Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mixed 2018-07-30 17:01
gal nuo algu europinio dydzio reiketu pradeti?
FtBall 2018-07-30 17:18
O gal geriau reiktų pradėt įdėt bent minimaliai pastangų į darbą ir uždirbt daugiau nei minimalią algą?
mixed 2018-07-30 18:49
kuom lietuvs kasininkas sededamas prie kasos dedamas pastangas perdirbdamas visas imanomas valandas blogesnis uz toki pati vokieti angla prancuza?
immortallt 2018-07-30 19:00
Tuom, kad Anglijoje retas anglas yra tiek durnas, kad per gyvenimą nieko neišmoko ir sugeba tik kasoje dirbti. Tuo tarpu pas mus beveik pusė nieko ir nemoka. Štai tau ir skirtumas - kadangi dauguma dirba vidutinės ir aukštos kvalifikacijos, tai tie, kurie susimovė savo gyvenime ir nieko nepasiekė/neišmoko, gali dirbti juodus darbus už santykinai neblogą algą. Pas mus tik dabar tokiems pradeda darytis geriau. Nors kai kuriose srityse jau algos viršija vidutinės kvalifikacijos su 5m. patirtimi algą, ypač tas jaučiasi statybose. Tiesa, truputį ukrainiečiai apkarpė - reiktų daugiau įsileisti.
O ir šiaip, iš principo, lietuviai kaip buržujai gyvena, jokioje ES šalyje nėra tokio automobilių kiekio tūkstančiui gyventojų.
bahuriux 2018-07-30 20:20
Haha, runkeliai gavo ko nusipelnė išsirinkę vilką avies kailyje. Vienaip ar kitaip, dabartinės daugumos neliks po sekančiu semo rinkimu, gerai bus jei peržengs minimalu barjerą paplulti į seimą. O laimės rinkimus tie kurie pasiūlys daugiausia valstiečiu nesamoniu panaikinti, dėja bet tai bus dar didesniu populistu pergalė prieš sveiką protą.
Šiaip yra ir neblogu punktu, bet subsidijuojami bus fie.kas ir taip turi pinigu. Gal vistik reimėtu palikt viską ramybėje, bet apmokestinti papildomai automobilius išskyrus komercinius, už masę ir variklio galią, nuo tam tikros ribos tarkim nuo vidutinio sedano, ar universalo dydžio. Tarkim virš 1500kg ir virš 100kW.
PCP 2018-07-30 20:38
Jo, o daugiau ir nuoširdžiau dirbti, tai čia tam, kad mokesčiams daugiau atiduoti? Jo, jau raitojasi liaudis rankoves.
O šiaip, na ir kas kad LT aukštai EU pagal skaičių automobilių gyventojui, bet atsižvelkim ir į gyventojų tankumą. Lietuva viena rečiausiai apgyvendintų šalių su palyginti didele dalimi gyventojų provincijos miestuose. Automobilis vienintelė ekonomiškai rentabili transporto priemonė.
Valstiečiai kalba apie regionų gaivinimą, bet kaip gyventi provincijoje be automobilio? jie įsivaizduoja tai? Apdėsit kaimiečių dyzelinius pasatus mokesčiais kad kažkas nusipirktų elektromobilius. Nu jo sėkmės parduodant šitą įdėją savo rinkėjams.
sigun 2018-07-30 21:47
Šiaip viskas OK su auto mokesčiais. Man pačiam tektų mokėti už savo senutę sportinę kupė, bet tokių auto išlaikymas bet kuriuo atveju kainuoja.
Bet šių punktų nauda stipriai abejoju:
Rezultatas: kas čia per monai? Kaip ore pamatuoti konkretaus auto teršimą? Net radarų nesugeba paleisti, o kai netyčia ir paleidžia, tada niekaip nesugeba paleisti automatinio baudų išrašymo, elektrinių paspirtukų nesugeba reglamentuoti, o čia iš vis iš fantastikos srities. Labai jau kvepia lėšų įsi(pasi)savinimu.
immortallt 2018-07-30 21:59
Vilniaus mieste automobilių skaičius 1000 gyventojų dar didesnis. Ir ką?
