Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lindemann 2018-01-18 15:11
Ehh, jų laukia Nokia likimas.
ISG 2018-01-18 17:19
Sutinku, kad pgaminti akumus ir tt. teriama aplinka. Bet kontroliuoti kelias dideles gamyklas yra kur kas lengviau nei kontroliuoti milijonus masinu kurios po isriedejimo nuo konvejerio aplinka ters dar 20 metu. Be to, labai svabus, ir beveik niekur neminimas faktorius yra miestu uzterstumas. Realiai man yra nusisikt kad kazkur vidury dykumos stovi gamykla kuri ismeta tiek ir tiek nuodingu medziagu, man kur kas svarbiau, kad miestas kuriame as gyvenu butu svarus. Dabar net normaliai ikvepti miesto centre neimanoma O tom didelem gamyklom tegul rupinasi atsakingos institucijos, ir riboja ju ismetamu duju kieki
Berserkas 2018-01-18 18:20
WORLD’S FIRST
Variable Compression Engine
https://www.infinitiusa.com/crossover/2019-qx50/
AAA000 2018-01-18 18:58
reiktu sitam pezetojui su jo "standartiskai ekologiskesne" mazda pasiulyt ekspermenta. menesiui laiko. uzdaryt ji i "standartini" garaza su jo "ekologiskesne" mazda. o sone, ekspermento tyrumui uztikrint, uzdaryt testini savanori su elektromobiliu. butina salyga savanoriui - jis turetu but isitikines, kad elektromobiliai ekologiskesni (galiu ir as). uzrakint abieju garazu duris ir uzkurt abejus automobilius. ir tada visam pasauliui transliuot jo kalba apie ekologiskesnes mazdas, ir rodyt video is abieju garazu. testinis savanoris turi turet galimybe klausyt tu kalbu ir turet galimybe atrakint abejus garazus tik jei jam pasidarytu bloga nuo neekologisko elektromobilio arba jis pakeistu isitikinimus del elekromobiliu ekologiskumo (arba tai padarytu ziurovai - jei savanoriui pasidarytu bloga). kalbetojas apie mazdu ekologiskuma atrakint garazus turetu galimybe tik tada, jei pakalbetu maziausiai valanda, kad elektromobiliai ekologiskesni, o VDV mazdos sudas. po menesio garazai patys atsirakina ir visi su famfarom pasitinka sneketoja.
va tada praktiskai irodytu savo pezalus, kad mazdos ekologiskesnes tegu irodo skeptikams.
bahuriux 2018-01-18 19:15
O kad eksperimemtas būtu palei mokslinį metodą, tai tame garaže su elektromobiliu reikėtu užkurti amglimis kūremamą buržuikę su kaminu į vidu, dar galima pastatyti vėjo malūnėlį ir saulės panelę, kad ramiau būtu. Kaip tau toks eksperimento praplėtimas iki realiu taršu.
Mieste oras pas mus pakankamai švarus, bet ku nuosavi namai tai tarša iš kaminu viršija leistiną taršą tūkstančiais kartu.
Berserkas 2018-01-18 19:28
Jeigu sujungus ši variklį su Mazdos kuris degimui nenaudos žvakių + CVT, būtų galima išgauti tikrai ekonomiška, ekologiška VDV.
immortallt 2018-01-18 19:29
Akumuliatorius, automobilio visame cikle, nesudaro nė 10% taršos kiekio. Ir apylygi tarša būna, jei:
Imi Tesla S galingiausią versiją ir lygini su kokiu smart, hyundai IQ, nu blogiausiu atveju yaris. Darai prielaidą, kad abu viso nuvažiuos tik 150k mylių, kas Tesla atveju tik gyvenimo pradžia.
Taip pat jei imsi kokią valstiją/šalį, kur anglys vis dar dominuoja. Ir darysi prielaidą, kad niekas nesikeis, na kaip Rusijoje. Ir dar neskaičiuoji kitų junginių.
Aišku, dažniausiai pasirenka lyginti tą modelį, kurio gamyboje daug perdirbtų medžiagų, kad dirbtinai sumažinti CO2 kiekį gamyboje, tuo tarpu Tesla S gaminamas iš aliuminio. Aliuminiui daug energijos reikia, bet elektros. Ir tada pasirenki skaičiuoti, kad aliuminį gamino tose šalyse, kur naudoja anglį elektrai gaminti, o ne hidro, kas sudaro didžiąją dalį ir dar daug kitų suktybių.
