Progreso stabdymas ar tiesos sakymas į akis? „Mazda“ neaukština elektromobilių ir jums jų pirkti nepataria

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2018-01-22 16:55
Kadangi didžioji dauguma lietuvių neįperką naujų ekologiškų automobilių, tai perka pagyvenusius - išoperuoja filtrus/katalizatorius ir važiuoja. Taip norėjai paskakyt iš tikro.
Xdmin 2018-01-22 20:02
Jei neiperka naujo ekologisko, tai elektrinio tik baterija ipirks tada.
Xdmin 2018-01-22 20:05
Katalizatoriu kainos ispustos, nes nera paklausos jiems. Nera ten nieko kas turetu TIEK kainuoti. Visa sita ekologija tai greiciau verslas, o ne tikras ekologijos siekimas. PS: jei pastebejot, kai gamina elektromobili tai apsvietimas tik LED, padangos specialios su mazesne riedijimo trintimi, aerodinamika tobulesne. Visa sita gali ir VDV pritaikyti, bet kazkodel nedaro.
apvalus 2018-01-22 22:02
Vis tiek tu pries traukini su sakem stoji. Visuose naujuose automobiliuose yra tie LED ir aerodinamika tobulinama. Kuomet kalbame apie VDV ir EV NK, cia atsiranda tokie dideli skirtumai, kad jokie minimalus patobulinimai nebepades. O paryskinta vieta... As nebeturiu zodziu. Ju kainos tokios, nes ten yra daug brangiuju metalu, pats irengimas gana sudetingas, turi ilga laika atlaikyti auksta temperatura, dideles vibracijas ir pan.
Xdmin 2018-01-22 22:16
Nera tu ledu, pasiziurek i tas masinas is arciau bent karta. LED tik DRL (dienos sviesos) juosteles uzdetos ir viskas. Tik Audi ir galbut BMW su MB lazerius ar kazka panasaus naudoja, o visi kiti geriausiu atveju ksenonines lempas turi. VDV ekologiskumu dar turi belekiek vietos patobuleti, pradedant komforto (svorio) mazinimu. Taip, elektra daug tobulesne uz VDV, bet turi minusu kurie jai uzkerta kelia, nejaugi nematai? Baterijos vis dar yra kliutis, nepasaint to kiek pinigu i jas sukisima, nes VISI nori geresniu bateriju. Kai VDV ir elektromobilio kaina supanases, tada bus galima diskutuoti, kodel vis dar yra perkanciu VDV.
zet 2018-01-22 22:25
Na man elektromobilis teoriskai turi pliusa ta, kad daug geresne 4 ratu pavara. 4 matoriukai turi po atskira rata. Liuks, nereikia jokiu tarposavio jungciu tik laidas. Bet va Tesla nauja jau iseina su dviem tik matoriukais. Toliau, kol dar elektromobiliu mazai, tai ju ekumuliatoriu kainos dar tokios. Ar domejaisi kiek kainuoja pasikeisti Teslos S ekumus visus? Na daugiau negu puse auto kainos. O kas bus kai issaugs licioi kaina? Mazas proziko geras ekumas kainuoja 20 euru. Ka kalbeti apie masinos gerus ekumus. Dar dideliu atstumu faktorius. Dar dideliu salciu faktroius. Zodziu, visi giria elektromobilius, kol uz juos moketi nereikia. Ka darys valstybes, kai nesurinks mokesciu? Kitaip mokesciais uzkraus elektromobilius ir jie vel nebus tokie pigus. Taip, elektromobilis ateitis, bet nemanau kad sia ateiti reikia per daug forsuoti, ji juda pakankamai neblogai savais greicais. O apie tuo Nisan elektromibilius yra neblogas straispnis, kaip bande iki klaipedos davaziuoti, ir kiek atstumo suvalgo karsta diena kondicionierius ir garsiau grojanti muzika, o jei dar masina pakrauta (nes iki Klaipedos), tai ziurek kaid uztektu 150km nuriedeti iki papyldymo tasko. O jei dar vaziuoji didesniu negu 110km/h greiciu... o jei vokietijoje ant 180km/h ar 200km/h.....
sub 2018-01-23 08:52
Jei galvoji, kad čia tik elektromobilių problema, tai esi naivus.
