Ar už tą pačią kainą geriau pirkti mažesnį, bet naują automobilį, ar didesnį, bet naudotą? Automobilių kainos, pasiūlos pavyzdžiai ir įdomūs skaičiavimai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Ar_as? 2018-01-10 09:40
Taip yra todėl, kad a) "daug uzdirbantis, intelektini darba atliekantis zmogus" turi pakankamą savivertę ir jos jam nereikia kompensuoti iškreiptais būdais; b) jis neturi laiko "remontuoti pigiau", lakstyti po laužynus, garažiukus ir kt. bei bendrauti su ten besidarbuojančiais buduliais; c) jis neturi ir nenori turėti "pažįstamo", pas kurį seną BMW nusipirks pigiau, nes tas nuslėps mokesčius ir prieš parduodamas "patobulins" išpjaudamas tai, "ko nereikia visai"; d) jis su šeima mėgsta keliauti ir mieliau kratysi "kibire" negu Austrijos kalnuose galvos kaip susiremontuoti savo BMW, kad tik tas kaip nors iki namų garažiuko atitiemptų, nes tie austrai meistrai už remontą paims tiek, kiek už BMW mokėta buvo; e) jam truputį rūpi gamta, aplinkiniai žmonės ir jų saugumas todėl nemontuos pačių pigiausių 19 kinų padangų, o normalios jam per brangios, nenorės remontuoti senom ar neiškios kilmės detalėm, o originalai per brangūs...
HardAxe 2018-01-10 10:01
Na dabar turiu 2007 passatą, noriu jį keisti į naujasnę mašiną. Gyvenu užsienyje, už bet kokį darbą serviso kainos baudžia. Plius būtent šis variantas kainuotų turbūt pusę algos apsidrausti ir reikėtų važinėti po 50km į vieną pusę iki artimiausios dujų kolonėlės Manau ieškosiu kažko naujo/apynaujo, kad ir pusiau kibirinės klasės. Šiaip diskusijoje yra daug teisių žmonių. Kelių metų amžiaus aukštesnės klasės mašina bus saugesnė už naują kibirą, žvaižgždutės vertina saugumą atsižvelgiant į klasę. Numušti briedį norėčiau su bmw7, ne nauju polo. Taip pat aukštesnės klasės mašinos turi kiek didesnį resursą, kol viskas pradeda byrėti. Kitą vertus net jei neišvažinėsi garantinio kilometražo per garantinį laikotarpį turėsi mašiną su maža rida. Taip ji sugesti gali, bet kai perki dėvėtą su išvažinėta garantine rida, gedimai bus labiau tikėtini.
Berserkas 2018-01-10 12:30
Hyundai Lietuvoje suteikia 5 metų garantija be atstumo apribojimų, o Kia 7 metų garantija, iki 150 tūkst. kilometrų, pirmus 3 metus nėra jokių apribojimų. Didžiąja jų dalį sudaro atmosferiniai benzininiai varikliai kurie tiek ekonomiški, tiek pakankamai galingi lyginant pagal jų darbinį tūrį ir jog jie atmosferiniai, be to ir kainos geros.
1hitkillhack 2018-01-10 12:38
tokiems peržengus ofiso slenkstį intelektas pasibaigia. Jis negali sau leisti automobilio be garantinio, nes net nemoka pats pasikeisti rato, pasitikrinti tepalų, nežino ką reiškia lemputės prietaisų skydelyje. (Taip. tokius kažkada aptarnavau.) Konforto reikia mažiau, nes kaina naujo komfortiško automobilio su garantija tikrai ne visiems "intelektualams" prieinama. Taigi kas lieka? Ir visas šis kibiriukų garbinimas primena žmones kurie tepa šūdą ant duonos, valgo. Tau į akis išsišiepę sako kaip skanu, bet nusisukus spjaudosi ir keikiasi.
Ar_as? 2018-01-10 14:11
Nu va, ir paaiškėja, kad tikras "viras entelektualas" turi mokėti perrinkti savo bulkos variklį užrištom akim, bazarint apie tai su draugais iš servisiuko visą vakarą, turbūt dar duot savo bobai į galva ir ap..st valdžią. Visi kiti yra tik ofiso žiūrkės ir lebedos. Ir šitai tikrai neturi nieko bendro su iškreiptu savivertės supratimu.
