Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
apvalus 2018-08-07 11:18
Niekaip negaliu suprasti, kodel Lietuvoje apskritai bando prastumti apmokestinima pagal CO2, kai esmine siandienos problema yra techniskai netvarkingu dyzeliniu automobiliu kiekis Lietuvos keliuose.
FtBall 2018-08-07 11:38
Nes juk madinga kopijuoti kitas šalis.
Vokietijoje dyzelių dalis per metus maždaug ketvirčiu sumažėjo. 45.9% -> 38.8%.
https://qz.com/1183779/europes-intoxica ... dying-out/
Realiai, tai tiek Vokietijoje, tiek Lietuvoje, draudžiama eksplotuot techniškai netvarkingus automobilius. Čia jau prasideda spėjimai, bet Vokietijos situacija nuo mūsų skiriasi dviem esminiais aspektais:
1. Pas mus techninė būklė, ypač taršos klausimu, praktiškai nekontroliuojama *
2. Menkas žmonių sąmoningumas **
* Juk būna net katalizatorius nuomoja vien TA praėjimui, o paskui iškart vėl išpjauna ir deda į kitą lavoną.
** Svarbiausias automobilio kriterijus - "kuriasi, važiuoja".
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paviešino tikslų automobilių mokesčio planą, kokių automobilių pirkimą apribos, kokias lengvatas taikys perkantiems naują automobilį, o miestuose bus skatinami eismo ribojimai: 12 naujovių, kurias būtina žinoti