Lietuviai sugalvojo, kaip galima apgauti vidutinio greičio matuoklius ir ką apie tai sako ekspertai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-05-16 19:01
prie ko cia kazkokia UK statistika? tu jau klysti dar pries kazka aplamai irodinedamas. pas mus keliai neapkrauti, gyventoju tankumas labai mazas. nera kalnu. musu visai kitokio tipo transporto problemos - principe vos ne unikalios Europos mastu. tiesiogiai tinka nebent kokios Latvijos, Estijos, dalies Svedijos patirtis. na gal dar pajurio Vokietija/Danija/Olandija. principiniai sprendimai irgi daugmaz zinomi - aplinkeliu statymas, magistraliniu keliu platinimas ir greicio didinimas, perdarymai i ziedines sankryzas ir stovejimo vietu dauginimas. suvaikejusiu zaidimeliai su kamerytem cia nieko nepades.
AAA000 2018-05-16 19:10
pats pateik lietuviska statistika savo argumentuotei. cia pas mus dar sovietmetis ir tera zinoma tik mazdaug sumos keliams - jei ziniasklaida prisikasa... ir visokia uzmustu statistika (kur Europa ipareigoja rinkt) -pagrinde tenaudojama dirbtiniam visuomenes gazdinimui ir savu projektu prastumimui
zet 2018-05-17 10:55
ir kur tas atsiuntimas? Ka tu pakeitei? Kur tavo irodymai? Ar tik nebus tavo ataskaitoje greiciai sankryzose? Kas visiskai nesusije su vidutiniais greiciais automagistralese? Tu nesupranti kas yra diskusija ir kaip jinai konstruojama. Tai ka tu man atsiuntei, dar karta klausiu? Nes tu nieko neatsiuntei, ir nieko nepateikei. Jokios asmineines zinutes irgi negavau. Ir kiek kartu galiu kartoti, kad ne apie tai diskusija yra. Ar ten sukasi bent kokie neuronai smegenelese galintys isgirsti. NE APIE TAI. Nieks nekalba, kad ryzkus greicio virsijimas yra pavojingas. Kalba apie tai, ar 10km/h virsyjimas yra pavojingas greitkeliuose. Ir kiti pamineti klausimai.
AAA000 2018-05-17 11:07
taigi kameras statys ne UK. as neginciju tos tavo ataskaitos. tiesos yra, kad kazkokios avaringumo tendencijos bus panasios. bet siuo atveju tai tik tiketina - kad teisingos prielaidos. o ne argumentai diskusijai. ir prie ko cia Bentley? panasu isvis pradedi nusisneket kad tavo prielaidos butu rimtos ir tiktu uz argumentus, reiktu ten tame UK dar paieskot kazkokio kelio ruozo, su salygom panasiom kaip cia, kuris butu apstatytas tokio pacio tipo kamerom, matuojanciom vidutini greiti. ir remtis ataskaita. o cia jas ruosiasi statyt vos ne miskuose ant zvyrkeliu... mazdaug ukininkai karves su vistom varines ir tures kameros daug darbo israsinet baudoms... cia juk pirmumo eiles projektas Lietuvai, dega situacija - net raudona - priims 50 programuotoju (atleistu matyt is Berkley )
HardAxe 2018-05-17 12:13
Technologijos pinga, ir pinga greitai. Pvz vilniuj turim dafiga kamerų ant šviesoforų, jei jas įdarbinti dirbti kaip vidutinio greičio matuoklius... Dieną kai tai atsitiks eismas pasikeistų nepažįstamai.
zet 2018-05-17 12:18
PonasNulis jau pereje prie asmeniniu izeidinejimu. O as permeciau oficiealia vokietijus statistika ir analize (nors seniau jau buvau tai dares). Tai pagal https://www.destatis.de/ analize 13% avariju, kur buvo suzaloti zmones buvo priezastis per didelis greitis. Tai salyje, kur yra keliu su neribotu greiciu. Cia dar patenka per didelis greitis sanrkyzose, perejose, posukiuose, lenkimuose, pavojinguose vietose, patenka smarkiai per didelis greitis kur spaudziama iki dugno. Dabar klausimas, kiek procentu avaringumo sudaro siek tiek virsytas greitis tiesiame kelyje? 1%, 3%, 5%? O gal 0.5% ? Trolis esi ir teik. Speju Delfis pabodo, atejai cia patrolinti. Tai kur tavo UK zadeta statistika? Ir kaip visiskai negirdinciam sakau, man sie greicio matuokliai asmeniskai nesudaro ir nesudarys jokiu problemu. As nematau cia jokios problemos. Bet itariu i smenegenis tamstai niekaip netelpa sita informacija. Itariu, tamstos smegenys niekaip negali suvirskinti fakto, kaip cia kazka zmogus gali bandyti net komentuoti, jei pats nevirsyja.
