Paviešino tikslų automobilių mokesčio planą, kokių automobilių pirkimą apribos, kokias lengvatas taikys perkantiems naują automobilį, o miestuose bus skatinami eismo ribojimai: 12 naujovių, kurias būtina žinoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

svetys 2018-08-02 15:52
taršą su visa likusia tarša? - tai gal galit pasakyt kiek nuvažiuoja kilometrų dizeltautovežis kol išskiria 200 gramų kietųjų dalelių? - ...... .......
immortallt 2018-08-02 18:51
Vilniuje pilna parkavimosi vietų? Rimtai? Senamiestį kaskart bent 5 minutes suku ratus, kur pasiparkuoti. Ir kas iš to išsilavinimo, jei pagal jį nesugeba dirbti? Pas mus statybose ir gamyklose dirbti nenori. Ir negausim tokių rezultatų, nes tu nelabai supranti, apie ką kalbi. Jei gautume tokius rezultatus, pas mus nebūtų 25 metus buvę problemų su itin mažai uždirbančiais. Ir ginčykitės kiek nori, Lietuvoje automobilių daugiau nei beveik bet kur kitur Europoje.
AAA000 2018-08-02 20:06
tai reiskia, kad diskusija produktyvi. yra nuomoniu, poziuriu ir interesu konfliktai. o ne koks nors mamyciu pezalu forumas sitas variantas, kad susitikus dviems lietuviams atsiranda maziausiai trys poziuriai yra konkurencingiausias dalykas pasauly.
AAA000 2018-08-02 20:20
BET cia yra pasekme i tai, kad Lietuvoje truksta alternatyvu automobiliams. isskyrus galbut viena kaima... o dabar ant sito monopolio nori mokesti ipaisyt - nes zino - kad kazka TIKRAI surinks. o ne priezastis, kad bus kazkokia ekologija ar dar ten kazkas ufonautisko... jei ives - po kitu rinkimu garantuotai vel skris i poilsine uzmarsti... Lietuvoj dar greiciausiai nebuvo laimejusiu rinkimus partiju bent dvi-tris kadencijas is eiles - kas irodo, kad mus valdo rinktiniai visiskai neadekvatus situacijai debilai ir nera rinkejams is ko rinktis... reiketu ivest pataisas gal kokias, apribojant tokia valstybes destrukcija...
Xdmin 2018-08-02 20:54
Daugiau pagal gyventoju skaiciu, nes uzsienyje tankiau zmones gyvena ir nebera vietos automobiliui. Taip pat ir viesasis transportas kito lygio. Ar kas nors pas mus vaziuotu per pika namo 30-50 minuciu jei galetu su metro atsidurti kitam miesto gale per 5 minutes? Ar lietuvis vistiek vairuotu automobili jei su tramvajumi tiksla pasiektu greiciau? As nesakau, kad Vilniuje reikia kasti metro tunelius ir tiesti tramvajui begius, bet daug kur uzsienyje su viesuoju yra net patogiau nei su nuosavu transportu. O mazesni miesteliai niekuo nesiskiria nuo musu miestu, dauguma turi automobili, laiko ji prie namu, kasdien juo vaziuoja i darba.
Xdmin 2018-08-02 21:09
Idomiai, pagal sia statistika Lietuva yra net zemiau Europos Sajungos vidurkio. Taip pat idomiai pasirode, jog Lietuvoje tik 0.02% sudaro dujos, ir tiek pat sudaro elektromobiliai. Nejaugi TIEK mazai kas ant duju vazineja? Cia mazdaug ~300 automobiliu jei gerai suskaiciavau. Vien autogide yra 1200 parduodamu automobiliu su dujomis. Nebent musu benzinas/dujos priskirta prie Other skilties, kur 2.9% yra, tada jau butu normalu.