HardAxe 2018-01-10 14:57
Na mano manymu 5 metai gerai mašinai nėra daug ir aš puikiai suprantu žmones perkančius tokio amžiaus automobilius. Man įdomiau kas perka 15+metų prabangų BMW, vietoj dvigubai jaunesnio ir kiek mažesnio automobilio. Dėl remonto... Aš (ofisinis) galiu pasidaryti daugumą darbų, bet tam reikia garažo, įrankių, tame tarpe spec įrankių. Kieme su domkratu gražią dieną pasikeisti ABS daviklį juoko darbas, bet, pvz pačiam keisti šarnyrą reikia rimtesnių įrankių komplekto. Tiesiog įsivertinu ar man bus įdomu remontuotis (nekenčiu santykiavimo su neatsukamais varžtais) ir kiek jėgų tai atims. Šiemet pirmą kartą gyvenime pats keičiasi tepalus ir tai dariau tik todėl, kad serivsai nerado laiko per artimiausią mėnesį. + O neturint gerų įrankių ir patirties viskas užtrunka ilgiau bei atsiranda galimybė kažką sulaužyti. Reikia kažkaip laiko ir šeimai ir kitai veiklai (nebent moto yra hobis) rasti. Todėl ir veža ofisiniai mašinas į servisus patys tuo nesirūpindami. Taip pat kaip servisiniai vežą kompus draugui perinstaliuoti su prašymu "suprogramuok man worda ir internetą".
sub 2018-01-10 15:04
Ką manot apie naujus Peugeot 3008 ir/arba Citroen DS4 crossback modelius. Abiejų kaina nuo 20k. EUR iki 30k. EUR, priklausomai nuo įrangos. Garantija Peugeot 5 m. - 100000 km., Citroen 3 m. - 100000 km. Perkant išsimokėtinai 6 metams iki 3% metinės palūkanos, kai perkant naudotą išsimokėtinai palūkanos vos ne dviženklės. Dar visiems noriu priminti kad naudotą automobilį galima pirkti iš automobilių salono, dažniausiai kaina būna didesnė neiturguje/skelbimuose, bet patikimiau.
ISG 2018-01-10 16:09
Yra seno kirpimo VYRAI, kurie domisi automobiliais, patys nebijo susitepti ranku, ir tt. Jie renkasi senesni bet aukstesnes klases auto. Aisku labai daznu atveju dasideda tie dalykai del savivertes. Nors namie buitis yra skurdi, gyvenama nonuojamame senos satatybos bute su kilimu ant sienos, bet vat auto jau turi buti aukstos klases. Ir yra nauji VYRAI, kurie nesidomi automobiliais, patys net tepalu nepasikeistu, kuriems svarbiau yra bendra gyvenimo kokybe, ir kurie tos kokybes nepririsa prie automobilio klases. Tokie renkasi naujas, bet zemesnes klases auto. Viskas labai paprasta.
kukulis4 2018-01-10 17:27
Same here. As, irgi ofisinis, vazineju su nauja pirkta masina ir prie jos aptarnavimo nekisu nagu. Tuo paciu, automobiliai yra vienas is daugelio mano hobiu. Todel turiu sena, isliekamaja verte turinti automobili, kuri laisvalaikiu restauruoju ir stengiuosi tai daryti savo rankomis, kiek tai imanoma. Apie autotransporta ismanau daug, ir sugebu valdyti tokius agregatus, kokiu daznas tiesiog nepajudintu is vietos. Bet tai pasako tik viena - kad, as, ofisinis, turiu ta reikalinga entelekta pakrapstyt masinos varikli ar pakaba. O ar budulis is serviso turi entelekto sukodint appsa?
HardAxe 2018-01-10 17:38
Mano mašina nelabai ir skiriasi nuo žigulio, tik truputį mandresnė komforto įranga, geresnė kuro padavimo sistema, kitoks aušinimas, degimas, normalesnė pakaba... Kol nesigilini - atrodo kosmosas. Jeigu pradėtum pats viską tvarkyti - nieko ten baisaus nėra, tiesiog visko daug. Na nereikia veltis į konfliktą. Turbūt nei tu nei aš nemokėtumėm gražiai suklijuoti plytelių O jei visk pradėtume daryti patys, tai ir kokybė būtų atitinkama. Seniau žmonės be problemų tvarkė žigulius ir klijavo tapetus, bet šiandien visur kur daugiau komforto ir tuo pačiu reikia daugiau žinių/įrangos viską aptarnauti. Aš aš galiu špakliuoti sienas? Kai bandžiau daryti remontą gavosi tikrai lygiai. Bet meistras tą patį padarė 5 kartus greičiau sunaudodamas vos ne dvigubai mažiau medžiagų. Jeigu automobilis tvarkomas savo garaže ir žmogus renkasi seną bet prabangų modelį galime laikyti tai hobiu, kaip ir tavo sportinį projektą.
apvalus 2018-01-10 20:14
Haha, kazin, kas daugiau keikiasi, ar Skodos vairuotojas nuvaziaves i servisa aptarnavimui ir gerdamas kava, ar budulis lakstydamas per srotus ir mechanikus ieskodamas savo BMW kokios dalies, kuri GALBUT isspres kazkokia beda?
