Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Popasz 2018-05-31 12:05
Jeigu tiek daug eismo dalyvių viršija greitį, panašu, kad galima maksimalų greitį padidinti tame ruože.
Bagai 2018-05-31 13:36
Keleivio vietoje teko vaziuoti kelis kartus. Daznai uzsimirsta ir ziurek jau 10km virsiji tai 20, tai tiesiog iprasti reikia dazniau ziureti i rodykle. Bet seip nieko labai drastisko ar neiprasto
HardAxe 2018-05-31 14:52
na 192 vidutinis greitis yra jau šis tas
Kyborg 2018-05-31 22:30
Tu rimtai klausi kaip žmonės psichologiškai jaučiasi nepažeidinėdami taisyklių??? Jau vien dėl to, kad kyla toks klausimas reikėtų pačiam pas psichologą apsilankyt.
Tačiau akivaizdu, kad vidutinio greičio matuoklių turi būt kuo daugiau, jeigu kai kuriems veikėjams jau net į jų psichiką įaugę, kad negalima važiuot pagal taisykles.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-31 22:56
Viršyti leistiną greitį nebūtinai reiškia daryti kažką blogo. T.y. pirmiausia reikia suprasti, kad tave ir tavo auto "veikia" fizika, o ne taisyklės. Taisyklė yra universalus dalykas, galiojantis tiek man, tiek tau, tiek tam 90mečiui seniui. Tad nenuostabu, kad tie greičio apribojimai yra tokie, kad visi tilptų į tuos saugumo rėmus, t.y. ribos buvo nubrėžtos pagal tuos, kurie yra arčiausiai tų ribų - tas 90metis senis.
Šitos greičio viršijimo ir apskritai KET pažeidinėjimų temos yra aktualios dėl vienos vienintelės priežasties: jos yra baisiai pelningos! Nejau manai, kad aniems tikrai rūpi tavo saugumas, dėl to pristatė tų greičio matuoklių? Ar tikrai dėl saugumo policija patruliuoja su nežymėtu automobiliu, važiuoja pusę km iš paskos paskui greitį viršijančią transporto priemonę tam, kad apsaugotų vairuotoją? Ne! Visa tai yra daroma tik dėl pinigų! Anų metų gale gavau baudą už greičio viršijimą. Kaip neseniai išsiaiškinau, tai nufotografavo nežymėtas policijos auto. Tai jei tas greičio viršijimas toks pavojingas, tai kokio velnio jis manęs nesusistabdė, o nurūko ieškoti kitos "aukos"?
Kažin kaip kitose šalyse, pvz. kokioj Vokietijoj: ar ten irgi KET pažeidinėjimas ir pelnimasis iš to yra vos ne tema nr. 1?
Neseniai vėl buvau Vokietijoje tai stebėjau kaip automobiliai važinėja mieste (Bremene). Visų pirma tai nemačiau nei vieno greičio matuoklio (pačiame mieste). Aišku ne visą tą miestą apvažiavau. O patys vokiečiai mieste važinėja vos ne taip pat kaip ir mes: vienas kitas agresyviau pravažiuoja, bet niekas šalia gatvės (pėstieji) net neatkreipinėja dėmesio (priešingai negu Lietuvoje). Autobame jau vokiečių kultūra visiškai kitokia negu mūsų. Pvz. priekyje buvo kamštis, 2 eismo juostos, tai automobiliai sustojo taip, kad liktų tarpas trečiam auto per vidurį. Žodžiu visi važiavo per šoninę liniją taip palikdami tarpą visokioms skubančioms tarnyboms, kurių tuo metu net nepasitaikė. Spėju Lietuvoje mentai baudas rašinėtų už KET pažeidimus
sub 2018-06-01 11:54
Jau buvome apšnekėję kažkurioje temoje, kad yra eismo taisyklės, kurių reikai laikytis o ne interpretuoti savaip. Dėl tų 30 procentų, į kuriuos įeina Popasz, Mindaugas.vaitiekūnas bei kiti, kurie dar neapsireiškė šioje temoje, bet yra tokio pačio mąstymo kaip išvardinti, tai dėl jūsų, tokių, kurie galvojat kad jūs svarbesni, kenčia likusieji 70% neviršija greičio, važiuoja pagal taisykles. Ir aplamai kam tą greitį didinti kai kuriuose ruožuose jei nuo to sutaupysi kelias minutes. Nematau racionalumo leistino greičio didinime. Vistiek tie kurie laksto/lakstė greičiau nei leidžia ženklai, lakstys greičiau net padidinus leidžiamą greitį.
Tai mano nuomone tegul pelnosi Lietuvos policija iš lakstūnų, kuo daugiau prisipelnys iš tokių, tuo mažiau pinigų jiems liks toliau lakstyt.
