Naujasis Tesla Roadster: greičiausias superautomobilis pasaulyje, kuris suduos galutinį nokautą vidaus degimo varikliams? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Kubietis 2017-11-22 12:30
Tai kaip į tokį sunkvežimį kažką pakrauti?
defone 2017-11-22 13:59
Kaip ir i bet koki kita, nuo treilerio priklauso kaip krauti galima
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-22 16:59
Man tai tesla kažkaip su apple pradėjo asocijuotis. Išleistų elektrinį traktorių ir tai pusei miestiečių jo prireiktų
Berserkas 2017-11-22 17:16
Tik skirtumas tas, kad tas traktorius būtų viskuom geresnis už ta pačia sumą. Na, galbūt tik ne atstumu.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-22 17:32
Aš ne apie traktorių, aš apie fanus
Creatium 2017-11-22 18:04
Aha... tai dabar jau blogai, kad kažkas nori nusipirkti itin galingą automobilį? Ar kaip čia?
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-22 18:23
Nesiplėsim, ok?
ForbiSK 2017-11-22 18:45
Cia tik speliojimai, bet abejoju, kad apple fanu armija panasi i Tesla fanus. O jei, kaip sakot, "visi nori" Tesla - vadinasi jie irgi kazka gerai daro. Tiksliau geriau, nes kitaip nei apple, bent anksciau visiskai neinvestavo i marketinga
tomisk 2017-11-22 20:20
Pritariu, Apple investavo i marketinga ir gerai nuslifuota produkta - bet technologijos nebuvo naujos. O Tesla tai kaip ir pionierius savo srityje - niekas to dar negamina.
Xdmin 2017-11-22 20:56
Cia kurioje vietoje Tesla pionieriai? Tesla, lygiai kaip ir Apple, zinomas technologijas ispopuliarino o ne isrado pati. Jei Tesla neinvestuotu i marketinga, abejoju ar kas apie juos rasytu kiekviena diena.
AAA000 2017-11-22 21:27
beveik pilna autopilota nelabai kas siulo be Teslos. kiti kolkas tik zada dar. kad kazkada gamins. visokias sajungas su programuotojais dar tik kuria ir pan. o realiai tesiulo ten nebent visokias parkavimo-cypsejimo sistemeles ar kreiserinio greicio stabilizatorius. ta prasme visai kitas prekes autopilotiskumo lygis, ir kiti gamintojai sitoj srity labai atsilike nuo Teslos. o pats auto kaip elektromobilis tai gana vidutiniskas. tiesiog uz daug gauni daug elektromobilio ir tiek. as manau pvz Teslos akumai gan nevykus versija isvis. jie kiekviena cele kisa i apvalu korpusa ir paskui daro neisardoma bloka... manau tokio tipo akumus kainoje nugales formuojami blokai is ploksciu licio celiu plastike - nes pigiau ir paprasciau pagamint, negu susukto tipo. ir galu gale remontuot bus pigiau. pigiu elektromobiliu sektoriuje Tesla gali uzsilenkt vien del tokio tipo akumu gamybos pasirinkimo... o programiskai juos pasivys greiciausiai kokiu 5 metu begyje. taip kad Muskas daug laiko neturi savo fantazijoms... konkurentai suspardyt gali gana greit o tas biudzetinis Teslamobilis ant kurio tures uzdirbt paskoloms apmoket - stringa. brangiu elektromobiliu visa rinkos dalis gal tik kokie 2-3 milijardai, o jau priinvestavo desimtis milijardu... vnz nesuprasi, turi Tesla ir pliusu, bet minusu tik daugeja. kaip pvz tos nesamoningos durys
obuglas 2017-11-22 21:59
Kas yra marketingas? Kiek esu domėjasis - Tesla į marketingui beveik neišleidžia pinigų. Patys žurnalistai apie juos rašo, o jų reklamų nelabai yra televizijoje, internete ar kitur.