zet 2018-05-17 13:22
Ten pvz raso, kad Kameros Zonose sumazejo zuvusiuju skaicius 70%. Pvz vaziuojant automagistrale visai neseniai buvo uzrasus, siame kelyje zuvo 0, suzeista 2. Tai jei vidurikis 2 per metus, zus vienas pastacius kameras, bus paskelbiama, kad sumazino 50%. O jei nezus ne vienoas, sakys sumazejo 100%. Nors visai nenustebciau, kad automagistreleje nezus ne vienas ir visai be kameru. Kuo manau gerai tos kameros, kad jos sumazina lenkimu skaiciu, nes butent lenkimai yra pavoju keliantis ivykis. Nors, vel, statistikos tokios skelbs, kad butent sumazejes greitis sumazins avariju skaiciu. Taip iskreipiama statistika. Pats saugumas kelyje atsiranda, kai daug transporto priemoniu juda panasiu greiciu, sudarytos patogios salygos lenkti. Dar aspektas del UK keliu. Dalis ju siauru (vienai masinai pravaziuoti) ir be jokio pesciojo ar dviracio tako salia. Turejau kelius business trip'us. Vieno metu buvau nusprendes vakarejant prasibegti ir pasigrozeti gamtos vaizdais, nes viesbutis buvo nedidelio miestelio pakrasty. Tai greitai apsisukau atgal, nes prasibegti buvo praktiskai neimanoma. Teko miestelio gatvelemis grozetis. Taip pat nepastebejau, kad pesciuju atsvaitai butu populiarus. Tad Lietuvos gal 3% keliu turi panasius pozymius kaip UK keliukai. Ir taip, tie keliukai tikrai "jautrus greitai", nes gali tamsiu paros metu greitai koki pestyji "paliesti".
Xdmin 2018-05-17 13:59
0 zuvo nuo sausio menesio iki siandien. Skaiciai bus didesni metu gale. Siaip skaiciai gerokai sumazeje, kas reiskia, kad dirbama teisinga linkme. Anksciau budavo ~20, jei ne daugiau. Tiesiame kelyje 0 zuciu neatrodo utopine ideja.
zet 2018-05-17 14:15
ir kaip matome, neprireike jokiu stebuklu.
Xdmin 2018-05-17 14:48
Nu kur jau neprireike? 1. Anksciau teises atimdavo uz 50km/h virsyta greiti, dabar jau nuo 30. 2. Pastoviai patruliuoja nezymetos naujos Audi A6 su ~200kw varikliais, ir jei neklystu dar ir Yamaha Hayabusa motociklas. Truksta tik sraigtasparnio, kad nebesuprastum vis dar realybeje esi ar zaidime. 3. Daug reklamos apie 1 ir 2 punktus.
zet 2018-05-17 15:05
Anksciau policininkai is po krumu saudydavo su radarais. Ir del 30km/h teisiu atemimas ne regular vairuotojams (isskyrus gyvenamasias zonas)
HardAxe 2018-05-17 15:56
Paaiškinkit man, kodėl blogiausiai mokantys vairuoti vairuotojai gali daugiausiai gerti ir nedrausmingiausiai vairuoti? Didelė masė rinkėjų balsų ar kaip?
zet 2018-05-17 16:13
Nesupratau klausimo. Mano postas buvo apie tai, kad teises atima uz 30km/h ne visais atvejais.
