Mįslingai pradingusi „Faraday Future“ kyla iš duobės ir jau ruošiasi atsikąsti „Tesla“ rinkos dalį: pagrindinis koziris - žvėriškų galimybių „FF 91“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-08-09 15:08
Jis rimtai nesveikas. Pasiimk bugatti veyron'ą, spausk gazą iki dugno, tai 120 litrų bakas liks tuščias per 12 minučių. Jei galingesnis modelis - 10. Todėl, remiantis tavo logika, VDV iš vis nesąmonė.
HardAxe 2017-08-09 16:12
rasiau ta pati, ale atrasei pirmas. tesla 85kw baterija nuvaziuoja 260km ant 160km/h, 200km ant 180km/h. Lietuvoje diskutuoti apie vidutini greiti virs 160km/h nematau prasmes. Dar atsakyk man i klausima ar mano tautovezio deklaruojamos sanaudos ziema skiriasi maziau (procentaliai) vaziuojant i klaipeda lyginant su teslos deklaruojamu atstumu. I kelione iskaitom salta starta Vilniuje, miesto pervaziavima piko metu ir kelione iki klaipedos 15km/h virsijant greiti. - realias salygas.
Creatium 2017-08-10 10:00
WTF
technologas 2017-08-10 12:49
Tesla baterija - kai karšta greitai sėda tiesiog stovėdama https://forums.tesla.com/forum/forums/m ... le-sitting "Extreme heat will drain a battery while the extreme cold will reduce battery efficiency. A black top surface exposed to a 94 degree afternoon sun can cause blacktop surface temperatures to rise to over 130 degrees. This will result in huge battery drains even if you are not preconditioning your vehicle. " Kai šalta irgi sėda, po 10-20 mylių per dieną nieko neveikdama https://forums.tesla.com/forum/forums/p ... ld-weather Keista mašina vis tik. Arba važinėji kasdien, arba pasikrauni prieš važiuodamas. Kažin, jei nenumatęs važiuoti, o paskambina iš ryto ir prireikia važiuoti, ką tuomet sakyti? "Taigi Tesla turiu, va pakrausiu kitąnakt ir ryt atbrauksiu"?
immortallt 2017-08-10 13:10
Išvažiuoji ir pasikrauni, kai lieka <30km superchargeryje, jei važiuoji didesnį atstumą. O kuris iš jūsų eksprontu esat sugalvoję nuvažiuoti >100km? Tik kiek tų ekstremaliai karštų dienų būna? O ekstremaliai šaltų, kai dauguma dyzelių neužsiveda iš viso ir dalis benzinų stringa, kurių akumas prastesnis? Ar elektromobilis be minusų? Aišku ne. Bet ir VDV ne be minusų.
sub 2017-08-10 13:20
Nesupratai manęs "nemirtingasis" . Norėjau pasakyti, kad VDV surinkimo linijos gana lengvai turėtų būti pritaikomos elektromobilių surinkimui. Išskyrus, mano manymu, variklių skyrių, kur jis standartiškai VDV dedamas po kapotu, o baterijas reiktų montuoti po dugnu. Tad šį skyrių, turbūt vienintelį, reiktų kardinaliai perdaryti. Bet esmės tai nekeičia: VDV automobilių surinkimo linijos, daugiau ar mažiau jas modifikavus - tiktų elektromobiliams surinkinėti. VDV gamintojai to nedaro, pakolkas, nes VDV gamyba jiems dar neša pelnus + atsarginės detalės.
immortallt 2017-08-10 13:30
sub, tada taip, bet problema ne automobilių surinkimas, o akumuliatorių gamyba. Tiesiog kad Tesla pagamintų 500,000 elektromobilių per metus, turi pagaminti daugiau akumuliatorių, nei visas pasaulis kartu pagamino 2015-tais. Kad visus ~65mln lengvųjų automobilių pagaminti varomus elektra, akumuliatorių gamyba turi išaugti virš 130 kartų lyginant su 2015-tais. Kitaip sakant, akumuliatorių rimtai gaminti dar nepradėjom Ir problema ta, kad ne tik juos gaminti reikia turėti kaip, bet ir išvžvalgyti ir pradėti išgauti ličio, grafito ir kitų retųjų metalų apie 60-130 kartų daugiau (priklausomai nuo medžiagos). O daugumos resursų net nėra išvalgyta, pradėti gamyba reikia 6-12 metų.
sub 2017-08-10 14:01
Aš suprantu. Šiaip nemanau, kad visi automobilių gamintojai staiga pradėtų gaminti ir baterijas. Turbūt labiau apsimokėtų visiems pritaikyti Teslos standartą ir pirkti baterijas iš jos. O dėl retūjų metalų, tai jo čia problema. Galėtų greičiau iš kokių meteoritų išrankiot.