Mindaugas.vaitiekūnas o tu esi ne tik kvailas, bet ir nusišneki. Kokai bl fizika? paaiškink man kokai fizika veikia? Koks tikslas stabdyti tave, juk tu išvadų vistiek nepadarysi. Sustabdys tave, pasakys Mindaugai negerai kad lakstote, keliate pavojų kitiems, išrašys baudą, o Mindaugas po to vėl savo didesniu nei leistinu greičiu važiuos. Kažko tai logika ir racionalumas visiškai nėra susiję su tavim.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-01 13:02
Darai kažkokias prielaidas, kad aš padaryčiau ar nepadaryčiau kažkokių išvadų, bet realiai net nenutuoki, kaip aš pasielgčiau ar kaip aš iš tiesų tame realiame gyvenime elgiuosi.
Jei pats į gyvenimą žiūri kaip į kažkokių politikų prikurtų taisyklių rinkinį, tai nereiškia, kad ir visi kiti bus tokio paties požiūrio. Manau nesuklysiu teigdamas, kad esi vienas iš tų individų, kurie vietą po saule išsikovoja žemindami kitus, o ne aukštindami save! Jeigu būtum jau toks protingas, kokiu dediesi, tai savo komentaruose pateiktum argumentus "kodėl tai yra svarbu", o ne niekintum kitus.
Taip, taisyklių reikia laikytis. Ne, jų nereikia interpretuoti savaip. Ir taip, taisyklės buvo kuriamos dėl bendros tvarkos, t.y. dėl to, kas užtikrintų eismo saugumą. Ir po velnių TAIP, jos dabar yra naudojamos ne tvarkai palaikyti, o pelnimuisi iš to. 10.000.000 EUR! Maždaug tiek pinigų buvo surinkta iš baudų per pirmuosius 3 metų mėnesius! Maždaug tiek yra planuojama surinkti ir per antrąjį, trečiąjį ir ketvirtąjį metų ketvirčius! Ir taip taip taip, jie net turi planą kiek reikia surinkti pinigų iš baudų! O tai reiškia, kad jie planuoja pažeidimų skaičių. Turiu omenyje planuoja, o ne numato! Tad pasikartosiu dar kartą - pirmoje vietoje yra pinigai, o ne saugumas! Bet ar taisyklės buvo kuriamos dėl pelno ar dėl tvarkos, saugumo?
wilkas 2018-06-01 23:11
Reikia suprasti, kad leistinas greitis galioja tik idealaus oro sąlygomis ir techniškai tvarkingai TP. Rūkas, tamsa, spigina saulė, šlapia danga, slidi danga, arti kelio tankus miškas, tiltai, pavargus važiuoklė ar padangos, vairuotojo nuovargis - iškart turi protas suveikti ir koja mažinti greiti. Bet daugeliui kotais neveikia ir lekia lyg akis išdegę.
zet 2018-06-01 23:59
Pilnai pritariu.
zet 2018-06-02 00:06
Jau su tavimi diskutavau kitoje temoje. Mindaugas labai gerai ir tiksliai parase. Vienintelis prie ko sutikciau, kad taiskliu reikia laikytis. Bet dabar turim statistika, kad yra ruozu, kur virsijamas leistinas greitis nesukelia avariju. Tai gal padidinam leistina greiti? Ir sakai 30%? manau dideli dalis eismo dalyviu zino apie tuos matuoklius, jei ne ne tie matuokliai tai 80%. Zinau keliu, kur leistinu greiciu gal vaziuoja isvis 10% dalyviu n metu ir nera ten padidejusio avaringumo. Ir kaip pastebejau, visiskai pasigendu platesnio mastymo visame kame. Ir tu kaltini Mindauga Vaitiekinu nusisnekejimu ir pateisini policijos piningavimasi? Gal eik tu geriau i sporto sale kur avatara isidejes. Tuo sakiniu pasakei viska. Kiti turi pinigu tiek, kad kas diena po 10 baudu gali moketi uz virsyjima ir patys tai laiko "privilegija". Antra, policija veikia uz biudzetines lesas ir ju veikimas turi maksimaliai naudingas.
Pumper 2018-06-02 11:10
Pas mus leistinas greitis dažnai nieko bendro neturi su saugiu greičiu. Dauguma kelių 80-90 km/h riba, bet laisvai saugiai būtų galima važiuoti ir 110-120, ką parodo ir avaringumo ir greičio viršijimo statistika, bet yra ir nemažai ruožų su ta pačia 80-90 km/h riba, kuriose ir 70 greičiu baisu važiuoti.
