Uždarame renginyje nekviestas apsilankęs internautas pasidalino detaliomis Tesla Semi elektrovilkiko nuotraukomis: štai kaip jis atrodo iš arti (Foto) ()
Tesla Semi jau kitais metais turėtų pasiekti pirmuosius savo pirkėjus. O įmonių, kurios nori įsigyti šiuos elektrinius vilkikus yra labai daug. Ir nieko keisto – juk ekologiškas sąmoningumas yra gera marketingo strategija, o ir patys vilkikai, jei viskas bus kaip žada Tesla, turėtų taupyti pinigus ir laiką. Visai neseniai Semi atliko pirmąjį tikrą reisą su kroviniu, kuris pasisekė labai gerai. O dabar vilkikas atlieka ne mažiau svarbų darbą – lanko savo pirkėjus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pirkti vilkiką iš kompanijos, kuri jų dar nėra gaminusi, yra šiek tiek rizikinga. Tačiau Elono Musko asmenybė ir Tesla reputacija pritraukė kelis stambius klientus. Dabar Tesla Semi juos ir lanko – uždaruose susitikimuose klientams pasakojama apie bandymų rezultatus, technologijas ir, reikia numanyti, gamybos procesų prognozes.
Iš pradžių vienas iš bandomų Tesla Semi prototipų buvo pastebėtas Sent Luise prie Anheuser-Busch kompanijos pastatų. Ši įmonė garsėja tuo, kad varo JAV labai populiarų Budweiser alų. Anheuser-Busch užsakė 40 Tesla Semi vilkikų, kuriuos ketina naudoti regioninei logistikai – toli elektriniai vilkikai nevažiuos, nors teoriškai galėtų. Tesla teigia, kad su kroviniu Semi gali nuvažiuoti net 800 km, kas yra visai neblogas rodiklis, o 644 km nuvažiuojamas atstumas gali būti pasiekiamas vos po pusvalandžio įkrovimo.
Po apsilankymo Anheuser-Busch būstinėje Misūryje Tesla Semi buvo pastebėtas remonto ir priežiūros dirbtuvėse, kur tikriausiai buvo atlikti kažkokie smulkūs darbai. Ir tuomet iškeliavo tieisiai į PepsiCo padalinį Plano mieste Teksase. PepsiCo yra didžiausias Tesla klientas, užsakęs net 100 Tesla Semi vilkikų, todėl jam tikrai buvo įdomu sužinoti, kaip vyksta pasiruošimas masinei gamybai ir kokie yra bandymų rezultatai.
Įdomu tai, kad PepsiCo taip pat svarsto, kad Semi labiausiai tinka trumpesni maršrutai arba lengvesni kroviniai. Kompanija iš viso valdo 10 000 sunkvežimių, todėl 100 naujų elektrinių vilkikų didelio galvos skausmo nekelia. Visgi, įmonė turi pasiruošti jų įtraukimui į logistikos grandines, todėl dabar visoje šalyje ieškoma tinkamiausių maršrutų.
Į uždarą renginį sugebėjo patekti ir atsitiktinis žmogus, kuris slapta padarė kelias Semi nuotraukas ir vėliau jas paviešino internete. Jis ten tiesiog nuėjo ir nebuvo išprašytas, nors pristatymo medžiagos taip ir neišgirdo. Daug detalių jose įžiūrėti nėra įmanoma, tačiau akivaizdu, kad tai – prototipas. Tikriausiai visi laidai ir linijos galutiniame Semi variante bus išvedžioti tvarkingiau.
Pagal anksčiau skelbtas kainas, PepsiCo užsakymas yra vertas maždaug 15-20 milijonų dolerių. Tačiau tikėtina, kad jei vilkikas atitiks kompanijos lūkesčius, PepsiCo jų užsakys ir kur kas daugiau. Skaičiuojama, kad priklausomai nuo naudojimo, Tesla Semi atsipirks per 1-2 metus, o tai yra labai geras rodiklis.
Daugiau uždaro Tesla Semi pristatymo nuotraukų – šioje galerijoje