lape 2018-01-10 21:25
Vienintelis pranašumas naujo prieš naudota yra garantinis servisas. Už kurį pirkėjas moka. O genda tai jie vienodai. O man labiausiai nepatinka, kad reikia aptarnavimą atlikinėti servise. Štai, firmos Navara 7 metų - prarūdijo korpusas, parašyta - korpusui garantija 12metų. Nuvažiavom į servisą - sako teplus pats keitei - garantija nebegalioja. Ate. Beje tai pačiai Navarai puse vairiklio pakeitė , "pasisekė", kad tik po pusmečio po pirkimo, dar garantija galiojo.
kukulis4 2018-01-10 21:48
Taip, sutinku. Zmogus negali moketi visko, naturalu. Mano komentaras buvo labiau reakcija i kai kuriu kitu diskutuotoju pasisakymus romantizuojant isimasi prie masinos, kaipo 'tikro vyro' uzsiemima. Cia svelniai tariant netiesa. Sendiena labiau vyras yra tas, kuris pinigus uzdirba galva, beto nesibodi gryzes namo suplaut indu, ar nuvalyt savo vaikui uzpakalio (ir cia nereiktu mano pries tai buvusio komentaro interpretuot neteisingai - nemenkinu nei vieno, kas dirba su auto remontu susijusi darba - ten taip pat ant peciu reikia galvos o ne kopusto). Taciau tuo paciu, pateisint budulio, perkancio lauza, kurio islaikymas jam ne pagal kisene, as negaliu. Galvojantis zmogus nebaus saves 10 metu senumo bmw'u, katro islaikymas jam bus nuolatinis galvos skausmas, visa ta laika, kol jis ta masina tures. Ir sitoj vietoj kalbant apie hobi - mano supratimu, 10 metu senumo bmw'o pasirinkimas kaip pagrindines, ir daznu atveju vieninteles masinos seimoje, pateisinimas hobiu galimas, tik jei tas hobis - sadomazochizmas. Bet cia tik mano nuomone, i kuria atsizvelgti neprivalu niekam.
Kupse123 2018-01-10 22:14
Čia žiūriu nueita į kraštutinumus: arba naujas vidutinės klasės auto arba 10 metų senumo BMW. O kodėl nepalyginus su tarkim 10 metų vidutinės klasės auto? pvz. toyota avensis, vw passat, skoda octavia ar kažką panašaus. Sutikime, kad šitų auto remontas daug nekainuoja ir klausimas tada kyla toks, kas pigiau ar auto iki <5k eur su einamųjų remontų išlaidom ar naujas auto su 10% įnašu + 200 EUR/mėn paskola (kaip kažkas komentaruose minėjo), jau nekalbant, apie naujojo nuvertėjimą tarkim po 5 metų eksplaotacijos. Jeigu seną už <5k nusipirkęs tai po 5m. gali už ~2k parduot (priklauso nuo markes/modelio/būklės), o naujas? pirktas už ~20k kas lieka po 5m iš jo vertės?
kukulis4 2018-01-10 22:44
Nes 10 metu senumo bmw (kalbant apie 7, x, gal kazkiek 5 serija) kainuoja ta suma pinigu, uz kuria jau galima dairytis naujo ekonomines klases auto. Vat is cia ir klausimas. O jeigu zmogus disponuoja suma pinigu, uz kuria galima rinktis 10 metu vidutines ar ekonomines klases auto, tai apie nauja automobili kalbeti sudetinga. Ir tokiu atveju mano patarimas butu rinktis geriausiai atrodanti, ekonomiska varijanta is iperkamu. Velgi - mano poziuriu, 10 metu passatas aiskiai laimi pries koki 15 metu bmw 3 ar netgi 5. Ir seip, jeigu zmogus renkasi 10-15 metu senumo automobili, tai is esmes, jis ne 'prie pinigo', ir butu lengviau, jeigu jis su tuo susitaikytu. Ka jis galvoja daryt su brangiai islaikomu BMW, ir dar, neduok dieve, kokiu 3litriniu benzininiu varikliu?
FtBall 2018-01-10 22:52
Kraštutinumai buvo, kai lygino 5 metų senumo BMW su nauju "kibiru". Sunkiai palyginami dalykai. Tarp kitko, Mercedes S klasės jau 2000 metais turėjo atstumo palaikymą Reiktų lygint kokius Audi, Lexus, BMW su atitinkamo dydžio Mazda, Toyota. Pavyzdžiui, pigiausia Audi A4 - 32k€, Toyota Avensis - 16k€. Autoplius skelbimuose pasirinkus 15000-17500€ kainą - gaunam geriausiu atveju 2015 metų, bet dauguma yra 2012-2014 metų skelbimai. Tai vat apie tai ir reiktų kalbėt - kas geriau, ar nauja Toyota su garantija, ar vokiečio nurašyta Audi be jokių garantijų?