Kaip VDV gali būti ekologiškas, jei teoriškai jam nėra šansų išskirti 0g CO2/100km? Na biodegalai neva, bet biodegalai gali kažkiek sumažinti, ir už labai brangiai, kad pervesti visą transportą.
itsunoshiyuga 2018-01-18 21:56
http://insideenergy.org/2015/11/06/lost ... your-plug/
tarkim jei abi auto pagaminti tersiama tiek pat tai tada prasom pastudijuoti energijos perdavimo nuostolius VDV ir iki kol elekromobilis suka ratus. ne toks jau ir didelis tas skirtumas. elektromobiliu vienintelis kelias yra atsinaujinantys saltiniai(arba branduoliu sinteze)
FtBall 2018-01-18 22:49
Tai kad labai didelis tas skirtumas - labai daug elektros energijos sunaudojama kuro gamybai:
http://www.businessinsider.com/elon-mus ... ge-2011-10
http://gatewayev.org/how-much-electrici ... f-gasoline
Azys 2018-01-19 08:37
jeigu žiūrėsim ekologijos, tai pagaminti patį automobilį praktiškai nėra jokio skirtumo ar tai elektrinis ar vdv, nes kėbulas, važiuoklė nesiskiria, nebent variklių gamyba turi savų niuansų. Pagrindinis skirtumas degalai/baterijos. Sako litį reikia išgaut, pervežt, pagamint baterijas ir visas procesas labai taršus, o tai kaip dėl naftos? Juk ar jos nereikia išgau,t pervežt, perdirbt, negana to dar ir galutinis produktas teršia, ko nepasakysi apie batareikas.
Pamenu buvo Panevėžio ekranas, sėkmingai gamino kineskopus, buvo netgi didžiausi Europoje, kai paklausė, ar neketina persiorientuoti į LCD ekranų gamybą, pasakė, kad nemato poreikio nes LCD dėl savo trūkumų tinka tik namų vartotojui geriausiu atveju, o verslas, pramonė visada rinksis kineskopus...
VytautasK 2018-01-19 14:30
"Ar aplinkai geriau maždaug 20 metų važiuojantis benzininis automobilis ar kas maždaug dešimtmetį perkamas elektromobilis?"------------------
Norėčiau pamatyti nesupuvusią, aplinkos neteršiančią 20 metų senumo Mazdą
Be to, elektinės teršalus ne mums panosėje išmeta, o ir kontroliuoti tokių objektų taršą daug lengviau, negu milijonus automobilių.
Vat tik kad kol kas elektromobilį ekonomiškai pirkti neapsimoka, nes per mažai km nuvažiuoja, o jį parduoti dėvėtą tai beveik tas pats, kas bandyti parduoti seną telefona - niekam jo nereikia Elektromobiliai kol kas tik mada, patogumas mieste ir kažkiek ekologija.
Xdmin 2018-01-19 15:06
Nieko neatsitiks tai Mazdai, pardavines VDV kol dar apsimoka, kaip tik naujas variklis yra, ekologiskesnis, o kai tikrai bus laikas gaminti elektromobilius tai ir pagamins.
Jei pagamins grazu elektromobili, nesvarbu kada jis ateis i rinka, ji vistiek pirks
Taspac 2018-01-20 12:05
1. Mazda taiko į tą segmentą, panašiai kaip Nokia. Kai kuriose 3 rūšies šalyse lygšiol mygtukinės Nokios labai populiarios. Nes tikrai bus dar ilgai tokių šalių, kur infrastruktūra bus nepritaikyta elektromobiliams. Nebent pastarieji išmoks elektrą gamintys patys (pvz. su saulės baterijomis ant stogo). Net ir JAV, pvz. Aliaskoje, visur krovimo stotelių nepristatysi.
2. Teršia ne vien automobilių išmetamosios dujos. Kuro, tepalų ir kitų priedų gamyba teršia ne ką mažiau, nei anglimi kurenamos elektrinės. Be to teršalų spektras, ko gero, tūkstančiais kartų skiriasi nuo termofikacinių išmetamo CO2. Tam užtenka nuvažiuoti į Mažeikius ir pastovėti šalia gamyklos porą minučių.
3. Panaudotų transporto priemonių utilizacija. Elektromobiliai turi tik kelias dalis, iš kurių problematiškiausia - akumuliatoriai. O štai vidaus degimo varikliai nevažiuos be kuro, tepalų, antifrizo, katalizatorių, ...t.t. .Paskui visa tai atsiranda savartynuose ar gamtoje.
Xdmin 2018-01-20 12:17
Nokia pralaimejo ne del to kad blogi telefonai buvo, o todel kad Microsoft labai atsiliko ant programeliu skaicius. Elektromobiliuose nera tukstanciai programeliu ar dar kazko, kas padarytu jog pirkdamas branda kuri perka visi kazkuom tau bus geriau. Ta prasme, koks bus skirtumas tu pirksi Mazda, Audi ar Toyota elektromobili? Ikrovimo lizdas greiciausiai bus vienodas pas visus, skirsis kaina, isvaizda, galia, atstumas, t.y. taip pat kaip ir dabar.