Neanalizavau, kokį konkrečiai automobilio mokestį siūlo ir kaip paveiks, bet iš esmės automobilio mokestis būtinai reikalingas.
Toliau, pats skundiesi, kad kiti pinigus išvagia, bet pačiam išvogti - pateisini. Ir situacija dabar tokia, kad šalį išlaiko tie, kurie uždirba daugiau nei vidutinę. Kas uždirba mažiau - yra balastas ir tempia žemyn likusius.
kestutisz 2018-07-30 23:58
O galima gal bent pasvajot, kad ta pačia proga, kad jau "džiaugsimės" didesniais akcizais tai gal ir mažiau "bio" marmalo pils? Ar čia ir yra didysis tikslas - išmušt visus dyzelistus, jei neina teršiant kurą tai bent akcizais?
Sigitas.lk 2018-07-31 14:31
Keistas tu zmogus. Kazkoks lietuviskas hitleris. Parase rasai apie neapykantos persmelktus gyvenimus, bet kad tavo komentarai jos turi tiek kad ir dar porai zmoniu uztektu. Taip pat labai jau kategoriskas ir "siauras" mastymas. Ziuri tik is savo varpines, ir megini irodyt kad esi protingesnis uz kitus. net erzina skaityt, kai net neisivaizduoji kaip kiti zmones gyvena, kurie mat yra "balastas". Tavo tevai ar seneliai gal irgi balastas? O gal tavo draugu? Visada yra ekonomine ir zmogiskoji puse. Daug zmoniu dirba tokius darbus kuriuos REIKIA kazkam nudirbti. Bet uz juos be sansu gauti daugiau, tai jie prastesni zmones? Negali visi but verslininkai, reikia kazkam but ir "balastu". Lietuvoje zmones dirba daug ir sunkiai, uzsieny zmones daug labiau atsipute, net sunku suprast is kur jei ta pridetine verte sukuria ir sugeba gauti daug daugiau dirbdami daug maziau.
svetys 2018-07-31 14:46
įsivaizduoti jau nepavyktų...
manciukaz 2018-07-31 15:06
Tai kam vežti tuos ukrainiečius statybininkus kurie "tempia žemyn", geriau tokius kaip tu kurie uždirba daugiau - programuotojus inžinierius ir pan, ka galvoji nėra jų Ukrainoj tu tik vienas toks ant svieto?
qriuqriu 2018-07-31 20:56
hmm, oki seima su 3 vaikais , Vilniuj su paskola daugiauksciam 5 aukste gyvena, turi paveldeta audi 1998 metu, kaip jiems sektusi su elektromobiliu? ju tevai dar gyvi viens Moletuos kita Anyksciuos, 2 keliones per menesi i tas vietas garantuotos... skaiciuokit, uzdirba per abu 1,5k
P.S. kaip sitie pakeitimai tokios seimos gyvenima pagerintu?
AAA000 2018-07-31 23:23
koks jis tau programuotojas. jis buhalteris-statistas kazkokioj skylej nesupranta visiskai nieko ekonomikoje.
salies ekonomika galima uzkurt tik dviem budais:
vienas - vartojimo skatinimo - butent ubagu (pas mus valdzia daro priesingai - tuos ubagus plesia). kartu ir grieztas prabangos ir nebutinu islaidu reguliavimas (vietoj to sita reguliavima vel ivedineja ubagams, palikdami skyles turciams ). pilieciai su pajamom zemiau statistinio salies vidurkio valdzios aplamai neturetu domint jokiom mokestinem prasmem...