Su tais vidutinio greičio matuokliais ne masiškai baudas rinkti, o duomenis apie vidutinius greičius ir žiūrėti į avaringumą, paskui atitinkamai daryti išvadas keliant leistino greičio ribas, jei matosi, kad visi dabartines viršija, bet avarijų nėra.
sub 2018-06-04 14:06
Man nereikia tavęs pažinoti asmeniškai, kad apie tave galėčiau susidaryti tam tikrą nuomonę ir ją išreikšti. Nuo kada "kvailas" yra įžeidimas? Aš jį panaudojau kaip apibūdinimą. Arba teiginys, kad tu nusišneki. Ponas nemokate kritikos priimti, nors bandote atrodyti protingas. Apie tave susidariau nuomonę iš tavo komentarų įvairiose temose, tad jos nekeisiu ir žodžių neatsiimsiu atgal. Aš nesiekiu pergalės, aš išsakau savo nuomonę, poziciją, ir šiuo atveju ji buvo tokia kokia buvo. Aš nežeminu kitų, ir tavęs nežeminau. Net iš tavo dabartinio komentaro galima susidaryti tam tikrą nuomonę ir vėl, kokia prąsmė yra savęs aukštinimo, kai kalbame apie visuomenę (eisme dalyvauja visa visuomenė) tai visi turi būti lygūs, jei dalyvauja eisme, tai visi turi laikytis eismo taisyklių. Ir ta fizika, pats automobilis nieko blogo nedaro, jei tarpinė tarp vairo ir sodynės negalvoja į priekį, tai aišku belieka kaltint fiziką, nors realiai kaltas vairuotojas. Pats automobilis yra tik priemonė, o kaip ta priemone naudojamasi čia jau kitas reikalas.
Kodėl nusprendei kad tai pelnymasis? Vairuotojų baudimas už tai, kad jie pažeidė taisykles yra pelnymasis, vau? Žinai, kai keliuose gale metų ant tų geltonų ženklų bus 0 lavonų ir mažai sužeistųjų, tada su mielu noru pasikalbėčiau su tavim apie greičio didinimą kai kuriuose ruožuose, ir tai tik proto ribose 10-20 km./h. padidinimą, ne daugiau, kol lietuvių vairuotojų kultūra nepasikeis. Ir tas surenkamas 10 mln EUR, tai gerai kad surenka iš vairuotojų, kurie pažeidnėja KET, reikia atimti kuo daugiau pinigų iš tokių vairuotojų, kad jie nenorėtų pažeidinėti KET.
Labai svarbu, kad aiškiai būtų deklaruota kam tie pinigai bus panaudoti, o kad jų tiek surenka, tai nieko blogo tame nematau. Dėl planų, tai galiu netaip pasakyt kaip yra, bet manau kad visos biudžetinės įstaigos ruošia planus atreinantiems metams, kokius darbus atliks ir t.t.
Žinai dėl ko turėčiau priekaištų policijai, kad trūkste mieste pareigūnų, kurie patruliuoti pėsti, raiti, ratuoti, nes labai daug dėmesio skirta tarpmiestiniams keliams, o mieste nebematau pėsčiūjų pareigūnų, kaip ankščiau matydavau.
P.S. grįžtant prie "pats į gyvenimą žiūri kaip į kažkokių politikų prikurtų taisyklių rinkinį, tai nereiškia, kad ir visi kiti bus tokio paties požiūrio", labai klysti, aš esu gana atviras viskam, ypač diskusijoms, taip kartais pasikarščiuoju, nes yra labai daug žmonių galvojančių kad jie pasaulio bamba, o aš nemėgstu susireikšminusių, godžių, išpuikusių, nesąžiningų žmonių.
sub 2018-06-04 14:18
Kas jums su tuo pasipinigavimu? Dirba policija iš biudžetinių lėšų ir uždirbo 10 mln USD į biudžetą, kas jums negerai? Jūs nepatenkinti didėjančiu Lietuvos biudžetu, ar kad policininkai surinko tiek baudų, nelabai suprantu. Iš kur jūs ištraukėte kad policija pasipinigauja. Jie ima baudas už KET pažeidimus. Aš nepateisinu pasipinigavimo. Jeigu toks būtų.
Zet, nu ir kam į tuos asmeniškumus lenki? Aš einu į sporto salę, ir ką? Nelabai suprantu tavo pozicijos tuo teiginiu. Kas gali mokėti baudas tegul moka kuo daugiau, tuo daugiau į biužetą grįš. amen.
sub 2018-06-04 14:35
Pumper, iš dalies sutinku. Bet tavo minimi skaičiai, tai net 30km./h. padidinimas, kas yra trečdalis, tai visai nemažai.
Su greičio didinimu atsiras kai kurių problemų:
1. saugumo mažėjimas;
2. teršalų didėjimas;
3. tie kurie viršyja greitį dabar, viršys jį padidinus, gal tokių vairuotojų sumažės, bet dalis tikrai tokių liks;
4. ta taisyklė, +9 km./h. nuo makasimalaus greičio išliks net padidinus greitį.
5. Mūsų keliai, didelė dalis kelių nėra tam pritaikyti pilnai.
Galvoju apie kelius kur galima važiuoti maksimaliu 90km./h. greičiu, nė vien onesugalvoju kur tikrai galima būtų padidinti, nu iki 100 km./h. ne daugiau. Pumper, gal turi pavyzdžių, kuriuose keliuose ar atkarpose pagal tave galėtų didintį greitį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jau aišku, kada ir kur Lietuvoje ims veikti vidutinio greičio matuokliai: pirmieji bandymų rezultatai šiurpina