Tai gali būti pats didžiausias „Tesla“ iššūkis - bandys amerikiečiams įsiūlyti jų dievinamą modelį ir tai ko gero bus tikra problema  ()

Kas pirks elektrinį vilkiką? Ogi labai daug kompanijų, kurios jau užsakė kitais metais pasirodysiančius „Tesla Semi“ vilkikus. Dar negaminamas vilkikas susilaukė didžiulės sėkmės ir pradėjo tam tikrą revoliuciją - visi didieji gamintojai jau kuria elektrinius sunkvežimius. Tačiau ne vilkikas yra didžiausias „Tesla“ iššūkis, o pikapas, kuris vis dar yra kompanijos planuose.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pikapai yra specifinės transporto priemonės. Nepriklausomybę mėgstantys amerikiečiai dievina šiuos lengvuosius sunkvežimius. Nuošaliose vietovėse beveik prie kiekvieno namo sutiksite po pikapą. O kaip gi kitaip? Negi kaskart prireikus pagalbos kviesitės sunkvežimį? Kuo daugiau gali atlikti pats (su sąlyga, kad negaištamas laikas), tuo geriau.

Pikapus vairuoja ir šiaip entuziastai, kuriems patinka tvirtos, didelės mašinos. Todėl jų interjeras yra stebėtinai prabangus. Vykdami į artimiausią parduotuvę įsigyti medienos savo namo remontui jūs galite mėgautis oda, kelių zonų klimato kontrolės sistemą, ypatingai pažangiais stereo garsiakalbiais, autopilotu ir kitais prabangos elementais. Ir, svarbiausia, esate nepriklausomas - jei vieną dieną teks paimti vaikus iš mokyklos ir į metalo laužą nuvežti kelias senas statines, porą dviračių, „Audi 80“, tai galėsite padaryti vienos kelionės metu.

„Tesla“ pikapas, kuris bus pradėtas gaminti kitais arba dar kitais metais, bus elektrinis. Tai reiškia, kad jis suteiks galimybę įkrauti akumuliatorinius įrankius ir prijungti kištukinio lizdo reikalaujančius prietaisus. Tai turėtų patikti statybų kompanijoms. Jos taip pat džiaugsis sužinojusios, kad „Tesla“ pikapas galės patempti tokio pats svorio priekabas kaip didžiausi „Ford“, „Chevrolet“ ir RAM pikapai. Kadangi maksimalus elektromobilio sukimo momentas pasiekiamas iš karto, tai tempti didesnius svorius bus lengviau, o ir pats elektromobilis riedės greičiau.

„Tesla“ pikapas iš ties galėtų pakeisti nusistovėjusią rinką - juk „Ford“ ir „Chevrolet“ pikapai gale tebenaudoja linges, o krovinių skyrius yra vadinamas dėže. Jei „Tesla“ susidoros su gamybos iššūkiais, didelių problemų pikapas nesukels - juk baterijos ir varikliai jau egzistuoja. Tačiau didžiausia problema kils ne gaminant, o parduodant „Tesla“ pikapą.

Amerikiečiai dievina pikapus, bet labiausiai jiems patinka vietinės markės. „Toyota Tundra“ yra pakankamai įspūdingas pikapas, kurį gamintojas nusprendė surinkti Teksase. 2017 metais „Toyota“ pardavė 115 tūkstančių „Tundra“ pikapų. Per tą patį laiką „Ford“ pardavė 900 tūkstančių F-150. Pikapų mėgėjai yra specifiniai automobilių pirkėjai - jiems netradiciškas elektromobilis gali pasirodyti kaip žaislas. Sunku tikėtis, kad kokia nors transporto priemonė kėsintųsi į F-150 pardavimus - šis pikapas per daug giliai įaugęs į amerikiečių kraują.

Ir kiek kainuos „Tesla“ pikapas? F-150 kainos prasideda nuo maždaug 30 tūkstančių dolerių. Turint omenyje  „Tesla Model 3“ kainą, sunku tikėtis, kad elektrinis pikapas nebus bent dvigubai brangesnis. Aišku, greitesnis ir prabangesnis, bet varžytis su įsitvirtinusiais žaidėjais bus labai sunku.

Gali būti, kad  „Tesla“ su jais ir nekonkuruos. Elektrinį pikapą pirks tie, kurie mėgsta  „Tesla“ ir elektromobilius apskritai, o ne pikapus. Tik kiek jų bus? Ar elektriniais pikapais susidomės įmonės? Ar sunkius krovinius vežančio pikapo baterijos atlaikys dažnus įkrovimo ciklus? Sužinosime jau greitai, bet prieš tai „Tesla“ dar turi pradėti „Semi“ gamybą, pristatyti mažą krosoverį „Model Y“, imtis superautomobilio „Roadster“ ir tada sukurti galutinį pikapo dizainą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(8)
(4)
(4)

Komentarai ()