Iš ko gyvena „Lamborghini“, jei gerbėjų visame pasaulyje milijonai, bet savininkų – tik tūkstančiai? Gudri šalutinio verslo strategija, kurios verta pasimokyti (Video)  ()

Automobilių gamintojai yra įmonės, kurių pagrindinis tikslas – didinti akcininkų vertę. Tai yra, uždirbti pelną. Naivu būtų tikėtis, kad vienintelis būdas užsidirbti yra automobilių gamyba – nors tai yra pagrindinė, tačiau toli gražu ne vienintelė veikla. Vienas iš dažniausių papildomų pajamų šaltinių – aksesuarų gamyba ir pardavimai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujas automobilis gali kainuoti 30 000 eurų, tad marškinėliai po 30 eurų atrodo menkas biznis. Taip yra tradiciniams, milijonus modelių parduodantiems gamintojams kaip „Nissan“, „Peugeot“ ar „Volkswagen“. Tačiau prabangių automobilių ar superautomobilių gamintojai iš aksesuarų pardavimų uždirbti gali visai nemažai.

Pavyzdžiui, kaip manote, kiek galėtų kainuoti paprasti medvilniniai marškinėliai su ant jų nupieštu automobiliu? 10 eurų? Firminėje „Lamborghini“ parduotuvėje jie kainuoja po 60-80 eurų. Vargu ar jų kokybė labai skiriasi nuo parduodamų Ebay.co.uk, o dizainas taip pat nėra labai išskirtinis. Visa pridėtinė vertė – prekės ženklas. Ir jis parduodamas velniškai gerai.

Tikrą „Lamborghini“ automobilį nusipirkti gali retas žmogus – net ir pigiausi dešimties metų senumo „Gallardo“ be 60 000 eurų neįkandami, o bet koks kitas modelis smarkiai peržengia 100 000 kartelę. Tačiau „Countach“ bei „Diablo“ plakatus ant paauglių sienų jau pakeitė „Murcielago“ bei „Aventador“, tad šis prekės ženklas išlieka gerai žinomas bei jo gerbėjus visame pasaulyje galima skaičiuoti milijonais, nors savininkus – tik tūkstančiais.

Koks paprasčiausias ir įkandamas būdas naudoto passato vairuotojui susitapatinti su savo dievinama marke? Nusipirkti marškinėlius, kepuraitę ar kitą aksesuarą. Ir „Lamborghini“ tuo naudojasi. Tiksliau, ne tik „Lamborghini“ – „Alfa Romeo“, „Bugatti“, „Maserati“, ir kiti taip pat, o bene geriausiai šią sritį yra išvystęs „Ferrari“. Tiesa, prie šių aksesuarų sėkmės prisideda ir faktas, jog „Ferrari“ turi komandą „Formulėje 1“ – daugybė atributikos parduodama tuo pačiu vardu, tačiau asocijuojama ne su lengvuoju automobiliu, o F1. „Porsche“ netgi turi atskirą produktų liniją – „Porsche Design“, kurioje yra stalo įrankiai, vandens pypkė bei kvepalai.

Tad „Lamborghini“ ne tik kuria naujus automobilius, bet ir pristato savo kolekcijas. Naujausia skirta 2018-ųjų pavasariui-vasarai ir pristatoma šiame video:

„Lamborghini“ parduotuvėje galima įsigyti ne naujausios kolekcijos drabužius vyrams, moterims bei vaikams, bet ir daugybę kitų aksesuarų – pinigines, diržus, apyrankes, krepšius. Pavyzdžiui, iš anglies pluošto pagamintas lagaminas su ratukais parduodamas už 12 500 Eur. Tačiau pamatę tokį daiktą, galite būti tikri – jo savininkas nevairuoja naudoto passato. Jo garaže tikrai yra daugiau nei vienas automobilis, o vienas jų greičiausiai yra „Lamborghini“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Autogidas.lt
Autogidas.lt
(5)
(1)
(4)

Komentarai ()