AAA000 2018-05-17 18:32
metodas su automatizuotomis kameromis ir yra is "po krumu" stiliaus, nes bauda apiformina butent neskaidriais budais. ka tu ten zinai - gal sutrikus programiskai ta sistema ir tu net nepazeidei to greicio, pvz laiko kalibravimas nuluzes del kokiu nors dazniniu sutrikimu elektros uzmaitinimo tinkle taves net niekaip neispeja realiu laiku. tai kur cia aplamai vairavimo prevencija? cia yra vienareiksmiskai - baudu ismusinejimo sistema pasipelnymo tikslais...
sub 2018-05-18 09:03
Jei jau prakalbom apie vokiečius, ko visiškai negalima lygint su Lietuviais, vien dėl kultūros ir tvarkos, tai padarom tokią taisyklę, kas viršina greitį automatiškai tampa kaltas įvykus bet kokiam įvykiui. Kaip jums toks pasiūlymas. Nes Vokietijoje kiek pamenu, nors ir leidžia autobanuose važiuoti neribojant greičio, bet tie kurie lekia, įvykus įvykiui tampa pirmieji kaltininkai. Ir šiaip, kam čia pritempinėt tuos vokiečius prie lietuvių, kai mūsų vairavimo kultūrai toli gražu iki Vokietijos, o Vokiečiai Lietuvoje važuoja daug ramiau nei patys lietuviai, maždaug 10km/h. lėčiau nei priklauso, o lietuviai, dauguma varo 10-30 km/h. greičiau nei leidžiamas maksimalus. Įtariu, kad pritempinėjat viską ik itiek, kad tik jūsų nuomonė būtų teisi, nors net patys iki galo neapmąstot savo pritempinėjamų minčių.
AAA000 2018-05-18 09:53
as ne pries tokius taisykliu "pagerinimus". bet ka tai duos nevienareiksmiais atvejais? jei abu leks greiciau? o jei abu vaziavo leistinu greiciu? jei susidure karavanas is 10 masinu leistinu greiciu ir po kokio pusvalandzio dar vienas isirezia - virsijes greiti - tai jis kaltas uz viska? cia deja nieko REALIAI tokie "tobulinimai" nesprendzia... as tai siulyciau kitus metodus. daryt triju rusiu kelius. autostradas, kurios yra aptvertos, perskirta priespriesinis eismas, po dvi -tsis juostas vaziuot ir greitejimo/letejimo juostos. ir jose max greicio neribot - tik min 70km/h krastine juosta. regionines reiksmes kelius - triju juostu. vidurine juosta skirta tik lenkimui. taip pat greitejimo ir letejimo ivaziavimai. max greitis 110km/h min 40km/h. ziema max 90-100km/h min 20-30km/h(antras jei nuvalytas-pabarstytas). tokiam kely negali but gyvenvieciu sakykim mazesniu nei 50 tukst - apvaziavimai padaromi apie smulkesnes gyvenvietes. na ir vietines reikesmes iprasti 2 juostu keliai su iki 70km/h ir placiais kelkrasciais. dviratininkai ir pestieji i 1 tipo neileidziami, i 2 tipo kelius galima tik kirst - bet jei numusa - jie kalti. trecio tipo keliuose pestieji ir dviratininkai turi judejimo teises ir yra lygiareiksmiai eismo dalyviai. ir ketvistas tipas = miesto zonos - gatves - kur pestieji ir dviratininkai turi negincijama pirmenybe. lygiareiskmiai mieste automobiliai pasidaro tik visiskai aptvertuose ruozuose ir reguliuojamose sankryzose/perejose su sviesoforais. visur kitur turi vazinet tyliau peles ten kazkokiu kaimisku ir miestisku zymejimu isvis atsisakyt. yra arba gyvenama zona (letas judejimas ir visiska vairuotoju kalte) - arba kelias (judejimo greitis teises ir atsakonybe pagal kelio tipa ). va toki bazini modeli reikia itvirtint pirmu pirmiausia. ir jis turi but nekvestionuojamas, nekeiciamas ten kokiu nors valdininkeliu. butu kaip judejimo teises konstitucija. ir tik paskui aplipint kazkokiom islygom ir smulkiais niuansais - tipo "kaltesnis greitesnis" - bet nekeiciant judejimo baziniu principu. o tas kameras taikyt tik prevencijai - kur vyksta daug pazeidimu. bet tik tada - jei igyvendinta visi kelio galimi patobulinimai ir vistiek islieka avaringumas. o ne