„Pista“ - tokį pavadinimą gavo ypatingas „Ferrari 488“ modelis. Pribloškia ir išvaizda, ir galia (2)
Itališkų sportinių automobilių gamintojas „Ferrari“ Ženevoje pristatė naują itin galingą sportininką – „Ferrari 488 Pista“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis modelis tapo naujausiu V8 varikliais varomų superautomobilių šeimos nariu ir pakeis „458 Speciale“ modelį.
Jis nėra toks brutalus ir technologiškai sudėtingas, kaip „LaFerrari“, bet 710 AG aštuonių cilindrų varikliu varomas „488 Pista“ yra pati galingiausia 488 serijos versija. Jam inžinieriai pritaikė legendinę sportinių automobilių tobulinimo formulę – daugiau galios ir mažiau svorio.
50 papildomų AG gavęs įspūdingas automobilis iki 100 km/val. turi įsibėgėti vos per 2,9 sekundės. „Ferrari“ inžinieriai iš 3,9 litro darbo tūrio V8 formos variklio su dviem turbinomis sugebėjo išspausti net 710 AG, t.y, lygiai tiek pat, kiek „McLaren“ flagmanas 720S, o kiekvienam variklio litrui tenka net 185 AG.
„488 Pista“ turi lengvesnį alkūninį veleną bei smagratį, titano švaistikliai ir anglies pluošto oro paėmimo takai, o tai palengvino automobilį net 90 kg, iki 1280 kg.
Automobilio formos taip pat išduoda jo sportišką prigimtį – kiekvienas kėbulo linkis ne tik dailiai atrodo, bet ir buvo sukurtas taip, kad trasoje mašiną kuo labiau prispaustų prie asfalto.
Tai ypač matyti iš priekinio ir galinio difuzorių, kurie sukurti pagal lenktyninį 488 GTE.