ForbiSK 2017-11-22 22:18
Kai jus vertinat Tesla, paprastai aptarinejat kaip investuotojai arba vartotojai - koks produktas yra, kuo galetum buti geresnis, pazangesnis. Kai tuo tarpu paciam Muskui tikslas nr 1 nuo pat pradziu buvo padaryti perversma automobiliu rinkoje, ir manau ta jau padare, nesvarbu, kokia ateitis belauktu pacios Teslos: kiti didieji gamintojai ko gero kokiais 10 metu paankstino elektrifikavima, kai kuriu valstybiu vyriausyves kardinaliai pakeite strateginius autoparko keitimo planus taip pat is dailies del permainu, kurias atnese Tesla. Aisku ir pacios teslos sekmes yra Muskui svarbu, bet manau jis didele dalimi jau ramus, kad pasieke, ko ir norejo sioje srityje. O del marketing - jei neklystu jau ne karta yra rasyta, kad marketingui Tesla neisleidzia ne cento - patys fanai sukuria visa surmuli. Ir nieko cia blogo, kad naudoja jau esamas technologijas - kiti gamintojai jau seniai galejo daryt ta pati, jei pirmoj vietoj butu ne pelnas, akciju verte, o kiti tikslai
ForbiSK 2017-11-22 22:26
Beje, Muskas kaip verslininkas elgiasi visiskai neadekvaciai ir del to turbut varo is proto kitu auto gamintoju vadus, konkreciai: pagal visas verslo taisykles, produktus reikia gerinti po labai truputi, nepaisant to, kad jau siandien galima butu isleist i tinka dvigubai geresni daikta - tokiu butu maksimizuojamas pelnas ir paliekamas saugus rezervas palaipsniskam tobulinimui ateityje. Isleisti i rinka panaudojant viska, ka turi geriausia - nesamone verslo poziuriu. O Muskas butent tai ir daro, del to ir pelno kai kuriu zmoniu simpatijas, o verslininkams - drumscia vandeni.
Xdmin 2017-11-22 22:52
Autopiloto nesiulo nes istatymu palankiu tam nera, kol kas. Dauguma ir neprabangiu automobliu jau turi funkcijas kaip sekti palei juostas ir panasiai. Galbut jiems tik software update uzteks, kad taptu autonominiai. https://www.bloomberg.com/news/videos/2 ... his-garage Va, vieno zmogaus sukurtas autopilotas, serijini automobili gali paversti autonominiu, irangos verte ~1k euru ar doleriu. Nenuvertinu Musko, jis padare nemazai, sukele banga, ivede nauja mada. Ko ne Apple?
kukulis4 2017-11-22 23:04
Dar vertetu pamineti (nors turtu kaip ir akivaizdu buti), kad siandiena teslos siulomi produktai, kainos poziuriu yra konkurencingi (ar pardavimo kaina padengia kastus, juk ne musu, vartoju, rupestis, ane?). Tai vat - paimam sakykim, model S - principe supercar'o charakteristikos uz +- $100k. O cia, visgi, seimyninis sedanas su didele bagazine (dviem bagazinem jeigu tiksliau), bei high end driver astistance'u ir daugybe kitu pliusu lyginant su alternatyvomis (tiek elektrinemis, tiek hibridinemis ar tradiciniu kuru varomomis) uz panasia kaina. Kalbant apie technologiju panaudojima - taip, tesla vis dar su ratais, ir su vairu - nieko naujo. Bet esme yra tu technologiju panaudojimas ir galutio produkto pasiula. Paprasciausiai pasiulykit savo parametrais analogiska arba geresni serijiniu budu gaminama automobili uz ta pacia arba mazesne kaina - tokio tiesiog nera. Cia ir yra skirtumas nuo apple. Apple kazkada pristate ajfona1, ir tai buvo kazkas tokio. Ajfon 10 yra tik seselis tos revoliucijos, kuri buvo su ajfon1, ir jeigu (kai) tesla nusivaziuos iki tokio lygio, as apie ja taip graziai nebekalbesiu.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-22 23:14