kazkokiam masiniam sekimui neaisku vardan ko... dabar tik mokesciu moketoju lesas (tame tarpe ir surenkamas baudas) svaisto. jos turi but skirtos keliu gerinimui (su tikslu gerint judejimo kokybe ir greiti). ir tik tam. keliu kazkoks utopinis "visiskas saugumas" nera tikslas pats savaime. jis tik dalinis interesas. net tokie viesi pasisakymai - "kad atsiliekam pagal avaringuma pagal kazkoki europos vidurki" yra gryna propaganda. visuomenei svarbu ne vaikytis avaringumo vidurkiu, o tik zinot konkretu skaiciu - kiek atsiliekam nuo to "avaringumo vidurkio" jei ten tik kokiu 20-50% atsiliekam (1,2-1,5 karto) - tai cia valdoma situacija ir saugumo prasme nieko neapsimoka papildomai investuot. reikia lesas kist i keliu gerinima, nes nuo europos labiau atsiliekam buten keliu kokybeje. ir tik atvejais, kai avaringumas "atsilieka" kokius 2-3 kartu (100-200%) - tada jau yra pateisinama priezastis diegt matavimo kameras. jei jos diegiamos nesilaikant situ principu - cia yra policijos korupcija ir labai aiskus visuomenes interesu pazeidimas. cia ne gincytis del kazkokiu baudimu ivairoves reikia, o kelt klausima - del ko musu policija korumpuota, kad tuo uzsiima? savavaliskai ir be jokios visuomenes kontroles. apie tai reikia straipsnius rasyt. kur jie?
zet 2018-05-18 11:29
radau ir atrasiau. Taip pat pateikiau linka i Vokieciu visas ataskaitas, tai ne zurnalistinis straipsni apie nauda tu inkilu. Vienas dalykas, kad jei laikau zmogu lopeta, tai as tik issakau savo nuomone. Na del bukumo, tai realiai tu ne vienam sakini nesugebi daryti diskusijos. Jau parasiau konreciai vienam poste, kad tavo mastymas yra limited. Jo principas toks: kazkas padare darba uz suma X, ir duoda nauda Y. Ir tau neidomu savikaina, neidomu kad butu galima gauti 2 kartus diensne nauda, svarbu kad kazkiek matai naudos Y. Cia lygiai panasiai, kai zurnalistai paklause zmoniu, ka galvoja aie "auksini tualeta uz limona". Tai daug kas is ju ataske: "labai gerai, bus kur nusiciurksti", ir jiems neidomu, kad buvo pvz isplautos babkes. Ir dar kodel manau, kad tamsta yra lopeta: per 20 postu kartoju, kad ne cia diskusija, ne tai noriu pasakyti: tu uzsiciklines (kaip turgaus boba) vis kartoji, kad as noriu virsyti greiti, kazka pasitai apie istatymu laikymasi ir kitus off topic briedus. Tada kai pritruksta argumentu, pradedi paistyti apie "kazkokius furu vairuotojus". Zodziu, tikimybe, kad mano smegenys geriau dirba uz tavo yra 99%
zet 2018-05-18 12:06
pradejo putotis isgirdes "kad pvz man patinka vaziuoti greiciau ir po to pailseti, nei vaziuoti igliau ne pailsejus". Didesnis greitis gali buti ir leistinas greitis.
zet 2018-05-18 17:08
Cia tu vel trolini as uz tave saugiau vaziuoju, nebent tu isvis nevairuotji. Tada tu trolini kvadratu.
zet 2018-05-18 19:26
Na nerealu. Netiesioginis pareiskimas... as darkta sakau, man naiviai skamba, kad zmones taip nesielgs. Ir galiu pasikartoti, man tikrai maloniau vaziuoti greiciau, negu leciau. Cia grubiai. Pvz vilktis automagistrele kur leistinas greitis 130km/h ant 90km/h ne man. Ir dar karta pasikartosiu, kad taip, kai kur ir kituose keliuose vaziuoju su srautu ir tikrai manau, kad tose vietose galetu buti didesnis leistinas greitis. Ir taip pat manau, kad masiskai dabar dengti Lietuva siais matuokliais neoptimalu. Kritiniai keliai - ok. Dar man pikta, kad yra kas tvarkytina, nebrangiai santykinai kainuotu, bet nedaroma. Siaip as skaiciu zmogus. Man skaiciai yra viskas, ir darbas ir hobis. Ir as pasigendu skaiciu sprendimuose, ir netgi analiziu, kurios jau mokomos pirmuose universitetu kursuose.