koks kitas agregatas imontuotas.
Naujasni VW gaminiai turi elektrini tena 2kw, silta ora pucia praejus sekundem nuo uzsivedimo.
Taip kad dyzeliai syla leciau, bet tai nera problema visom maasinom.
FtBall 2017-08-14 19:23
Tie opeliai tikrai nešyla. Prie -20 važiuojant užmiestyje niekada ir nesušils.
Evil Goku 2017-08-14 20:01
Traukos jėga lygi galios ir greičio santykiui, maksimalus variklio išvystomas sukimo momentas čia ne prie ko. Jei turėtum dvi identiškas mašinas (svoris, galia), tik viena turėtų 200Nm prie 8000rpm, o kita 800Nm prie 2000rpm (galios/sukimo momento kreivės proporcingos), o reduktoriaus/diferencialo perdavimo santykis automobilio su 200Nm būtu dvigubai didesnis, tai jos bėgėtųsi vienodai.
Skirtumas tas, kad norint pasiekti didesnę galią, dyzelinio automobilio nereikia daug sukti. Todėl važinėjant variklio apsukų nekeliant iki red lino, o pavaras mėtant ties 3500rpm/benzinas, 2500rpm/dyzelis, atrodo, kad dyzelinių automobilių trauka daug didesnė. Ne retas vairuotojas bijo/nenori variklio sukti net iki 75%maksimalių sūkių.
Man pavyzdžiui nervina kai kurių turbininių dyzelių bukumas esant mažoms apsukoms, ir norint sklandžiai ir dinamiškai startuoti turi žaisti su sankaba ir gazo pedalu.
kukulis4 2017-08-14 22:53
Jus abu labai geri. Vienam pakaininimo zvakes padeda greiciau prisildyt salona, ir sukimo momentas ne prie ko, o kitas nori dyzeli smaugt iki redlaino
Dyzelio maksimali galia kreiveje paprastai buna ties redlainu, bet tai nieko nereiskia dinamikos kontekste, ne butent didziausias sukimo momentas (o ne galia) yra zemuose sukiuose (paprastam, niekuo neipatingam varikliui kazkur 1700-2500 rpm)
O del pakaitinimo zvakiu, tai ne, nepadeda jos greiciau susildyt automobilio. Nebent sakysi, kad neuzvestas automobilis isviso nesusils, tai tada taip, sutinku.
immortallt 2017-08-15 00:43
Aš su Yaris lenkiu 90%, taip kad apie kokias čia dinamikas kalba eina? Blogam vairuotojui ir porche 911 nepadės.
FtBall 2017-08-15 01:16
Žmogus kalbėjo apie specialius elektrinius salono šildytuvus. Su dyzeliais tenka pasitelkt išradingumą, norint prišildyt saloną.
Jei max trauka ties 1.7-2.5, tai mieste benzinas greičiau ir dinamiškiau. Aš ko gero jau būsiu pasiekięs 50km/h, nors dyzelis dar nebus net turbinos įsukęs.
Bet kokiu atveju, esmė ne tame, ar mašinai pakanka jėgų greitai startuoti, bet tame, jog žmonės tiesiog nespaudžia pedalo iki dugno.
Xdmin 2017-08-15 12:19
Tas tiesa, kai kur buna ismetamosios dujos grizta atgal i varikli ir taip daug greiciau susyla automobilis.
shift 2017-08-15 17:25
Didžiausia benzininių automobilių pardavimų augimo paslaptis - hibridai. Manau, kad jų populiarėjimas čia turi nemenką reikšmę. Nors hibridai nepigūs, bet kelionėms mieste puikus variantas. Ekonomija praktiškai kaip dyzelio, o patikimumas dar ir už standartinio benzino didesnis. Apie malonumą vairuoti tylų automobilį net nekalbu...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas pasikeitė su benzininiais automobiliais: jų pardavimai baigia pavyti dyzelinius, o netolimoje ateityje ir pralenks