Xdmin 2018-01-23 11:10
Ir juos apmokestinti bus sunku. Jei apmokestinsi pati automobili tai ir VDV tures buti apmokestinami, tada tam kas mazai vazineja vis maziau apsimoka tureti automobili. Jei apmokestinsi elektra, tai tie kas sildosi namus su silumos siurbliais ar siaip ant elektros, pereis prie duju, malku ar granuliu ir visa ekologija nueis velniop. Kaip AAA000 pastebejo, baterijos kazkodel neistempia tu 1000 ciklu, bet tarkim geresni valdikliai leis joms tai pasiekti. Ka reiskia 1000 ciklu? Pvz Nissan Leaf su 30kWh baterija iveikia 172km. Cia tik teoriskai, nereiskia, kad ir jus tiek nuvaziuosit. Tai yra, 1 ciklas = 172km. 1000 ciklu = 172.000 km. Va ties sita rida jei viskas gerai, akumu nebera. https://cleantechnica.com/2017/10/04/ni ... cost-5499/ Baterijos pakeitimas beveik 6k $. The warranty on the new battery is the same as it is in a brand new LEAF — 8 years/100,000 miles against defects and 5 years/60,000 miles against capacity loss. Baterijos garantija del talpos tik 100k km. Ekologiska? Galbut. Ekonomiska? Siandien ne.
HardAxe 2018-01-23 11:33
"Ir juos apmokestinti bus sunku. Jei apmokestinsi pati automobili tai ir VDV tures buti apmokestinami, tada tam kas mazai vazineja vis maziau apsimoka tureti automobili. Jei apmokestinsi elektra, tai tie kas sildosi namus su silumos siurbliais ar siaip ant elektros, pereis prie duju, malku ar granuliu ir visa ekologija nueis velniop." Čia turėtų būti prioritetas apmokestinti automobilius taip, kad lietuvoj jų sumažėtų. Ypač visokių su 2L+ varikliais. " O apie tuo Nisan elektromibilius yra neblogas straispnis, kaip bande iki klaipedos davaziuoti, ir kiek atstumo suvalgo karsta diena kondicionierius ir garsiau grojanti muzika, o jei dar masina pakrauta (nes iki Klaipedos), tai ziurek kaid uztektu 150km nuriedeti iki papyldymo tasko. O jei dar vaziuoji didesniu negu 110km/h greiciu... o jei vokietijoje ant 180km/h ar 200km/h....." Tu manai autobane yra daug važinėjančių tokiais greičiais su nissan leaf klasės automobiliais? vdv/el kainą reikėtų skaičiuoti nuvažiavus 100`000km atstumą, tada palyginimas bus +/- vertas dėmesio.
Xdmin 2018-01-23 11:51
Pereitume kaip Japonija prie Kei tipo automobiliu dingtu ir kamsciai ir uzterstumas miestuose. Zmones irgi sutaupytu, nes pigus tie kibirai, kuro mazai valgo ir draudimas centus kainuotu.
immortallt 2018-01-23 23:20
Net nepastebėsit, kaip pamiršit, kad aiškinot, jog elektromobilis nieko gero.
Xdmin 2018-01-24 11:23
Po kokiu 15 metu Net jeigu ir rytoj sukurtu geresni elektormobili tai kol mes ji ipirksim praeis ~10 metu
immortallt 2018-01-24 23:51
O tu prisimeni savo pirmąjį išmanųjį telefoną? O "įpirksim", skaičiuoji kuro sąnaudas? Įsigijimą, remontą? Ir jei įgyvendina autopilotus per artimiausius 5-7 metus, tai po 15 metų, asmeninis automobilis bus tik prabangos reikalas, tik tiek. Nes pigiau, bet kuriuo paros metu, bet kur nusigauti, tokiu pačiu komfortu, bus su "taksi". Ir bendras automobilių parko skaičius išsivysčiusiame pasaulyje kris kokiais 7-12 kartų.
Xdmin 2018-01-25 10:18
As irgi sakau, kad po 15 metu. Ir taip, jei autopilotas bus paleistas, auto liks tik pas kolekcionierius ar kokiuose kaimuose, neregistruoti
immortallt 2018-01-25 20:37
4l, tiek girdžiu, bet kažkaip realybėje tokių nematau. po 15 metų neliks, bet progresas eis. Lietuvoje jau yra ~800 elektromobilių. Prieš 5 metus buvo ar tai 3 ar dar nė vieno. Po 5 metų jau manau bus Lietuvoje bent 10,000. Po 10 metų, bent 200,000. O jei pavyks prikišti nagus, tikiuosi šitą reikalą Lietuvoje paspartinti.