Creatium 2017-08-10 14:28
Žiūrint kokios tavo gyvenimo sąlygos. Šiuo metu jeigu perki Teslą, tai tikėtina turi garažą. Šiuo metu. Jeigu turi garažą, tai visą laiką laikai automobilį ant laido ir rami galva. Jeigu perki elektromobilį ir neturi garažo bei retai važinėji, tai tada jau klausimas ar verta išvis jį pirkti. Bet jeigu jau nusipirkai, tai tiesiog kas kažkiek laiko reiks nuvažiuot pasikraut. Nu arba išvis žiūrint į kiek tolimesnę ateitį, tai automobilis pats nuvažiuos ir pasikraus kol tu jo nenaudoji. Dar gal ir keletą žmonių pakeliui paveš, taip uždirbs biški pinigų tau. Arba tu automobilio visai neturėsi, o pirksi pavežėjimo paslaugą.
immortallt 2017-08-10 14:59
sub, su retaisiais metalais yra klaidinga nuomonė, kad jų yra mažai. Tai melas. Tiesiog litis dar prieš 20 metų buvo nereikalinga priemaiša, kurią dar ir sunku buvo atskirti nuo kitų metalų. Prieš 15 metų atsirado mintis, kad galbūt ličio poreikis išaugs ir buvo atlikta šiek tiek žvalgybos su tikslu išgauti litį, kaip pagrindinį metalą, ne kaip atlieką. Ir retaisiais metalais vadinama daugiau dėl to, kad jų koncentracija būna maža, ne taip kaip pvz geležies. Taikyk netaikęs Tesla standartą, kol kas panašu tesla visus akumus pati ir sunaudos Elektromobilį pirkti jei retai važinėji išvis nėra prasmės. Jis atsiperka, jei važinėji daug. Praktika rodo, kad elektromobilio savininkas per metus nuvažiuoja 30% daugiau, nei VDV. O kas dėl garažų, jei per dieną nuvažiuoji 50km ir kas 2-3 dienas važiuoji pvz į Lidl apsiprekinti - gali pasikrauti mašiną kol prekinies. Ateityje kiekvienas apšvietimo stulpas virs krovimo stotele. Kiekviena parduotuvė jų turės dešimtis, nes tai bus būdas prisivilioti klientus.
sub 2017-08-10 16:11
Gal ne taip išsireiškiau, sakydamas, kad yra mažai ličio atsargų. Bet tos atsargos ribotos, t.y. neatsinaujina taip greit, kiek išnaudojam. Dėl elektromobilio pirkimo (ir aplamai dėl automobilio), aš toks žmogus, kad įvertinu visų pirma ko man reikia ir kada, o tada galvoju apie automobilį, ir koks man labiausiai tiktų. Kadangi gyvenu bute, tai Tesla pakolkas nėra protingas pirkinys, atsižvelgiant į tai, kad bus problemų su patogiu pakrovimu. Man asmeniškai labiau tiktų koks mažalitris hibridas važinėti mieste. Neturiu šeimos dar (žmonos ir vaikų), tai jei reik kažkur nuvykt, mažais atstumais - dviratis (mieste), didesniai atstumais - bitutė, arba darbinis auto (su kuriuo retai asmeniniais tikslais važiuoju kažkur toliau, nei namai-darbas).
immortallt 2017-08-10 17:01
Mažai ir ribotos - panašu. Bet šiaip panašu ličio turėtų daugiau nei pakakti auto pramonei pereiti ant elektros, priešingai, nei bandoma įteigti. Na visada reikia vertinti ar tau reikia, ar tik nori - kelias į turtingą gyvenimą, tai protingas pinigų išleidimas. Neprotingai išleisti gali neribotas pinigų sumas. Jei nėra pastovaus poreikio, tai joks automobilis neatsipirks, net jei jis bus varomas kosmine energija. Va, nesenai savo senesnę mašiną sudrožiau iki galo. Pridaviau ant detalių. Važinėjau mažai. Dar bandžiau taisyti, išleidau daugiau pinigų nei citybee per metus būčiau išleidęs, kol galų gale nustipo variklis, kuris atrodė dar tikrai geras. O jei pirkti apynauję mašiną ir su ja mažai važinėti - visai gausis nesąmonė. Geriau taupyk pinigus pradiniam įnašui, kai ateis krizė ir pasiimk kad ir NT. Jei daugiau pinigų, žiū gal vėl miškas stipriai atpigs ir per 3-5 metus pasididinsi pinigus ~6x. Mašina tai tik išlaidos.