HDi 2018-01-20 14:25
Nokia pralaimėjo dar iki pakliūvant į Microsoft rankas, kai nešoko į touchscreen traukinį, ir liko su savo mygtukiniais symbianais, ir jau kai pasidarė šikna, pradėjo išleidinėt touchscreenus kam symbianas nelabai buvo tinkamas, o ir apple iOS ir Android jau buvo nustatę naujus standartus. Microsoftas jau buvo tik nevykęs ir per vėlai atėjęs gelbėtojas norėjęs įeit į išmanių telefoną rinką su savo OS'u...
Jei kaip atsakas į iOS ir android kad ir su tuo pačiu Windows Phone+Nokia būtų padarytas pakankamai greitai o ne 2011 gal šiandien būtų viskas kitaip.
apvalus 2018-01-20 15:38
Man truputi nesuprantama, is kur pas zmones dar likusi ta meile VDV automobiliams. Tai yra visiska atgyvena, kuri tersia bet kuriuo atveju daugiau, nei elektromobilis, nes gamyboje tarsa galima valdyti, o daug pavieniu automobiliu tersia visur ir nekontroliuojamai ir ypac ten, kur didele koncentracija zmoniu. Plius, elektromobiliai bus gerokai patikimesni variklio ir transmisijos, visokiu katalizatoriu ir kitu filtru prasme. O dabartiniame VDV automobilyje tai ir yra brangiausiai kainuojantys gedimai.
Tie gamintojai, kurie nepateiks laiku elektromobiliu - bankrutuos arba labai, labai smarkiai susitrauks ir kovos del islikimo.
Xdmin 2018-01-20 16:35
Apvalus, o koks tavo elektromobilio modelis?
apvalus 2018-01-20 17:43
Siuo metu, neturiu asmeninio automobilio apskritai, nes paskaiciaves supratau, kad man tai butu pernelyg didele prabanga. Puikiai verciuosi su taksi ar trumpalaike auto nuoma. Vis vien, nelabai supratau, koks skirtumas ka as vairuoju.
Neigti pati fakta, kad elektromobilis yra n kartu pranasesnis uz VDV is esmes viskuo - kvaila. Naujas Leaf Lietuvoje kainuoja apie 33k eur. Is esmes, tiek, kiek padorus seimyninis automobilis. Taip, kol kas tai yra brangesnis pasirinkimas, jei vaziuoji nedaug, sudetingiau su pakrovimu. Taciau po keletos metu, esu isitikines, jog kainos kris dar labiau, infrastrukturos bus vis daugiau.
Ir is esmes, mano nuomone, tai ne tiek elektromobilis yra tobulas, kiek VDV virsta i vis didesni s*da. Siekiant isgauti 1 ar 2 proc. geresnius efektyvumo rezultatus reikia be galo daug, sudetingu elektromechaniniu sistemu. Rezultatas - automobilis nereikalauja demesio tik tol, kol naujas. Po to - nelaime ant ratu. Todel man visi sitie konservatyviu gamintoju kliedesiai, kaip jie isspaus is VDV stebuklus - juokingi.
kernel_panikuoja 2018-01-20 17:49
Tiesa sakant, Nokia padare tris klaidas: pirma - per ilgai delse su Symbian'o pakeitimu; antra - pervertino savo jegas ir bande prastumti savo MeeGo ekosistema; ir trecia - vietoje Android pasirinko Windows. Sunku pasakyti, kuri is ju buvo lemtinga, bet mano manymu tai trecioji. Net ir pavelavus i traukini, su Android ji galejo tureti gerus pardavimus vien del vardo, taciau nuejo pas Microsoft. Vien tas faktas, kad siuo metu HMD gerai sekasi pardavineti Nokia's rodo, kad ne pats pavelavimas buvo kritine klaida, o nesugebejimas sukurti paklausu produkta.
Xdmin 2018-01-20 19:41
Vietoj vieno Leaf iseina 2 Qashqai arba vienas is Qashqai ir lieka degalams 18k €, va ir visas VDV tobulumas. Ir tau nebereikia stengtis pravaziuoti puse milijono kilometru tam kad atsipirktu investicija, nori vaziuoji nori ne. O ir parduodant nuvertejima mazesnis. Kitaip tariant, ekologiska investicija, kuri nevisada atsiperka.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Progreso stabdymas ar tiesos sakymas į akis? „Mazda“ neaukština elektromobilių ir jums jų pirkti nepataria