vazzy 2018-08-02 21:35
1. anglies svoris yra 12 g/mol, o ne 12g, ar 12 kg. https://lt.wikipedia.org/wiki/Molis_(vienetas) 2. kilometras yra atskaitos taškas, kaip laikas bėgime, gi ne laiką nubėgam, o atstumą, tačiau greitis skaičiuojamas m/s, taip ir tarša skaičiuojama gramais per kilometrą. 3. pabandyk beorėje erdvėje uždegti degtuką ir pamatysi rezultatą, neveltui degimą fizikai vadina kita sąvoką - oksidacija. 4. nes CO2 nėra tarša Per Se, nuo jos mum nei geriau bus nei blogiau, juo neapsinuodysi, tačiau jis skatina šiltnamio efektą. 5. žiūrėti 4 punktą. 6. nesuprantu kodėl į diskusija įvėlei kietąsias daleles, jų dydis paprastai būna mikronais, tačiau jos tuo ir įpatingos, kad būdamos tokios mažos ardo mūsų vidinius audinius, nes praeina pro kvėpavimo takus ir užstrinka plaučiuose. gi buvo kita istorija kaip Kaune kriaukles gamino ir daug kietųjų dalelių išskyrė gaminimo procesas, tai vienas greit mirė nuo plaučių suirimo, kitą lyg pavyko išgelbėt kol kas, nors tų dalelių manau nei gramo negavo nei vienas. http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/07/28/m ... s-vadovui/
vazzy 2018-08-02 21:45
Degalų rūšis Skaičius Dyzelinas 945297 Benzinas 324113 Benzinas/Dujos 107802 Benzinas/Elektra 10555 Elektra 795 apie 10% sudaro dujos/benzinas. elektromobilių irgi vis daugėja, pagal mano darytą regresinę analizę metų gale turėtų būti arti tūkstančio, o 2025 metais, apie 15k.
immortallt 2018-08-02 22:58
Keistoka statistika, kai vienais metais 62 mašinos 1000 kitais 415, o prieš tai porą metų 615. Ir tau nekyla klausimų. Matyt Vilniuje negyveni, kad kyla noras dėl laisvų parkingo vietų ginčytis. Taip, per 5 minutes randu parkingo vietą, kur kainuoja 1-2€ h parkingas, ir kai atvažiuoti 8km trunka 12 minučių. Pusė kelionės laiko - parkingo paieška. Adekvatu Nei statybose nei fabrikuose nenori dirbti, nes didžioji dalis turi kvalifikaciją. Metro yra tik didžiausiose sostinėse, arba labai praturtėjusiose dėl tam tikrų priežasčių. Bet ne prie tokio gyventojų tankio. Jei pas mus 30% žmonių piko metu perkeltų į autobusus, tai nebūtų jokių kamščių ir iš miegamųjų būtum centre per 20min., vietoje 30-40min dabar mašina, o kartais ir visos valandos. Ta statistika labai keista, elementariai pasižiūrėkite statistiką, kiek Lietuvoje registruotų automobilių ir kiek žmonių. Dėl dujų turbūt čia ne LPG, o LNG. Dėl 2025 metų manau nuvertini stipriai, pamatysime
Xdmin 2018-08-02 23:34
Esi tipinis lietuvis. Su masina vaziuoti ziauriai nepatogu, nes kamsciuose prasedi daug laiko, parkingas brangus, bet ir tai nera vietu, siulai visiems vaziuoti su VT, kad kitiems butu daugiau vietos gatveje, bet pats to daryti neketini. Ir kaip tavo galva, sitie draudimai/mokesciai pakeis situacija Vilniuje? Paliks vairavimo teise tik grietinelei? PS: pats darbo dienomis gyvenu Vilniuje, atvaziuoju iki jo automobiliu, o po miesta keliauju su VT nes taip pigiau ir paprasciau. Parduotuvese visada galima rasti laisvu vietu kai reikia.