antras variantas - didele pridetine verte kazkokiose specializuotose srityse (deja sitas variantas Lietuvoje naturaliai teveikia tik zemes ukyje...). Lietuva globaliam pasauly visada ir bus tik provincija - taigi vienintelis realus kelias pakelt pragyvenima - sedet ekonominese sajungose ir grieztai pasisakyt uz pozicija - kad butu kazkoks sajunginis (europinis) privalomas pajamu minimumas, paslaugu paketas europieciui ir pan. tiesiog sedet ant dotaciju ir ju dirbtinai nesvaistyt. naudot pagal paskirti - mazint ubagiskuma tempiant visus nepasiturincius piliecius priemokomis iki vidurkio. tada galbut ir ubagai kazka dideles pridetines vertes sugebes isgimdyt (nors vienas kitas smulkus inovacinis verslas). nes kitaip apiples salys su technologiskais pramoniniais centrais. ubagai netures pasirinkimo - tures pirkt ju produkcija (butent del pajamu nepakankamumo) ir salies pinigai tiesiog isplauks (kas ir vyksta dabar). bus pastovus minusas. o tokioj situacijoj niekaip neatgaivinsi Lietuvos... sitas mokestis problema tik pagilins... reikia kaip tik daryt lengvatas - kol dar galioja siokia tokia valdzios itaka salies ekonomikai ir europos sajunga santazuot, kad ives toki mokesti salyje tik mainais i pastovias stabilias dotacijas zalai panaikint. motyvuojant objektyviom priezastim - per mazu gyventoju tankumu. (na Vilniui galima padaryt isimti ir ivest toki mokesti anksciau laiko, nes ten euro ubagu tankumas kaip ir pakankamas )
vazzy 2018-08-01 07:49
Jeigu visą gyvenimą buvo taip, kad mano toletas prijungtas ne prie kanalizacijos, o prie upės, žinai nemokamai viskas. Dabar man lieptų už 10k prisijungt prie vandentekio tai kaip šitie pakeitimai pagerintų gyvenimą?
Čia kalba eina, kad ne vienai šeimai, o visuominei apskritai. ne visi pokyčiai turi tenkinti kiekvieno norus.
Pumper 2018-08-01 08:16
Per daug panikos, kaip ir visada. Niekas net nesiklauso, kad ruošiasi apmokestinti tik naujai registruojamus ir nuo 200g/km CO2, bet visi rėkia, kad visus dyzelius pagaidins, nors 90 proc. tautovežių net ir neviršija tų 200 gramų (budulių numylėtinė 530d slyva ir ta tik ~193 gramus meta oficialiai), ką jau kalbėti, kad kaip tik benzininiai daugiau nukentės dėl tokio idiotiško mokesčio, vietoj to, kad pradėtų nuo korupcijos tech. apžiūroje suvaldymo ir realaus taršumo matavimo.
svetys 2018-08-01 08:34
HardAxe 2018-08-01 10:09
šeimai su 3 vaikais ir 1.5k pajamų niekas neduos paslokos net vieno kambario butui, tai šita situacija nelabai reali.
Gali jiem pasiūlyt B5/B6 TDI passatą iki 1000eur, per kelis metus tiek važinėjant atsipirks vien kuro sąnaudom
Šiaip labiausiai idiotiški mokesčiai atsirado pas švedus dabar: mašinom jie baisiai pakilo nuo liepos. O Turėdamas 25m senumo kledarą išvis nieko nemoki. Būtų daug logiškiau, jei einamasis euroX nieko nekainuotų, o kiekvienas senesnis kainuotų vis brangiau, nes senos mašinos labiau teršia tiek by design, tiek dėl nusidėvėjimo
qriuqriu 2018-08-01 12:07
ta paskola buvo gauta kai vaiku nebuvo, ilgam laikotarpiui
Pumper 2018-08-01 12:21
Tai gal reikėjo pagalvoti apie finansinę situaciją prieš darant antrą ar bent trečia vaiką. Ar mes čia dabar dėl visko kalti?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paviešino tikslų automobilių mokesčio planą, kokių automobilių pirkimą apribos, kokias lengvatas taikys perkantiems naują automobilį, o miestuose bus skatinami eismo ribojimai: 12 naujovių, kurias būtina žinoti