Kad Muskas pasauliui parodė visai kitokias verslo strategijas, tai čia pilnai sutinku. Ir iš tikrųjų man toks jo verslo modelis patinka, t.y. kai stengiamasi panaudoti viską, ką įmanoma, o ne vis atnaujinti produkto versiją pakeičiant po vieną varžtelį ir iš to kuo daugiau uždirbti. Jau seniai sakiau, kad pelnas nėra nieko tikro*. T.y. koks skirtumas ar tu banko sąskaitoj turėsi 10mln. ar 10mlrd. jeigu vis tiek gyvensi tame pačiame name, užsiimsi ta pačia veikla, bendrausi su tais pačiais žmonėmis, ir pagaliau būsi žinomas ir gerbiamas lygiai taip pat - gyvenimo kokybė tai tokia pati. Bet kokiu atveju paroje valandų tokiems kaip Muskas bus per mažai
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-22 23:23
Manęs tai visiškai nestebina (kaina). Prie tos kainos nepamiršk pridėti, kad jis garaže praleido du metus. Ir nepamiršk pridėti, kad turbūt nesudaužė nei vieno automobilio, negavo nei vieno saugumo sertifikato, neparuošė 1000 lapų dokumentacijos, nesusimuliavo 10.000 situacijų, neįtraukė į kainą pelno, patentų kainų ir t.t... Jeigu vertinsi tik detalės savikainą, tai popierius, metalas, smėlis, plastikas, stiklas... Gal net 100$ tada nekainuos Tik kas atsakys, kai tokį produktą įsigijęs žmogus namo grįš be galvos? Už tą 1000$ net advokato nepasisamdysi
kernel_panikuoja 2017-11-22 23:25
Siaip Tesla tikrai kai kuo panasi i Apple. Apple pirma padare patrauklu PC. Tesla pirma padare patrauklu eCar. Apple labiau orientuojasi i premium user-friendly produktus - Tesla irgi. Apple turedama daug mazesni market share'a nei kiti turi labai stipru brand'a, Tesla labai tiketina bus tokioje pacioje pozicijoje, kai pasipils kruvos pigiu ir sudinu eCar'u is visu pusiu. Apple labai svarbia verslo dali uzima ne patys daiktai, o servisai, sukurti apie juos - labai tiketina, kad panasiai bus ir su Tesla. Mano galva situ brand'u lyginimas gana valid'us. Siaip siuo metu Tesla stipriausia puse yra ta, kad ji turi pritraukusi labai daug inzinerinio talento, nes daugiau nera nei vienos kompanijos, kuri taip stipriai koncentruotusi butent i elektromobilius, o taip pat turi salygiskai auksta idejiskumo lygi. Pas juos pabego dalis BMW i-series komandos, taip pat ivairus kitu sriciu IT/automotive veteranai. Klausimas esminis kas bus tada, kai ir kiti gigantai prades i sia sriti ziureti rimtai. Greiciausiai irgi bus Apple variantas - dauguma share'o pasiims zinomu brand'u fuflo/mediokriniai eCar'ai, bet Tesla tures stipria ir pelninga premium mazumos dali. Matysim...
Evil Goku 2017-11-22 23:36
Kiti gamintojai jau senai į elektromobiliu žiūri rimtai. Tesla dabar yra kilometrais aplenkęs kitus gamintojus elektromobilių srityje. Ateityje jiems tai gali labai padėti, ir juos pirks vien dėl vardo. Bet dabar norint nusipirkti praktišką ir patogų elektromobilį, Teslai konkurentų nėra. Na tik prieinamumas prastas, nes reikia ilgai laukti. P.s. Tikiuosi Tesla nebus tik didžiulis burbulas.