AAA000 2018-08-03 00:22
nes verslas kuris nori isgyvent - pasirupino klientais. ir vietos atrado parkavimui. ir pigiai. isskyrus gal vienetini atveji Palangoje... o kaimieciai, kurie nesugeba issirinkt normalios savivaldos niekam nerupi o dabar jie itikinti, kad auto mokestis isspres ten kazka... ir cia vienas ypac sklaidosi... viaduka ar tilta koki viena nepastacius Vilniaus centre galima butu 100% issprest visas parkavimosi problemas ir padaryt nemokamas. bet to niekam nereikia - kas prieina prie viesuju resursu - nes kaimieciai nuo geroves gali tapt nebesukontroliuojami ir pradet kelt kitus klausimus... o cia juk principe trecdalis rinkeju ir vos ne puse biudzeto kasnelis... parazitu rojus
svetys 2018-08-03 08:42
tautai benzinkas ir prakeikit dyzelius
sigun 2018-08-03 14:09
O čia jau žanro klasika. Kai nebėra ką pasakyt, tada kalti magnatai, iliuminačiai, masonai, žydai ir pastaruoju metu kiek rečiau driežažmogiai. Naftos magnatai bet kuriuo momentu gali susitarti ir siurbti daugiau arba mažiau, kaip tik jiems patinka, absoliučiai nekreipdami dėmesio į kas kiek dyzelio perka ar kas dar vieną nesąmoningą sąmokslo teoriją sugalvojo. Paskutiniai 5 metai tą įrodė. Kai norėjo siurbti kiek širdis norėjo ir pajėgumai leido - užpylė rinką tokiu kiekiu, kad nebuvo kur dėti. Kai nusprendė, jog geriau mažiau siurbti ir pakelti kainas - pakėlė, nors dar nebuvo jokio dyzelio ribojimo.
vazzy 2018-08-03 14:50
ne ne ir dar kartą ne.. visiškai trumparegiškas požiūris. Skirtingi gamintojai skirtingus purkštukus naudoja nuo kurių skiriasi ir NOx koncentracija, vieni naudoja Low-Nox degiklius, kiti ne. Pas vienus geresnis kietųjų dalelių filtras, pas kitus blogesnis, dar pridėkim katalizatorių ir t.t. pvz BMW 7 klasės sedanas su 3.0 l. dyzeliu išmeta 0.06 g/km NOx, o 2017 metų Nissan Qashqai su 1.2 litro benzinu 1g/km. NOx, nors dyzelis daug taršesnis už benzą, ir BMW benzininių duomenys gerokai geresni. tačiau BMW moka kurą degint, o Nissan ne, kaip daugiau paaiškinti 20 kartų esantį skirtumą, reik žiūrėt kokią ten technologiją naudoja abi mašinos tačiau faktas, kad skirtingą, nes esant tam pačiam kurui skirtumas tiesiog milžiniškas.
sub 2018-08-03 15:50
Keista statistika, kur Lietuvije 2013 metais tik 62 automobiliai/1000 gyventojų? Kažkokai klaida ten.
immortallt 2018-08-04 00:11
1. Šeimoje turime 1 automobilį, kuriuo dažniausiai neturėjome. Turėjau metus laiką antrą (tėvai atidavė seną trantą nubaigti, nes už jį mokėjo tiek pat, kiek už nevažiuojantį), tai surūdijo kiaurai ir atidaviau į sąvartyną. 2. Parduotuvių aikštelėse vietos parkuotis yra? Tikrai taip, parduotuvių aikštelėse ten, kur parkingas apmokestintas. Nu nebandyk nusukti kalbos. Parkingas mokamas ne parduotuvių aikštelėse. Dėl statistikos, jinai greičiausiai kitaip renkama. Bet elementariai pasižiūri draustų automobilių skaičių ir matai, kad nesutampa skaičiai. O ką jau kalbėti apie pasiskirstymą pagal kuro tipą.
svetys 2018-08-05 07:52
? ........... ...... P.s. Ir ką, pavyzdžiui, tokiose vietose galėtų nuveikti Žemės Prezidento institucija viewtopic.php?p=513265#wrapheader ? .......
svetys 2018-08-06 09:53
(kuris ir atitinka paklausos kiekį). ....
svetys 2018-08-07 08:57
/šalutinių produktų (+ x kiekį šilumos, kurios tik dalis yra paverčiama naudingu mechaniniu darbu). - Jau net neskaičiuojant, jog daugiau kuro suvartojantis (didesnis) auto daugiau pritrina kietų dalelių iš stabdžių, sankabų, padangų dilimo procesų, didesniam auto reikia didesnio parkavimo ploto ir t.t. ir t.t. - Taigi, ir vėl gaunasi, kad mažiau teršia tik tas automobilis, kuris naudoja mažiau kuro ir yra mažesnis... - .................
FtBall 2018-08-07 10:31
Two chemists walk into a bar. The first one says to the manager, "I'll have some H20." The second one says, "I'll have some H20, too." The seconds chemist dies. http://kickasshumor.com/funny-joke/3929 ... one-says-t